• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.759 gebruikers
  • 9.423.537 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wat Ajax betreft is het natuurlijk wel heel belangrijk of hunter blijft.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik zou zeggen...

3.Zonder Engeland

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nu we trouwens toch hier over de topclub leuteren, ik wil wel eens een lijstje zien van wie bij jullie de nummers 1 tot 5 gaan worden, gerne met een leuke onderbouwing.

1. PSV (meest ervaren en in balans zijnde selectie)

2. Ajax (al zal het niet veel schelen, vooral als het even niet meezit gaan ze punten verliezen, waar PSV zo'n wedstrijd met 1-0 wint. Bovendien heb ik het idee dat ze erg aan elkaar moeten wennen).

3. Feyenoord (weer zo'n niksig seizoen. Te groot voor het servet. etc)

4. FC Twente (alle verkopen goed opgevangen Zou zomaar boven Feyenoord kunne eindigen met wat geluk)

5. Heerenveen (weet altijd nieuwe onbekende spelers te brengen)

AZ gaat wederom erg tegenvallen. Nog steeds teveel jonkies en spelers die een lange tijd nodig hebben om te groeien.

Van Utrecht en Groningen is het afwachten hoe de nieuwe aanwinsten het gaan doen.

Roda en NEC worden gewoon weinig sprankelende teams die (vooral thuis) erg moeilijk te verslaan zijn.

Vitesse heeft allemaal leuke voetballers die in de 90ste minuut de goal tegen krijgen.

Ik voorzie niet veel verrassingen. Misschien dat Utrecht of Sparta het wat beter gaan doen dan vorig seizoen.

Rhythm & Poetry

• 31 berichten
  • 0 stemmen

1. Ajax

De keer dat ze weer kampioen worden komt immers steeds dichter bij. Geen ideale voorbereiding maar dat wil gelukkig niet alles zeggn. Verder hebben ze de juiste inkopen gedaan, zelfs als Huntelaar mocht vertrekken.

2. PSV

Zal niet veel schelen met Ajax, opnieuw komen ze met een degelijke ploeg. Gomes weg is toch een slok op de spreekwoordelijke borrel.

3. FC Twente

Fris voetbal, uitstekende spelers en coach. Jammer genoeg zijn er een paar sleutelspelers weg waardoor een absolute stunt er niet in zal zitten.

4. AZ

Nog een rampjaar kunnen ze zich niet veroorloven, met flink wat pijn, moeite en geluk zullen ze weer bij de top aan gaan sluiten, verder bezit deze ploeg enkele goede spelers.

5. SC Heerenveen

Zelfde verhaal als bij Twente, elk jaar weten ze me te verassen, jammer dat Verbeek weg is, maar met mooi voetbal zullen ze opnieuw enkele keren hogen ogen scoren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

1. Feyenoord (Mits er geen nieuwe blessuregolf komt en het sterkste middenveld van Nederland. Daar zal de slag gewonnen worden. Verdedigend moet het iets stabieler maar ik verwacht dat de verdediging straks als een huis staat. De vele uren doorgebracht in het krachthonk zal ook een doorslaggevende factor worden) En natuurlijk ben ik als supporter gewoon weer optimistisch!

2. Ajax (ze scoren makkelijk maar krijgen ook makkelijk tegengoals. De Ajax supporters gaan een hele belangrijke rol spelen in weer een teleurstellend seizoen van de neuzen. Ajax zal een wat mindere periode krijgen en zoals altijd zal de achterban zich tegen hun team gaan keren)

3. NEC (NEC wordt de revalatie van het seizoen. Been gaat door op de voet waar hij vorig jaar ophield, sleutelpersoon naar dit succes wordt Schone).

4. PSV (de teleurstelling, de titelverdediger wordt eindelijk onttroont. Amrabat en Afellay gaan door hun wangedrag veel botsen met Stevens en uiteindelijk gaat dat zijn effect hebben op heel de selectie. Ook blijkt dat Gomes nog veel belangrijker was dan gedacht).

5. FC Twente (FC Twente gaat weer een goed seizoen draaien. Vooral Elia zal zich laten zien en N'Kufo zal weer goed zijn voor 20+ goals. McClaren zal laten zien een waar tacticus te zijn).

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Naomi Watts schreef:

De Ajax supporters gaan een hele belangrijke rol spelen in weer een teleurstellend seizoen van de neuzen. Ajax zal een wat mindere periode krijgen en zoals altijd zal de achterban zich tegen hun team gaan keren)

Hier ben ik het wel mee eens trouwens. De rest van je verhaal... . ik hoop met je mee.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

1. Ajax (beste selectie, het moet nu gewoon maar eens gebeuren)

2. PSV (best ingespeelde team)

... (het zal gaan tussen Ajax en PSV zoals meestal, dus hier valt een groot gat)

3. Twente (op basis van de eerste helft tegen Arsenal, zullen ze er toch wel weer staan denk ik)

4. AZ (Van Gaal)

5. Feyenoord (ik geloof niet zo in Verbeek, probeert leuk voetbal te spelen, maar vergeet dat verdedigen ook belangrijk is)

6-18: (puur natte vingerwerk)

6: Heerenveen

7. NAC

8. Roda

9. Groningen

10. NEC

11. Vitesse

12. Utrecht

13. ADO Den Haag

14. Heracles

15. Willem II

16. De Graafschap

17. Sparta

18. Volendam

Ik heb de transfers niet echt gevolgd, dus eigenlijk geen idee van de selecties van de kleinere clubs. Gokwerk dus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

Hier ben ik het wel mee eens trouwens. De rest van je verhaal... . ik hoop met je mee.

Beetje vertrouwen in Mario kos.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

1. Feyenoord (Mits er geen nieuwe blessuregolf komt en het sterkste middenveld van Nederland. Daar zal de slag gewonnen worden. Verdedigend moet het iets stabieler maar ik verwacht dat de verdediging straks als een huis staat. De vele uren doorgebracht in het krachthonk zal ook een doorslaggevende factor worden) En natuurlijk ben ik als supporter gewoon weer optimistisch!

2. Ajax (ze scoren makkelijk maar krijgen ook makkelijk tegengoals. De Ajax supporters gaan een hele belangrijke rol spelen in weer een teleurstellend seizoen van de neuzen. Ajax zal een wat mindere periode krijgen en zoals altijd zal de achterban zich tegen hun team gaan keren)

3. NEC (NEC wordt de revalatie van het seizoen. Been gaat door op de voet waar hij vorig jaar ophield, sleutelpersoon naar dit succes wordt Schone).

4. PSV (de teleurstelling, de titelverdediger wordt eindelijk onttroont. Amrabat en Afellay gaan door hun wangedrag veel botsen met Stevens en uiteindelijk gaat dat zijn effect hebben op heel de selectie. Ook blijkt dat Gomes nog veel belangrijker was dan gedacht).

5. FC Twente (FC Twente gaat weer een goed seizoen draaien. Vooral Elia zal zich laten zien en N'Kufo zal weer goed zijn voor 20+ goals. McClaren zal laten zien een waar tacticus te zijn).

Haha dankjewel voor het bezorgen van een grote glimlach!

Ik hoop wel mee met je dat PSV 4e wordt. Maar welke topverdediging zal Feyenoord volgens jou hebben dan? De Cler is een goede, de rest is zeer modaal of slechter. En kom niet met de altijd geblesseerde Vlaar (hoeveel maanden is het nu weer?) en Hofland (als iemand flink overschat is...) aan...

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Over welk teamgevoel heb je het eigenlijk Ajax&Litmanen1? De laatste drie (en enige serieuze) oefenwedstrijden heb ik geen enkele winnaarsmentaliteit gezien. Geen wilskracht, niemand die een meter te veel loopt en niemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen. Nu zeggen oefenpotjes niet alles natuurlijk, maar veel vertrouwen geeft het niet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik heb het idee dat dit een fijne ploeg is. Plus, van Basten heeft van de Oranje selectie ook een hechte ploeg gemaakt. Jammer dat het spel vaak slecht was, maar het was wel een team. Veel van de Ajax spelers spelen er al een jaar of langer.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

[Maar welke topverdediging zal Feyenoord volgens jou hebben dan? De Cler is een goede, de rest is zeer modaal of slechter. En kom niet met de altijd geblesseerde Vlaar (hoeveel maanden is het nu weer?) en Hofland (als iemand flink overschat is...) aan...

Bahia is een verdediger die een spits zo kan uitschakelen. Als hij dan een verdediger naast zich heeft die voetballend vermogen heeft dan heb je een zeer sterk centrum. Tegen PSV had hij Landzaat naast hem staan en presteerde hij erg goed. Hij speelt jaren al erg goed, erg onderschatte verdediger. Vlaar is een probleemgeval maar mits hij fit is heb je een zeer sterke kracht. Hopelijk kan Hofland zijn oude elf weer hervinden. Greene en Lucius zie ik graag op rechts, geen superbacks maar ze doen wat ze moeten doen.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

En er is weer een nieuw rustoord voor voetballers aan het ontstaan:

Rivaldo gaat miljoenen in Oezbekistan verdienen

Vítor Borba Ferreira, beter bekend als Rivaldo, speelt de komende twaalf maanden in Oezbekistan. De 36-jarige Braziliaan maakte maandag in Athene bekend dat hij een contract tot medio 2009 bij Kuruvchi heeft getekend. In deze tijdspanne gaat de voormalig speler van AC Milan en Barcelona meer dan tien miljoen euro verdienen.

AEK Athene, de laatste werkgever van Rivaldo, ontvangt ongeveer een half miljoen euro voor de Braziliaan. Rivaldo speelde één seizoen voor de hoofdstedelingen en gaf nog vóór de zomer aan dat hij wilde vertrekken, omdat hij van mening was dat de landstitel ten onrechte naar zijn voormalige werkgever Olympiakos Piraeus was gegaan.

Rivaldo speelde in totaal vier seizoenen in Griekenland, drie voor Olympiakos en één voor AEK. Daarvoor verdedigde de voormalig Wereldvoetballer van het Jaar de clubkleuren van onder meer AC Milan, Barcelona, Palmeiras en Deportivo la Coruña.

Het is niet de eerste maal dat Kuruvchi op een dergelijke wijze in het nieuws komt. De topclub uit Oezbekistan had vorige maand een bedrag van veertig miljoen euro over voor Samuel Eto'o van Barcelona. De Kameroener was gevleid door de Aziatische interesse, maar gaf de voorkeur aan een langer verblijf in West-Europa.

www.voetbalzone.nl

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

10 miljoen voor 1 jaar ballen, ik geef hem geen ongelijk...

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ik denk niet dat Rivaldo een lege bankrekening heeft.

Begrijp dan ook niks van die zakkenvullers, als je al miljonair bent, waarom ga je dan in hemelsnaam een jaar in Oezbekistan wonen?

Arkadi.

• 797 berichten
  • 870 stemmen

Denk niet dat hij meer op zijn bankrekening heeft staan dan dat hij dat jaar in Oezbekistan kan verdienen.

En tien miljoen in 1 jaar...een jaar is zo voorbij. Dit soort aanbiedingen laat geen mens aan zich voorbij gaan. Ook al ben je miljonair.

Een mens wil altijd meer.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Inderdaad, dit is wel iets teveel om zomaar aan je voorbij te laten gaan.

Het is niet alsof hij zich daarvoor in een koud huisje moet warmen aan een vuurtje en de hele dag in een mijn moet werken of zo.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Tja, maar ik neem aan dat hij in Athene (of ergens anders) ook aardig verdient en daar heeft hij tenminste nog enige sportieve uitdaging.

Lad

• 5700 berichten
  • 0 stemmen

[quote]Knisper schreef:

Tja, maar ik neem aan dat hij in Athene (of ergens anders) ook aardig verdient en daar heeft hij tenminste nog enige sportieve uitdaging.[/quote

2.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Willem 2 word kampioen!

gotti

• 14086 berichten
  • 5922 stemmen

Knisper schreef:

Tja, maar ik neem aan dat hij in Athene (of ergens anders) ook aardig verdient en daar heeft hij tenminste nog enige sportieve uitdaging.

Iemand met een staat van dienst als Rivaldo zal een sportieve uitdaging een worst wezen. Hell, voor 10 miljoen per jaar zal dat voor iedereen zo zijn lijkt me. Daar wil iedereen wel een jaartje voor ballen denk ik.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25187 stemmen

1. PSV helaas weer kampioen, ze hebben gezien hoever een club als NAC kan komen als je constant met 1-0 wint dus die gaan met 10 man voor de goal liggen en counteren zich met Amrabat en Afellay naar de eerste plaats na 34 wedstrijden.

2. Ajax, Cvitanich-Sulejmani-Huntelaar-Suárez zijn goed voor 100 doelpunten maar ze krijgen gewoon teveel doelpunten tegen en daar verliezen ze veel punten mee

3. AZ , terug van weggeweest. Dit jaar geen miljoenenaankopen , dus ook geen nieuwe Italianen die weigeren Nederlands te leren omdat ze verwachten binnen twee jaar bij een absolute topclub te spelen. Verder niet te onderschatten dat Schaars en Martens weer terug zijn en dat Arveladze er zich weer mee gaat bemoeien.

4. Heerenveen, Weer fantastisch ingekocht, het zal even duren voordat het draait maar zodra dat het geval is gaan ze het iedereen moeilijk maken.

5. Twente , McLaren ontslagen in December en dan neemt Erik ten Hag het over en gaat het lopen als een trein. Het zal afhangen van twee dingen : N'Kufo moet blijven en Janssen moet zijn draai snel vinden.

6. Feyenoord , Verbeek traint de oudere spelers te hard dus veel blessures en als bepalende spelers niet kunnen spelen (Makaay, Gio, Tomasson e.a.) kan Feyenoord het vergeten. Daar komt bij dat Timmer nu echt serieus over zijn top heen is.

7. Utrecht , gaat lang meedoen voor de play-offs met Van Hanegem en een aantal zeer leuke nieuwe spelers.

8. Groningen

9. Vitesse

10. NEC

11. Roda JC

12. NAC

13. Willem II

14. Sparta

15. De Graafschap

16. ADO den Haag

17. FC Volendam

18. Heracles Almelo

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Knisper schreef:

Begrijp dan ook niks van die zakkenvullers, als je al miljonair bent, waarom ga je dan in hemelsnaam een jaar in Oezbekistan wonen?

Voor nog meer geld natuurlijk.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ik voetbal liever in de derde Engelse divisie dan in Oezbekistan, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

moviefreak#1 schreef:

6. Feyenoord , Verbeek traint de oudere spelers te hard dus veel blessures en als bepalende spelers niet kunnen spelen (Makaay, Gio, Tomasson e.a.) kan Feyenoord het vergeten. Daar komt bij dat Timmer nu echt serieus over zijn top heen is.

Welnee, juist Verbeek weet wanneer spelers rust nodig hebben. Feyenoord wordt netjes 2e achter Ajax, want ik verwacht dat het talent op het veld in de Arena het nontalent op de bank daar doet verbleken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Knisper schreef:

Ik voetbal liever in de derde Engelse divisie dan in Oezbekistan, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.

Als ze in de 3e divisie ook 10 miljoen betalen dan koos ik ook Engeland ja.

Het is allemaal wel simpel om Rivaldo voor geldwolf uit te maken, maar als je 36 bent en als speler alles hebt gewonnen en bij topteams hebt gespeeld, zou je dan 10 miljoen voor 1 jaar zandbakvoetbal laten liggen? Ik niet. Voor 10 mil in een jaar zou ik zelfs voor Feyenoord gaan voetballen...nouja..bij wijze van

gotti

• 14086 berichten
  • 5922 stemmen

Knisper schreef:

Dat geloof ik niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo gek vindt ik het niet, ook de derde divisie is op behoorlijk niveau. Ik ben zelf een groot liefhebber van Millwall die ook in de League One acteert. Daar zal ik best een balletje mee willen trappen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

combi schreef:

(quote)
nee dit is geen grap, met alle respect als robben fit blijft word het gewoon bankzitter.

Dat is het hem nou net, ALS robben fit is. Robben had makkelijk de rol van Samuel L. Jackson over kunnen nemen in Unbreakable.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Mr. Glass.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.