• 16.427 nieuwsartikelen
  • 180.213 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.718 gebruikers
  • 9.421.680 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Toch wel. . Graag zelfs. Dan hadden we zowaar eens wat gewonnen de laatste 20 jaar.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Maar dan moet de Nederlandse mentaliteit wel verdwenen zijn, want anders word het nog niks. De mentaliteit: dat doen we wel ff.

In jou ogen is dat waarschijnlijk wel de ajax-mentaliteit.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou, geef mij maar een gezonde dosis Torinstinkt, met tolle Ecken, Glanzparades en een puike Freistoß. Met Kapitän Von Bummel aan het roer zullen die Holländer eindelijk Weltmeister worden!

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Geen Makaay en Jaliens tegen Argentinië!!

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Jammer van Makaay, Jaliens is duidelijk geen meerwaarde.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Denk wel dat hij na Marcellis de beste centrale verdediger van de ploeg is.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Verbeek is in ieder geval niet in zijn nopjes met het nieuws, dat makaay nu geblesseerd is. Dat worden weer speelminuten met Opa Mols.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2416 stemmen

Foppe en Roy bedankt! Nu zit Feyenoord met de gebakken peren omdat Makaay zonodig mee moest naar een veredeld jeugd WK en Foppe hem maar blijft opstellen/laat invallen terwijl hij nog half geblesseerd is. Bovendien liggen ze er morgen toch waarschijnlijk uit met het waardeloze voetbal dat ze spelen.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Klote Foppe!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Super Foppe!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Dat veredelde jeugd WK is natuurlijk wel wat belangrijker dan de Mickey Mouse competitie...

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Sarcasme?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ehm, nee...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

nee realiteit hoewel het olympisch voetbal ook geen bal voorsteld.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Niet echt netjes van Foppe en zijn staf....

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Niet echt netjes van Foppe en zijn staf....

of makaay niet zelf bepaald wat ie doet.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Als ik Makaay z'n vader was had ik 'm ook een draai om zijn oren gegeven. Maar Foppe en zijn staf zijn net zo schuldig. Ook al las ik dat zijn invalsbeurt tegen de VS het niet erger heeft gemaakt. Gewoon onverantwoord. Klaar.

Persoonlijk hecht ik meer waarde aan de Eredivisie (Mickey Mouse competitie, wat een bullshit term) dan aan voetbal op de Spelen. Ik acht haar niet belangrijker, maar wel interessanter. Toegegeven; ik ben een nationalist. En al helemaal als het om voetbal gaat. Waarom ik dan Jong Oranje niet écht support? Er zijn talloze andere sporten op de Spelen (dus ook om te supporten) en olympisch voetbal is daar vaak ondergeschikt aan. Er zijn namelijk wel belangrijkere podia voor het voetbal. Ik daar volledig in mee.

Dan hecht ik toch meer waarde aan de competitie. Ook vanuit nationalistisch oogpunt. Ja ik ga waarschijnlijk ook een abonomentje op het Eredivisie Live kanaal aanschaffen. Niet alleen omdat ik een voetballiefhebber ben en er sowieso elke week wel 6 á 7 interessante wedstrijden tussen zitten. Maar vooral om mijn steentje bij te dragen om voor aansluiting te zorgen bij de top competities.

Daarnaast een simpel rekensommetje: gebslesseerde Makaay = minder Feyenoord = Europees minder goed presteren = minder punten voor Nederland.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Zeer slechte dag voor Nederland vandaag op de spelen. Judo'ers er snel uit, zeer slechte start van de baanwielrenners (en gezien de vorm vrees ik het ergste voor Theo Bos de komende dagen), Veldhuis slechts 6e en de enige Nederlandse atleten die een (kleine) kans op een medaille hadden vielen ook tegen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

cinema. schreef:

Als ik Makaay z'n vader was had ik 'm ook een draai om zijn oren gegeven. Maar Foppe en zijn staf zijn net zo schuldig. Ook al las ik dat zijn invalsbeurt tegen de VS het niet erger heeft gemaakt. Gewoon onverantwoord. Klaar.

Huh? Onverantwoord dus om hem mee te nemen?

Persoonlijk hecht ik meer waarde aan de Eredivisie (Mickey Mouse competitie, wat een bullshit term) dan aan voetbal op de Spelen..

Nou, ik *echt* niet. En ik kan me niet voorstellen dat een speler liever kampioen van de Eredivisie (vooruit) wordt dan Olympisch Kampioen.

Maar vooral om mijn steentje bij te dragen om voor aansluiting te zorgen bij de top competities.

Daar gaat dat maandelijkse tientje van jou echt niet voor zorgen. Nederland is een klein voetballandje en de Eredivisie een middelmatige competitie en in het door geld geregeerde clubvoetbal zal daar geen verandering in komen. Een reden ook waarom ik het clubvoetbal eigenlijk minder en minder volg...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Lees alleen maar dat het niet erger is geworden door de twee wedstrijden. Dus waar zeuren we over. Als hij dat breukje nu had opgelopen in een van die laatste twee wedstrijden was het wat anders geweest. Eerst zit iedereen hier te roepen hoe belangrijk ze de Olympische prestaties van ons voetbalelftal vinden dan is er eindelijk eens een voetballer het met jullie eens en die daarvoor door de pijn heenbijt. En dan is het weer niet goed.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Zavo schreef:

Zeer slechte dag voor Nederland vandaag op de spelen. Judo'ers er snel uit, zeer slechte start van de baanwielrenners (en gezien de vorm vrees ik het ergste voor Theo Bos de komende dagen), Veldhuis slechts 6e en de enige Nederlandse atleten die een (kleine) kans op een medaille hadden vielen ook tegen.

We hebben de Yingling zeilsters nog Maar verder dramatische dag en die Theo Bos die is de laatste dagen wel heel hard in mijn achting gedaald. Was altijd wel een liefhebber van hem vanwege zijn echte topsportmentaliteit. Nooit willen verliezen. Maar de laatste dagen is die mij toch een onzin aan het uitkramen. Nee geef me dan maar Mark Huizinga, Pieter van den Hoogenband, Mariannen Vos, Marleen Veldhuis of met stip gestegen Henk Grol. Nog echte sporters die alleen voor het allerhoogste gaan en niet ineens twee dagen voordat ze moeten presteren zich al gaan lopen indekken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

cinema. schreef:

Maar vooral om mijn steentje bij te dragen om voor aansluiting te zorgen bij de top competities.

Ik vind het een nobel streven cinema maar ben bang dat het niet veel gaat helpen. Gat wordt alleen maar groter met of zonder eredivisie kanaal.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

otherfool schreef:

Nou, ik *echt* niet. En ik kan me niet voorstellen dat een speler liever kampioen van de Eredivisie (vooruit) wordt dan Olympisch Kampioen.

Denk dat dat er nog stiekem erg veel zijn. Zou me niet verbazen als het over de helft van alle eredivisievoetballers heenging.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik vind dat geen indekken, want je ziet al lange tijd aankomen dat hij het niet gaat halen. Op het WK werd hij al verslagen, hij is gewoon minder dit seizoen, dus dan mag je best realistisch zijn. Op dit moment mag hij blij zijn als hij nog brons haalt.

En Veldhuis is een loser, sorry hoor, maar zij laat het individueel altijd afweten op het belangrijke moment, alleen met estafettes kan ze het wel. Ik hoop dat ze morgen mijn ongelijk bewijst, maar ik vrees dat ze het weer niet redt.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2416 stemmen

timbo_ schreef:

Lees alleen maar dat het niet erger is geworden door de twee wedstrijden. Dus waar zeuren we over. Als hij dat breukje nu had opgelopen in een van die laatste twee wedstrijden was het wat anders geweest. ....

Tsa, ik kan me toch echt niet voorstellen dat het bevorderlijk is om met een breukje in de voet te gaan voetballen (mocht dat breukje niet zijn onstaan in die andere twee wedstrijden).

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Iemand de 10.000 meter bij de vrouwen gezien? Prachtwedstrijd.

Met Dibaba een prachtige winnares en een Olympisch record.

Maar waarom loopt de Nederlandse Lornah Kiplagat zo dom? Drie kwart van de wedstrijd loopt zij aan de kop en blaast zo haar motor op, om daarna op twee ronden tijd nog bijna gedubbeld te worden. Enfin, een 8ste plaats is toch nog een stuk beter dan onze 24ste stek van Nathalie de Vos.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Makaay is een volwassen vent die zelf maar had moeten beslissen of het wel/niet verantwoordelijk was om te gaan voetballen. Foppe treft geen blaam; wie fit genoeg is om mee te gaan moet ook kunnen spelen, wat doe je daar anders?

Overigens is Veldhuis ook individueel op zowel de 50 als de 100 meter meervoudig Europees- en Wereldkampioen Zavo. Ook al valt deze misstap natuurlijk niet helemaal goed te praten, ik juich in ieder geval bij de finale 50 m!

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Tja, ik heb (waarschijnlijk als enige) vandaag alleen echt genoten van die turnstertjes. Fantastische wedstrijd, net een film, wat een driestrijd

De Russische met een kampioensvader (als haar trainer)die naar Amerika is gegaan, de typsich ingetogen gedrilde kleine Chinese voor het eerst op een groot toernooi en als derde de all-American blonde cheerleader. Ge-wel-dig om te zien.

Kon echt geen judo of Olympische voetbalwedstrijd tegenop.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Hier ook genoten hoor! Turnen blijft een van de mooiste kijksporten. Wat dat betreft is het eigenlijk onnozel dat ik er enkel naar kijk op de Olympische Spelen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Voor de liefhebber, Bayern-HSV (competitiestart) is live op Duitse tv.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.