- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Triest, zie het voorblad.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

De echte fans stan weer es op in Amsterdam.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
De fans van Ajax die elk jaar weer dure seizoenskaarten kopen, die worden wel keer op keer genaaid. Erg frustrerend voor die mensen.
Kapitaal moet op het veld staan zeggen ze. Ja, dat ze dan maar die 27 miljoen investeren in een speler die een echte versterking is.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Eigenlijk niet Don Dijk. Bij sommige clubs zeggen ze dat een speler niet vertrekt, en dan gaat die ook niet. Kijk Heerenveen hoe ze dat hebben aangepakt met Alves. Respect daarvoor.
En bij Roda zijn wij enkele jaren geleden ook hard genaaid geweest met Koné. Hij blijft verzekerde het bestuur ons. En éénmaal dat de seizoenskaarten verkocht waren verkochten ze hem. Toen had ik echt zin om mijn seizoenskaart in de zee te gooien.
En bij Ajax is het bijna elk jaar van dat. Zlatan, Sneijder, Huntelaar. Als je elk jaar je beste speler verkoopt, word je nooit kampioen.
Jammer, ik ben geen Ajacied, maar ik had echt graag eens Sulejmani, Huntelaar en Suarez samen gezien als ze in topvorm zijn. Die 3 samen kunnen elke verdediging belachelijk maken.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Heeft Ajax ooit gezegd dat Huntelaar niet zou weggaan dan
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Waarschijnlijk op dezelfde manier als Groningen dat vorig jaar zei over Bruno Silva enzo.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Naja, volgens mij wist iedereen wel dat hij sowieso na dit seizoen zou vertrekken. Nu vangen ze er het dubbele voor en hij is toch niet heel erg nodig om kampioen te worden.
Als ze nou kans hadden om de uefa-cup te winnen of zo of in de CL zaten, oke.
Maar dit is toch niet echt een slechte actie voor Ajax denk ik hoor. 27 miljoen is vreselijk veel geld, ik had dat echt niet verwacht.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heeft Ajax ooit gezegd dat Huntelaar niet zou weggaan dan
.
Van Basten zei dat Huntelaar dit seizoen niet zou weggaan als ik me niet vergis.
En "kapitaal moet op het veld staan" is ook 1 van de bekende uitspraken.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Alsof ajax of welke andere club dan ook, een speler kan houden, wanneer de speler echt niet wil. Dat is gewoon niet meer van deze tijd. Deze discussie wordt bij elke transfer opnieuw gevoerd, maar is totaal zinloos. Clubs als ajax moeten zich vooral gaan profileren als "last stop before the top". En op deze manier proberen grote talenten op te pikken om zo de fundamenten voor een europeese (sub)top club te herstellen.
Overigens is afca.nl een hooligansite en geen fansite. De meeste ajax supporters distantieren zich dan ook van deze site.
Verder alle lof voor standard, maar Jovanovic was echt niet de redding voor PSV geweest. Ik vind het altijd maar een matige spits voor een echte topclub, hij is niet balvast en hij is vooral gevaarlijk als hij met het gezicht naar de goal toe staat ondanks dat zijn snelheid nog niet eens heel erg hoog is, PSV heeft meer behoefte aan een balvaste spits omdat het echte gevaar over de flanken moet komen, verder is het de jongste niet meer dus PSV heeft er goed aangedaan jovanovic niet te kopen. Zijn collega aanvaller is beter.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Er staat ook nog voor genoeg geld op het veld dacht ik zo. Zonder Huntelaar winnen ze ook gewoon wedstrijden tegen HSV en PSV. Verliezen van AZ en gelijk tegen utrecht hadden ze wellicht ook met KJH gedaan.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Jovanovic geen snelheid? Alsjeblieft zeg, Jova heeft alles wat een spits moet hebben. Sterk, alert, explosief, snel en een neus voor doelpunten. Als Jovanovic in vorm is scheurt hij elke verdediging in België en Nederland kapot. Hij is natuurlijk geen Fernando Torres of Sergio Agüero, maar voor PSV was hij echt wel een versterking geweest. En die 7 miljoen was echt niet te duur voor hem.
Zijn collega is beter zeg je? Hopelijk bedoel je Mbokani, dan begrijp ik het. Mbokani is waarschijnlijk wel beter, en ook jonger, en daardoor ook veel duurder. Voor PSV onbetaalbaar.
De Camargo vind ik wat tegenvallen, pas op hij heeft natuurlijk zijn kwaliteiten en hij scoort ook wel makkelijk, maar ik vind hem minder dan Jova en Mbokani.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Van Basten zei dat Huntelaar dit seizoen niet zou weggaan als ik me niet vergis.
En "kapitaal moet op het veld staan" is ook 1 van de bekende uitspraken.
Van Basten kan wel veel zeggen, maar als het bestuur wil dat KJH verkocht word, dan heeft meneer van Basten maar daarin mee te gaan.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Jovanovic geen snelheid? Alsjeblieft zeg, Jova heeft alles wat een spits moet hebben. Sterk, alert, explosief, snel en een neus voor doelpunten. Als Jovanovic in vorm is scheurt hij elke verdediging in België en Nederland kapot. Hij is natuurlijk geen Fernando Torres of Sergio Agüero, maar voor PSV was hij echt wel een versterking geweest. En die 7 miljoen was echt niet te duur voor hem.
Zijn collega is beter zeg je? Hopelijk bedoel je Mbokani, dan begrijp ik het. Mbokani is waarschijnlijk wel beter, en ook jonger, en daardoor ook veel duurder. Voor PSV onbetaalbaar.
De Camargo vind ik wat tegenvallen, pas op hij heeft natuurlijk zijn kwaliteiten en hij scoort ook wel makkelijk, maar ik vind hem minder dan Jova en Mbokani.
Zo'n topgemiddelde heeft die Jovanovic niet.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
@ Nomak Mbokani bedoel ik uiteraard ja.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zo'n topgemiddelde heeft die Jovanovic niet.
Lazovic anders ook niet.
En je hebt ook van die spitsen zoals Kevin Vandenbergh en Wesley Sonck, daar heb je ook wel wat aan, maar die kunnen geen actie maken.
Jovanovic maakt vaak zelf de actie, creërt zijn eigen kansen en maakt het dan af. Een heel ander type dan Huntelaar, Vandenbergh, Inzaghi of Van Nistelrooy die allemaal toch meer de afmakers zijn die je vaak een hele wedstrijd niet ziet en dan toeslaan.
@Kai
Ja, dan begrijp ik het 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Lazovic is voor mij ook totaal niet aan de orde. Maar ik betwijfel of Jovanovic echt een speler is die potten kan breken tegen de Nederlandse verdedigers.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Als hij dat kan tegen Engelse en Italiaanse verdedigers zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen tegen de Nederlandse verdedigers.
Dat is ook nog zoiets wat typisch Jovanovic is, hoe beter de tegenstander, hoe beter hij speelt.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij ben jij de voorzitter van zijn fanclub. 
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Nou zijn de Nederlandse verdedigers minder dan die van de Engels en Italiaanse verdedigers, dus dan speelt hij tegen hun stukken minder. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
@happie
Hahaha, wat een goede opmerking. 
@Don Dijk
Oh nee, integendeel, ik ben zelfs helemaal geen fan. Maar ik vind hem wel een goede spits.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Misschien moet Ajax hem maar kopen voor 7mln. Alhoewel ik niet denk dat Standard hem laat gaan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
In ieder geval nooit voor 7mln. Hij wil overigens ook helemaal niet naar ajax nu waarschijnlijk. Blind heeft trouwens min of meer aangegeven dat er geen spits bij gaat komen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Oh dat van Blind had ik nog niet gehoord. Dan is hij in ieder geval duidelijk.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dan is hij in ieder geval duidelijk.
Duidelijk is het bij een club als Ajax nooit.
Als men na een hoog bod van Real zegt dat Sneijder niet vertrekt bij Ajax, dan lijkt dat ook duidelijk. Als hij een dag later voor een nog hoger bedrag vertrekt, dan word het pas duidelijk hoe schijnheilig het er in de voetbalwereld aan toe gaat.
Ik verwacht dat Ajax gaat toeslaan op de transfermarkt.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Ze hebben wel degelijk nog een andere spits nodig, of willen ze Sno behouden voor die positie?
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Cvitanich hebben we en anders kunnen we nog altijd met Suarez en Sulejmani spelen. Als talent hebben we Bodul en Castillon al, dus als er al een spits komt verwacht ik een oudere goedkopere speler die er direct staat.
Stiekem had ik gehoopt op arnautovic maar dat lijkt er niet van te komen.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
jezus, kan dat Ajax niet 1 keer achterwege gelaten worden....
anyway.... die Schalke supporters
na afloop nog even een handje schudden en een babbeltje maken.
Dat zie je toch zelden.
Geweldige wedstrijd trouwens, waar vooral de sfeeracties in het (nieuwe) stadion vele malen beter waren dan de wedstrijd zelf, voornamelijk te danken aan 2 geweldige supportersgroepen.
Twente bewijst des te meer dat ze Europees goed kunnen presteren. Gisteren wat verdedigender ingesteld na die openingstreffer, maar logisch natuurlijk gezien de omstandigheden en slechte scheidsrechter die om de 3 seconden floot. Gelukkig stelde Perez zekerheid na die prachtige goal van hem. En wat moeten Ajax en PSV overigens nu staan te janken dat ze hem niet hebben gehouden, wat een voetballer is het toch.
btw, NEC 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Net of jouw woorden wat boeien. Verder dan wat gepiep en een stel loze oneliners kom je niet in dit topic.
Real, Ajax en Huntelaar zijn deze week gewoon hot news.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.