• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.706 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2266 stemmen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Net alles gezien, en ook het intervieuw met Badr achteraf.

Tja, gewoon schandalig dat een sportman zich zo onsportief moet gedragen, erg jammer.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

combi schreef:

(quote)

(quote)
gewoon een sukkel, terwijl ie nog wel duidelijk de sterkste was.

Dat betwijfel ik. Het is duidelijk dat hij de titel nog wel een keer gaat winnen, want hij is zeer goed.

Hij stond echter wel achter, want hij was al 8 tellen neergegaan in de eerste ronde.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Bij nader inzien schopt Hari Bonjasky toch wel goed raak in het gezicht als hij op de grond ligt. Door de rode kaart is hij in ieder geval al zijn prijzengeld kwijt maar een mooie lange schorsing zou zeker niet misstaan. Belachelijk gedrag.

Wel nog nooit zo mooi iemand "disqualification" horen zeggen .

In België zenden ze dit op een later tijdstip uit.

Daar kunnen we niet echt rekening mee houden natuurlijk. Bovendien had je het vanochtend gewoon in de krant kunnen lezen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Daar kunnen we niet echt rekening mee houden natuurlijk. Bovendien had je het vanochtend gewoon in de krant kunnen lezen.

Ik hoef dan ook geen rekening te houden met een voetbalwedstrijd die al gespeeld is en waarvan sommigen hier de samenvatting nog willen zien.

Krijgen we die discussie weer.

Het is toch een kleine moeite om uitslagen van alle sportwedstrijden tussen spoilertags te plaatsen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nomak schreef:

Net alles gezien, en ook het intervieuw met Badr achteraf.

Tja, gewoon schandalig dat een sportman zich zo onsportief moet gedragen, erg jammer.

Wat een gezeurpiet. Twee mannen schoppen en slaan elkaar het schompes, noemen het sport en dan zou dit niet mogen?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Er zijn regels in die sport. Als je je niet aan de regels houdt, kan je beter gaan straatvechten. Remy houdt zich aan die regels en hem zal je niet betrappen op zo een misstap. Ik hou van de stijl van Badr, en ik had hem het toernooi echt gegund, maar het is gewoon altijd iets met die kerel.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

Krijgen we die discussie weer.

Nee hoor. Je bent hier op een Nederlandse site dus kan je niet verwachten dat we weten wanneer iets in België uitgezonden wordt. Jammer maar helaas.

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

otherfool schreef:

Wat een gezeurpiet. Twee mannen schoppen en slaan elkaar het schompes, noemen het sport en dan zou dit niet mogen?

Zonder afgetraind lichaam en uitstekende conditie kan je beter niet aan zo'n kamp beginnen... om nog niet te spreken van het belang van techniek/training... het is zeker sport en vergt veel opofferingen... of het gezond is is een andere zaak.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Nee hoor. Je bent hier op een Nederlandse site dus kan je niet verwachten dat we weten wanneer iets in België uitgezonden wordt. Jammer maar helaas.

Daar gaat het niet om, het gaat mij erom dat uitslagen van sportwedstrijden in dit topic tussen spoilertags geplaatst worden.

Er zullen ook wel mensen in Nederland zijn die dit wegens omstandigheden niet hebben kunnen zien en het op video of zo hebben opgepakt om er op een later tijdstip naar te kijken.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

het gaat mij erom dat uitslagen van sportwedstrijden in dit topic tussen spoilertags geplaatst worden

Dat is geen regel. Alleen over voetbaluitslagen wordt niet gespoilerd voordat de samenvattingen zijn geweest, voor andere sporten zijn er niet echt regels.

Er zullen ook wel mensen in Nederland zijn die dit wegens omstandigheden niet hebben kunnen zien en het op video of zo hebben opgepakt om er op een later tijdstip naar te kijken.

Die hebben dan pech gehad. Dan kan je tot het einde der dagen wel spoilertags blijven gebruiken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

A. Jacobsen schreef:

Zonder afgetraind lichaam en uitstekende conditie kan je beter niet aan zo'n kamp beginnen...

Klopt helemaal... vind je het erg als ik het toch geen sport noem maar pure barbarij?

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

Nope.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

De snor heeft uit betrouwbare bronnen dat Ajax bezig is met Jack Tuyp.

Nou bij deze Marco, mocht je ook op mm zitten. Ik voetbal al 13 jaar bij de amateurs en bij ajax zou ik er meer scoren dan met alle respect Jack Tuyp. Voor de helft van Jack's salaris kom ik voetballen. Stuur maar een pm'metje

MvG,

Kai

O.S.

• 248 berichten
  • 0 stemmen

Whahaha idd Jack Tuyp, hoe diep ben je dan gezonken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Moet een slechte grap zijn, anders is het echt heel sneu gesteld....

Johnny van Burgerking is nog waardevoller voor ons dan Tuyp.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Ik denk dat het meest waardevol is als beide gewoon niet naar Ajax komen

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Best een goede spits hoor, maar niet echt van Ajax niveau lijkt me.

Al is die Cvitanich dat ook niet echt.

Tuyp mag van mij best naar NEC komen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Dat is geen regel. Alleen over voetbaluitslagen wordt niet gespoilerd voordat de samenvattingen zijn geweest, voor andere sporten zijn er niet echt regels.

Met een beetje goede wil is het geen probleem om spoilertags te plaatsen. Het kost je 2 seconden werk en zo verpest je het kijkplezier van anderen niet.

In een vorige discussie zag ik het nut van het plaatsen van spoilertags niet in. Na argumenten van anderen te hebben gelezen begreep ik al snel dat er redenen genoeg zijn om die 2 seconden extra "werk" erbij te nemen en zo heel wat mensen een plezier te doen.

BoordAppel schreef:

Die hebben dan pech gehad. Dan kan je tot het einde der dagen wel spoilertags blijven gebruiken.

Als ik ooit de uitslag van een sportwedstrijd weet en ik kan het voor jou verpesten, dan heb je ook pech gehad, wat kinderachtig.

Ik heb verder geen zin om er nog over te discussiëren.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

en zo verpest je het kijkplezier van anderen niet

Het was al op tv geweest en dus hoeven er geen spoilertags geplaatst te worden. Dat is de regel. Dat de Belgische tv achterloopt kan ik verder niets aan doen.

Als ik ooit de uitslag van een sportwedstrijd weet en ik kan het voor jou verpesten, dan heb je ook pech gehad, wat kinderachtig.

Als het al op tv geweest is en ik wil per se de uitslag nog niet weten dan kijk ik natuurlijk niet in dit topic.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Anders meng je je niet in de discussie als je der niets, maar dan ook helemaal NIETS van begrijpt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Het was al op tv geweest en dus hoeven er geen spoilertags geplaatst te worden. Dat is de regel.

De regel zegt natuurlijk niet dat spoilertags plaatsen verboden is. Gewoon een kwestie van goede wil. Dus ik zie het probleem niet van die 2 seconden die je nodig hebt om ze te plaatsen.

Belgische tv heeft hier niets mee te maken. Ik heb andere argumenten aangehaald, maar dat haalt ook niets uit. Dan krijg je een antwoord als "pech gehad". Gewoon jammer dat het zo moet gaan.

BoordAppel schreef:

Als het al op tv geweest is en ik wil per se de uitslag nog niet weten dan kijk ik natuurlijk niet in dit topic.

Je kan toch niet weten dat hier over K1 gesproken gaat worden in dit topic? En als het wel zo is, waarom zou ik dit topic moeten vermijden? Ik wil natuurlijk ook mee kunnen praten over andere sporten zoals voetbal, en dat kan enkel hier, dus dit topic openen is een must.

Trouwens, er zijn hier mensen die nog de oude updates hebben, zij krijgen elk bericht op hun scherm. Dus een reden temeer om spoilertags te plaatsen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

bascross schreef:

Anders meng je je niet in de discussie als je der niets, maar dan ook helemaal NIETS van begrijpt.

Dat bepaal ik zelf wel. Dit heeft toch niks met sport te maken... Als ik naar agressieve neanderthalers wil kijken ga ik wel in het cambuur stadion zitten...

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

otherfool schreef:

Dat bepaal ik zelf wel. Dit heeft toch niks met sport te maken... Als ik naar agressieve neanderthalers wil kijken ga ik wel in het cambuur stadion zitten...

Ben het er nog mee eens ook.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Nu maar weer gewoon over sport praten ipv elkaar af te zeiken.

Vanavond is het PSV zijn laatste kans. Dit weekend hebben ze wel weer veerkracht getoond. Wellicht een verrassing vanavond, alhoewel ik daar niet echt in geloof.

Overigens is Babel naar het bestuur van Liverpool gestapt om te vragen om verhuurd te worden aan ajax, maar men heeft daar geen gehoor aangegeven.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

of vind je het echt raar dat mensen vraagtekens zetten bij het neerzetten van 2 wilden in een of andere arena?

Als je buiten de finale van dit jaar de sport nog nooit gezien hebt kan je ook niet weten dat deze sporters met meer respect en beschaafder met elkaar (en de scheids) omgaan dan, ik noem maar wat, voetballers.

Dit was een uitzondering binnen de sport, doodschoppen op het voetbalveld, schwalbes, de scheids uitschelden en ander onsportief gedrag helaas niet.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ach waar gaat het nou helemaal over, een schop tegen zn slaap. Nounou.

Sowieso een sport voor mietjes.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Nu maar weer gewoon over sport praten ipv elkaar af te zeiken.

Vanavond is het PSV zijn laatste kans. Dit weekend hebben ze wel weer veerkracht getoond. Wellicht een verrassing vanavond, alhoewel ik daar niet echt in geloof.

Ik geef ze een goede kans (Liverpool gaat toch niet all the way en denk dat ze genoeg hebben aan een gelijkspel en kom je voor dan zal Liverpool ook niet voluit gaan denk ik). Waar Nederlandse media berichten dat Atlético met een bijna volledige tweede garnituur zou gaan spelen zegt Aguirre dat Atlético zijn sportieve plicht zal gaan doen op de officiële Atletico site. De 11 die het moeten gaan doen: Coupet; Pablo, Perea, Ujfalusi, Pernia; Maxi Rodriguez, Raúl Garcia, Camacho, Luis Garcia; Agüero, Pongolle.

Verrassend sterke opstelling.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ja nog een vrij sterke opstelling, maar PSV moet het toch ook zelf gaan doen tegen Liverpool. Ben benieuwd wie er bij Liverpool gaan spelen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Schuster weg bij Real. Stel dat die nieuwe trainer Huntelaar niets vindt. Zo kom je dus op de bank.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.