- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Dat wordt nog leuk de 18e, Go NEC! En hopelijk wint Twente vandaag, dan zijn die zeker door (toch?).
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
DE SUPPORTERS ZIJN DE CLUB!!!
Waarom verwijderd HE!?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
Ik werd inderdaad helemaal gek toen het net bolde van het wonderschone schot van Schone 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
kos en Fillumgek, van harte! Jammer dat ik het miste, ik was werken. Straks samenvatting zien!
Enne, Perez maakt de 2-0 tegen Schalke, yeaaaah!
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Dank. Wanneer is die samenvatting trouwens?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dank. Wanneer is die samenvatting trouwens?
Denk zometeen in t sportjournaal!
Heerlijke 2e helft van Twente net gezien, 't enige wat ik van deze geweldige avond live mocht zien! Wat een goal van Perez en wat een ontlading! 2e ploeg door in de UC. Hopelijk NEC ook en wie weet nog Heerenveen?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3409 stemmen
Hoe gaat het nu straks?
Programma donderdag 18 december:
- Tottenham Hotspur - Spartak Moskou
- N.E.C. - Udinese
Stand:
1. Udinese 3 - 9 (doelsaldo 6-2)
2. Tottenham Hotspur 3 - 6 (5-2)
3. N.E.C. 3 - 3 (4-5)
4. Spartak Moskou 3 - 3 (3-4)
5. Dinamo Zagreb 4 - 3 (4-9)
Als Spartak verliest, is NEC dan niet door op doelsaldo? Of is het onderling resultaat? Tussen wie dan? Deze dingen verwarren me ieder jaar weer 
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
In de CL zou het dan volgens mij gaan om het onderlinge resultaat tussen Spartak en Nec.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
In de UEFA Cup wordt eerst gekeken naar het doelsaldo. Als dat ook gelijk is naar de doelpunten vóór, dan naar wie de meeste doelpunten gescoord heeft in uitwedstrijden ... en daarna denk ik dat het zover niet gaat komen ...
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Nou wat een samenvatting, zelfs de transfer van die hamster kreeg nog meer aandacht voor de 3de dag op rij
dan onze mooie overwinning.
NOS
.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ach, niet zeuren. De samenvatting is altijd heel kort als het om Europees gaat. Je krijgt de grote kansen en de goals. Mooie goals van NEC trouwens. Echt te lekker, bal op de paal en 2-0 net niet en zelf dan toeslaan en 1-2 winnen. Mooi gedaan!
NEC-Udinese moet echt op tv komen! Of TV Gelderland, dat heb ik als Gelderlander ook thuis 
Toch mooi als Ajax, Twente EN NEC door zouden gaan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hoe gaat het nu straks?
Programma donderdag 18 december:
- Tottenham Hotspur - Spartak Moskou
- N.E.C. - Udinese
Stand:
1. Udinese 3 - 9 (doelsaldo 6-2)
2. Tottenham Hotspur 3 - 6 (5-2)
3. N.E.C. 3 - 3 (4-5)
4. Spartak Moskou 3 - 3 (3-4)
5. Dinamo Zagreb 4 - 3 (4-9)
Als Spartak verliest, is NEC dan niet door op doelsaldo? Of is het onderling resultaat? Tussen wie dan? Deze dingen verwarren me ieder jaar weer 
Spartak wint never bij de Spurs, dus een winst van NEC lijkt me al voldoende. Sterker, ik heb zon gevoel dat ze er met een punt al zouden zijn.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik denk zelfs met een kleine nederlaag al. Het is wel een enorm risico natuurlijk en ik zie Been er niet voor aan om er niet vol voor te gaan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hehe Been zit volgens mij nu al af te tellen tot Udinese. Wordt een heerlijke pot. Udinese al door, dus alle kans dat de B keus er komt met minder inzet. En Spurs wil thuis altijd winnen dus Spartak liet het vanavond liggen.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Ik denk zelfs met een kleine nederlaag al. Het is wel een enorm risico natuurlijk en ik zie Been er niet voor aan om er niet vol voor te gaan.
Waarom zou die ook niet?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Udinese heeft zich al geplaatst en treed tegen NEC wellicht met een B elftal aan, dus een overwinning is zelfs nog best mogelijk.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Standard speelt alles kapot in Europa.
Jawel, Standard veegt de vloer aan met Sampdoria: 3-0. 
Met drie doelpunten opnieuw een heerlijke eerste helft gezien. De tweede time heeft Standard vakkundig het spel lam gelegd en het spel willen opdringen aan Sampdoria, maar die waren onmachtig. Met 9 op 9 en een doelsaldo van 5-0 kan Standard een schitterend Europees rapport voorleggen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ajax heeft Huntelaar aan Madrid aangeboden. Dat vind ik dan weer jammer. Alsof ze geld nodig hadden, of wisten dat ze hem niet konden behouden en hem dan maar gauw verkochten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Real had toch sowieso de eerste optie op Huntelaar? (een voorwaarde toen ze Sneijder kochten volgens mij).
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
zullen we het niet eventjes lekker bij NEC houden, fuck die kut
ajax.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nachtrust heeft niet geholpen combi? 
Ik snap je teleurstelling wel, was het ook even zat toen Kuyt verkocht werd maar je zal net als mij toen vast wel weer op de tribune zitten over 2 weken.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
28ste pas weer, tegen me haagse vriendjes. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Kos en andere NEC-gosers: van harte, fantastisch zeg! Ik gun het Been ook heel erg, goeie trainer, ik zie hem graag nog es in Groningen komen. Ooit.
Natuurlijk ook genoten van Twente, maar die sla ik sowieso vrij hoog aan.
Jammer dat Feyenoord en Heerenveen zo kánsloos bezig zijn. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Kos gefeliciteerd.
Sowieso een prachtig en broodnodig Europees avondje. We hebben de punten namelijk erg hard nodig. Die Schone is trouwens wel echt een goede voetballer. Begreep al nooit waarom geen echte subtop of topploeg die weghaalde bij de Graafschap. Zag toch iedereen dat dat een begenadigd spelertje is. Verwacht dat AZ die wel weer een keer zal binnenhalen binnen nu en anderhalf jaar.
Twente ook erg knap wel sneu voor Rutten maar mooie overwinning. Vooral de 1-0 met drie meter buitenspel was er één om in te lijsten.
Dan nog even over onze Belgische vrienden heb in de rust even de hoogtepunten gezien bij Standard en dat zag er toch weer erg goed uit. Wat jammer dat PSV die Jovanovich niet heeft gehaald. Erg goede spits. Wel jammer dat bij Standard in de winterstop het halve elftal gaat lopen anders hadden die echt ver kunnen komen Europees.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat jammer dat PSV die Jovanovich niet heeft gehaald. Erg goede spits.
En nu is het waarschijnlijk te laat. Nog geen week geleden zei hij in de krant nog dat PSV op dit moment zeker geen stap hogerop is. Ja, PSV heeft zijn kans verkeken.
Wel jammer dat bij Standard in de winterstop het halve elftal gaat lopen anders hadden die echt ver kunnen komen Europees.
Ik denk van niet. De meeste spelers hebben al aangegeven dat ze het liefst blijven als ze overwinteren in Europa. Die willen echt voor de winst gaan in de Uefa Cup. Als er ooit nog een Belgische ploeg kans maakt op een Europese prijs, dan is het nu wel. Nu moet er al een heel goed bod komen vooraleer er iemand vertrekt. Alleen jammer dat Fellaini al weg is, met hem erbij waren ze nog een stuk sterker.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Je kon gisteren tussen de regels door bij Jovanovich en Defour toch wel horen dat als er een leuke club komt ze weg zijn dus moet nog zien of ze allemaal blijven.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ja, maar Defour schreeuwt na elke goede wedstrijd dat hij weg gaat. Enkele jaren geleden was hij een paar wedstrijden in de basis bij Genk, goed gespeeld natuurlijk en toen riep hij al dat hij te groot was voor de Belgische competitie.
Jovanovic kan misschien wel weggaan, maar ik denk wel dat die blijft. Als hij toch moest weggaan, halen ze waarschijnlijk Ouwo Moussa Maazou.
Voor Defour vinden ze ook wel een vervanger, daar moeten ze niet bang voor zijn. Defour speelt ook alleen goed als de ploeg goed is, hij is niet de speler die de ploeg laat draaien.
De problemen beginnen pas echt als Witsel en Mbokani weggaan. En de 2 centrale verdedigers Sarr en Onyewu moeten ze zeker niet laten gaan, al is Onyewu 1 van de weinigen die niet weigerachtig tegenover een transfer staat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.