- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Dat zal niet moeilijk zijn want daar doet Phelps niet aan mee...
Het WR werd in Eindhoven toch door een Fransman verbeterd?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Hahaha, oke, dacht dat Pieter nog tegen Phelps moest.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hahaha, oke, dacht dat Pieter nog tegen Phelps moest.
Dat dacht Phelps zelf tot eergisteren ook 
Maar dan wel op de 200 meter, die Pieter dus laat schieten...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat zal niet moeilijk zijn want daar doet Phelps niet aan mee...
Het WR werd in Eindhoven toch door een Fransman verbeterd?
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Waarom doet Phelps niet mee op de 100 m vrij?
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mja ik dacht dat het simpelweg zijn afstand niet was, maar als ik het goed begrijp zat hij toch echt maar 1/100 boven het WR tijdens de 4x100... Hij gaat zich er na de Spelen meer op richten naar het schijnt...
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, precies de man die de voorsprong weggaf op de estafette door tegen de lijn te gaan zwemmen. Als Phelps 8 keer goud gaat winnen heeft hij het daaraan te danken.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja, precies de man die de voorsprong weggaf op de estafette door tegen de lijn te gaan zwemmen. Als Phelps 8 keer goud gaat winnen heeft hij het daaraan te danken.
Art
-
- 13507 berichten
- 3665 stemmen
Phelps en de rest van het Amerikaanse estafetteteam hadden die gouden plak inderdaad vooral te danken aan Lezak! Dat was echt bizar snel! 
edris.
-
- 27 berichten
- 0 stemmen
nou, volgens mij (kom even niet op zn naam) zwom die amerikaan een 46. nog wat, beetje buitenaards, hoop dat PVDH dat ook zal zijn.
Lezak; 46,06.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja, maar tegen de lijnen zwemmen kost wel minstens een tiende denk ik en het verschil was maar 0.08
VDH geef ik trouwens geen kans. Brons lijkt me het hoogst haalbaar en zelfs dat wordt erg moeilijk.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
VDH geef ik trouwens geen kans. Brons lijkt me het hoogst haalbaar en zelfs dat wordt erg moeilijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Dat is fijn, het blijft zielig gehuil. De populairste sport ter wereld hoort natuurlijk op de OS thuis.
Nee de beste sporters ter wereld in hun sport horen op de spelen thuis. Dat is hier niet het geval maar aangezien je het daar niet mee eens bent blijft dit een discussie met stadnpunten waar weinig verandering in zal komen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik blijf een grenzeloos vertrouwen in Pieter houden.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
olympisch zou voor de beste sporters moeten zijn en dat gaat helaas niet op voor het voetbal dus afschaffen, wat ook gaat gebeuren denk ik.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Dan kunnen we het turnen ook wel afschaffen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Dan kunnen we het turnen ook wel afschaffen.
Yuri van Gelder mag dan een van de beste zijn hij heeft zich simpelweg niet gekwalificeerd. Daar kunnen de Olympische spelen natuurlijk niets aan doen. Van Gelder is lang geblesseerd geweest en heeft daardoor veel kwalificatie mogelijkheden misgelopen dat is vervelend maar totaal niet te vergelijken met het andere voorbeeld.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Nee de beste sporters ter wereld in hun sport horen op de spelen thuis. Dat is hier niet het geval maar aangezien je het daar niet mee eens bent blijft dit een discussie met stadnpunten waar weinig verandering in zal komen.
Als de bobo's van de grote clubs weigeren om hun spelers af te staan, moeten ze dan na verloop van tijd op de OS met vijf tegen vijf spelen? Of gewoon maar de hele boel opdoeken? Zolang de nationale bonden niet alle spelers kunnen oproepen die zij nodig hebben om de beste nationale ploeg op poten te zetten zie ik het nut er niet van in.
Stel je even voor dat het zelfde gebeurd met de eerste ploeg van Nederland en men houdt enkele spelers thuis omdat zij met hun club moeten spelen, dan is er binnen de kortste keren een regelrechte volksopstand.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Heb eigenlijk helemaal geen verstand van zwemmen maar als het WR op 47.zoveel staat en die Lezak maakt in de laatste 100 (eigenlijk 50!) meter meer dan een halve seconde goed op de wereldrecordhouder in een eindtijd van 46.06 dan ben ik toch best onder de indruk.
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Yuri van Gelder mag dan een van de beste zijn hij heeft zich simpelweg niet gekwalificeerd. Daar kunnen de Olympische spelen natuurlijk niets aan doen. Van Gelder is lang geblesseerd geweest en heeft daardoor veel kwalificatie mogelijkheden misgelopen dat is vervelend maar totaal niet te vergelijken met het andere voorbeeld.
Dit is niet helemaal waar.
Yuri van Gelder had maar 1 "kwalifikatiemoment",hij moest tijdens het WK,vorig jaar in Duitsland,1e worden op het onderdeel ringen.
Helaas werd hij tweede en ging het Olympische feestje voor hem dus niet door.
Er zijn echter nog een aantal turners die een zogenaamde"wildcard" krijgen,ze hebben zich niet gekwalificeerd voor de spelen,maar mogen door die wildcard toch naar de spelen.
Je zou dus denken dat die wildcards naar turners gaan,die het ook echt verdienen, zoals een wereld en europees kampioen als van Gelder,maar helaas gingen ze alleen naar derde rangs turners en turnsters,die ook meteen in de 1e ronde met hele lage scores ten onder gingen.
Schande,dat toppers als van Gelder thuis moeten blijven,terwijl er dus wel hele zwakke turners naar de spelen konden gaan.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Heb eigenlijk helemaal geen verstand van zwemmen maar als het WR op 47.zoveel staat en die Lezak maakt in de laatste 100 (eigenlijk 50!) meter meer dan een halve seconde goed op de wereldrecordhouder in een eindtijd van 46.06 dan ben ik toch best onder de indruk.
Maar dit was tijdens een estafette, dus je mag er een seconde bijtellen (ongeveer).
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Hoe is het eigenlijk met die wildcard pipo? Is hij nog geblesseerd of kan hij toch zijn oefening op de ringen doen?
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Net op eurosport naar de herhalingen van schoonspringen gekeken. Wat een prachtige sport is dat toch! 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Hij werd kansloos uitgeschakeld.
Dat was te verwachten. Wel vervelend dat ik dat turnen allemaal moet missen
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Maar dit was tijdens een estafette, dus je mag er een seconde bijtellen (ongeveer).
Kan wel zijn maar hij ging alsnog een halve seconde sneller dan de voormalig wereldrecordhouder op de 100 meter vrij.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ruud Gullit stapt op bij LA Galaxy.
Ruud Gullit stapt op als trainer van Los Angeles Galaxy. Gullit geeft persoonlijke redenen aan voor zijn vertrek. Eén van de eigenaars van de club vertelt in de Los Angeles Times dat hij het vertrek van Gullit zag aankomen. De Nederlander zou vorige week al zijn huis hebben verkocht. Hij zou toen ook hebben laten weten dat zijn vrouw Estelle niet gelukkig was in Los Angeles.
"Eerlijk gezegd was het voor mijn gezin veel moeilijker om zich in het gebied te vestigen dan ik had verwacht", geeft Gullit toe in een reactie. Gullit was vier maanden trainer bij LA Galaxy. Zijn club wist de laatste zeven wedstrijden niet te winnen en staat pas op een elfde plaats in het klassement. Ook voorzitter Alexi Lalas zou opstappen, meldden bronnen dicht bij de club uit de Amerikaanse Major League Soccer (MLS).
Vorig jaar in november tekende Gullit een driejarig contract bij LA Galaxy. De 45-jarige Nederlander werd daarmee in één klap één van de bestbetaalde trainers uit de Noord-Amerikaanse voetbalcompetitie.
Als trainer begon Gullit zijn loopbaan bij Chelsea en hij verkaste daarna naar Newcastle United. Na een afwezigheid van een aantal jaren nam Gullit in 2004 het roer over bij Feyenoord. Net als in de VS diende Gullit ook in Rotterdam zijn contract niet uit. Na slechts één seizoen werd hij vervangen door Erwin Koeman. Bij LA Galaxy zal ex-international Cobi Jones voorlopig Gullits taken waarnemen. Jones was assistent van Gullit. (novum/hln.be)
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Die Amerikaanse zwemmers gaan wel erg hard, begint langzaamaan verdacht te worden.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik vind het helemaal niet verdacht. Het scheelt allemaal ook weer niet zoveel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.