- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
De finalewedstrijd is helaas geweest...
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hoe staat Belgie er eigenlijk voor?
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
België is inderdaad wel lekker bezig... Mooi zo! 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
'Thunderbolt' Usain Bolt 

Werkelijk niemand kon Usain Bolt bedreigen.

Bolt heeft er naast zijn gouden spikes ook een gouden medaille bij.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
3-2 gewonnen van italie. 

volgende wedstrijd is tegen Nigeria. moesten we dat winnen hoop ik echt dat we de finale spelen tegen Brazilie en ze dan verslaan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Het mag dan in het dubbelspel zijn, goud is goud. Federer mag zich toch nog olympisch kampioen noemen. 
En wat ben ik er blij mee. Liever in het enkel maar dit is ook mooi. Roger mijn held.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Ja, jottem. Hij heeft zijn 384e titel gewonnen, leuk man! 
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
3-2 gewonnen van italie. 
Dat is mooi 
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Oh ja, complimenten voor Belgie. Wellicht pakken jullie toch een medaille! 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Eupen & Kolk. 
Dit hadden we even nodig, gelukkig hebben we ook nog een paar echte winnaars in Nederland!
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Eindelijk goud.
En ook nog eens met roeien, de sport die ik zelf jarenlang beoefende. Eindigen we tenminste niet onder landen als Zimbabwe of Georgië. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Prachtige medaille. En ook de waterpolo dames zijn erg goed bezig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
5 pingels raak tegen Italie... 't is wel eens anders geweest...
en... hij mag nog 1 keer:
Michael Phelps
Wat een held!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Best veel schrammen en blauwe plekken trouwens bij dat waterpolo. Leuk voor die keeper dat ze m nu wel pakte, vond die 4 sec. wel zuur voor haar.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Eindelijk weer eens een goede dag voor Nederland, de laatste dagen was het toch maar treurig. Wat hadden die Italiaanse waterpolosters een irritante coach zeg, alleen daarom al ben ik blij dat Nederland won.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Mooie prestaties van Nederland vandaag en alweer 35 gouden medailles voor China! Bewondering! 
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Kijk ook de superslomo beelden, ge-wel-dig in beeld gebracht!
De hele race: http://os2008.nos.nl/video/bekijk/ID/tcm:5-407822
Waanzinnig. Wat een winnaar, die Phelps. Hij is natuurlijk een supertalent, maar ook eentje met een absolute winnaarsmentaliteit. Zou mij niet verbazen als deze finish niet alleen zijn wedstrijdinstelling, maar ook zijn hele trainings- en levenshouding illustreert.
Samen met de 4x100 vrij en de 100m van Bolt het hoogtepunt van de Spelen tot dusver, wat mij betreft.
Wat voor tijd heeft die Bolt in zich? Hij jogde in series naar 9,92 en nu hield hij ook al vroeg in en finishte zowat achterover hangend in plaats van voorover. Scheetl dat 0,05? 0,10? En dan was het ook nog eens windstil... Zijn suprematie deed opvallend veel denken aan die van Johnson in '88. Waarmee ik overigens niets wil beweren over dopinggebruik.
En op ander vlak heb ik veel respect voor het interview dat Jacco Verhaeren vandaag gaf.
http://os2008.nos.nl/video/bekijk/ID/tcm:5-408239/jacco-verhaeren-kijkt-terug-op-het-zwemtoernooi
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
M en alweer 35 gouden medailles voor China! Bewondering! 
Zo verwonderlijk is dat niet met 1,3 miljard inwoners en het sportklimaat dat daar heerst.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Samen met de 4x100 vrij en de 100m van Bolt het hoogtepunt van de Spelen tot dusver, wat mij betreft.
Als je het over de 4x100 mannen hebt ook mijn top 3 tot nog toe...
J.T.O
-
- 791 berichten
- 1048 stemmen
Zo verwonderlijk is dat niet met 1,3 miljard inwoners en het sportklimaat dat daar heerst.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Dat hoor ik wel vaker. Toch lijkt het me makkelijker om talent te vinden binnen 100.000 mensen dan binnen 1000. Daarom stellen voetballanden als Luxemburg ook hun slagers en timmermannen op.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
GBA is een punt komen stelen in Genk (1-1)...
Als Genk de kansen nog maar een beetje afwerkte, stond het al 5-1...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Wat een knappe actie van Vos. Kan bijna niet meer fout gaan.
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2416 stemmen
Ja mooi van Vos
. Gaat toch nog goed komen met de medailles. Hopelijk kan Bos nog een plak pakken en de hockeyers ook. Zijn er voor de rest nog Nederlandse medaille kanshebbers bij andere sporten?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat een knappe actie van Vos. Kan bijna niet meer fout gaan.
Geweldig hoor! 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.