• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.156 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.694 gebruikers
  • 9.420.413 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Dan heeft hij die doping verdomd snel geregeld:

http://www.depers.nl/sport/215875/Riccardo-Ricco-alsnog-naar-Tour.html

Mochizuki Rokuro

• 18943 berichten
  • 16556 stemmen

Alastor schreef:

Dan heeft hij die doping verdomd snel geregeld:

http://www.depers.nl/sport/215875/Riccardo-Ricco-alsnog-naar-Tour.html

Via internet toch. Hij lag op het strand, moest ineens meedoen, dacht "sapperdeflap, dat is wel zwaar", moest iets regelen om uberhaupt een etappe te kunnen fietsen. Slikte, spoot zich vol. Kwam. Zag. En overwon...

... en liep tegen de lamp

Trouwens,ik ben tweede geworden in de Tourpool op het werk en zonder de strafpunten van de uitsluiting van Saunier/Cono had ik zelfs gewonnen... Zonder doping!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

Via internet toch. Hij lag op het strand, moest ineens meedoen, dacht "sapperdeflap, dat is wel zwaar", moest iets regelen om uberhaupt een etappe te kunnen fietsen. Slikte, spoot zich vol. Kwam. Zag. En overwon...

Hetzelfde voor Contador. Die was ook op vakantie aan zee.

zonder de strafpunten van de uitsluiting van Saunier/Cono had ik zelfs gewonnen... Zonder doping!

Ja, ja... Dat zeggen ze allemaal.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Wielaert zal nu wel naar Amsterdam vertrekken. Vind het een aankoop die niks toevoegt aan de hoofdmacht bij ajax, hooguit voor de breedte. Begrijp me niet verkeerd ik ben dik tevreden met de transfers van dit seizoen (Sulejmani, Cvitanich), maar achterin ben ik wel een beetje teleurgesteld. Wielaert en Oleguer zullen heus wel beide overeind blijven maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Het zijn beide geen toppers, zijn het ook nooit geweest en het belangrijkste, ze zullen het nooit worden (wat voor Ajax altijd een criterium moet zijn bij haar aankopen voor het basiselftal). Kortom leuk voor de korte termijn, maar in de Uefa Cup zullen we er geen hoge ogen meegooien.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Vind Wielaert beter dan de hele Ajax verdediging, maar ja.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Alastor schreef:

Ricardo Ricco: "Tijdens de Giro, waar ik tweede ben geëindigd, heb ik wel clean gereden."

Alsof iemand dat gelooft..

Wat een waardeloos ventje. Je ziet gewoon dat hij er niets van meent als hij daar begint te vertellen dat hij het zo erg vindt voor zijn fans die geen voorbeeld meer hebben. In het leven van Ricardo Ricco telt maar één persoon en dat is Ricco zelf. Komt nu gigantisch in de problemen voorspel ik en wordt de nieuwe VDB/Pantani.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

kos schreef:

Vind Wielaert beter dan de hele Ajax verdediging, maar ja.

Vind Vermaelen wel een goede speler maar verder is Wielaert op zeker beter dan wat er nu staat. Nee Ajax heeft zich bijzonder goed versterkt. Hoopte dat ze de verdediging zouden vergeten maar helaas. Overigens vind ik ook dat PSV zich goed aan het versterken is zeker als er nog een goede aanvaller bijkomt. Verwacht dan ook dat het gat tussen Ajax PSV en de rest dit jaar weer beduidend groter zal zijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Jah, feyenoord heeft nu ook een sterke voorhoede hoor.

Bruins, Makaay & Thomasson zijn niet de minste zou je zeggen. Gelukkig is hun verdediging nog zo lek als een zeef

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Zo goed is die voorhoede niet. Een talent zonder rendament, een uitgerangeerde spits al is ie nog redelijk en van Tomasson is het afwachten, heeft 3 jaar geen zak gepresteerd....

PS: Wielaert is zeker niet beter dan welke Ajax verdediger ook centraal. Alleen heeft hij een rustige speelstijl en is hij een leider. Prima aankoop als hij zou komen. Maar iemand als Vermaelen komt wel verder met zijn carriere denk ik.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Zo goed is die voorhoede niet. Een talent zonder rendament, een uitgerangeerde spits al is ie nog redelijk en van Tomasson is het afwachten, heeft 3 jaar geen zak gepresteerd....

.

Allemaal waar, maar toch zie ik Makaay & Thomasson er samen wel wat van maken.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Tomasson, zonder h

Ik denk wel dat Tomasson een aanwinst voor dit Feyenoord is. Buiten Makaay hadden ze geen aanvaller van niveau.

Ajax of PSV zou geen Tomasson willen denk ik.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

Kai schreef:

achterin ben ik wel een beetje teleurgesteld. Wielaert en Oleguer zullen heus wel beide overeind blijven maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Het zijn beide geen toppers, zijn het ook nooit geweest en het belangrijkste, ze zullen het nooit worden

Ik geef ze het voordeel vd twijfel. Lijken me prima spelers. Toppers is een kwalificatie die berust op momentopnames.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Je bent wel Ajax, spelend in de eredivisie en buiten de CL. Dan haal je met Oleguer het best mogelijke binnen en Wielaert is, voor zover hij komt, 1 van de beste cv uit de eredivisie. Vind ik al jaren, niet alleen deze week hoor

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Was gisteren op Omroep Brabant PSV -VVV aan het kijken en die Affelay werd me toch ineens kwaad op scheidsrechter Van Hulten. Na de wedstrijd vroeg journalist waarom die zo kwaad was en toen zei die dan Van Hulten hem tyfushond had genoemd. Nu dacht ik dat zal die wel verkeerd verstaan hebben ofzo maar VVV-er Frank van Kouwen bevestigt gewoon dat Van Hulten dat riep en blijkbaar, maar dat heb ik zelf niet gezien, zouden televisiebeelden erg duidelijk maken dat Van Hulten Affelay inderdaad uitschold voor tyfushond. Ben erg benieuwd wat dit gaat opleveren want de KNVB is de zaak aan het onderzoeken. Gaan ze nu een scheidsrechter schorsen? Ik ben benieuwd.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

als het zo is word hij gewoon geschorst, hoop alleen niet meer als 2 wedstrijden, zijn namelijk niet meer of minder dan voetballers.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Sneijder kreeg er 5 wedstrijden voor.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

maar hij zei ook blinde, nah wist niet meer dat hij er 5 wedstrijden voor kreeg, erg overdreven, maar goed mocht het zo zijn dan zal hij er ook 5 krijgen waarschijnlijk, ik zelf vind het een beetje kinderachtig van affelay als hij hier nog werk van gaat maken.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Derksen heeft er aan tafel bij Genee ook een mening over, het levert in ieder geval 10 minuten hilarische teevee op:

http://www.vi.nl/WebTV/WebTVVoetbalInsite/KinderachtigeAfellayHuiltWeerAlsEenKleuter.htm

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Ja ben het er alleen mee oneens. Vind het echt belachelijk dat een scheidsrechter iets dergelijke roept.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

is uberhaupt belachelijk dat iemand dat roept.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Typisch dat het weer bij Afellay, de meest onsymphatieke speler van de eredivisie, moet overkomen he...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Typisch dat het weer bij Afellay, de meest onsymphatieke speler van de eredivisie, moet overkomen he...

Daar zijn de meningen dan over verdeeld. Zeer symphatieke jongen, op het veld af en toe wat irritant maar dat zijn er wel meer. Buiten het veld echter een voorbeeld voor veel spelers.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ja ben het er ook niet mee eens, kan me nog wel een paar keer herinneren toen kluivert bij psv zat hij spontaan naar hem toe rende, lijkt me dan alles behalve een onsymphatiek iemand.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind Afellay juist misschien wel de sympathiekste speler van de eredivisie (en dat zeg ik niet snel over een PSV-er).

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Ach schei toch uit. Het weer het typische gehuil van Affelay. Een scheidsrechter hoort natuurlijk zoiets nooit te zeggen, maar om hiermee nou naar de media te stappen. Je moet eens kijken hoe sommige spelers, al dan niet in emotie, met elkaar opgaan. Om van de spreekkoren op de tribunes maar te zwijgen. Als je professioneel genoeg bent moet je daar gewoon mee om kunnen gaan. Zucht, waar hebben we het in hemelsnaam over

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Afellay: Smeert kaarten bij anderen aan, jankt altijd bij de scheids, ligt continue over het veld te rollen om niets, jankt als een verwend kind in de media deze week, zoekt mot met de scheids in een oefenduel, liet zich na de laatste landstitel zeer lullig uit over Ajax ipv dat hij de titel eens aan het vieren was...

Meer redenen? Zwaar irritant pisgastje.

Er zijn symphatieke PSV spelers genoeg, denk aan Koevermans, Simons, Culina, Marcellis of Kromkamp, maar hij? Echt niet.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3291 stemmen

liet zich na de laatste landstitel zeer lullig uit over Ajax ipv dat hij de titel eens aan het vieren was...

Actie - reactie. Moeten ze in Amsterdam maar hun grote mond houden.

Afellay is een sympathieke kerel en hij heeft groot gelijk dat hij hiermee naar de media gaat (al zal hij dat niet persoonlijk gedaan hebben). Scheidsrechters moeten het goede voorbeeld geven en kunnen niet zomaar iemand gaan uitschelden. Dan is het hek van de dam.

Overigens is alles er blijkbaar al over gezegd:

Ibrahim Afellay: "Voor mij is de kous af"

31 juli 2008 18:00

PSV MEDIA - Wat Ibrahim Afellay betreft behoort het incident met arbiter Jack van Hulten, woensdagavond tijdens de wedstrijd VVV-Venlo - PSV, tot de verleden tijd. Hij schrijft dat vandaag in een brief aan de KNVB. De aanklager betaald voetbal had een vooronderzoek ingesteld en vroeg daarin naar de lezing van Afellay.

"Heetst van de strijd"

Ibrahim Afellay schrijft in zijn brief dat er in het heetst van de strijd wel eens dingen worden geroepen, waar men later spijt van krijgt. Wat Afellay betreft is het incident met arbiter Van Hulten nu achter de rug. %u201CEr is wat geroepen. Dat gebeurt soms op het veld. Maar voor mij is de kous nu af%u201D, aldus Afellay, die donderdag twee keer trainde met PSV en vrijdagmiddag meevliegt naar Portugal voor de wedstrijd tegen Sporting Clube.

Bron: PSV.nl

Koekebakker

• 2540 berichten
  • 3981 stemmen

Ik lees overal nieuwsberichten over een OS-prognose van Sports Illustrated. Weet iemand of die ook ergens online te vinden is?

Overigens schijnen ze Marianne Vos slechts 1 medaille te hebben toebedeeld, dat geeft dan wel weer te denken..

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Actie - reactie. Moeten ze in Amsterdam maar hun grote mond houden.

dat slaat natuurlijk weer nergens op, dus als ajax in de sloot springt doen ze het in boerenland dan maar ook.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.