• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.758 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jullie zijn weer aan het wat-alsen. Misschien had NAC de poulefase wel niet eens gehaald. Misschien is Groningen nu beter dan NEC. Misschien had AZ meer kans dan Feyenoord en misschien was Ajax in de CL weggespoeld terwijl ze nu lekker Europees overwinteren. Doet er allemaal niet toe.

Groningen - AZ is wel een errrg leuk potje, ga m'n best doen dat te halen. Heerenveen maakt een goede kans tegen PSV en Ajax - Utrecht wordt een nulletje of 5 denk ik....

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

jammer alleen dat de beste spelers van beide teams niet mee doen!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

AZ wint niet in de euroborg.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ben bang van wel.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

nee joh ben je gek..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En Standard Luik staat eerste in zijn reeks. Die mannen spelen dit jaar de pannen van het dak op Europees gebied.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

Nac heeft duidelijk een betere aanval dan Nec, verder zijn ze aardig gelijkwaardig denk ik.

Vanavond de periode naar Leeuwarden.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

happie schreef:

nee joh ben je gek..

Toch wel dus. Volgens vi.nl vrij makkelijk, heb het helaas niet mee kunnen pikken. Nuja, laten we als Neeerlands voetballiefhebber maar hopen op een titel in Almaar, 't zou geweldig zijn...

Goed nieuws verder uit de Jupiler League waar het bijzonder onsympathieke Cambuur naast de periodetitel greep... Nederland kan rustig slapen!

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

bascross schreef:

Nac heeft duidelijk een betere aanval dan Nec, verder zijn ze aardig gelijkwaardig denk ik.

Helaas, maar we staan wel mooi derde.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

bascross schreef:

Oehhh dat is zuur!

Hulde aan de Witte Leeuwen!

(Van een Teletekst supporter).

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

otherfool schreef:

Goed nieuws verder uit de Jupiler League waar het bijzonder onsympathieke Cambuur naast de periodetitel greep... Nederland kan rustig slapen!

Onsympathieke Cambuur?

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

Tommeh schreef:

(quote)
Oehhh dat is zuur!

Hulde aan de Witte Leeuwen!

(Van een Teletekst supporter).

Nouja, zo zuur is het ook weer niet. Wel jammer uiteraard, maar liever bij de eerste 5 zonder periode, dan 10e met een periode.

Als je 10e wordt dan wordt het waarschijnlijk toch niks als je promoveert.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

bascross schreef:

Onsympathieke Cambuur?

Ga maar weer lekker wapperen in de Jupiler League met je Anti-Fries spandoeken

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Och Telstar promoveert toch niet, zo realistisch zijn ze in Velsen-Zuid ook wel. Maar dit is een lekkere opsteker, Periodekampioen na 30 jaar.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Ga maar weer lekker wapperen in de Jupiler League met je Anti-Fries spandoeken

Wat is daar onsympathiek aan?

Fries = kut. Dat schreeuwt de rest van het land ook vaak, dus hoezo mogen mensen uit Leeuwarden dat niet vinden?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

bascross schreef:

Wat is daar onsympathiek aan?

Juist, daarom wordt het met Cambuur nooit iets. De huilverhalen van Wim 'wie ben ik? geen idee' De Ron ten spijt. Rotclub die 2 meter buiten Leeuwarden al geen bestaansrecht heeft. Elke Fries haat deze club dus heb ik speciaal voor vanavond een Telstar sjaaltje gekocht.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

dus heb ik speciaal voor vanavond een Telstar sjaaltje gekocht.

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

Ik ben in Friesland geboren, en niet in Leeuwarden. Ik haat Cambuur niet hoor, sterker nog ik heb al 10 jaar een seizoenkaart.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

bascross schreef:

Ik ben in Friesland geboren, en niet in Leeuwarden. Ik haat Cambuur niet hoor, sterker nog ik heb al 10 jaar een seizoenkaart.

Dat zeg ik, ga lekker met je Anti-Fries sjaaltje zwaaien Die club gaat helemaal nergens over...

bascross

• 279 berichten
  • 64 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Dat zeg ik, ga lekker met je Anti-Fries sjaaltje zwaaien Die club gaat helemaal nergens over...

Zal ik zeker doen, want ik kots op die hele Friese cultuur, incl de klote taal.

V

• 8369 berichten
  • 3374 stemmen

Prachtige 'discussie'.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

bascross schreef:

Zal ik zeker doen, want ik kots op die hele Friese cultuur, incl de klote taal.

Vandaar dat het een prachtige dag was voor alles wat zich Fries en voetballiefhebber mag noemen. Welk een feest vieren wij met de sympathieke volksclub van Velsen, welk een opluchting dat het gedrocht Cambuur niet de periode pakte. Dat zij voor immer gedoemd moge zijn de partijtjes tegen Haarlem, Helmond Sport en FC Eindhoven af te moeten werken. Fryslan boppe, Cambuur yn'e groppe

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

V schreef:

Prachtige 'discussie'.

Ach ja, je club is Fries, je roots zijn Fries, de oprichter is Fries, de topscoorder aller tijden is Fries, maarja hullie van 30 kilometer verderop zijn ook Fries dus ja wat doe je dan met je minderwaardigheidscomplex...

...en dan niet weten waarom je een onsympathieke club bent

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Leeuwarden = Friesland, Cambuur dus ook.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

AZ word kampioen!

dus rustig slapen zal me niet lukken.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

AZ is momenteel de beste, maar die krijgen ook nog wel een slechte periode hoor. Ajax kan alleen maar beter worden en ook PSV is nog niet uitgeschakeld.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ja en nee, het is even afwachten wat er gebeurt na de winterstop, maar dat word alleen maar beter voor AZ aan gezien ze dan hun beste voetballer (Dembele) weer kunnen opstellen dus word het team nog positiever dus ja.........

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

AZ 67 Kampioenen!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Anderlecht-keeper Zitka al zeker maanden out met kuitbeenbreuk.

Daniel Zitka heeft gisteren tegen Dender zijn kuitbeen gebroken. Na onderzoeken in het ziekenhuis van Aalst kwam de pijnlijke bevestiging. "Wel goed nieuws is dat het over een zogenaamde 'goede' breuk gaat, wat wil zeggen dat de breuk zich situeert in het midden van het kuitbeen en niet onderaan. Dat zou nog erger geweest zijn", klinkt het. Zitka moet maximum zes weken in het gips blijven en zal zeker twee tot drie maanden out zijn.

Het is echter best mogelijk dat de Tsjechische international nog langer aan de kant moet blijven. Over de enkel van de onfortuinlijke doelman is immers nog geen uitsluitsel. "Zijn enkel is nog te gezwollen voor een exacte diagnose", verklaarde Van Holsbeeck aan Sporza. "Pas volgende week zullen we meer weten." Als ook de enkel gebroken zou zijn, ligt hij nog veel langer in de lappenmand.

Zitka blesseerde zich gisteren in de slotfase van het duel tegen Dender na een onschuldige botsing met Siebe Blondelle. Hij brak daarbij ook twee tanden. Door deze zware blessure bestaat de kans dat de verhuurde Silvio Proto al tijdens de winterstop terugkeert naar Anderlecht. (belga/svm/hln.be)

(afbeelding)

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

ja en nee, het is even afwachten wat er gebeurt na de winterstop, maar dat word alleen maar beter voor AZ aan gezien ze dan hun beste voetballer (Dembele) weer kunnen opstellen dus word het team nog positiever dus ja.........

Je hebt gelijk.

Maar na de winterstop is Huntelaar natuurlijk ook terug en krijgen we hopelijk een Sulejmani zonder blessureleed in topvorm te zien.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.