- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Overmars terug in het betaalde voetbal!!:D
Die man kan nog steeds fantastisch voetballen hoor. En nu hebben de Eagles meteen de duurste speler in de Nederlandse geschiedenis op hun flank staan. Kan raar lopen in het voetbal.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Van Gelder is gewoon genakt, komt omdat er een chinees een hele grote kanshebber is op goud, wij nederlanders hadden mischien wel het zelfde geflikt, maar het is alles behalve sportief.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die Amerikaanse zwemmers gaan wel erg hard, begint langzaamaan verdacht te worden.
Ik houd het op hard werk, winnaarsmentaliteit en een halfgod als aanvoerder. Phelps, wat een sportheld 
Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2176 stemmen
'Ajax heeft belangstelling voor Biglia'
11-08-2008 om 21:08 | Door: GroningenFc
Lucas Biglia mag zich verheugen op belangstelling van Ajax, zo meldt Europesoccer. De middenvelder van RSC Anderlecht mag weg, maar alleen als er een goed bod van een club komt.
Anderlecht moet spelers verkopen door het missen van de Champions League. Vorig seizoen liet de Belgische topclub om dezelfde reden spits Tchité gaan. Manager Van Holsbeeck liet echter weten dat geen enkele speler onder zijn waarde zal vertrekken.
In 2006 kwam Biglia over van het Argentijnse Independiente voor drie miljoen. De Argentijn staat ook in belangstelling van PSG en Racing Santander
Leuke speler voor de NL competitie.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Hardnekkig gerucht, tot nu toe meldt geen enkel betrouwbaar medium het.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Voor Biglia zal dan toch een zeer ernstig bod moeten komen want zijn contract loopt nog tot einde seizoen 2011-2012. Neem er dan bij dat hij een hele goeie basisspeler is van RSCA, dus geloof ik er niet in. Is ook één van de publiekslievelingen. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Voor Biglia zal dan toch een zeer ernstig bod moeten komen want zijn contract loopt nog tot einde seizoen 2011-2012. Neem er dan bij dat hij een hele goeie basisspeler is van RSCA, dus geloof ik er niet in. Is ook één van de publiekslievelingen. 
Anderlecht moet enkele goede spelers verkopen door het debacle in de Cl. Biglia en Juhasz zijn de eerste gegadigden.
Wel een type speler voor Ajax, maar ik vraag me af of ze hem nodig hebben, denk het niet echt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Wel een type speler voor Ajax, maar ik vraag me af of ze hem nodig hebben, denk het niet echt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Van Gelder is gewoon genakt, komt omdat er een chinees een hele grote kanshebber is op goud, wij nederlanders hadden mischien wel het zelfde geflikt, maar het is alles behalve sportief.
Nee Van Gelder is genekt omdat hij uit Nederland komt en wij niet kunnen turnen. Als Yuri van Gelder uit Amerika was gekomen en tweede was geworden op het WK had hij wel naar de spelen gemogen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Nee Van Gelder is genekt omdat hij uit Nederland komt en wij niet kunnen turnen. Als Yuri van Gelder uit Amerika was gekomen en tweede was geworden op het WK had hij wel naar de spelen gemogen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Maar ik als AJAX fan zal het heel erg fijn vinden 
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
maar ik vraag me af of ze hem nodig hebben, denk het niet echt.
Net als de meeste spelers die Ajax koopt. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
nee hoor, dan heb je het niet goed gevolgd, van Gelder is 1 van de grootste concurrenten van een Chinees en dat is de enigste reden dat hij er niet naartoe mag, van Gelder zegt dat zelf ook, hij wist al hoe laat het was toen hij tweede werd en nederland zich niet kwalificeerde als team.
Dat is gewoon onzin want Van Gelder wist al ruim voor het WK dat hij eerste moest worden om naar de spelen te mogen. Verder maken de Chinezen die regels niet maar de IOC. Dat hij geen wildcard heeft gekregen omdat hij een Chineese concurrent zal best zo zijn maar via een wildcard toegelaten worden moet je sowieso mazzel mee hebben. Verder zeg je zelf al dat Nederland zich als land niet kwalificeerde en hij werd tweede. Dat zijn de redenen en niet een of ander vooropgezet plan om een Chinees Olympisch kampioen te laten worden.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
1 of andere nitwit heeft die wildcard gekregen waarvan dat land ook niet geplaatst is en diegene ligt er ook al uit, dus alles behalve onzin op de niet kwalificatie na.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
1 of andere nitwit heeft die wildcard gekregen waarvan dat land ook niet geplaatst is en diegene ligt er ook al uit, dus alles behalve onzin op de niet kwalificatie na.
Dat heeft te maken met de toewijzing van de wildcard is totaal iets anders dan dat je eerst beweert. Verder is Van Gelder heus niet de enige die die wildcard niet heeft gekregen. Je moet gewoon zorgen als sporter dat je niet afhankelijk bent van een wildcard want met een motto meedoen is belangrijker dan winnen weet je dat de kans aanwezig is dat een dergelijke wildcard na een niet sport land gaat. Overigens is Van Gelder niet de enige grote turner die hierdoor niet bij de spelen is. Die rekstokkerel die tweede werd op het WK Pegan is er ook niet bij. Had er dus volgens jou selectiemethode net zoveel recht op als Van Gelder
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ja, idd mitz hij ook een aantal wereldbekers had gewonnen en wereldkampioen was geweest, gewoon politiek spelletje, ben het er wel mee eens dat hij dan maar niet afhankelijk had moeten zijn, maar ja op 1 tiende tweede worden!
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Heeft iemand enig idee of Twente - Arsenal uitgezonden gaat worden?
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Oja, de wedstrijd is natuurlijk morgen. En ik maar dat denken dat alle zenders de wedstrijd vanavond vergeten waren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wow, zo'n maagdelijke weg en de powerdijen van Cancellara, prachtig! En nu is het Evert-time!
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wat een belachelijk slecht veld daar. Bovendien is het irritant dat het geluid van het commentaar enkele (tienden)secondes voorloopt op het beeld en zijn Babel en Jaliens ergerlijk slecht.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, van Drenthe, Guzman en Sibon word ik ook niet vrolijk...
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Laat ze maar verliezen, hebben we dat gedoe ook weer gehad en kunnen ze snel weer naar huis. Is beter voor de competitie (die ik toch veel belangrijker vind).
Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2176 stemmen
Ik word er zowiezo niet vrolijk van als ik zie dat er maar 3 blanke spelers in staan. Of is dat racistisch van mij?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik word er zowiezo niet vrolijk van als ik zie dat er maar 3 blanke spelers in staan. Of is dat racistisch van mij?
Ja.
Laat ze maar verliezen, hebben we dat gedoe ook weer gehad en kunnen ze snel weer naar huis. Is beter voor de competitie (die ik toch veel belangrijker vind).
Ach, dat Mickey Mouse gebeuren. Wat boeit dat nou?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Je moet het maar durven op die manier. Petje juist af.
Spartaan1986
-
- 3615 berichten
- 2176 stemmen
Is Jong Suriname met 1-0 nou door of niet?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ja, dat klopt. Idd. jammer dat kaaskoppen niet zo goed kunnen ballen als donkere goden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.