- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ja matthijs
je hebt het helemaal door jongen.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Hm, heeft die avondcursus psychologie toch niet iets opgeleverd.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Je zal mij niet horen dat er geen families naar voetbal mogen, integendeel.
Zie het als het verschil tussen of met je familie een echt leuke, mooie film kijken of naar een flut zoetsappig commercieel artificiele 'familiefilm' kijken en elk risicootje in het verhaal dat aanstoot kan geven weggepoetst moet worden voor het familiegevoel.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Vind dat nogal een onzinnige vergelijking. Omdat er van die klappers uitgedeeld worden is het opeens een 'commercie' wedstrijd? En wie bepaalt wat goed is en wat niet. Ik zou niet durven. Ik zat dan ook jaren lang op de tribune bij De Graafschap met een vlaggetje te zwaaien...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Johan Cruijff spuwt maandag in zijn column in De Telegraaf zijn gal over de Europese Commissie. 'Brussel' besloot dit weekend om geen gehoor te geven aan de wens van de FIFA, de UEFA en de sportministers van de EU-landen om te kijken of de 6+5-regel kon worden ingevoerd in de Europese wetgeving. 'Wat voor wezens zijn dit eigenlijk?', aldus Cruijff.
'Niemand kent ze, toch blijken ze een macht te hebben waar ik met mijn pet niet bij kan', vervolgt Cruijff. 'Want wie zijn zij om tegen zo'n breed gedragen standpunt in te gaan? Ik heb al vaker aangegeven, dat ik weinig van vooral Europese politici begrijp. Niemand weet wat ze doen en ineens staan ze in alle kranten. Zo wordt iedereen elke keer weer verrast. En je vraagt je af, waarom ze dit eigenlijk doen. Is het een kwestie van opvallen?'
Cruijff vindt het niet alleen jammer voor het voetbal. 'We hebben nu niet meer met alleen de sport of het nationale elftal te maken, maar ook met zaken als kinderhandel. Daar hebben veel mensen de afgelopen jaren onderzoek naar gedaan, waardoor eindelijk op een breed front de visie wordt gedeeld dat dit probleem goed moet worden aangepakt. Figuren waar niemand ooit van heeft gehoord, besluiten nu dwars tegen alle sportministers in te gaan.'
sinds tijden dat ie weer wat zinnigs te melden heeft!
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Vind dat nogal een onzinnige vergelijking. Omdat er van die klappers uitgedeeld worden is het opeens een 'commercie' wedstrijd?
Nee, het is slechts 1 van de vele hopeloze zaken.
Ah, dat verklaart dan idd veel.
. Maar even serieus, je moet het denk ik mee maken om het door te hebben hoe zoiets verandert binnen een club.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kleppers, wat zijn dat?
Ik denk ratels. Of anders zo'n stokje met twee houten plankes erop die een krachtig klepperend geluid maken als je het ding heen en weer beweegt. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
http://www.detrouwehonden.nl/dbid=7589/tpl=1901
zie 6de foto.
.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Nee, het is slechts 1 van de vele hopeloze zaken.
Ik zit er niet meer zo heel erg in, dat blijkt. Maar wat voor andere zaken bedoel je?
Ah, dat verklaart dan idd veel.
. Maar even serieus, je moet het denk ik mee maken om het door te hebben hoe zoiets verandert binnen een club.[/quote]
Maar dan nog is het toch niet erg dat een club wat meer 'familieproof'' wordt? En dat je je als harde kern gaat storen aan kleppers of vlaggetjes snap ik nog steeds niet. Zoeits draagt toch alleen maar bij aan de sfeer in het stadion. Als ze nou witte zakdoekjes gingen uitdelen is het een ander verhaal natuurlijk.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ja die zijn wel vrij irritant, vooral als er een paar duizend man tegelijk met die dingen aan de gang gaat.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Voor de duidelijkheid (vi.nl):
Klaas-Jan Huntelaar maakt komende transferperiode de overstap naar Real Madrid. Alle Spaanse sportkranten meldden een akkoord en wachten alleen nog op de officiële bevestiging. Volgens de geruchten hebben Ajax en Real Madrid een akkoord bereikt over een transfersom van twintig miljoen euro.
Bood Man. City niet een pak meer begin dit seizoen?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zo wordt Ajax natuurlijk nooit kampioen. Huntelaar in januari laten gaan is vragen om problemen.
Tenzij er een topper komt, maar wie?
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
Behoorlijk weinig, als je het mij vraagt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Uri Coronel zegt dat men nog niet rond is. City boodt 3 maanden terug €40 miljoen, Real zou hem nu voor €20 miljoen gekocht hebben. Dat zou gekkenwerk zijn natuurlijk of krijgen we er Raul bij? 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Mwa beetje jammer dat het in de winter al is. Had het deze zomer wel verwacht, 25 is altijd wel zo een leeftijd dat ze echt willen gaan. Verwacht dat die daar ook weer een hoop erin gaat leggen, met spelers als Raul, Snijder en van der Vaart moet je er wel een paar in kunnen leggen. Ook erg handig voor het Nederlands elftal, dan kunnen ze een beetje op elkaar ingespeeld raken.
Waarschijnlijk word Berg van Groningen dan als wel als vervanger gehaald.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
De geruchten gaan nu dat Fall van Odense gehaald wordt. Berg zou helemaal gekkenwerk zijn dat gaat ons minstens 15 miljoen kosten wat natuurlijk veel te veel is.
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Op de 3e foto gaat het al mis. Comic Sans 
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Berg staat hoog op de lijst. Overigens was het een overdreven hoog bod op een laat moment van Man C., om dat van elke club te verwachten lijkt me sterk. Ibra, ging ook voor dat bedrag en die vind ik eerlijk gezegd wel ietsje beter.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Met Ibrahimovic was ajax dan ook nog vrijgeviger dan Jezus Christus. Huntelaar is overigens van veel grotere waarde voor ajax geweest dan Ibrahimovic.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Ja owkee, wellicht puur in de punten. Maar in het seizoen dat hij weg ging speelde die echt briljant, en had hij echt voor een extreme waarde kunnen zijn. Wat die duidelijk bij Inter is. Maar 20 mil. is toch altijd een redelijk bedrag geweest voor spelers. Dat maffe rijke gasten opeens gingen strooien is ook niet echt realistisch meer. Denk overigens niet dat Ajax de enige was die niet wou dat Huntelaar naar Man C. ging, Meneer zelf die vast een grote prijs wil winnen ook niet.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kom anders bij ons Gommans maar halen. Voor een appel en een ei mogen jullie hem hebben.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Officieel: Lance Armstrong in 2009 zeker in Tour.
Lance Armstrong rijdt volgend seizoen zeker de Ronde van Frankrijk. Dat maakte zijn manager vanavond officieel bekend. Armstrong is momenteel op trainingskamp met zijn ploeg Astana op het Spaanse eiland Tenerife. De 37-jarige Amerikaan won de Tour tussen 1999 en 2005 zeven keer. Als een andere renner binnen Astana sterker zou zijn dan Armstrong, is hij bereid in dienst te rijden van de kopman.
Armstrong, die volgend seizoen voor het eerst in zijn carrière in de Ronde van Italië van start gaat, wil met zijn comeback wereldwijde aandacht vragen voor kanker. Vorige week vroeg hij zich nog openlijk af of hij geen gevaar zou lopen in Frankrijk, maar vandaag stapte hij daarvan af. "Het weerhoudt me er niet van mijn taak uit te voeren, en het weerhoudt me er zeker niet van mijn boodschap uit te dragen", aldus Armstrong. (novum/reuters/lpb/hln.be)

Lance Armstrong is dezer dagen op trainingsstage op Tenerife.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
De club uit Madrid zoekt een vervanger voor de zwaar geblesseerde Van Nistelrooy, die dit seizoen niet meer in actie komt. De laatste weken deden tientallen namen de ronde: Diego Milito (Genoa), Hernán Crespo (Internazionale), Mario Gomez (VfB Stuttgart), Ricardo Oliveira (Real Zaragoza), Vagner Love (CSKA Moskou), Claudio Pizzaro (Chelsea/Werder Bremen), Amr Zaki (El Zamalek/Wigan Athletic) en Mauro Zárate (Lazio).
Misschien kan ajax putten uit de ideeën van Real
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Kom anders bij ons Gommans maar halen. Voor een appel en een ei mogen jullie hem hebben.
Is ruilen voor Evander Sneu ook goed.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
.
Dit meen je toch niet... uitgerekend Huntelaar.
.
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
De club uit Madrid zoekt een vervanger voor de zwaar geblesseerde Van Nistelrooy, die dit seizoen niet meer in actie komt. De laatste weken deden tientallen namen de ronde: Diego Milito (Genoa), Hernán Crespo (Internazionale), Mario Gomez (VfB Stuttgart), Ricardo Oliveira (Real Zaragoza), Vagner Love (CSKA Moskou), Claudio Pizzaro (Chelsea/Werder Bremen), Amr Zaki (El Zamalek/Wigan Athletic) en Mauro Zárate (Lazio).
Misschien kan ajax putten uit de ideeën van Real
Het lijkt me sterk dat één van deze spelers naar Ajax toekomt. Spelen op een enkeling na in maar vooraanstaande competities dan de Nederlandse.
Denk dat Ajax moet gaan voor een jonge jongen (misschien 2), die niet al te veel zullen gaan kosten, maar straks voor rendement zullen gaan zorgen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Is ruilen voor Evander Sneu ook goed.
Graag, Sno kan tenminste nog iets. Gommans kan werkelijk helemaal niets en dan klaagt hij nog dat hij geen basisplaats heeft. Helaas zal meneer Sno Roda wel te laag vinden voor hem. Net zoals hij zich te hoog voelde om op de Spelen achter Riquelme aan te lopen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Het lijkt me sterk dat één van deze spelers naar Ajax toekomt. Spelen op een enkeling na in maar vooraanstaande competities dan de Nederlandse.
Denk dat Ajax moet gaan voor een jonge jongen (misschien 2), die niet al te veel zullen gaan kosten, maar straks voor rendement zullen gaan zorgen.
Het was ook maar een grapje. als mijn club zijn topscoorder weg doet in de winterstop neem ik ze al niet meer serieus
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ajax zal v. Wolfswinkel in ieder geval wel halen denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.