- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jammer dat AZ gister won. Heb een deel vd 2e helft gezien en AZ is en blijft erg stabiel en scoort altijd wel. Achterin ook een stuk sterker vergeleken met vorig jaar. In deze vorm tip ik hen als kampioen maar gelukkig duurt de competitie nog een half jaar.
Ajax moet gewoon morgen winnen en AZ blijven achtervolgen. Zou mooi zijn als PSV vanavond verliest, dan lijken ze me voor een tijd zeker afgehaakt. Heerenveen uit is lastig, kan het weten als Ajacied..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bwaaa ik word werkelijk kotsziek van die irritante Sponsorbingo loterij reclames die je oa elke reclamepauze op Eredivisie Live krijgt.
''We hebben nieuwe doelen gehaald en nu willen we nieuwe kleding....en dat gaat ook lukken.''
Bwork...kots...
Gaaf om Japie Stam trouwens als analist te zien bij Heerenveen-PSV. Jaap is een held, ook al voor zijn 1,5 jaar Ajax. Geweldige kerel, niets dan respect voor de kale. Aardig duel trouwens, Hveen-PSV.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Sjonge jonge, wanneer leren ze eens verdedigen daar in Heerenveen. PSV 80 minuten weggespeeld en dan toch nog 2-2. Nou ja, het is in ieder geval puntverlies voor PSV.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vertel mij wat, net hele pot gezien...ik al blij rond de 80ste minuut, gebeurd er dat....ongelooflijk. Wel puntverlies maar het had een verlies moeten zijn. Wat was PSV slecht en inspiratieloos. Echt een ontzettende modale ploeg, minder dan bepaalde subtoppers zelfs. Niet dat Hveen zo goed was, dus je kan dan wel raden wat PSV liet zien. Wel een geweldige invalbeurt van Manco. Valt in, houdt de bal knap binnen, geeft voorzet en hop 2-1.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat was PSV slecht en inspiratieloos. Echt een ontzettende modale ploeg, minder dan bepaalde subtoppers zelfs.
Helder, volkomen afgeroomd. Voorin spelen spitsen die bij Feyenoord en AZ overbodig waren, de beste speler is constant geblesseerd en de sterkeeper is verdwenen. PSV is dit jaar gewoonweg geen titelkandidaat en mag zich gezien de Europese resultaten en de uitschakeling in de beker nu al richten op volgend seizoen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Voorin spelen spitsen die bij Feyenoord en AZ overbodig waren
Maar toch vind ik Koevermans een versterking voor zowel Feyenoord als AZ.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, Koevermans is toch niet beter dan Makaay, Tomasson, Dembele, Ari of El Hamdaoui? Oke hij is beter dan Michael Mols maar dat is mijn astmatische bovenbuurvrouw van 53 ook.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gaaf om Japie Stam trouwens als analist te zien bij Heerenveen-PSV.
Dat meen je toch niet... eerst Bogarde, nu Stam. Als speler kon ik ze beide wel waarderen, maar op een zinnig woord heb ik deze tattooboys nog niet kunnen betrappen. Talentloze harde werkers, waardering hoor, maar ze moeten nu lekker gaan rentenieren en de voetbalkijker niet meer lastig vallen... Geldt in de toekomst ook voor Ooijer, Heitinga en Marcellis.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nou, Koevermans is toch niet beter dan Makaay, Tomasson, Dembele, Ari of El Hamdaoui?
Beter dan Makaay misschien niet.
Maar ik vind hem wel beter dan Tomasson.
Dembele scoort te weinig, maar ok hij heeft andere kwaliteiten. Maar je kan ze niet echt met elkaar vergelijken, ze zouden wel een goed duo vormen.
El Hamdaoui vind ik zwaar overschat. Speelt nu 1 goede seizoenshelft, laat hem eerst maar eens overtuigen door dit niveau enkele jaren vol te houden.
Ari mag niet eens de schoenen poetsen van Koevermans.
Koevermans staat er gewoon altijd, een harde werker die altijd wel zijn doelpuntje meepikt. Kijk maar in de Champions League, waar PSV niet goed presteert, zelfs daar pikt hij een doelpuntje mee.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Koevermans kreeg gister 1 kans en dat werd wel een goal. Tegen Atletico idem. Ben geen fan van hem maar hij verdiend wel wat respect. Dat itt die debiel van een Lazovic.
Ben nu Ajax-Utrecht aan het kijken. We moeten winnen.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Hmmz, signaal van discovery is weggevallen -,-. Wordt weer overschakelen op internet.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Die Sno heeft echt de techniek van een blok beton, die jongen moet echt eens leren een bal fatsoenlijk aan te nemen.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wordt er vaker op Discovery Channel live uitgezonden?
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Oh oh.. wanneer leert van Basten het eens. Die superwaardeloze Evander Sneu iedere keer als aanvaller inbrengen. Verder zeer matige wedstrijd van Ajax. Voorlopig spelen ze nog steeds niet constant genoeg, om ze kampioenskandidaat te noemen. Als ze nu ook thuis punten gaan verliezen.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Haha Jan van Halst viel lekker door de mand met het tweede doelpunt van twente.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Oh oh.. wanneer leert van Basten het eens. Die superwaardeloze Evander Sneu iedere keer als aanvaller inbrengen. Verder zeer matige wedstrijd van Ajax. Voorlopig spelen ze nog steeds niet constant genoeg, om ze kampioenskandidaat te noemen. Als ze nu ook thuis punten gaan verliezen.
Net of er door Huntelaars blessure meer opties zijn....
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Hoe gaat het met Cvitanich dan? Of met 2 spitsen desnoods, Urby linie terug en dan Leonardo en Suarez samen voorin.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Net of er door Huntelaars blessure meer opties zijn....
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat je beter zonder, dan met Sneu kun spelen. Ik snap uberhaupt niet, waarom hij nog steeds bij de selectie zit. Dat is er echt één in de reeks Nieuwenburg, Lindenbergh, Kras, Sibon en Sikora.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Hadden we Sibon maar, was een goede stand-in voor Huntelaar geweest.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Sibon? als er eentje de laatste weken als een natte krant speelt...
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Hoe gaat het met Cvitanich dan? Of met 2 spitsen desnoods, Urby linie terug en dan Leonardo en Suarez samen voorin.
Cvitanich speelt geloof ik vanavond (of in elk geval deze week) met jong Ajax mee samen met Sarpong en Aissati.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Sibon was er nooit één voor ajax geweest. Ook niet in zijn betere jaren, daar was hij waarschijnlijk mislukt.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Sibon was er nooit één voor ajax geweest. Ook niet in zijn betere jaren, daar was hij waarschijnlijk mislukt.
OlafK
-
- 955 berichten
- 1831 stemmen
Ik wou net zeggen.. Nadat Sibon met Roda de Amstel Cup heeft gewonnen in 1997, is ie naar Ajax vertrokken.. Daar heeft ie echter nooit echt zijn belofte waargemaakt.. Te snel vertrokken bij Roda.
En oja, @ kos: mooie eerste helft gehad zeker afgelopen zondag, haha!
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Na zijn periode ajax had hij zijn betere periodes. Dus als ajax hem toen had gekocht was hij ook mislukt. Maar zijn echte ajaxperiode was ook bepaald geen succes
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
En oja, @ kos: mooie eerste helft gehad zeker afgelopen zondag, haha!
! ja, was wel grappig.
Ben dan wel meteen bang voor AZ-publiek praktijken als 'tien' roepen en alsnog kankeren dat ze er geen 10 maken enzo.
En lachen om de Volendam spelers
. Kan echt niet.
NEC trekt helaas toch successupporters aan tegenwoordig, die de ballen verstand van de club hebben maar wel een grote bek.
.
Wel mooi dat men hier heel agressief die stomme kleppers heeft afgewezen zoals ze die bij AZ hebben. Die domme dingen hadden ze met de Europese wedstrijd uitgedeeld, lagen meteen allemaal in de gracht, en de rest van de mensen durfden ze niet meer te gebruiken.
.
Voor je het weet heb je een gezellige familieclub
.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
! ja, was wel grappig.
Ben dan wel meteen bang voor AZ-publiek praktijken als 'tien' roepen en alsnog kankeren dat ze er geen 10 maken enzo.
. Kan echt niet.
NEC trekt helaas toch successupporters aan tegenwoordig, die de ballen verstand van de club hebben maar wel een grote bek.
.
Wel mooi dat men hier heel agressief die stomme kleppers heeft afgewezen zoals ze die bij AZ hebben. Die domme dingen hadden ze met de Europese wedstrijd uitgedeeld, lagen meteen allemaal in de gracht, en de rest van de mensen durfden ze niet meer te gebruiken.
.
.
Kleppers, wat zijn dat?
gotti
-
- 14086 berichten
- 5919 stemmen
! ja, was wel grappig.
. Kan echt niet.
.
.
.
Ik proef hierin toch enigszins het gevoel van dat kleine jongetje die er vroeger op moest toezien dat al zijn vriendjes met hun vader (en familie) naar NEC gingen, maar dat het kleine jongetje als enige niet mocht (misschien omdat Papa niet met de hele familie wilde?)
Wat is er in he-mels-naam mis om met de familie naar het voetbal te gaan?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.