• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.539 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bij Groningen was Suarez dat niet waard nee, want toen was ie niet zo goed als bij Ajax een jaar later. Daarnaast is Ajax een aansprekende naam, spelers leveren dan snel wat meer op als ze daar vandaan komen.

Geloof me maar, nog zon goed jaar van Suarez en je vangt er zeker 25 mil voor.

En als dat gebeurd dan betekend dat dat Ajax goed presteert en CL zal spelen. Dan haal je ook Sulejmani er weer uit. Ajax heeft verder genoeg liquide, die kunnen wel even zonder de CL al moeten ze na 3 jaar er weer eens aan gaan deelnemen. Voor het sportieve, maar ook voor nog meer geld.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Hallo, Sulejmani kostte 16,25 miljoen. Dat is niet echt 20 miljoen he. Scheelt bijna 4 miljoen...

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hallo, Sulejmani kostte 16,25 miljoen. Dat is niet echt 20 miljoen he. Scheelt bijna 4 miljoen...

Er zit nog wat bovenop geloof ik. Totaal was het 19,25.. makelaarskosten of zo?

Of het werd dat bedrag als ze CL zouden halen, zoiets was het geloof ik.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

(quote)

Tuurlijk is Sulejmani super talentvol, maar we hebben het hier over 20 miljoen...

16 miljoen, en ajax wilt het geld niet meer op de bank maar op het veld.

4 miljoen voor Nijland vind ik ook al veel inderdaad. Maar 20 miljoen?

(quote)

Net zo zinloos als woorden van iemand die voor Ajax is dan lijkt me.

niet waar, ik heb jou nog geen 1 keer kunnen betrappen op iets positiefs over ajax en vind dat dat niet voor mij geld.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Wat heeft Sulejmani dan zoveel meer gepresteerd dan Nijland dat ie 4x zoveel op moest brengen?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

Wat heeft Sulejmani dan zoveel meer gepresteerd dan Nijland dat ie 4x zoveel op moest brengen?

4 keer zoveel gespeeld en 4 keer zo goed gespeeld al is het natuurlijk allemaal afwachten.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Quido schreef:

Precies. Daar schuilt het 'm in. Als Sulejmani 4x keer zoveel kost, dan heeft PSV voor Nijland heus geen cent teveel betaald. Een nuancering hier en daar bij meneertje ik-bekijk-alles-door-mijn-Ajax-bril zou niet verkeerd staan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Er zit nog wat bovenop geloof ik. Totaal was het 19,25.. makelaarskosten of zo?

Of het werd dat bedrag als ze CL zouden halen, zoiets was het geloof ik.

Nee, 16,25 miljoen totaal.

En ik heb niks gelezen over clausules. Ajax zou wel dom hebben gehandeld als je bij zon megabedrag ook nog eens een clausule erin had verwerkt. Mag hopen van niet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

aire. schreef:

(quote)

Precies. Daar schuilt het 'm in. Als Sulejmani 4x keer zo duur is, dan heeft PSV voor Nijland heus geen cent teveel betaald. Een nuancering hier en daar bij meneertje ik-bekijk-alles-door-mij-Ajax-bril zou niet verkeerd staan.

Ik hoop dat je het verschil tussen Sulejmani en Nijland zelf toch wel kan zien mag ik hopen. Chelsea wilde Sulejmani zelfs halen...

Sulejmani speelde bij Heerenveen-Ajax heel Ajax kapot, we wonnen 2-4 terwijl een 6-2 nederlaag niet gek zou zijn geweest...

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

@combi: Onzin. Sulejmani heeft slechts een paar potjes goed gebald (volgens mij zijn ze op één hand, misschien twee, te tellen), daarna zwaar geblesseerd geraakt en is nu nog herstellende.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

aire. schreef:

(quote)

Precies. Daar schuilt het 'm in. Als Sulejmani 4x keer zoveel kost, dan heeft PSV voor Nijland heus geen cent teveel betaald.

wie zegd dat dan.

Een nuancering hier en daar bij meneertje ik-bekijk-alles-door-mijn-Ajax-bril zou niet verkeerd staan.
als jij dan eerst je anti ajax bril af doet, maar goed deze discussie is al eens geweest spit de pagina's maar door.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

@combi: Onzin. Sulejmani heeft slechts een paar potjes goed gebald (volgens mij zijn ze op één hand, misschien twee, te tellen),

ik weet niet hoeveel potjes precies weet wel dat heerenveen inklapte na zijn blessure maar soit.

daarna zwaar geblesseerd geraakt en is nu nog herstellende.
helaas wel ja, weer een terug slag gehad, als dat maar goed gaat.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nee, 16,25 miljoen totaal.

En ik heb niks gelezen over clausules. Ajax zou wel dom hebben gehandeld als je bij zon megabedrag ook nog eens een clausule erin had verwerkt. Mag hopen van niet.

Oke, ik dacht zoiets te hebben gelezen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sulejmani speelde bij Heerenveen-Ajax heel Ajax kapot, we wonnen 2-4 terwijl een 6-2 nederlaag niet gek zou zijn geweest...

Dat is 1 wedstrijd... dat bedoel ik nou..

Niet dat hij verder zo slecht gespeeld heeft, maar overdrijven is ook een vak. Het is geen Robinho of zo.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Oke, ik dacht zoiets te hebben gelezen.

als ajax zich plaats voor de CL of heel goed doen in de competitie en uefa dan moeten ze Barca 1 miljoen extra betalen voor Oluger dat weet ik wel.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

combi schreef:

wie zegd dat dan.

Kos en Ajax&Litmanen1, om er twee te noemen.

als jij dan eerst je anti ajax bril af doet, maar goed deze discussie is al eens geweest spit de pagina's maar door.

Pro Feyenoord ja, maar anti Ajax? Nee niet echt. Alle lof voor de nieuwe aankoopbeleid van Ajax en de vastberadenheid van MvB. En al zou ik stiekem toch anti Ajax zijn, dan zou je dat nog nergens uit kunnen halen, al zou je al mijn posts afgaan. Ik heb Ajax zelfs gepolst als voornaamste titelkandidaat, dus niet zo kwatsen aub.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Het is geen Robinho of zo.

dat vind ik nu 1 van de meest overschatte voetballers veel potentie maar nog niet waar gemaakt bij real, en dan wil hij de beste van de wereld worden had ik gelezen.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Het zal me verder ook worst wezen, voor mijn part betalen ze 40 miljoen. .

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

combi schreef:

veel potentie maar nog niet waar gemaakt bij real

. dit is een grapje hoop ik.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

aire. schreef:

Wat een onzin, dus omdat ze ontiegelijk veel voor Sulejmani betalen is 4 miljoen voor Nijland sowieso niet veel of zo?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

. dit is een grapje hoop ik.

nee dit is geen grap, met alle respect als robben fit blijft word het gewoon bankzitter.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

aire. schreef:

(quote)

(quote)

Pro Feyenoord ja,

Ik heb Ajax zelfs gepolst als voornaamste titelkandidaat,

dat is en blijft helaas PSV

dus niet zo kwatsen aub.
zal het niet meer doen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Het zal me verder ook worst wezen, voor mijn part betalen ze 40 miljoen. .

hoeveel zou je necje mogen betalen voor leo. (op dit moment de meest onderschatte voetballer maar soit)

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

kos schreef:

(quote)

Wat een onzin, dus omdat ze ontiegelijk veel voor Sulejmani betalen is 4 miljoen voor Nijland sowieso niet veel of zo?

Ik constateer slechts dat jij 4 miljoen voor Nijland teveel vind. Maar je hebt een punt. Toch zou die verhouding wel zo moeten liggen. Ik had het er laatst nog met een vriend over dat het toch te gek voor woorden dat je voor El Ahmadi 5 miljoen betaald, terwijl de Spurs een 'armzalige' 6 miljoen voor Dos Santos mogen neerleggen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Inderdaad. Ajax vond Sulejmani 16 mil waard gezien zijn vorige seizoen en, vergeet dat niet, dat ze hem al 2 jaar kennen. Ajax had hem voor Heerenveen al in het vizier maar ze kochten hem niet door problemen met zijn leeftijd en paspoort en dergelijke. Klopte ook wel, want bij Heerenveen mocht hij de 1e maanden niet spelen.

PSV koopt voor 4 miljoen een speler die net 1 jaar prof is, die bij zijn club niet veel speelde, die talent heeft maar niet zo dat het eraf spatte zoals bij Sulejmani.

Ik denk dat op den duur 16 mil voor S voordeliger is geweest dan 4 mil voor N. Maar ik kan me vergissen, zie alleen weinig in Nijland bij een topclub op dit moment.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nu we trouwens toch hier over de topclub leuteren, ik wil wel eens een lijstje zien van wie bij jullie de nummers 1 tot 5 gaan worden, gerne met een leuke onderbouwing.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Sorry combi, maar de bal ligt dit seizoen toch echt bij Ajax. Alles schreeuwt daar kampioen in de hoofdstad.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

1.PSV (zijn ze al de laatste vier jaar)

2. Ajax (idem)

3. AZ (anders einde oefening v Gaal en mede door terugkeer van bepalende spelers)

4. Feijenoord (Adel verplicht.)

5. best of de rest, als necje weer zo leuk speelt als het afgelopen tweede seizoen mogen ze zelfs 2e worden.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

aire. schreef:

Sorry combi, maar de bal ligt dit seizoen toch echt bij Ajax. Alles schreeuwt daar kampioen in de hoofdstad.

dat schreewt het al 4 jaar lang

ik hoop het.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik zou zeggen...

1. Ajax (Uitstekend ingekocht, nieuwe frisse wind door de club en het teamgevoel lijkt prima te zijn.)

2. PSV (Zal zonder Gomes en Farfan nog minder swingend zijn maar wel weer stabiel zoals altijd. Misschien worden ze wel weer kampioen, maar ik gok op het jaar van Ajax)

3. FC Twente (Zonder Engeland en Ahmadi nog altijd een topteam met veel frisse spelers. Tiote is een topaankoop)

4. Feyenoord (En dan schat ik ze nog hoog in. Een oude, labiele selectie met weinig creativiteit en een Makaay zwaar op zn retour. Miss worden ze wel 5e of lager maar ik geef ze het voordeel vd twijfel.)

5. Heerenveen (Worden al jaren 5e, kopen altijd leuk in en ik zie ze niet snel wegzakken.)

Ik gok verder dat AZ te weinig toppers heeft en buiten de 1e 5 valt en dat Vitesse een goed seizoen gaat maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.