- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Deco schijnt de enige openlijk homoseksueel te zijn in het heeeeule voetbalwereldje.
Wel beetje treurig om daar over te gaan gissen. Boeiend.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Deco schijnt de enige openlijk homoseksueel te zijn in het heeeeule voetbalwereldje.
Wel beetje treurig om daar over te gaan gissen. Boeiend.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1383513.ece
Als dit een homo is dan ben ik er ook één. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Dan istie het toch niet zo openlijk hehe. Ik bemoei me er maar niet meer mee.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen

Ajax : 
We verkopen onze beste spelers niet meer, ook niet tijdens de winterstop. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ajax moet niet zeuren, zeg ik als Groninger zijnde...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ajax moet niet zeuren, zeg ik als Groninger zijnde...
O.S.
-
- 248 berichten
- 0 stemmen
Idd Ajax koopt toch ook de beste spelers weg bij de subtop in de eredivisie. Nu doen de grote clubs in Europa precies het zelfde bij Ajax. Zo gaat dat nou eenmaal in de voetballerij. Baas boven baas.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
het gaat mij daar niet om, ajax moet gewoon niet zeggen dat ze niet meer hun beste spelers verkopen dit seizoen.
O.S.
-
- 248 berichten
- 0 stemmen
Ja beetje wazig, voor hoeveel hadden ze hm eigelijk kunnen verkopen in de zomer? Toch wel iets meer dan 20? En dan trots zijn om hem te behouden maar nu voor minder geld verkopen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
eerst seizoenkaarten verkopen he, geen voetbalclub meer (wat ze al sinds de beurs al niet meer echt zijn) maar gewoon een bedrijf (wat nu dus weer eens bevestigd word), club zal altijd in me hart blijven maar mij zien ze niet meer dit seizoen in de Arena (gelukkig samen gedeelt met iemand anders dus het scheelt) was het nu 40 miljoen + geweest had ik het nog wel kunnen begrijpen maar nu totaal geen begrip voor.
gun het KJH wel overigens en voor het nederlands elftal met op het oog het WK is het ook een goede ontwikkeling alleen koop ik daar nu weinig voor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
club zal altijd in me hart blijven maar mij zien ze niet meer dit seizoen in de Arena.
In je hart? Laat me niet lachen. Supporters als jou kunnen ze maar beter kwijt dan rijk zijn ja.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
In je hart? Laat me niet lachen. Supporters als jou kunnen ze maar beter kwijt als rijk zijn ja.

zeg jij, je huilt al als er 1 ajaciedje bij je clubje komt. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Jullie hebben tenminste nog spelers zat bij Ajax.
Wat moeten wij van Roda dan zeggen? Eerst krijgen we die houten klaas Gommans en nu gaan ze waarschijnlijk Junker halen. Alles wat te slecht is voor Vitesse dat krijgen wij. Wat een kutbestuur.
Maarja, het blijft mijn club. En tja, we hebben nog altijd onze goede Pa Modou Kah, die zal Huntelaar wel missen denk ik. Waren altijd prachtige duels tussen die 2.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
daar gaat het mij niet om, ajax na hun blabla onderzoeken en toezeggingen aan het begin van het seizoen blijven gewoon doorgaan waar ze mee bezig waren, geen probleem maar zeg dan ook niks.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

zeg jij, je huilt al als er 1 ajaciedje bij je clubje komt. 
Ik zal mijn club nooit de rug toekeren en dan lopen verkondigen dat de club in je hart zit. Zeg dan zelf ook niks. Dan vindt ik je een huichelaar.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik zal mijn club nooit de rug toekeren en dan lopen verkondigen dat de club in je hart zit. Dan vindt ik je een huichelaar.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kijk eens hier, de steun die Roda JC krijgt uit onverwachte hoek. Niemand minder dan Ajax heeft een anti-FC Limburg doek in de ArenA. Mooi gebaar!

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind eerder dat je de spelers de rug toekeert, je trekt je steun in imho.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat de mensen die nu hun club de rug toekeren, de ECHTE fans zijn! Die met passie dus! Niet samenwerken met de rivalen! 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Vind eerder dat je de spelers de rug toekeert, je trekt je steun in imho.
vind het voor de rest wel lullig van me dat ik dat doe, maar so be it.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Als elke supporter nou zo zal denken, beste combi? Je bent toch supporter om de club? Om het logo, het shirt, het verleden, het weetikwat? Althans, dat geldt voor mij (met Feyenoord en Groningen dan) wel.
Élk jaar vertrekken de betere spelers, tja.. Hou ze maar es tegen. Voor mij geen criterium in elk geval om de club niet meer te steunen ofzo.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
lees nog maar even wat ik alemal gezegd heb, en die logo steun ik ook niet trouwens maar daar heb ik me bij neergelegd.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik begrijp je emotie zeer goed. Als Groninger zijnde.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik begrijp wel dat je je bekocht voelt als je een dure seizoenskaart hebt gekocht en vervolgens verkopen ze één van de spelers waarvoor je naar het stadion komt. Ik kan me de boosheid goed voorstellen. Van Ajaxkant begrijp ik echter ook wel dat ze niet veel anders konden. In de zomer levert hij geen 27 miljoen meer op en nu hebben ze nog een maand de tijd een vervanger te halen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Mooiste overwinning ooit. En zo terecht.
. Heb geen adem en geen stem meer.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
V
-
- 8369 berichten
- 3374 stemmen
Mooiste overwinning ooit. En zo terecht.
. Heb geen adem en geen stem meer.
Gefeli, maar op welk net was het in godesnaam? Na zes zaprondjes vond ik het welletjes en ben ik maar achter de computer gekropen. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
TV Gelderland.
Fuck de publieke omroep.
V
-
- 8369 berichten
- 3374 stemmen
Ai, gemiste kans. Knappe overwinning hoor en zodadelijk (hopelijk) genieten van Twente. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.