• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.217 films
  • 12.398 series
  • 34.341 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.721 gebruikers
  • 9.421.708 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Criticism

• 3011 berichten
  • 1458 stemmen

Knappe en welverdiende overwinning. Vooral de 2de helft stonde ze héél goed te voetballen. Genieten dit

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Beste wedstrijd van Ajax die ik dit seizoen heb gezien. Met lef gevoetbald, iets waar het soms nogal aan ontbreekt. Alleen nog steeds een beetje raar dat Gabri weer niet met de aftrap op het veld stond, die man brengt toch wat extra's. Samen met Lindgren in het blok, Enoh moet nog behoorlijk groeien vind ik.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1458 stemmen

Hooligans laten weer eens zien weinig tot geen hersens te hebben. Feyenoord word uitgesloten nadat dat tuig met stoelen gaat gooien en nu doen ze het alweer. Ook geen goed woord over voor dat tuig dat Hamburg op zijn kop heeft gezet. Bah!

stinissen (crew films & series)

• 23670 berichten
  • 77280 stemmen

Verdiende overwinning van m'n jongens.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Vind je het gek Critisim. Feyenoord verdiend niet eens Uefa Cup voetbal. Het laat me serieus koud op deze manier. Maar ik vind het nog het meest lullig voor Makaay. Het had zijn wedstrijd moeten zijn. Het 'visitekaartje' dat Feyenoord nu heeft afgegeven is om te huilen. Ik schaam me kappot. Daarlijk weer dat gezappige verhaal van Ajax&Litmanen1 aanhoren

Ik kan maar beter weggaan. Adios.

stinissen (crew films & series)

• 23670 berichten
  • 77280 stemmen

Zit totaal geen voetbal in .............En .ze halen dit jaar ook geen europeesvoetbal.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Whoehoeeeeeeeee helden!

Wie? De voetballers of de hooligans?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoe je dat gedrag goed kan praten snap ik niet. Als dit echt nie tte sturen is, aangezien er weer kaarten zijn verkregen op niet legitieme wijze is onbegrijpelijk. Nooit meer uitpubliek meenemen, althans niet voor de komende tijd. Er moet toch echt wat strenger opgetreden worden tegen die hooligans.

Het was inderdaad weer om te huilen en je hoort ook niet in de volgende ronde van de UEFA cup thuis. Maar dat gedrag van klote hooligans die het weer gaan verpesten en ik verwacht dat dit desastreuze gevolgen gaat hebben.

Knappe overwinning van de Amsterdammers trouwens.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Mijn god wat is dat HSV slecht, ongelofelijk, alleen maar reactie voetbal. Het middenveld was zo onthutsend zwak, en die 'gevaarlijke' aanvallers van HSV komen niet verder dan schoten vanaf 25 meter in de 2de ring. Dat Gabri er niet in stond vond ik eigenlijk wel logisch, ik verwacht dat hij in de winter of in de zomer mag vertrekken, want het voegt niet meer zoveel aan ajax toe.

Verder nette overwinning van ajax, al gaf de NOS iets te veel lof over het 'aanvallende' ajax. We hadden constant wel een man of 7 achter de bal dus zo aanvallend en goed was het nou ook weer niet. Maar toch mooie en nette overwinning!

Die donkere rechtsback van HSV trouwens , die speelde echt als een krant. Was wel grappig dat ajax hem de 2de helft telkens liet aanspelen omdat hij er toch niet heel veel mee kon.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

aire. schreef:

Daarlijk weer dat gezappige verhaal van Ajax&Litmanen1 aanhoren

Ik kan maar beter weggaan. Adios.

Doeggg! Blijf dan ook weg!

Vervelend he, een mening moeten accepteren. Neem aan dat je mn Affelay stukje bedoeld. Sta ik volledig achter.

En Ajax vanavond..chapeau! Volwassen gespeeld met echte mannen voetbal. Ajax schuwde de duels niet maar speelde ook regelmatig prima voetbal. HSV heeft zn 1e thuisnederlaag in tijden te pakken, mooi toch van ons! Ben echt trots! Zondag tegen Utrecht in de ArenA de week aub goed afsluiten. Als AZ dan eens niet zou winnen van Grunn en Heerenveen PSV pakt, dan gaan we denk ik snel weer als koploper door het leven.

OlafK

• 955 berichten
  • 1831 stemmen

Wat een kutvolk zeg, kuthooligans.. Verneuken t weer goed voor de ware voetballiefhebber. Bah bah bah...

Anyway: Ajax&Litmanen1, stinissen en andere Ajaxfans: van harte gefeliciteerd met de dikverdiende overwinning! Prachtig voor het Nederlandse voetbal!

Kos, erg jammer van NEC. Gewoonweg net een maatje te klein, hoewel ik vind dat ze wel weer tot het uiterste zijn gegaan en vooral eind 1e helft heel aardig gevoetbald hebben. Hoop stiekem nog steeds op een 3e plaats voor NEC in de poule.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

stinissen schreef:

Zit totaal geen voetbal in .............En .ze halen dit jaar ook geen europeesvoetbal.

Hahahahahahahahahahahahaha, joehhh morgen man.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

aire. schreef:

(quote)

Hahahahahahahahahahahahaha, joehhh morgen man.

Ga eens slapen ofzo. Morgen weer een zware dag in de brugklas

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Daar kijken ze idd films als T2, Titanic en Forrest Gump ja

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ik vind het wel een spannende Ajax - Feyenoord; wie heeft nu meer de boel op stelten gezet?

De foebal verder niet gezien, maar een knappe zege van Ajax daarzo.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2416 stemmen

stinissen schreef:

Zit totaal geen voetbal in .............En .ze halen dit jaar

ook geen europeesvoetbal.

Ach we kunnen de beker nog winnen..

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

OlafK schreef:

Kos, erg jammer van NEC. Gewoonweg net een maatje te klein, hoewel ik vind dat ze wel weer tot het uiterste zijn gegaan en vooral eind 1e helft heel aardig gevoetbald hebben. Hoop stiekem nog steeds op een 3e plaats voor NEC in de poule.

Wat vooral jammer was is dat de wedstrijd echt geen zak aan was. Zelden zo'n saaie pot gezien. Tottenham was nog erger dan een soort MIlan of zo, scoren en meteen alles compleet dicht gooien en verder he-le-maal niets. Wat ze wel extreem goed deden overigens, maar voor ons is daar niet zo veel aan natuurlijk. Was toch een beetje een deceptie zo.

Dan liever met 0-3 verliezen na echt een leuke wedstrijd te zien.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Toch jammer dat NAC niet in de Uefa cup zit, die had ik meer kansen gegeven in die poule. Zo zie je maar dat het play-off systeem het Nederlands voetbal nu gewoon punten kost.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Onzin, NAC is echt niet beter.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

eens

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

NAC was volgens mij ook vrij kansloos geweest. Toch jammer van het verloren jaar van AZ. Die zouden weldegelijk kansen hebben gehad.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ook eens

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Kijk een op teletekst pagina 819 zou ik zeggen. Belangrijkste verschil is dat NAC vooral aanvallend beter is en op dit niveau meer zou scoren. Met een counterspits als Amoah zouden ze verdedigend kunnen spelen en toch scoren. Tegen Tottenham hadden ze misschien ook verloren, maar met name in die eerste wedstrijd hadden ze het beter kunnen doen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

niet mee eens.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Je argumenten zijn zeer overtuigend combi.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

eens.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ik denk dat NAC aanvallend de kwaliteiten ontbeerd, om op dit niveau wedstrijden te kunnen winnen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

NAC is wel degelijk beter dan NEC denk ik. Beiden hebben een stabiele achterhoede en een aardig middenveld maar NAC is denk ik voorin scherper en als team wat meer ervaren en sluwer.

Maar goed, boeit niet want ze zijn er niet.

Over een paar weken hebben we denk ik helaas nog 2 teams in Europa. Ajax komt de poule door en Twente denk ik ook. Feyenoord, Heerenveen, NEC en PSV zijn snel klaar en dat zou jammer zijn. We hebben de punten hard nodig.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

NAC mag blij zijn als ze in de top 5 eindigen dit seizoen, en wat betreft de play-offs dankzij de play offs kan je tot het eind van de competitie nog wat ervan maken, zoals NEC verleden jaar en dik verdient, speelden het beste voetbal van allemaal de tweede seizoens helft.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

En wat heeft dat te maken met dit seizoen? NAC is nog net zo goed als vorig seizoen. Alle respect voor NEC maar ze zijn Europa ingegaan door de play offs. NAC stond op een competitieplek die dat had moeten opleveren.

Vanavond Groningen-AZ zag ik, leuk affiche. 2e helft maar even kijken na het werk. Morgen Heerenveen-PSV en zondag Ajax-Utrecht. Kan wel eens leuk worden.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.