- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ramos komt maar voor een half jaar.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Een paar slechte resultaten en de trainer onmiddellijk ontslaan. Dat is de reden waarom het nooit meer iets wordt met Real Madrid.
Kijk hoe ze dat in Engeland doen bij de topclubs, daar blijft een coach jaren aan de slag en kan echt bouwen aan een stabiel elftal.
A. Jacobsen
-
- 495 berichten
- 104 stemmen
Volgens mij is de reden dat men krampachtig vastklampt aan een paar mindere maar populaire en "machtige" spelers zoals bvb. Guti.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Een paar slechte resultaten en de trainer onmiddellijk ontslaan. Dat is de reden waarom het nooit meer iets wordt met Real Madrid.
Nooit meer iets wordt? Ze zijn de afgelopen 2 jaar kampioen geworden...
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ze zijn de afgelopen 2 jaar kampioen geworden...
Ja, en dan gaat het effe minder en dan ontslaan ze de trainer. Vind jij dat dan normaal?
Wat moet een trainer dan doen? Elk jaar Champions League winnen ofzo?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
. Zei ik dat dan? Jij had het alleen over 'daarom wordt het nooit iets met..'
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ja, Real was de grootste club van de wereld, en nu worden ze misschien nog wel zo gezien. Maar op dit moment spelen ze niet echt een rol van betekenis ondanks de 2 titels.
En in de Champions League is het ook niet veel soeps de laatste jaren.
Wat zij nodig hebben is een trainer die de kans krijgt om aan aan stabiel elftal te bouwen. Dat kan niet in 1 jaar tijd, ook niet in 3 of 4 jaar. Ze moeten een voorbeeld nemen aan Engeland. Zoals bij Arsenal, Manchester United en nog wat ploegen waar trainers niet onmiddellijk ontslaan worden na een mindere reeks.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Iljo Keisse betrapt op doping. 
Iljo Keisse heeft tijdens de Zesdaagse van Gent (18-23 november) positief getest op een verboden product. Dat heeft de 25-jarige renner zelf bevestigd. Om welk product het gaat, is nog niet geweten. Volgens Keisse "gaat het zeker niet om epo of cera, wel om een middel tegen een verkoudheid".
Keisse werd positief bevonden bij een antidopingcontrole op zondag 23 november na de finale van de Zesdaagse, die Keisse samen met de Duitser Robert Bartko won. Keisse vraagt een tegenexpertise aan en onthoudt zich voorlopig van alle commentaar. Hij zal vanavond dan ook niet aanwezig zijn bij de uitreiking van het Vlaams Sportjuweel.
Keisses team Topsport Vlaanderen heeft de renner voorlopig geschorst. "Hij zal donderdag dus niet starten in de Zesdaagse van Zürich", meldt manager Christophe Sercu. "Vanochtend ontving ik een fax van de UCI met daarop de melding dat Iljo positief heeft getest op een product dat op de verboden lijst staat. Ik heb mijn renner hiervan op de hoogte gebracht en hem ontboden in Waregem. Daar hebben we de zaak besproken. De inhoud van dat gesprek wil ik volledig binnenskamers houden, alsook de naam van het product waarop Iljo positief testte."
"Ik heb de renner wel de melding gemaakt dat wij hem met onmiddellijke ingang schorsen en nu de tegenexpertise van het B-staal afwachten. Blijkt het onderzoek van het B-staal hetzelfde resultaat op te leveren, dan volgt een ontslag. De regels binnen ons team zijn hiervoor meer dan duidelijk", waarschuwt Christophe Sercu.
Patrick Sercu, 'Matchmaker' van verscheidene Zesdaagsen, reageerde aangeslagen. "Ik heb het bericht net via de media vernomen. Er wordt nog niet gesproken over de aard van het product, maar dat doet er eigenlijk niet toe. Dit is een zoveelste negatieve nieuwsstroom voor het wielrennen en dan in het bijzonder voor het baanwielrennen", jammert Patrick Sercu. (belga/dea/hln.be)

Iljo Keisse won samen met Robert Bartko de Zesdaagse van Gent.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
. Zei ik dat dan? Jij had het alleen over 'daarom wordt het nooit iets met..'
Het is ook nooit wat in Madrid. Onder Capello met lelijk voetbal kampioen, vorig jaar dankzij een erg falend Barcelona kampioen.
Real trainers krijgen nooit de tijd een ploeg te selecteren, te kneden en te laten presteren want 1 maandje mindere resultaten en de socio's huilen weer om ontslag. Men had juist Schusters contract moet verlengen met een jaar deze week, dat had ik ballen hebben gevonden. Schuster werd vorig jaar kampioen, heeft nu na de zomer veel nieuwe spelers en dat kost tijd. Real heeft veel goede spelers, geef hen de tijd.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Zoals bij Arsenal, Manchester United en nog wat ploegen waar trainers niet onmiddellijk ontslaan worden na een mindere reeks.
Dan noem je precies de 2 clubs in Engeland waarbij dat indd niet gebeurt. Maar dat is erg uniek. Ook in de premier league worden trainers regelmatig ontslagen na een periode van slechte prestaties.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dan noem je precies de 2 clubs in Engeland waarbij dat indd niet gebeurt. Maar dat is erg uniek. Ook in de premier league worden trainers regelmatig ontslagen na een periode van slechte prestaties.
Steve Coppell bij Reading, Rafael Benitez bij Liverpool en ook Martin O'Neill zie ik nog heel lang bij Aston Villa blijven. In Engeland hebben ze over het algemeen meer geduld, daar word je na 1 slecht seizoen niet onmiddellijk ontslaan. Ok, je hebt uitzonderingen zoals Ramos die er echt niets van bakte. En dan kan je wel zeggen dat hij zijn steraanvallers heeft verkocht, maar kijk eens wat hij ervoor in de plaats heeft gekregen. Tottenham heeft een selectie voor bij de eerste 5 te eindigen.
Nee Ramos vind ik maar zwak. Prestaties met Sevilla reken ik er niet bij, daar kwam ook heel veel geluk bij kijken.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja, Real was de grootste club van de wereld, en nu worden ze misschien nog wel zo gezien. Maar op dit moment spelen ze niet echt een rol van betekenis ondanks de 2 titels.
En in de Champions League is het ook niet veel soeps de laatste jaren.
Real Madrid is de grootste van de wereld ook al winnen ze niet elk jaar de CL, geld ook voor Ajax ook is dat alleen geldig voor Nederland.
Wat zij nodig hebben is een trainer die de kans krijgt om aan aan stabiel elftal te bouwen. Dat kan niet in 1 jaar tijd, ook niet in 3 of 4 jaar. Ze moeten een voorbeeld nemen aan Engeland. Zoals bij Arsenal, Manchester United en nog wat ploegen waar trainers niet onmiddellijk ontslaan worden na een mindere reeks.
een trainer is van secundair belang, wat dat betreft slaat het ook nergens op dat men hun ontslaan, maar als de achterban mekkerd kan je moeilijk de hele selectie aan de kant schuiven, meer of minder is er toch echt niet aan de hand!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Real Madrid is de grootste van de wereld ook al winnwn ze niet elk jaar de CL, geld ook voor Ajax ook is dat alleen geldig voor Nederland.
Ajax ga ik hier niet bij betrekken.
Real is misschien de grootste club ter wereld als je aan scorebordjournalistiek doet. En dan nog, Real heeft volgens mij niet de meeste internationale prijzen gewonnen, dus daar valt over te discussiëren. De meeste internationale prijzen staan echter op naam van AC Milan en Boca Juniors.
Maar het gaat nu niet om wie er de grootste club ter wereld is. Het gaat erom dat Real in Europa de laatste jaren niet meer meedoet voor de prijzen. De clubs hebben tegenwoordig geen angst meer om tegen Real te spelen. Als bijvoorbeeld Chelsea geloot wordt, dan breekt bij veel tegenstanders het angstzweet al uit, zelfs al heeft die club amper geschiedenis als je het vergelijkt met Real.
Het enige wat ik wil zeggen is dat we ons niet moeten baseren op resultaten uit het verleden.
een trainer is van secundair belang, wat dat betreft slaat het ook nergens op dat men hun ontslaan, maar als de achterban mekkerd kan je moeilijk de hele selectie aan de kant schuiven, meer of minder is er toch echt niet aan de hand!
De trainer is van heel groot belang. Die mag niet zomaar ontslaan worden. Bij zo een grote club moet de trainer vertrouwen krijgen, enkel dan kan hij een stabiel team neerzetten dat voor elke prijs kan meevechten.
Arsenal wint al jaren niks en real zal net al manchester ook wel weer hun CL pakken met de tijd!
Arsenal wint inderdaad al jaren niets, maar er staat wel een team, en dat is de verdienste van Arsene Wenger. Van Real kan je niet zeggen dat er een team staat.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
wat je nu zegt gebeurt ook in onze mickey mouse competie, niverlling, en de trainer heeft hoogstens 5 tot 10% meerwaarde als hij of zij de tijd krijgt die jij men geeft, maar neem van mij aan dat zelfs jij of ik een prijs gaat pakken met de tijd met zulke spelers(top clubs met veel geld te besteden), hoef je geen eens voetbal verstand voor te hebben als dat al bestaat!
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5183 stemmen
Precies, wat afzeikberichten en reacties dus ook maar verwijderd.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Real is misschien de grootste club ter wereld als je aan scorebordjournalistiek doet. En dan nog, Real heeft volgens mij niet de meeste internationale prijzen gewonnen, dus daar valt over te discussiëren. De meeste internationale prijzen staan echter op naam van AC Milan en Boca Juniors.
Met 9 (!) Champions League / Europa Cup 1 titels (oa. in 99-00 en 01-02 nog) en 3 Wereldbekers mag je Real Madrid toch wel de meest succesvolle club internationaal aller tijden beschouwen.
Wat een onzin. Ik denk dat er de laatste 5 jaar zeker 10 clubs zijn waar voor gevreesd word door 'kleinere' clubs. Real heeft kwalitatief door de jaren heen gewoon altijd een van de sterkste selecties in nationale en internationale competities gehad.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Moyes zit ook al jaaaaaren bij Everton om er eens 1 te noemen. Benitez ook al weer een aantal jaartjes bij Liverpool en Mourinho zat er ook 4 bij Chelsea.
Feit is dat Real meteen trainers ontslaat na een mindere periode en zo kan de club nooit meer opbouwen. Wordt tijd dat ze enkele oudgedienden eens eruit pleuren zoals een Guti, de lamlendigheid straalt van die gozer af maar macht heeft ie wel.
PS: Real heeft 9x de EC1/CL gewonnen maar daarvan komen er 6 uit de jaren 50, begin jaren 60 toen ze hem 5x op rij hebben gewonnen. Daarna zon 30 jaar nauwelijks en eind jaren 90 wel 2x nog de Cl. Dat maakt je niet de beste club. Milan won in de jaren 60, 80, 90 en na 2000 de CL. Voor mij is AC Milan de grootste club ter wereld. Die presteren elk decennia prima.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De grootste club is imo Manchester United.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
de grootste club imo is fc knudde altijd lache!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De grootste club is imo Manchester United.
Qua fans wereldwijd misschien, verder niet...
Won pas 3x de EC/CL. Zelfs Ajax was beter...
Man Utd vind ik wel 1 van mooiste clubs ter wereld. Real Madrid zeker niet, stinkclub.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Juventus heeft de grootste aanhang wereldwijd!
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Misschien moet je eerst even afbakenen wat 'de grootste club van de wereld' precies betekent.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Misschien moet je eerst even afbakenen wat 'de grootste club van de wereld' precies betekent.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Qua fans wereldwijd misschien, verder niet...
Won pas 3x de EC/CL. Zelfs Ajax was beter...
Man Utd vind ik wel 1 van mooiste clubs ter wereld. Real Madrid zeker niet, stinkclub.
Er zit een verschil tussen grootste club en meest succesvolle club. De grootste club heeft natuurlijk veel meer criteria dan succes.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ze hebben fanclubs van duizenden leden tot in Australie. Bij Europese en belangrijke wedstrijden komen er bussen fans uit Spanje, Duitsland en andere landen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Er zit een verschil tussen grootste club en meest succesvolle club. De grootste club heeft natuurlijk veel meer criteria dan succes.
Das waar maar dat zijn natuurlijk wel synoniemen van elkaar. Niemand noemt Chelsea de grootste club ter wereld....omdat ze lange lange periode's niet mee hebben gedaan voor de prijzen.
Als je de clubs bekijkt over de laatste 50 jaar dan zouden de grootste clubs (van Europa) in mijn ogen Real Madrid, Man Utd, Liverpool, Ajax, Bayern, AC Milan en Juventus zijn.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3313 stemmen
Gullit wil weer aan de slag in Nederland.
Laat me niet lachen, wie zit er nou op hem te wachten.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
De Engelse competitie is veruit de populairste in heel Afrika en Azie. Het zal denk ik toch ManU zijn, mogelijk Real.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.