- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jullie zijn weer aan het wat-alsen. Misschien had NAC de poulefase wel niet eens gehaald. Misschien is Groningen nu beter dan NEC. Misschien had AZ meer kans dan Feyenoord en misschien was Ajax in de CL weggespoeld terwijl ze nu lekker Europees overwinteren. Doet er allemaal niet toe.
Groningen - AZ is wel een errrg leuk potje, ga m'n best doen dat te halen. Heerenveen maakt een goede kans tegen PSV en Ajax - Utrecht wordt een nulletje of 5 denk ik....
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
jammer alleen dat de beste spelers van beide teams niet mee doen!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En Standard Luik staat eerste in zijn reeks. Die mannen spelen dit jaar de pannen van het dak op Europees gebied. 
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Nac heeft duidelijk een betere aanval dan Nec, verder zijn ze aardig gelijkwaardig denk ik.
Vanavond de periode naar Leeuwarden. 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
nee joh ben je gek..
Toch wel dus. Volgens vi.nl vrij makkelijk, heb het helaas niet mee kunnen pikken. Nuja, laten we als Neeerlands voetballiefhebber maar hopen op een titel in Almaar, 't zou geweldig zijn...
Goed nieuws verder uit de Jupiler League waar het bijzonder onsympathieke Cambuur naast de periodetitel greep... Nederland kan rustig slapen!
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Nac heeft duidelijk een betere aanval dan Nec, verder zijn ze aardig gelijkwaardig denk ik.
Helaas, maar we staan wel mooi derde. 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen

Hulde aan de Witte Leeuwen!
(Van een Teletekst supporter).
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Goed nieuws verder uit de Jupiler League waar het bijzonder onsympathieke Cambuur naast de periodetitel greep... Nederland kan rustig slapen!
Onsympathieke Cambuur? 
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Nouja, zo zuur is het ook weer niet. Wel jammer uiteraard, maar liever bij de eerste 5 zonder periode, dan 10e met een periode.
Als je 10e wordt dan wordt het waarschijnlijk toch niks als je promoveert.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Onsympathieke Cambuur? 
Ga maar weer lekker wapperen in de Jupiler League met je Anti-Fries spandoeken

Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Och Telstar promoveert toch niet, zo realistisch zijn ze in Velsen-Zuid ook wel. Maar dit is een lekkere opsteker, Periodekampioen na 30 jaar.
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Ga maar weer lekker wapperen in de Jupiler League met je Anti-Fries spandoeken

Wat is daar onsympathiek aan? 
Fries = kut. Dat schreeuwt de rest van het land ook vaak, dus hoezo mogen mensen uit Leeuwarden dat niet vinden?

otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat is daar onsympathiek aan?
Juist, daarom wordt het met Cambuur nooit iets. De huilverhalen van Wim 'wie ben ik? geen idee' De Ron ten spijt. Rotclub die 2 meter buiten Leeuwarden al geen bestaansrecht heeft. Elke Fries haat deze club dus heb ik speciaal voor vanavond een Telstar sjaaltje gekocht.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen

bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Ik ben in Friesland geboren, en niet in Leeuwarden. Ik haat Cambuur niet hoor, sterker nog ik heb al 10 jaar een seizoenkaart.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik ben in Friesland geboren, en niet in Leeuwarden. Ik haat Cambuur niet hoor, sterker nog ik heb al 10 jaar een seizoenkaart.
Dat zeg ik, ga lekker met je Anti-Fries sjaaltje zwaaien
Die club gaat helemaal nergens over...
bascross
-
- 279 berichten
- 64 stemmen
Dat zeg ik, ga lekker met je Anti-Fries sjaaltje zwaaien
Die club gaat helemaal nergens over...
Zal ik zeker doen, want ik kots op die hele Friese cultuur, incl de klote taal.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Zal ik zeker doen, want ik kots op die hele Friese cultuur, incl de klote taal.
Vandaar dat het een prachtige dag was voor alles wat zich Fries en voetballiefhebber mag noemen. Welk een feest vieren wij met de sympathieke volksclub van Velsen, welk een opluchting dat het gedrocht Cambuur niet de periode pakte. Dat zij voor immer gedoemd moge zijn de partijtjes tegen Haarlem, Helmond Sport en FC Eindhoven af te moeten werken. Fryslan boppe, Cambuur yn'e groppe 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Prachtige 'discussie'. 
Ach ja, je club is Fries, je roots zijn Fries, de oprichter is Fries, de topscoorder aller tijden is Fries, maarja hullie van 30 kilometer verderop zijn ook Fries dus ja wat doe je dan met je minderwaardigheidscomplex...
...en dan niet weten waarom je een onsympathieke club bent 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Leeuwarden = Friesland, Cambuur dus ook. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
AZ word kampioen!
dus rustig slapen zal me niet lukken.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
AZ is momenteel de beste, maar die krijgen ook nog wel een slechte periode hoor. Ajax kan alleen maar beter worden en ook PSV is nog niet uitgeschakeld.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ja en nee, het is even afwachten wat er gebeurt na de winterstop, maar dat word alleen maar beter voor AZ aan gezien ze dan hun beste voetballer (Dembele) weer kunnen opstellen dus word het team nog positiever dus ja.........
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Anderlecht-keeper Zitka al zeker maanden out met kuitbeenbreuk.
Daniel Zitka heeft gisteren tegen Dender zijn kuitbeen gebroken. Na onderzoeken in het ziekenhuis van Aalst kwam de pijnlijke bevestiging. "Wel goed nieuws is dat het over een zogenaamde 'goede' breuk gaat, wat wil zeggen dat de breuk zich situeert in het midden van het kuitbeen en niet onderaan. Dat zou nog erger geweest zijn", klinkt het. Zitka moet maximum zes weken in het gips blijven en zal zeker twee tot drie maanden out zijn.
Het is echter best mogelijk dat de Tsjechische international nog langer aan de kant moet blijven. Over de enkel van de onfortuinlijke doelman is immers nog geen uitsluitsel. "Zijn enkel is nog te gezwollen voor een exacte diagnose", verklaarde Van Holsbeeck aan Sporza. "Pas volgende week zullen we meer weten." Als ook de enkel gebroken zou zijn, ligt hij nog veel langer in de lappenmand.
Zitka blesseerde zich gisteren in de slotfase van het duel tegen Dender na een onschuldige botsing met Siebe Blondelle. Hij brak daarbij ook twee tanden. Door deze zware blessure bestaat de kans dat de verhuurde Silvio Proto al tijdens de winterstop terugkeert naar Anderlecht. (belga/svm/hln.be)

Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
ja en nee, het is even afwachten wat er gebeurt na de winterstop, maar dat word alleen maar beter voor AZ aan gezien ze dan hun beste voetballer (Dembele) weer kunnen opstellen dus word het team nog positiever dus ja.........
Je hebt gelijk.
Maar na de winterstop is Huntelaar natuurlijk ook terug en krijgen we hopelijk een Sulejmani zonder blessureleed in topvorm te zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.