• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.611 acteurs
  • 199.698 gebruikers
  • 9.420.721 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Graag of niet zou ik zeggen dan. Het is niet alsof van Wolfswinkel anders niet meer verkoopbaar is, die gaat toch wel ooit voor een mooi prijsje weg.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Vitesse moet dat soort spelers sowieso verkopen als ze volgend jaar in de eerste divisie spelen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Dat klopt ook wel, maar aangezien Vitesse al zou hebben gezegd dat ze aan een transfer willen meewerken (hoe stom kun je zijn?), denk ik dat Vitesse op het moment hard geld nodig heeft.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Dat is het nu al moet opnemen voor de Vitesse-supporter. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Dat is het nu al moet opnemen voor de Vitesse-supporter. .

ik wou deze al toevoegen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Als ze slim zijn proberen ze een constructie zoals gotti zei, met nog een periode verhuur, dan hebben ze er nog even plezier van.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ik hoor niemand jammeren dat Huntelaar weg gaat...

Dat vangen ze waarschijnlijk nooit goed op.

Of ligt de handdoek al in de ring?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

hou je niet tegen, denk dat ie zo een 40 miljoen opbrengt, kunnen we groningen van leeg kopen.

ach, wat is niet goed op te vangen, allemaal toekomst muziek.

zie heerenveen, groningen bijv.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Erwinner schreef:

Het is afwachten wat er gaat gebeuren. Het is duidelijk dat Ajax minder kansen creeert sinds Huntelaar geblesseerd is. Dus er zal een nieuwe spits voor terug moeten komen en dan is het afwachten hoe dat gaat. Huntelaar heeft het ook niet echt super gedaan dit seizoen, maar ja, je hebt wel een aanspeelpunt nodig, want met Suarez in de spits loopt het niet lekker vind ik. Hopelijk breek Cvitanich door en wordt er een talentvolle spits als backup gehaald, zoals Van Wolfswinkel, liever dat dan dat ze nu 15 miljoen voor iemand als Berg moeten betalen, die amper 1 op 2 loopt.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Vergeet niet dat Ajax ook scorende middenvelders mist.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Onzin.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Zavo schreef:

Onzin.

Welke middenvelder scoort dan? Sno? Kennedy? de Jong? Urby? Gabri? Lindgren? Enoh?

Maar met Leonardo, Cvitanich, Suarez, Bodul, Sulejmani zelfs Sarpong, kun je nu toch nog wel kampioen worden mag ik hopen.

Ik zou rustig wachten en even wachten op een koopje of zo als ik Ajax was.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ze kunnen het wel, maar ze doen het tot nu toe veel te weinig.

Misschien is dat een kwestie van tijd.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Waar hebben ze scorende middenvelders voor nodig als ze met Suarez, Sulejmani (kan ook op het middenveld), Sarpong en de diepe spitsen genoeg scorende spelers hebben?

En Aissati, Vertonghen, De Jong kunnen scoren als ze op het middenveld spelen. Daarnaast hebben ze verdedigers (Vermaelen, Oleguer) die kunnen scoren bij spelhervattingen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Kut Real, kut Ajax.....ze praten dus toch en ze zullen er vandaag wel uitkomen. Ajax wilde hem perse houden van de zomer, houdt hem dan nu ook. Van 40 mil in de zomer naar zon 20-23 mil nu. Slechte zaken Ajax...

En dan lees je namen als van Wolfswinkel als opvolger...nou nou kan het spectaculairder...

gotti

• 14086 berichten
  • 5919 stemmen

Met het oog op de toekomst is Ricky denk ik wel één van de betere spitsen hoor. Nu een impulsaankoop doen wordt niemand beter van...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

En terecht. Het is natuurlijk voor een Vitesse natuurlijk dramatisch dat ze zo'n van Wolfswinkel zn hele jeugd al opleiden en er nu nog geen half jaartje lol van hebben. Ik zou als ik hun was dik 6 miljoen vragen.

Heeft Ajax toch ook alleen in een iets andere zaak...jarenlang spelers als Sneijder en Heitinga opgeleid en als ze op hun best zijn worden ze ook weggekocht.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

als het maar 20 miljoen is zou ik hem lekker aan zijn contract houden, inprincipe toch nog goed voor 45 goals in 1,5 jaar tijd.

maar mocht het tot een akkoord komen word het toch echt minimaal 40 miljoen!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zijn inderdaad slechte zaken.

Een jongen met veel potentie maar is inderdaad iemand die er niet gelijk staat.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Heeft Ajax toch ook alleen in een iets andere zaak...jarenlang spelers als Sneijder en Heitinga opgeleid en als ze op hun best zijn worden ze ook weggekocht.

zeg dan ook geen kut real, moet want ajax kan er ook wat van!!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

combi schreef:

(quote)
zeg dan ook geen kut real, moet want ajax kan er ook wat van!!

Klopt, dat blijf je houden maar het is vaak vooral actie-reactie. Grote club wilt Ajacied, Ajax moet zelf dan ook een vervanger.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ajax moet kopen, omdat clubs als Real hun spelers wegkopen, daar begint het mee. Zo gaat het gewoon in het voetbal (helaas).

Ajax heeft zelf een zeer goede jeugdopleiding en als al die spelers zouden blijven, zouden ze bijna niemand hoeven te kopen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Die hebben tenminste nog een paar jaar gespeeld.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

gotti schreef:

Met het oog op de toekomst is Ricky denk ik wel één van de betere spitsen hoor. .

Idd, zou misschien wel 1 van de beste aankopen in jaren kunnen zijn, mits de prijs niet te hoog is.

Overigens: 40 mil voor KJH. . Zijn jullie wel helemaal lekker.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Man City bood dat van de zomer. Als ik geweten had dat Ajax nu zo weinig ballen toonde enkele maanden later, dan hadden ze hem toen moeten verkopen. Het is voor mij of in de zomer of in de zomer. Anders niet.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben allang blij dat ze Berg niet willen als vervanger.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Idd, zou misschien wel 1 van de beste aankopen in jaren kunnen zijn, mits de prijs niet te hoog is.

Overigens: 40 mil voor KJH. . Zijn jullie wel helemaal lekker.

hmm, als babel 17 miljoen opbrengt, is 40 miljoen voor KJH een schijntje!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

zou me niks verbazen als hij toch komt.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

(quote)
zou me niks verbazen als hij toch komt.

Mij ook niet eigenlijk, Ajax' transferpolitiek kennende.

Maar toch, een Bergje kost al snel zo'n 15 miljoen, dan zouden ze die 20 miljoen al weer bijna hebben uitgegeven.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Don Dijk schreef:

Als pure vervanger zie ik hem graag, maar niet voor 15 miljoen. 8, maximaal 9 is meer dan genoeg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.