- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Toch opvallend dat ik nog niemand heb gehoort over de jurysporten zoals turnen. Is net zo'n farce als het song festival. Ik kan mij niet voorstellen dat die chinezen al dat vele goud hadden kunnen winnen als de OS in een ander land hadden plaats gevonden.
Heb er totaal geen verstand van maar moet zeggen dat ik als leek toch ook regelmatig mijn twijfels had. Zo'n Chinees die op de rekstok niet veel bijzonders doet kreeg gewoon een score van 16.200 terwijl die kerel erna het ene prachtige vluchtelement na het andere maakt en hij maar beloont werd met een 16.175. Merkte het overigens ook vaak aan de commentatoren. Die waren vaak veel enthousiaster bij oefeningen die minder lage scores kregen. Met als absollut toppunt natuurlijk de dressuurwedstrijd waarin de nummer drie sensationeel goed was geweest volgens de commentator en de duitse Werth zo'n grote fout maakte dat ik hem zelfs opmerkte en toch een hogere score kreeg.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nijland jr. naar PSV.....voor liefst 4 miljoen. Ik had verwacht dat PSV met een betere naam zou komen, ook al heeft de jongen talent. Maar je haalt ook al Manco en Amrabat...terwijl PSV juist een centrumspits zoekt.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Hoezo? Ze hebben Lazovic en Koevermans toch?
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Klopt, maar ze waren wel duidelijk opzoek naar een centrumspits van internationale klasse, iets wat Lazovic en Koevermans toch wel een beetje missen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hoezo? Ze hebben Lazovic en Koevermans toch?
De 1e werkt hard maar bereikt niks en de 2e werkt hard en mist al het niveau voor de top. Laat staan spelen in de CL.
Ik snap PSV niet. Laat je Jovanovic gaan en koop je wel voor een smak geld een jongen die zelfs bij Groningen op de bank de meeste tijd doorgebracht heeft.
Beetje het Arnautovic - Feyenoord verhaal. En dan lacht men hier over Sno die in de CL meebalde en naar Ajax gaat...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Klopt, maar ze waren wel duidelijk opzoek naar een centrumspits van internationale klasse, iets wat Lazovic en Koevermans toch wel een beetje missen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik snap PSV niet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat doe ie niet, zijn PSV stats zijn niet zo bijzonder, zijn spel nog minder. Ik kan het weten, spreek op een forum dagelijks veel PSV fans. Niemand is blij met hem, buiten het feit dat hij erg hard werkt. Een hele slechte kopie van Vennegoor wordt ie vooral genoemd en wees eerlijk, dat is ook zo. Techniek en moteriek van een grasmaaier en in topduels zie je hem niet. Tegen VVV kan hij wel scoren ja. PSV is na Farfans vertrek zijn laatste topspits kwijtgeraakt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dus omdat PSV kampioen wordt doen ze alles goed? Laatste 2 titels hadden vooral te maken met het grote falen van Ajax, niet dat zij zo geweldig waren. Ik ben geen pieperd overigens, 4x op rij is gewoon knap, maar het zegt niet dat alles zo goed gaat daar. Ze hebben veel op Gomes terug kunnen vallen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
De 1e werkt hard maar bereikt niks en de 2e werkt hard en mist al het niveau voor de top. Laat staan spelen in de CL.
Mwa, voor de CL misschien wat te mager ja, maar dat is de rest van de selectie ook. Zoals elke andere Nederlandse club, in de CL hebben we sowieso niks te zoeken nu.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Ik snap PSV niet. Laat je Jovanovic gaan en koop je wel voor een smak geld een jongen die zelfs bij Groningen op de bank de meeste tijd doorgebracht heeft.
Ja, omdat hij voorzichtig gebracht werd en een goed draaiende Berg voor zich heeft.
Die jongen komt er echt wel en is vast niet gehaald als scorende centrumspits. Hij is meer een beweeglijke teamspeler.
Beetje het Arnautovic - Feyenoord verhaal. En dan lacht men hier over Sno die in de CL meebalde en naar Ajax gaat...
Armautovic? zelden een speler zo slecht zien spelen als hij tegen Arsenal, laat maar mooi bij Twente bijleren.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
in 25 jaar 14 titels is gewoon heel goed, en/of alles goed gaat is een utopie, want dan hadden ze nu inmiddels weer eens de CL gewonnen, hoewel ze daar ook de laatste jaren beter in presteren in vergeleken de eerste pakweg 8 deelnames.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Koopje voor PSV, die Nijland. Zeker in vergelijking met de bedragen die Ajax betaald heeft voor Suarez, Silva en Sulejmani. Groningen had beter moeten weten na het - naar PSV toe - liefdevol van de hand doen van Robben.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
PSV heeft genoeg spelers die CL waardig zijn. Isaksson, Salcido, Simons, Affelay en vast nog wel een paar.
PS: Nijland is een talent, maar iemand die bij FCG nog eigenlijk niks gepresteerd heeft kan toch niet zomaar bij PSV top zijn denk ik. Ik had hem nog 1 of 2 jaar meteen dan verhuurd aan FCG als ik PSV was.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Onzin, dat geeft PSV nota bene zelf ook aan. Geloof me, ik vind Koevermans een uitstekende spits en ben ook echt geen tegenstander van Lazovic, maar internationaal komen ze net wat tekort. We hebben het verdommen over de CL. Daarom is het ook wat frappant dat ze dan opeens voor Nijland gaan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
in 25 jaar 14 titels is gewoon heel goed, en/of alles goed gaat is een utopie, want dan hadden ze nu inmiddels weer eens de CL gewonnen, hoewel ze daar ook de laatste jaren beter in presteren in vergeleken de eerste pakweg 8 deelnames.
Tel je dan ook de belabberde financiele positie op, opgelopen dankzij Harry van Raaijs dure beleid? Ze hebben in feite boven hun stand geleefd, de laatste 2, 3 jaar geven ze maar weinig geld uit aan transfers en dat toch terwijl ze zo nu en dan een aardige verkoop doen en al het CL pakken.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
PS: Nijland is een talent, maar iemand die bij FCG nog eigenlijk niks gepresteerd heeft kan toch niet zomaar bij PSV top zijn denk ik. Ik had hem nog 1 of 2 jaar meteen dan verhuurd aan FCG als ik PSV was.
Je doet net alsof hij meteen vaste basisspeler en drager van het elftal wordt...
Die wordt gewoon voorzichtig gebracht en krijgt in Eindhoven alle kans om zich te ontwikkelen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
PSV heeft genoeg spelers die CL waardig zijn. Isaksson, Salcido, Simons, Affelay en vast nog wel een paar.
alleen affelay op dit moment.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Koopje voor PSV, die Nijland. Zeker in vergelijking met de bedragen die Ajax betaald heeft voor Suarez, Silva en Sulejmani. Groningen had beter moeten weten na het - naar PSV toe - liefdevol van de hand doen van Robben.
Liever goed betalen voor een Suarez die over 1 of 2 jaar voor 25 mil of meer verkocht wordt dan karig investeren in spelers waar je nooit aan zal verdienen. Net of PSV Lazovic of Koevermans voor meer dan 5 miljoen per speler kan verkopen. Dat niveau hebben die jongens niet. Huntelaar, Sulejmani en Suarez verkoop je denk ik alle drie voor 20 mil en hoger. Zo kan je het ook zien he. Duur investeren maar het levert je ook een fortuin op.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
alleen affelay op dit moment.

Voor mij zijn ze ook kandidaat nr 1, dat is iedereen bij mij die 4x op rij de titel pakt. Maar ik ben niet echt onder de indruk van de kwaliteit bij dit PSV nu Gomes en Farfan weg zijn. PSV heeft vooral toekomst en breedte aankopen gedaan met Amrabat, Manco, Nijland etc.
Alleen Brechet en Rodriguez zullen er meteen staan.
We zullen het wel zien, het zal spannend worden tussen Ajax en PSV. De rest reken ik niet meer als titelkandidaat.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Liever goed betalen voor een Suarez die over 1 of 2 jaar voor 25 mil of meer verkocht wordt dan karig investeren in spelers waar je nooit aan zal verdienen.
Hoe weet je dat? Heeft al iemand op Suarez geboden..
Ik zou het maar even afwachten.
haha, typisch gevalletje de huid verkopen voor de beer geschoten is.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Liverpool bood van de zomer al 20 mil voor Suarez. Ajax wees het af. En wees eerlijk, die gozer is zo goed en heeft zoveel potentie, als ie dit nog een jaar doet is ie meer dan 25 mil waard. Zoveel van dat soort jongens zijn er niet.
Je 2e opmerking mag je me uitleggen, ik zie de vergelijking met mijn woorden niet zo.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Maar PSV heeft helemaal geen geld, als Ajax nou is kampioen was geworden drie jaar geleden dan was dat de genade klap geweest voor PSV en hadden ze pas op de plaats moeten maken en waren clubs als heerenveen, groningen en Twente hun ook voorbij gestreefd, nu is het maar weer afwachten en waarschijnlijk gaat het ook niet meer gebeuren want zover ik weet is dat gezeik met het stadion nu ook bijna verleden tijd.
gemiste kans dus voor Ajax.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Liverpool bood van de zomer al 20 mil voor Suarez. Ajax wees het af.
O ja? niks van gehoord. Vind het ook niet echt geloofwaardig eerlijk gezegd.
En wees eerlijk, die gozer is zo goed en heeft zoveel potentie, als ie dit nog een jaar doet is ie meer dan 25 mil waard. Zoveel van dat soort jongens zijn er niet.
Potentie alleen betekent niet veel, vandaag de held, morgen stel je niks meer voor.
Hij zal bepaald niet het eerste veelbelovende talent zijn die zijn potentie geen seizoenen lang kan waarmaken.
En vooral zo'n Sulejmani, kostte zowat 20 miljoen. Als je hem verkoopt inclusief wat je aan heerenveen als percentage moet doorbetalen moet je minimaal 25 miljoen hebben om quite te spelen. Nogal een gok.
Je 2e opmerking mag je me uitleggen, ik zie de vergelijking met mijn woorden niet zo.
De Ajax-supporters rekenen zich al rijk aan transfersommen voor die aanval uberhaupt 1 fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hoe weet je dat? Heeft al iemand op Suarez geboden..
Ik zou het maar even afwachten.
zeker weten doe je nooit maar als er voor babel al 17 mil. word betaald dan lijkt me 1+1= 2.
haha, typisch gevalletje de huid verkopen voor de beer geschoten is.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
@ Kos
Het nieuws was er toch echt...
ook Fiorentina wilde hem trouwens hebben.
Hij zal bepaald niet het eerste veelbelovende talent zijn die zijn potentie geen seizoenen lang kan waarmaken.
En vooral zo'n Sulejmani, kostte zowat 20 miljoen. Als je hem verkoopt inclusief wat je aan heerenveen als percentage moet doorbetalen moet je minimaal 25 miljoen hebben om quite te spelen. Nogal een gok.
Talent verlies je niet. Suarez was ook bij Groningen al een grote smaakmaker.
Huntelaar en Suarez zijn heel veel geld waard, Sulejmani waarschijnlijk ook. Die kostte trouwens 16 miljoen dus als je er sportief een keer of 2 de CL mee haalt en hem dan voor 25 miljoen verkoopt, dan heb je er een fortuin mee verdiend.
Suarez en Huntelaar waren er vorig jaar al en waren subliem. Sulejmani is afwachten, dat klopt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
O ja? niks van gehoord. Vind het ook niet echt geloofwaardig eerlijk gezegd.
als het betrekking heeft tot Ajax viind je het zoiezo niet geloofwaardig.
Potentie alleen betekent niet veel, vandaag de held, morgen stel je niks meer voor.
maar die 4 miljoen voor nijland niet.
die heeft nog helemaal niks laten zien, en suljemani toch echt wel lijkt me, of je heb natuurlijk het hele seizoen niet naar heerenveen gekeken.
De Ajax-supporters rekenen zich al rijk aan transfersommen voor die aanval uberhaupt 1 fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld.
maar goed jij heb een hekel aan Ajax dus een zinloze discussie.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Talent verlies je niet. Suarez was ook bij Groningen al een grote smaakmaker.
Huntelaar en Suarez zijn heel veel geld waard, Sulejmani waarschijnlijk ook. Die kostte trouwens 16 miljoen dus als je er sportief een keer of 2 de CL mee haalt en hem dan voor 25 miljoen verkoopt, dan heb je er een fortuin mee verdiend.
Dan wel ja, ALS dat gebeurt.
Suarez en Huntelaar waren er vorig jaar al en waren subliem. Sulejmani is afwachten, dat klopt.
Huntelaar zal ook heus wel wat opbrengen hoor, zal wel richting de 20 miljoen gaan (als hij nu verkocht zou worden, volgend jaar is dat alweer een stuk minder). Suarez is daar nog lang niet.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
als het betrekking heeft tot Ajax viind je het zoiezo niet geloofwaardig.
.
maar die 4 miljoen voor nijland niet.
die heeft nog helemaal niks laten zien, en suljemani toch echt wel lijkt me, of je heb natuurlijk het hele seizoen niet naar heerenveen gekeken.
Tuurlijk is Sulejmani super talentvol, maar we hebben het hier over 20 miljoen...
4 miljoen voor Nijland vind ik ook al veel inderdaad. Maar 20 miljoen?
maar goed jij heb een hekel aan Ajax dus een zinloze discussie.
Net zo zinloos als woorden van iemand die voor Ajax is dan lijkt me.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Armautovic? zelden een speler zo slecht zien spelen als hij tegen Arsenal, laat maar mooi bij Twente bijleren.
Hij bedoelt juist dat het niet bepaald logisch is om voor spelers als Nijland en Arnautovic bedragen als 4 á 5 miljoen neer te leggen, terwijl die nog nauwelijks iets hebben laten zien. En dat terwijl zo'n Jovanovic die zich al bewezen heeft, voor 10 miljoen (relatief gezien) een veel kleiner risico zou betekenen. Maar het werkt nu eenmaal zo bij dat soort spelertjes. Je betaald de prijs voor talent in potentie. Ik zeg duidelijk in potentie, omdat de kans altijd bestaat dat ze het niet kunnen waarmaken. Maar als het ze wél lukt, dan zijn ze (Arnoutovic in het bijzonder) dat bedrag dubbel en dwars waard.
Dat is nu eenmaal het risico dat je moet durven nemen, als je niet veel te besteden hebt, maar wel een speler wilt kopen die het verschil kan maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.