• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.003 acteurs
  • 198.997 gebruikers
  • 9.371.574 stemmen

Nachtmerries en Dromen

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Teveel gezopen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het betekent dat je hulp moet zoeken denk ik .

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

clockwork72 schreef:

3 nachten geleden iets vreselijks engs meegemaakt in mijn droom.

Ik werd achtervolgd door een helemaal behaarde man. Hij maakte een of andere geke beweging met zijn vinger over zijn hoofd. Toen schrok ik opeens wakker en zag diezelfde man naast mijn bed staan!!! Ik droomde het niet hij stond er echt. Toen knipperde ik nog een keer met mijn ogen en toen was ie weg. Weet iemand wat dit kan betekenen want dit vondt ik verschrikkelijk eng!

Zou een beetje opletten om dat hier te gaan lopen roepen. Als men het nooit zelf heeft meegemaakt, geloven ze je toch niet...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb nog nooit een behaarde man naast mn bed gehad nee.

Wel vele andere droomervaringen overigens. Maar dat heb ik reeds eerder vermeld.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

ik heb de beurzencrash van 2008 in een droom uit de zomer van 2007 voorspeld. Een jaar voordat het gebeurden!

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

aunuscus schreef:

ik heb de beurzencrash van 2008 in een droom uit de zomer van 2007 voorspeld. Een jaar voordat het gebeurden!

Of 79 jaar te laat.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Nee er was internet

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Ik droomde vannacht dat ik achtervolgd werd door een of andere Gangster bende.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik heb nog nooit een behaarde man naast mn bed gehad nee.

.

Ik wel in mijn bed..

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

rose schreef:

(quote)
Ik wel in mijn bed..

Was het Meneer Teddy?

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

jumpstylemovie schreef:

(quote)

Was het Meneer Teddy?

Hij had een hoog knuffel gehalte...

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Ik droomde vannacht trouwens dat ik in een trein zat die nooit zijn bestemming bereikte

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Clockwork72 komt te laat op school.

Ja, de trein had vertraging

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

jumpstylemovie schreef:

Clockwork72 komt te laat op school.

Ja, de trein had vertraging

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Droomde dezenacht dat ik bijna een hele taart had opgegeten en dat ik een schijtprobleem had.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

aunuscus schreef:

voor jouw is er mischien geen aanstootgevend gedeelte maar er zijn tachtigduizend gebruikers op moviemeter en als die allemaal deze topic bezoeken kunnen sommige dit mischien aanstootgevend vinden en ik wil niemand schokeren

Waren er in november vorig jaar nog maar tachtigduizend leden?!

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ik droomde dat ik een dierentuin was waar alleen Giraffen waren. Er was een klein beetje mist en ik stond alleen en zag m'n ouders en nog iemand helemaal aan de andere kant staan. Er lag een spiegel naast me. (?) Toen ik naar de spiegel had gekeken en weer omhoog keek stond(en) er een Giraf(fen) voor me en ik zag m'n ouders niet meer. Erg onguur, Hmmmmmmmm....

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Gisteren 'the blair Witch project' herbekeken en een soort van gelijke droom gehad.

Ik was in een bos het was klaarlichte dag en ik was in het bos (alleen) iets aan het filmen voor een filmpje. Diezelfde nacht (in mijn droom) schrok ik wakker en zag een soort van schim ronddwalen.

Ik liet de camera vallen en maakte dat ik weg kwam.

Toen schrok ik wakker helemaal bezweet!

Een tijd geleden dat ik zo'n enge droom heb gehad. Brrrr.....

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

ik dacht dezenacht dat ik slaapverlamming had. Was ik even bang!

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Pas geleden droomde ik dat ik droomde dat ik aan het dromen was.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Bart Simpson schreef:

Pas geleden droomde ik dat ik droomde dat ik aan het dromen was.

heb ik ook al meegemaakt.

jumpstylemovie

• 6225 berichten
  • 1221 stemmen

Ja, dat is irritant. Als je dan wakker bent moet je je toch even realiseren dat je wakker bent. Ahum...

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Ik droomde pas geleden dat ik in een soort 28 Days/Weeks Later zat...

Een vriend die bij mij op bezoek was veranderd in een bloeddorstige zombie en ik moest daarom mijn flat uitvluchten de straat op waar nog veel meer van die idioten los rondliepen.

En dan vind ik het ook nog niet eens geweldige films Mijn eigen nachtelijke camerawerk was overigens beduidend beter dan in de films

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

IK had vannacht iets heel raars.

Ik droomde dat ik van een gebouw af viel en dat ik de beweging maakte in me slaap en dat mijn been uit bed schoot in het echt.

Heel raar.

clockwork72

• 2780 berichten
  • 1738 stemmen

Vannacht deze droom gehad:

Na het bekijken van Ju-On The Grudge (die ik trouwens behoorlijk eng vondt) Een droom erover gehad: In mijn droom zat ik in een kamer met 4 deuren en als ik de verkeerde deur open zou doen was er gezegd dan zou dat wijf uit The Grudge tevoorschijn komen.

Op het moment dat ik een deur open hoor ik een keihard gegil en springt dat wijf uit the grudge op me

Toen schrok ik wakker....... helemaal bezweet!

Doodeng!

wyatt earp

• 5006 berichten
  • 2630 stemmen

Misschien moet je geen horrorfilms kijken voor het slapen gaan .

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Het kan altijd erger.. ik heb gedroomd over.. jawel, Suske en Wiske. Weet niet meer precies wat (dat heb ik verdrongen) maar weet wel hoe het komt; nog wat vaker dat irritante reclamespotje uitzenden over de film.

Kan me wel leukere dingen bedenken om over te dromen, jesus.

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Is dat reclamefilmpje dan zo erg? Ik ga eens op youtube kijken om te zien of ik je gelijk kan geven

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

Ben gaan kijken. Vond het best grappig

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Een van mijn engste dromen die ik gehad heb is 9 jaar geleden. Toen was ik nog maar 7 jaar oud, maar ik herinner de droom nog heel erg goed:

Het was middernacht en ik werd in mijn droom plots wakker. Ik had in mijn droom dus eng gedroomd en ik wou naar mijn ouders toe gaan om mij te troosten. Toen ik in de woonkamer was, was er niemand aanwezig dus rende ik naar de slaapkamer van mijn ouders. Daar lagen mijn ouders te slapen en ik maak mijn ouders dus wakker omdat ik nog steeds geschrokken ben van de nachtmerrie die gehad heb. Wanneer mijn ouders opstaan, zeggen ze niets. Ze kijken mij aan, ik praat tegen ze maar ze antwoorden helemaal niets terug. Dan komt mijn broertje binnen en die heeft een glas water vast. Hij laat het glas water vallen en opeens is hij weg. De droom blijft zich herhalen, mijn broertje komt binnen, laat een glas water vallen en hij is weer weg. Opeens vliegen er zwarte vogels het huis binnen en mijn ouders beginnen naar mij toe te lachen en mijn broertje komt steeds dichterbij en vraagt of ik een glas water wil. Ik neem het glas water aan en wanneer ik het op wil drinken, zie ik dat het bloed is. Ook mijn broertje begint naar mij toe te lachen en de zwarte vogels die vliegen weer het huis uit. Daarna komt mijn oudere broer binnen en die zegt tegen mij dat we weg moeten gaan, omdat ik alleen maar de illusie heb dat ik tegen over mijn ouders sta. Mijn broer brengt mij mee naar buiten en daar staan mijn ouders en broertje bij de auto. Ze roepen dat we snel op moeten schieten, want we hebben nog maar weinig tijd voordat ''ze'' komen. Ik stap dus in de auto en mijn vader begint te rijden, niet veel later is iedereen uit de auto verdwenen en ben ik nog de enigste die in de auto zit. De auto komt tot stilstand in een donker bos en de auto gaat open, ik stap uit en ik zie aan een boom allemaal opgehangen papieren. Ik pak een zo'n papier en vouw hem open. Het papiertje is bebloed in de vorm van de auto waarin ik net uit ben gestapt. Opeens hoor ik gejammer/gelach en dat komt steeds dichterbij.. en toen werd ik huilend wakker

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.