• 16.433 nieuwsartikelen
  • 180.217 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.719 gebruikers
  • 9.421.701 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

speedy23 schreef:

Iemand de 10.000 meter bij de vrouwen gezien? Prachtwedstrijd.

Met Dibaba een prachtige winnares en een Olympisch record.

Maar waarom loopt de Nederlandse Lornah Kiplagat zo dom? Drie kwart van de wedstrijd loopt zij aan de kop en blaast zo haar motor op, om daarna op twee ronden tijd nog bijna gedubbeld te worden. Enfin, een 8ste plaats is toch nog een stuk beter dan onze 24ste stek van Nathalie de Vos.

Niet dom maar doodgewoon niet beter kunnen. En ja die Belgische heb ik alleen maar gezien toen ze reeds 400 meter achterstand had, prachtige wedstrijd overigens.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

speedy23 schreef:

Maar waarom loopt de Nederlandse Lornah Kiplagat zo dom? Drie kwart van de wedstrijd loopt zij aan de kop en blaast zo haar motor op, om daarna op twee ronden tijd nog bijna gedubbeld te worden. Enfin, een 8ste plaats is toch nog een stuk beter dan onze 24ste stek van Nathalie de Vos.

Omdat het als het op een sprint aankomt, ze compleet kansloos is.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

En ja hoor, Phelps die het voor de zevende maal.

Stel je voor welk een klein verschil dit is zeg.

(afbeelding)

Wat een finish van Phelps (l), die zijn linkerarm ultiem uitsteekt om Cavic te kloppen.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Cool! Mooie foto Speedy!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Kijk ook de superslomo beelden, ge-wel-dig in beeld gebracht!

De hele race: http://os2008.nos.nl/video/bekijk/ID/tcm:5-407822

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Phelps.

@speedy23.

@cinema, kan me wel vinden in je betoog.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Zavo schreef:

Ik vind dat geen indekken, want je ziet al lange tijd aankomen dat hij het niet gaat halen. Op het WK werd hij al verslagen, hij is gewoon minder dit seizoen, dus dan mag je best realistisch zijn. En Veldhuis is een loser, sorry hoor, maar zij laat het individueel altijd afweten op het belangrijke moment, alleen met estafettes kan ze het wel. Ik hoop dat ze morgen mijn ongelijk bewijst, maar ik vrees dat ze het weer niet redt.

Hij won zilver op het WK dus de afgelopen drie jaar is er 1 keer 1 iemand beter dan hem geweest. Je kunt wel zeggen dat hij dan wat minder Is en dat hij realistisch is maar dat vind ik echt onzin. Is hetzelfde dat Federer gaat roepen voor de spelen dat hij blij is met brons. Als je je door een verliespartij zo van streek laat brengen dan zit er iets niet goed wat mij betreft. Wat Veldhuis betreft heb je natuurlijk wel een beetje gelijk. Ze laat het wel eens afweten op belangrijke momenten maar een loser vind ik ietwat overdreven. 50 Meter een medaille dan maakt het al veel goed.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

timbo_ schreef:

Hij won zilver op het WK dus de afgelopen drie jaar is er 1 keer 1 iemand beter dan hem geweest. Je kunt wel zeggen dat hij dan wat minder Is en dat hij realistisch is maar dat vind ik echt onzin.

Hij is het hele jaar al minder. Die britten hebben zich gewoon helemaal op dit jaar gericht en zijn totaal onverslaanbaar geworden. Moet je dan naief zijn en gaan zeggen dat je toch wel even gaat winnen? Moet je kijken hoe hard die Hoy gaat, die gaat hier 3 keer goud winnen en daar komt niemand in de buurt, ook Bos niet. De rest rijdt voor zilver.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Belgie zet tegen Italie met het voetbal een 1-0 achter om in een 1-2 voorsprong en dat terwijl ze na een kwartier al een man minder en een penalty (de 1-0 dus) tegen hadden. Zeer knap, zeer boeiend duel!

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Waar te zien?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

De 2e helft nu op Canvas.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Er lijkt wel een vloek op die baanploeg te liggen. Echt werkelijk alles gaat fout en nu ook nog pure pech erbij.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Geniale actie van Dembele, prachtige pot. Jammer dat ik de eerste helft gemist heb.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wat een wedstrijd! Italie maakte 2-2, Dembele de 2-3 en ook rood net voor de keeper van Italie. Zinderend spannend!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zinderend spannend!

Was een echte thriller. Ik denk niet dat ze na vandaag Dembele nog lang in Nederland zullen kunnen houden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gaaf hoor, die vervelende Italianen er uit. Ik was gister nog met een Italiaan uit eten. Van het EK kon hij zich niets herinneren en ze gingen in Peking zeker goud winnen. NOT!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

Was een echte thriller. Ik denk niet dat ze na vandaag Dembele nog lang in Nederland zullen kunnen houden.

Dembele heeft een matig seizoen achter de rug, dus dat zal wel meevallen denk ik. Al ging het bij Royston Drenthe (Real Madrid) ook wel erg snel. Als liefhebber kan ik niets anders dan genieten van Moussa , en Dembele hoort eigenlijk in het ajax shirt te voetballen. Maar zijn effectiviteit kan nog ver omhoog, en het prijskaartje om zijn nek (ik schat) €18+ is ook niet misselijk natuurlijk.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Zavo schreef:

Hij is het hele jaar al minder. Die britten hebben zich gewoon helemaal op dit jaar gericht en zijn totaal onverslaanbaar geworden. Moet je dan naief zijn en gaan zeggen dat je toch wel even gaat winnen? Moet je kijken hoe hard die Hoy gaat, die gaat hier 3 keer goud winnen en daar komt niemand in de buurt, ook Bos niet. De rest rijdt voor zilver.

Als hij enkel van Hoy verliest is dat nog geen ramp. Maar met de instelling waarmee die nu rondloopt verliest die van iedereen. Die houding irriteert me

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

1-1 Oef

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wat is die Drenthe snel een vervelend joch geworden zeg...

Oh en ik zou die Snow maar wisselen want die wordt er anders uitgestuurd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Had na de eerste 20 minuten niet verwacht de rust met minder dan 0-3 te halen. Dus 1-1 is gewoon knap maar Argentinie is toch wel een aantal maten te groot.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Hoop dat Nederland nu wat scherper uit de kleedkamer komt.

Beetje impressed 1e helft

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jongens, jongens, hij doet ditmaal een flikflak, verwisselt halverwege van schoenen, wrijft nog een vuiltje uit z'n oog en loopt 9.69...

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

9.69

En dan te bedenken dat er nog heel wat aan z'n start te verbeteren valt...

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Had al een vermoeden dat we gelijkwaardig waren...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

9.69

En dan te bedenken dat er nog heel wat aan z'n start te verbeteren valt...

Ook aan zijn eind. Hij vierde het al 10 m voor het eind.

En nu die Argentijnen pakken!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jaaa Drenthe, dan kun je wel wegwerpgebaartjes maken en demonstratief met je handjes in de zij staan als De Guzman je eens verkeerd aanspeelt, maar als-ie vlak voor tijd goed komt dan moet je hem er ook injagen...

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Dat kun je van die argentijnen ook zeggen dan.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Het mag dan in het dubbelspel zijn, goud is goud. Federer mag zich toch nog olympisch kampioen noemen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

gun het hem wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.