• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.594 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

1. Ajax - Dat is alleen de hoop/wens van een ajaxsupporter.

2.AZ - Gaan zich glansrijk verbeteren ten opzichte van vorig seizoen.

3. PSV - Het houd een keer op, dus ook bij PSV.

4. Twente - Blijven gewoon een behoorlijke ploeg hebben.

5. FC Utrecht - Er zal altijd een surprise bij zitten. Ik kies voor het team van van Hanegem. Omdat ik van hem wel een konijn uit de hoge hoed verwacht.

6. Heerenveen - Heeft altijd wel een goed team. En aangezien Riemer nog altijd een vinger in de pap houd.

7. Groningen - Amper verslapt en al enkele jaren een stabiele subtopper met de symphatiekste trainer.

8. Feyenoord - Als ze nu al allerlei geblesseerde hebben, dan vrees ik voor ze dit seizoen. Vind ook dat ze een kwalitief een matig brede selectie hebben.

Degradant word Volendam (heen en weer), al heb ik het liefst dat, die hockeytrutjes uit Almelo verdwijnen met hun nepgras, maar die zullen wel weer genoeg punten vergaren bij hun thuis. Graafschap en Wilem II handhaven zich via de nacompetitie. Cambuur promoveert als kampioen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Nijland erg slimme aankoop al zeg ik dat wel als PSV supporter. Goede voetballer die in zijn eerste jaar als broekie een erg goede indruk heeft gemaakt op mij. Verder met Affelay, Bakkal, Pieters, Marcellis en vooral de erg sterk beginnende Amrabat denk ik dat PSV weer wat spelers op het veld heeft staan die in de toekomst heel wat centjes kunnen opleveren. Als onze vriend Manco dan ook nog zo goed is als beweerd wordt zie ik de toekomst rooskleurig in. Zeker omdat we in de breedte en vooral, buiten de doelman dan, achterin qua ervaring en kwalitatief een stuk sterker zijn geworden voor mijn gevoel. Nee met deze selectie hoeft PSV dit jaar maar twee ploegen te vrezen. Dat zijn Ajax, waar alles weer gaat afhangen van hoe zij de periode November - Januari doorkomen want daar laten ze het ieder jaar liggen en toch ook weer AZ. Waar Schaars, Martens en vooral de in potentie nog steeds fantastische Dembele wel eens konden gaan excelleren. Twente wordt vervolgens vierde en voor plaats vijf en zes zullen Heerenveen en Groningen mogen gaan vechten. Feyenoord verwacht ik dit jaar tussen positie 7 en 12 want dat stelt wederom helemaal niks voor.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

combi schreef:

Mr. Glass.

Hij is altijd geblesseerd, dat is toch verschrikkelijk. Hij moet wel een hele goede mentaliteit hebben, want ik was er allang meegestopt. maar ja ik ben dan ook geen profvoetballer.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

timbo_ schreef:

Nijland erg slimme aankoop al zeg ik dat wel als PSV supporter. Goede voetballer die in zijn eerste jaar als broekie een erg goede indruk heeft gemaakt op mij

En als hij wat scherper was (wat hij in de toekomst nog wel word), dan had hij zeker het afgelopen seizoen wel 2 tot 3 keer zoveel gescoord.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Hij is altijd geblesseerd, dat is toch verschrikkelijk. Hij moet wel een hele goede mentaliteit hebben, want ik was er allang meegestopt. maar ja ik ben dan ook geen profvoetballer.

volgens mij weten ze nu ook wat er precies aan hem mankeerde alhoewel hij sindsdien ook weer 2 keer gebleseerd is geraakt, laten we hopen voor hem dat het hem dit seizoen bespaard zal blijven.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Leuke maand voor Feyenoord die eraan komt, zonder Makaay, Vlaar en Ahmadi...

Ik voorzie veel puntverlies en meteen een kansloze achterstand op de topclubs.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Laten we het eerst maar afwachten. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heracles uit en Volendam thuis en dan zit er een interland week tussen volgens mij. Dan ben je alweer 4 weken verder als je tegen de neuzen aan moet treden. Ik heb er alle vertrouwen in.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

tegen de neuzen

gaat dit het hele seizoen door???

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Toch beroerd als je met 4-0 van een stel neuzen verliest dan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tsja, als je dan op de proppen moet komen met een uitslag van twee seizoenen geleden dan ken ik er ook nog wel een paar.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Tsja, als je dan op de proppen moet komen met een uitslag van twee seizoenen geleden dan ken ik er ook nog wel een paar.

we kunnen ook de hele history erbij nemen, zowel uit als thuis.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Toen inderdaad ook ja.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In het voordeel van 020 maar zo'n groot verschil dat je kan praten over een totale overklassing is er niet.

Maar 020 is inderdaad succesvoller. Het is maar goed ook dat jullie niet zulke magere jaren hebben gekend als mijn Feyenoord anders telde heel jullie achterban nog maar een stuk of 500 man.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

In het voordeel van 020 maar zo'n groot verschil dat je kan praten over een totale overklassing is er niet.

gelukkig niet imo.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Het is maar goed ook dat jullie niet zulke magere jaren hebben gekend als mijn Feyenoord anders telde heel jullie achterban nog maar een stuk of 500 man.

dit is de grootste bullshit, ajax is ook een tijdje 4 en 5 geworden en alsnog de meeste bezoekers van alle clubs, bij feyenoord integen, als het daar goed gaat krijgen ze het stadion niet eens vol.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

en dat feyenoord zogenaamd de grootste achterban heeft is alleen in woorden maar nooit in daden.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Jawel hoor, verreweg de meest trouwe en grote supportersaanhang.

Tenzij je het langs een maatstaf legt als 'supportersvereniginglid' of zoiets onbenulligs en je alle mensen uit het hele land meerekent die nooit naar een stadion gaan, maar zich 'supporter' noemen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

Heracles uit en Volendam thuis en dan zit er een interland week tussen volgens mij. Dan ben je alweer 4 weken verder als je tegen de neuzen aan moet treden. Ik heb er alle vertrouwen in.

Naomi Watts schreef:

Maar 020 is inderdaad succesvoller. Het is maar goed ook dat jullie niet zulke magere jaren hebben gekend als mijn Feyenoord anders telde heel jullie achterban nog maar een stuk of 500 man.

Ben je echt te treurig dat je steeds 020 en neuzen moet zeggen? Geeft veel over je niveau aan...

En toen Feyenoord begin jaren 90 tegen degradatie speelde, zaten er ook geen 10.000 man meer in de Kuip dus doe niet alsof jullie heilig zijn. Ajax presteert ook al jaren niks meer maar het stadion zit gewoon vol.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Nu zit elk stadion ook vol seizoenkaarten. Die komen altijd wel.

Je moet het zien als ze eens een wedstrijd spelen waar je kaartjes voor moet kopen. Zoals een UEFA-cup duel.

En in de Arena zit sowieso al zowat de helft vol met zakenrelaties. Ik ben er nota bene al een aantal keer geweest, moet je nagaan. .

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Jawel hoor, verreweg de meest trouwe en grote supportersaanhang.

in woorden ja, zo lus ik er ook wel tien

Tenzij je het langs een maatstaf legt als 'supportersvereniginglid' of zoiets onbenulligs en je alle mensen uit het hele land meerekent die nooit naar een stadion gaan, maar zich 'supporter' noemen.

maar wel op 1 of andere enquete onderzoek.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Enquete onderzoek. .

Ga gewoon eens in beide stadions zitten, dan merk je het vanzelf wel.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Je moet het zien als ze eens een wedstrijd spelen waar je kaartjes voor moet kopen. Zoals een UEFA-cup duel.

En in de Arena zit sowieso al zowat de helft vol met zakenrelaties. Ik ben er nota bene al een aantal keer geweest, moet je nagaan. .

minimaal 30.000 man, nog steeds verreweg de meeste supportes dus, alleen bij een beker wedstrijd wil het wel eens niet boven de 25.000 komen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Enig idee hoe duur die UC kaarten zijn? Ik heb geregeld 25 euro of meer gedokt voor een kaartje voor een tegenstander van niks...

Een club als IK Start sla ik dan over....maar als we de UC groepsfase halen, dan haal ik wel een thuisduel combikaart voor de thuis duels daarvan. Vorig jaar was Zagreb dan wel een goede tegenstander. Helaas..

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Enquete onderzoek. .

Ga gewoon eens in beide stadions zitten, dan merk je het vanzelf wel.

dat ze meer lawaai maken en een mooier stadion hebben waar idd veel meer sfeer is, tja dat kan ik niet ontkennen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ben je echt te treurig dat je steeds 020 en neuzen moet zeggen? Geeft veel over je niveau aan...

Zegt meer over mijn Feyenoord hart. Je moest eens weten hoeveel Feyenoord supporters die naam niet over hun lippen weten te krijgen.

Ajax presteert ook al jaren niks meer maar het stadion zit gewoon vol.

De eerste twintig minuten wel ja. Als ze 2-0 acher staan druipt het al leeg.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

mwa dat er veel zijn klopt idd, ze kijken liever naar ajax dan welke andere club, moeilijk te accepteren he.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Enig idee hoe duur die UC kaarten zijn? Ik heb geregeld 25 euro of meer gedokt voor een kaartje voor een tegenstander van niks...

Een club als IK Start sla ik dan over....maar als we de UC groepsfase halen, dan haal ik wel een thuisduel combikaart voor de thuis duels daarvan. Vorig jaar was Zagreb dan wel een goede tegenstander. Helaas..

25 euro is toch niks voor een europacupduel man. Ik hoop dat ze bij ons zo goedkoop worden komend seizoen, maar dat zal vast niet. . (ze moeten bij ons ook alles met 1 wedstrijd verdienen natuurlijk )

En ik heb het niet over jou persoonlijk of zo, maar over de gemiddelde toeschouwer.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zegt meer over mijn Feyenoord hart. Je moest eens weten hoeveel Feyenoord supporters die naam niet over hun lippen weten te krijgen.

logisch als men er alleen maar van verliest aan de andere kant geeft het ook hun denk en leef niveau aan.

(quote)

De eerste twintig minuten wel ja.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

(quote)

De eerste twintig minuten wel ja.

Dat zegt niks over je Feyenoord hart. Ik zit op een groot voetbalforum en ik spreek de meest fanatieke Feyenoorders en het meerendeel spreekt gewoon normaal. Gedraag je niet als een 14 jarige puber. Ajax en Ajacieden. Feyenoord en Feyenoorders. God wat lastig. Of ben je een neppert als je Ajax zegt ipv 020? Grow up kid...

En ik zal niet ontkennen dat bij Ajax regelmatig voor het einde mensen weglopen. Zeer triest, ik heb het zelf nog nooit gedaan. Maar ook dit komt in de Kuip voor. Regelmatig zag ik (heb Feyenoord vaak zien spelen) ook daar mensen bij een achterstand weglopen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.