- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
MXO
-
- 1449 berichten
- 532 stemmen
Dit neigt naar scorebordjournalistiek. Vorige week tegen Sparta kreeg NAC, net als Sparta overegens, kans op kans en het was een open wedstrijd. NAC werd verslagen op effectiviteit. Daarbij mist NAC op dit moment een paar broodnodige spelers door blessures, waarbij Penders en Amoah er natuurlijk het meeste uit springen. Penders draagt de verdediging van NAC al jaren. Ik moet trouwens eerlijk toegeven dat ik niet de mogelijk had om de wedstrijd vandaag te bekijken, in verband met tentames.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax was ontstellend slecht maar we wonnen en dat telt in zon uitduel. Volendam verdedigde nuttig, Ajax was onmachtig en met wat pech hadden we hem gelijkgespeeld of zelfs verloren, Van Halst zei het goed, een kampioen wint de slechte duels ook. Niet dat ik er trots op ben maar de 3 punten tellen gewoon bij Volendam uit. Komende vrijdag NAC thuis, die wordt pittig en ik verwacht een sterker Ajax.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heeft volgens mij ook met dat kunstgras te maken. Gewoon elke ploeg heeft daar moeilijkheden, dat kan toch geen toeval zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Sergio Agüero zou naar Barcelona gaan. Dat vind ik eigenlijk wel erg want hij is 1 van mijn lievelingsspelers en ook een extra reden voor mij om naar Atletico te kijken.
Zo een topper, ik had echt gehoopt dat hij naar Engeland zou gaan.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25180 stemmen
Hofland
.
Altijd de eerste met kritiek op zijn medespelers en de technische staf maar je zult hem waarschijnlijk niet horen over de derde goal van De Graafschap. Maar ja, het is vast de schuld van iemand anders dat hij niet meeloopt met zijn man. Dat wordt lachen aankomende zaterdag als Ari en El Hamdaoui langskomen.
Lijkt me trouwens ook niet echt bevorderlijk als je Verbeek bent en weet dat de enige reden dat je nog trainer van Feyenoord bent is dat de club je ontslagpremie niet kan betalen
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Komend weekend juich ik voor Feyenoord! Moeten ze AZ eens verslaan zou leuk zijn.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Ik weet voor 100% zeker dat feyenoord van AZ gaat winnen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Die weddenschap durf ik wel aan Stinissen wat zetten we erop. Ik zou zeggen een leuk filmpje?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Feyenoord zou op dit moment zelfs verliezen van de plaatselijke v.v. 100% zeker dat ze niet winnen van AZ.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Feyenoord zou Ajax een plezier doen om AZ te verslaan, maar aangezien ze Ajax daar zo erg haten, zou het me niet verbazen dat ze dan maar liever verliezen.. 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Oké, op slag geen fan meer van Badr Hari... die randdebiel moet per direct geschorst worden. En wat een mooie prestatie weer voor Remy Bonjasky, ik heb altijd vertrouwen gehad in een extra eindzege! 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Wat heeft Badr Hari uitgevreten dan?
Ik mis al die K1 dingen
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik weet voor 100% zeker dat feyenoord van AZ gaat winnen.
Zo'n gevoel heb ik ook.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Oké, op slag geen fan meer van Badr Hari... die randdebiel moet per direct geschorst worden
Even op Youtube bekeken. Dat is inderdaad niet zo fraai van Badr Hari maar volgens mij stelt Bonjasky zich wel een beetje aan. Behalve als die trap recht in zijn gezicht is geweest maar dat is niet zo heel duidelijk te zien op de beelden.
Toch erg sneu dat gedrag, zeker als je eerst op een prachtige manier wint van Aerts.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sergio Agüero zou naar Barcelona gaan. Dat vind ik eigenlijk wel erg want hij is 1 van mijn lievelingsspelers en ook een extra reden voor mij om naar Atletico te kijken.
Zo een topper, ik had echt gehoopt dat hij naar Engeland zou gaan.
Die klanken worden inderdaad steeds luider, laten we hopen van niet want Agüero zorgde ervoor dat het vertrek van Torres minder hard aan kwam bij mij.
Feyenoord was inderdaad weer dramatisch, spanning was om te snijden in het stadion. Verbeek ligt onder vuur maar kan van een groot deel van het Legioen op steun rekenen, niet dat dat veel zou uitmaken.
Winnen van AZ zie ik ook nog wel gebeuren ja. Komt puur door de timing en de supporters hebben het nu ook wel gehad. Die sfeer kan ook wel gaan doorwerken op de selectie. Maar aan de andere kant kunnen de jonge spelers daardoor gaan blokkeren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vorig jaar of het jaar ervoor was Feyenoord ook dramatisch bezig en won men 3-2 van AZ dankzij het gigantische falen van ene Job Bulters, kennen we hem nog? Maar wat mij betreft mag komende zaterdag wel Feyenoord eens alles meezitten. Ajax vrijdag al tegen NAC, Feyenoord zaterdag tegen AZ. DE kans om een concurrent (NAC) een extra tik te geven en de kans dat AZ eens punten kan verliezen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt. Drie halve kansen voor Feyenoord en een stuk of 30 voor AZ toen. 2 x Hofs en 1 x derijkck meen ik.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Groningen 
Jans oprotten 
Neen, dit is slecht gegein. Wel een harde mentale tik dit, voor Groningen. Hadden ze éindelijk eens uitzicht op een goede uit-overwinning op een concurrent, laten ze het zo uit hun handen glijen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Vorig jaar of het jaar ervoor was Feyenoord ook dramatisch bezig en won men 3-2 van AZ dankzij het gigantische falen van ene Job Bulters, kennen we hem nog? Maar wat mij betreft mag komende zaterdag wel Feyenoord eens alles meezitten. Ajax vrijdag al tegen NAC, Feyenoord zaterdag tegen AZ. DE kans om een concurrent (NAC) een extra tik te geven en de kans dat AZ eens punten kan verliezen.
Jaaa Bulters. Even opgezocht, hij is nu 2e doelman bij MVV...
Maareh NAC is toch geen echte titelconcurrent? Verder idd scorebordjournalistiek van mij hier een paar posts boven, maar 2x met 4-0 verliezen van laagvliegers zal toch wel iets zeggen...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik reken zelf op Ajax en AZ momenteel voor de titel maar vlak PSV en Twente ook niet uit. Toch lijkt AZ me het meest stabiel...
NAC is cijfermatig nog altijd een concurrent en ik heb respect voor die prestaties, dus vandaar dat ik hen noem.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
NAC gaat afvallen, AZ ook, PSV komt terug en Twente gaat verrassen. Dat denk ik ervan seh. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mja, ik mag eigenlijk niks meer zeggen want voorafgaande aan het seizoen verwachtte ik een ouderwetste titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord...
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mja, ik mag eigenlijk niks meer zeggen want voorafgaande aan het seizoen verwachtte ik een ouderwetste titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord...
Dit heb ik op een groot voetbalforum voor het begin van het seizoen gepost:
1. Ajax: Hoop of realisme? Feit is voor mij dat ze prima ingekocht hebben, al is het achterin soms grabbelen. Ik ga uit van mijn felle wens en het zal wat meezitten achterin en de rest zal zijn werk doen. We worden dankzij de voorhoede kampioen.
2. PSV: Zeer sterk, zoals altijd. Gomes en Farfan zijn verzwakkingen maar er is prima ingekocht. Toch vind ik de aanval niet denderend.
3. Twente: Engelaar is jammerlijk weg, maar er is goed ingekocht en de meeste toppers zijn gebleven. En ik heb het idee dat McClaren zo slecht niet is. Hij wil revanche na het Engeland gedoe. Twente is in opmars!
4. Feyenoord: 4e worden lijkt me het maximale met deze oude en vaak geblesseerde selectie. Ook missen ze creativiteit en stabiliteit. Te weinig breedtespelers van niveau.
5. Heerenveen: Zoals altijd niet goed genoeg voor de ultieme top maar wel altijd zeer behoorlijk. Ik heb niet het idee dat ze achteruit zijn gegaan. Sulejmani weg is jammer, maar er loopt nog veel goeds rond. Ik verwacht weer veel van Pranjic.
6. AZ: Van Gaal gaat zich revancheren. Over een paar weken gaat dit draaien en zal AZ weer de stijgende lijn vinden met deze talentvolle ploeg. Ze missen alleen een goede spits, daarom een niet te hoge eindklassering.
7. Groningen: Stabiel als altijd. Echte vedettes zijn er niet, buiten de echt goede Berg. Maar wel staat er een stevige ploeg, getraind door de onderschatte Ron Jans.
8. Vitesse: Met zoveel goede spelers mag je wel een linkerrijtje verwachten vind ik. En ik verwacht dat ze snel goed gaan draaien.
9. NEC. Niet meer zo goed als vorig jaar, dat was uitzonderlijk maar ik verwacht weer een vlot punten pakkend NEC. Misschien onderschat ik ze zelfs en kunnen ze beter dan plek 9. Been is een toptrainer in opkomst.
10. NAC: Saaie ploeg die vorig jaar boven hun stand leefde. Ondanks de winst op AZ zullen ze een anoniem seizoen draaien. Ik verwacht ook weinig van Maaskant, overschatte coach.
11. Utrecht: Ploeg met te weinig kwaliteit voor iets moois. Maar ook te goed voor een seizoen in de problemen.
12. Roda JC: Zie Utrecht. Degelijke, maar geen bijzondere ploeg. Thuis zullen ze wel wat puntjes pakken.
13. Heracles: Ruim te goed voor de onderste regionen. Ik verwacht dat ze snel veilig zijn en rustig het jaar uitspelen.
14. Sparta: Zal het lastig krijgen maar ik verwacht dat het op het einde zeker goed komt. Sparta heeft een paar leuke spelers en een ervaren eredivisie coach. Sparta moet erin blijven!
15. ADO: Ze gaan verrassen. ADO heeft genoeg spelers met eredivisie ervaring en ik heb het idee dat ze ook buiten Den Haag voor stuntjes gaan zorgen.
16. De Graafschap: Hopelijk zit ik fout en spelen ze zich regulier veilig, maar ik verwacht nacompetitie. Te weinig beslissende spelers.
17. Willem II: Tijd dat deze suffe club ten onder gaat. Matige selectie (de 2-1 op Ajax was echt een blamage van Ajax) en een coach die niemand moet. Jonker denkt het te zijn daar, maar zal falen. Nacompetitie en of ze zich gaan redden....
18. Volendam: Symphatieke club maar niet goed genoeg. Het VVV van dit jaar. Ze zullen complimenten krijgen voor hun instelling en spel, maar uiteindelijk pakken ze de minste punten.
Zo zie je maar, zit er soms vies naast met oa AZ, Feyenoord, Vitesse, Willem 2 en NAC om eens wat te noemen 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25180 stemmen
Oei AZ mist een echte spits en PSV heeft goed ingekocht
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hehe had jij verwacht dat Hamdaoui als een gek ging scoren? 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25180 stemmen
Hehe had jij verwacht dat Hamdaoui als een gek ging scoren? 
Nee maar Ari wel natuurlijk
.
Ik zei aan het begin van het seizoen dat PSV een prima keeper had aangetrokken maar daar wil toch ook nog wel even op terugkomen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Oké, op slag geen fan meer van Badr Hari... die randdebiel moet per direct geschorst worden. En wat een mooie prestatie weer voor Remy Bonjasky, ik heb altijd vertrouwen gehad in een extra eindzege! 
Voor voetbal moet ik hier spoilertags plaatsen, let er dan ook op voor K1 toernooien.
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Voor voetbal moet ik hier spoilertags plaatsen, let er dan ook op voor K1 toernooien.
Zijn post was op 7 december. De finale op 6 dec, welke spoilers bedoel je precies?
Dat Hari een debiel is, was overigens al een tijdje bekend. Jammer dat Hari niet gewoon verloren heeft met een knock-out.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Zijn post was op 7 december. De finale op 6 dec, welke spoilers bedoel je precies?
ach tijdens de OS werd er ook geen gebruik van gemaakt, of de wereld alleen uit voetbal bestaat.
Dat Hari een debiel is, was overigens al een tijdje bekend. Jammer dat Hari niet gewoon verloren heeft met een knock-out.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
In België zenden ze dit op een later tijdstip uit. Ik probeer het altijd een verrassing te laten worden door de winnaar niet te kennen. Daarom waren spoilertags hier wel op zijn plaats geweest. Maarja, maakt niet uit.
Ik had in elk geval gehoopt dat Hari zou winnen, wat een vechtmachine.
Wat is er dan eigenlijk gebeurd? En is er misschien een link (youtube) ofzo waar ik het kan zien?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.