- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Benayoun wil weg bij Liverpool, Ajax had intresse.
Heeft Ajax nog steeds intresse of niet? Als Benayoun de Eredivisie niet te laag vind tenminste.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
ze halen vast weer een spits a la Charisteas.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
@ Nomak Benayoun is meer een aanvallende middenvelder en die positie is al bezet door Sarpong, De Jong en Aissatti. De prioriteiten liggen,bij ajax eerder in de verdediging denk ik. Verder zal Cvitanich met, ik verwacht aankoop Fall, om de spitsen positie moeten gaan strijden.
Edit: Blind is in Denemarken, het gaat Fall dus worden, godzijdank geen veel te dure spits dus. Fall is een grote spits (1,86) van Afrikaanse afkomst.
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2006/07 Randers FC 30 14 Denemarken
2007/08 Odense BK 13 7 Denemarken
2008/09 Odense BK 5 8 Denemarken
Totalen: 48 29
Ziet er niet verkeerd uit.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Lees ajax.nl
Ajax ontkent de transfer. Media zijn weer te voorbarig.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zowieso is die Fall een grote onbekende als ze die daadwerkelijk gaan halen.
Ga dan liever bij Standard shoppen. Daar lopen echte toppers rond voor elke linie. En met het geld dat Huntelaar opbrengt kan je wel wat halen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Zowieso is die Fall een grote onbekende als ze die daadwerkelijk gaan halen.
Ga dan liever bij Standard shoppen. Daar lopen echte toppers rond voor elke linie. En met het geld dat Huntelaar opbrengt kan je wel wat halen.
Ajax heeft veel en veel te weinig geld om te winkelen in Luik.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Doen ze altijd, ze ontkennen overigens niet in onderhandeling te zijn met Real. Verder zit de zaakwaarnemer in Madrid, Blind heeft sport1 gecancelled en zat vanavond op de tribune bij Aarhus - Odense 2-1 (Nando Rafael gescoord). En Real gaat binnen 48 uur haar nieuwe spits presenteren. Op de real forums wordt nu gesproken over € 45 miljoen
, onzin bedrag natuurlijk maar dan is die 20 miljoen in werkelijkheid misschien ook wel wat hoger.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ajax hoeft niet eens flink te winkelen. Met Leonardo, Cvitanich, Suarez, Sulejmani en Bodul heb je (voorlopig) genoeg achter de hand. In ieder geval geen dure paniek aankopen doen (zoals een Berg).
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Gaan ze ook echt niet doen, die gaan nu geen dure aanvaller kopen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Er komt een spits van een miljoen of 5 en een extra verdediger. Het is een fabeltje dat ajax veel geld heeft voor nieuwe spelers. Het geld was afgelopen zomer écht helemaal op, vandaar ook dat de goedkope allrounder Sno moest komen.
Berg komt in ieder geval niet;
'Berg is goed voor Groningen, niet voor Ajax.'
Datum post: 01-12-08 22:33 - Gepost door: 343 - Bron: highlow.nl - Aantal keer bekeken: 10 - Aantal reacties: 0
Lang werd ook over Markus Berg van FC Groningen gesproken, maar binnen Ajax vindt men de Zweedse topschutter niet geschikt voor de Amsterdamse club.
"Nee, hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax." Aldus assistent-trainer John van 't Schip.
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Gaan ze ook echt niet doen, die gaan nu geen dure aanvaller kopen.
Alleen Cvitanich is toch een serieuze optie als diepe spits? En dat heeft hij alleen nog maar in oefenduels laten zien. Lijkt mij te mager.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax heeft veel en veel te weinig geld om te winkelen in Luik.
Haha! Met 20-25 miljoen koop je daar een kwart van de selectie op.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
1. Ajax heeft lang niet zoveel te besteden, als die 20 miljoen waar is hebben ze hooguit een miljoen of 10 á 12 voor nieuwe spelers.
2. Belgische (top)spelers zijn 'hot' in Europa met name die van Luik, het overstappen van Luik naar Ajax is op dit moment ook geen vooruitgang. De topspelers van Luik zijn voor ajax absoluut niet te halen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Positief is overigens dat er zondag in Madrid ledenvergadering is. Calderon moet daar zijn lijf gaan redden, en gaat daardoor wanhopig op zoek naar een spits vóór zondag. Dit kan positief voor de prijs zijn.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Haha! Met 20-25 miljoen koop je daar een kwart van de selectie op.
Ik vrees dat ik Kai voor een deel moet gelijk gaan geven.
Fellaini is al vertrokken voor ongeveer 20 miljoen. Witsel gaat ook voor zo een bedrag weg. Zelfs Manchester United is geinteresseerd.
Defour zal ook redelijk duur zijn, maar is wel een stuk minder dan Witsel.
De spitsen dan, want dat moet Ajax hebben.
Jovanovic zou 7 miljoen moeten opbrengen. Dat is betaalbaar voor Ajax.
De Camargo, de prijs ken ik echt niet, maar ik ben er in elk geval niet echt van gecharmeerd alhoewel hij zijn kwaliteiten heeft.
En dan de echte topper, Dieumerci Mbokani. Dat zou iets voor Ajax zijn, maar ik vrees dat ze dan de 20 miljoen die ze voor Huntelaar krijgen al bijna volledig moeten investeren. En dat zal Ajax zeker niet doen denk ik.
Marseille wil Mbokani ook, maar Gerets zei al dat de financiële mogelijkheden van Marseille daar waarschijnlijk te klein voor zijn.
En het grote probleem is dat Standard in de winterstop waarschijnlijk helemaal niemand zal laten gaan, tenzij er echt een monsterbod komt. Ze willen de Uefa Cup winnen, en ik denk dat ze daar nu ook de ploeg voor hebben.
Ja, Standard is echt een goudmijn op dit moment. Niet normaal wat daar rondloopt. In elke linie hebben ze toppers, enkel de doelman valt uit de boot, maar die verdediging compenseert dat.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
20 miljoen voor Mbokani, in je dromen ja.
Voor KJH is dat al veel en veel teveel, laat staan voor een spits van Standard...
O.S.
-
- 248 berichten
- 0 stemmen
Verlies voor Ajax, verlies voor Real, verlies voor Huntelaar, maakt mij niks uit.
Barcelona kampioen
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Zo'n smerig truukje van dat klote-Real om het nu al in de media te brengen terwijl het nog niet rond is, om extra druk op Ajax te leggen toch mee te werken.
Ik hoop dat ze hard onderhandelen, want Real heeft echt een spits nodig, dus je kunt veel vragen nu.
Gelukkig wordt Barcelona toch wel kampioen.
Hopelijk geen paniekaankoop van Ajax. Het zal lastig worden om nog kampioen te worden zonder Huntelaar, maar iemand als Berg is veel te duur voor z'n kwaliteiten (zo goed is die niet). Liever Van Wolfswinkel, die heeft veel meer talent, alleen is nog niet zo ver in z'n ontwikkeling, maar laat Cvitanich eerst maar de kans krijgen, die is toch ook eigenlijk als opvolger voor Huntelaar gehaald. Die Fall van Odense lijkt ook wel goed, als ik dat zo lees, is iets verder dan Wolfswinkel.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen
Cristiano Ronaldo wint Gouden Bal 
Cristiano Ronaldo is de winnaar van de Gouden Bal. Het Franse tijdschrift France Football, dat de organisatie voor haar rekening neemt, heeft dinsdag de uitslag van de prestigieuze verkiezing wereldkundig gemaakt. De sterspeler van Manchester United bleef Lionel Messi (Barcelona) en Fernando Torres (Liverpool) ruim voor.
In totaal ontving de Portugese dribbelaar 446 stemmen van diverse voetbaljournalisten uit Europa. Dat zijn twee stemmen meer dan de Braziliaan Kaká vorig jaar. Messi eindigde met 281 punten op een tweede plaats, terwijl Torres 179 punten ontving. Ronaldo treedt in de voetsporen van twee andere Portugezen: Luis Figo en Eusebio. De laatste Mancunian die de Gouden Bal won was George Best, in 1968.
Ondanks het uitstekende jaar van Cristiano Ronaldo, hij won zowel de landstitel als de Champions League en maakte 42 doelpunten, waren er vele andere kandidaten. Door de Europese titel van afgelopen zomer waren liefst zeven Spanjaarden genomineerd, maar uiteindelijk viel de keuze op Cristiano Ronaldo.
Cristiano Ronaldo treedt met de prestigieuze prijs in de voetsporen van spelers als Fabio Cannavaro (2006), Ronaldinho (2005), Marco van Basten (1988, 1989 en 1992), Franz Beckenbauer (1972 en 1976) en Johan Cruijff (1971, 1973 en 1974). Hij werd eerder door zijn collega´s verkozen tot FIFPro World Player of the Year 2007/08 en is ook hoofdkandidaat om tot FIFA World Player 2008 te worden uitgeroepen.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
2. Belgische (top)spelers zijn 'hot' in Europa met name die van Luik, het overstappen van Luik naar Ajax is op dit moment ook geen vooruitgang. De topspelers van Luik zijn voor ajax absoluut niet te halen.
En nog veel minder te betalen.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Nu wordt gemeld dat Ajax 'in gesprek' is met Real. Zal dus wel zo goed als rond zijn, als ze genoeg geld op tafel leggen. Ajax schijnt al geinformeerd te hebben in Arnhem voor Van Wolfswinkel en sowieso hebben ze nog steeds interesse in Fall. Lijken me geen onaardige aankopen, alhoewel ik nog niet helemaal onder de indruk van Van Wolfswinkel ben...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Van Wolfswinkel is er nog niet klaar voor, maar is wel een groot talent. Liever nu halen voor een paar miljoen, dan dat ze er over twee jaar 15 miljoen voor moeten betalen of dat hij in de zomer naar een concurrent gaat. Cvitanich in de basis (heeft net z'n rentree bij Jong Ajax gemaakt) en Van Wolfswinkel als reserve-spits.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Of Wolfswinkel nog een jaartje verhuren (Robben constructie) zodat ie voldoende speelminuten krijgt en die spits uit Scandinavië halen...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Dat zou ook nog een mogelijkheid zijn, ja.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar mag wel weg, goed voor het nederlands elftal, Berg is toch echt wel goed genoeg voor Ajax maar of ie zelf wil??
en in Cvitanich heb ik wel vertrouwen of ie nou echt goed is is afwachten.
enough said!!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Berg komt niet. Berg is door de technische staf te licht bevonden en tevens veel te duur.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Berg is te duur. Nu Ajax zo gek is geweest 16 miljoen voor Sulejmani te betalen, denken die subtoppers dat ze alles kunnen vragen, maar ik weet zeker dat er betere spitsen voor minder geld zijn te halen. Ajax heeft zelf al aangegeven geen interesse in Berg te hebben.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
En terecht. Als Ajax verder wil is iemand als Berg maar een tussenoplossing...
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Nu Ajax zo gek is geweest 16 miljoen voor Sulejmani te betalen, denken die subtoppers dat ze alles kunnen vragen
En terecht. Het is natuurlijk voor een Vitesse natuurlijk dramatisch dat ze zo'n van Wolfswinkel zn hele jeugd al opleiden en er nu nog geen half jaartje lol van hebben. Ik zou als ik hun was dik 6 miljoen vragen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ajax is niet gek natuurlijk, en vitesse heeft voor hun helaas niet zoveel te willen. Aangezien hun financiële positie er ook niet zo florisant uitziet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.