• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.164 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.604 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

de olympische kampioene in het hoogspringen uit belgie

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tja, ze kan hoog of laag springen, met een kind in je buik zal het springen toch moeilijker gaan.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

Wat sneu voor Heerenveen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Precies het juiste moment gekozen om te stoppen. Geweldige sportvrouw, ik heb van haar genoten.

Jammer voor Belgie dat er weer een topper stopt.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

http://www.detrouwehonden.nl/dbid=7634/tpl=1901

weer verslagje voor de liefhebbers, soms grappig, soms niet.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Don Dijk schreef:

Tja, ze kan hoog of laag springen, met een kind in je buik zal het springen toch moeilijker gaan.

Of met twee nog een beetje hoger.

Zavo schreef:

Precies het juiste moment gekozen om te stoppen.

Om eerlijk te zijn, ikzelf zou mijn Olympisch Goud nog een paar jaar 'uitgemolken' hebben. Het is hier in België niet zo dat, als je na een Olympische titel stopt, 'binnen' bent, integendeel.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

speedy23 schreef:

Om eerlijk te zijn, ikzelf zou mijn Olympisch Goud nog een paar jaar 'uitgemolken' hebben. Het is hier in België niet zo dat, als je na een Olympische titel stopt, 'binnen' bent, integendeel.

Ik heb er respect voor dat ze dat juist niet doet en nu aan een nieuw leven begint. Niet alles voor het geld.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Zavo schreef:

Ik heb er respect voor dat ze dat juist niet doet en nu aan een nieuw leven begint. Niet alles voor het geld.

Niet dat ik er geen respect voor heb, dat niet. Maar je hebt je hele leven gewerkt aan die carriére en net als je de kans krijgt en dankzij die titel eindelijk de beloning (lees verloning) kan opstrijken haakt ze af. Dat is een groot deel zekerheid weggooien volgens mijn bescheiden mening.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

alleen al het start geld dat ze kan vragen, maar goed haar keus!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Tja, als je geld het belangrijkste vindt in het leven...

Ze kan trouwens nog steeds wel geld verdienen door in tv-programma's op te treden en zo (zoals Bob de Jong en Barbara de Loor) of in reclame. Al vind ik dat meestal vrij genant als sporters dat doen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Tja, als je geld het belangrijkste vindt in het leven...

neh, wel makkelijk.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik heb respect voor mensen die niet altijd kiezen voor het meeste geld. En ik denk niet dat we medelijden moeten hebben, ze al er vast wel iets aan overgehouden hebben.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

met respect kan ik me huur niet betalen maar begrijp wat je bedoeld.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

Dat noem je nu is nagels op koppen slaan!

Al snap ik Zavo ook!

A. Jacobsen

• 495 berichten
  • 104 stemmen

Zo'n figuur lijkt me niet gezond bijna anorexia-achtig. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze op Tante Sidonia Lijkt.

Maar goed, er zijn wel meer top-atleten met vreemde anatomie. (Michael Phelps bvb.)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

A. Jacobsen schreef:

Zo'n figuur lijkt me niet gezond bijna anorexia-achtig.

Tja, ik schat haar gezondheid bij de top 0,01% van de wereld... Maarja vet is de norm tegenwoordig en een gezond sportlichaam is dan al snel eng.

Maar goed, er zijn wel meer top-atleten met vreemde anatomie. (Michael Phelps bvb.)

Wat is daar nu weer mis mee? Noem dan die gekke Fransman...

edit: Alain Bernard dus:

http://www.nicomokveld.nl/wordpress/wp-content/uploads/alain-bernard.jpg

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

A. Jacobsen schreef:

Zo'n figuur lijkt me niet gezond bijna anorexia-achtig. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze op Tante Sidonia Lijkt.

Dat zal nu snel veranderen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bizar, net PSV-Groningen afgekeken....Groningen 0-2 voor met de rust en PSV weggespeeld...een ontketend PSV wint toch met 4-2, wel met zwak verdedigen en zwak spel van Groningen na de rust. Maar wel erg knap nog van PSV. Erg jammer...

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Wel een mooie actie van Garcia bij die goal van Berg. Ook mooi dat PSV gewonnen heeft

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Merkwaardige wederopstanding van PSV. Tegen Heerenveen vorige week ook al, daar knapte het opeens ook volledig bij de tegenstander toen PSV feller werd.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25180 stemmen

Of was het op het moment dat Stevens eindelijk de spelers inbracht die al vanaf de aftrap op het veld hadden moeten staan ?

Die man heeft echt een plank voor zijn hoofd van minstens 25 meter breed. Hij snapt gewoon werkelijk waar niet dat Wuytens, Mendez en Doedelzak niet goed genoeg zijn. Dat zou niet zo erg zijn, ware het niet er wekelijks jongens als Lazovic, Nijland, Manco, Amrabat en vooral Bakkal op de bank moeten toekijken hoe die spelers er weer een zooitje van maken. Je ziet het vandaag maar weer een keer, bij alle vier goals waren Bakkal, Amrabat en Lazovic betrokken.

En nu PSV - Liverpool. Wedden dat Bakkal weer gewoon op de bank zit ?

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Amrabat is inderdaad heel belangrijk voor dit PSV, maar was die tot voor kort niet geblesseerd? Bakkal zou bij mij ook altijd starten. Leest het spel erg goed, doet me soms zelfs denken aan Litmanen, al is dat een klasse apart.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik heb zojuist de slechtste wedstrijd van dit seizoen gezien. Bij Volendam - Ajax haalde echt niemand een voldoende (inclusief de scheidsrechter).

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77274 stemmen

Zavo schreef:
Ik heb zojuist de slechtste wedstrijd van dit seizoen gezien. Bij Volendam - Ajax haalde echt niemand een voldoende (inclusief de scheidsrechter).

Gelul Suarez is echt een wereld topper en speelde als een topper een dikke negen, en Leonardo viel goed in de rest was brandhout , vooral het middenveld met die Afrikaan ( wat een slechte speler is dat , zeer wild en druistig en het voetbal gogme van een hindoestaanse duif.
Lindgren was zo als altijd weer zeer slecht en voegd echt totaal niets toe aan dit Ajax. lichtpuntje was ook het debuut van daley Blind.
ook Oleger moeten ze snel weg doen wat een drama..................

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

stinissen schreef:
Gelul Suarez is echt een wereld topper en speelde als een topper een dikke negen

Een 9? Hooguit een 5. Wat was die man weer egoistisch vandaag. Maar hij was één van de minst slechte vandaag, dat wel.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Ik zie de bui al hangen in de Kuip met 0-2 (!!) voor nota bene de Graafschap, als ze nu maar niet zo stom zijn om Verbeek te ontslaan.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Oei oei De Graafschap thuis mag je natuurlijk nooit verliezen, blessures en schorsingen of niet... Maar Verbeek zal toch zeker wel aanblijven?

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

otherfool schreef:
Oei oei De Graafschap thuis mag je natuurlijk nooit verliezen, blessures en schorsingen of niet... Maar Verbeek zal toch zeker wel aanblijven?
Uiteraard, al is het alleen maar omdat ze daar geen geld hebben om hem weg te sturen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Mochten hier nog mensen Oleguer een goede verdediger vinden, hij is gratis af te halen in de Arena! Ik vond het al niks toen hij kwam en elke wedstrijd wordt het meer en meer bevestigt. Dat er in de winter maar is een echte centrale verdediger wordt aangekocht.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Sparta - NAC 4-0
NAC - ADO 0-4

Dat sprookje is ook weer voorbij...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.