• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.157 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.598 acteurs
  • 199.695 gebruikers
  • 9.420.434 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

FC Twente, tegen Barcelona, Arsenal of Shalke 04, zet m op!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

cinema. schreef:

maar om hiermee nou naar de media te stappen.

Is natuurlijk gewoon grootse onzin dit want als je interview had gezien zie je dat hij er in eerste instantie nog omheen draait maar op het moment dat die verslaggever begint door te zeuren dat hij zo overdreven reageert en of dat komt doordat zijn vriendjes Aisatti en Gomes weg zijn en dat hij eigenlijk nog een weekje vakantie had gewild zegt hij pas hoe het zat. Dus voordat je iets roept eerst weten waar je over praat is wel zo makkelijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

combi schreef:

dat slaat natuurlijk weer nergens op, dus als ajax in de sloot springt doen ze het in boerenland dan maar ook.

Om de analogie compleet te maken; als Ajax in de sloot springt, en het boerenland doet dat ook, dan doet het wat dommig aan als Ajax zich huilend beklaagd over het feit dat er uberhaupt iemand in de sloot springt.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

lol. maar hoop dat je wel begrijpt wat ik bedoel, of uitleg nodig?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ach, het '4x Amsterdam' was wat sullig en onnodig, maar valt toch redelijk in het niet bij de haast dagelijkse stroom misplaatste zelfgenoegzaamheid dat het land treft zodra de Hoofdstedelijke Voetbaltrots in het nieuws is.

Als een noeste verdediger een aanvaller 3x in de maag stompt, elleboogjes geeft en aan de haren trekt, en vervolgens kermend van ellende ineen zakt omdat de spits eventjes als wraak op zijn tenen gaat staan... tja.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Ach, het '4x Amsterdam' was wat sullig en onnodig,

mwa, dat vond ik weer niet ik vind dat het moet kunnen, maar niet omdat ajax een grote mond heeft want dat slaat weer nergens op.

maar valt toch redelijk in het niet bij de haast dagelijkse stroom misplaatste zelfgenoegzaamheid dat het land treft zodra de Hoofdstedelijke Voetbaltrots in het nieuws is.

men is nu eenmaal arrogant in de hoofdstad, alleen men moet zich er niks van aantrekken en zolang men dat wel doet tja heb ik me lolletje wel.

Als een noeste verdediger een aanvaller 3x in de maag stompt, elleboogjes geeft en aan de haren trekt, en vervolgens kermend van ellende ineen zakt omdat de spits eventjes als wraak op zijn tenen gaat staan... tja.

hoort allemaal bij het voetbal, ze zouden is een potje rugby moeten kijken dan komen ze snel tot de conclusie dat alle voetballers mietjes zijn.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

combi schreef:

mwa, dat vond ik weer niet ik vind dat het moet kunnen, maar niet omdat ajax een grote mond heeft want dat slaat weer nergens op.

OK daarin kan ik je volgen.

men is nu eenmaal arrogant in de hoofdstad, alleen men moet zich er niks van aantrekken en zolang men dat wel doet tja heb ik me lolletje wel.

Dat is het dus; de verhoudingen zijn omgedraaid. Amsterdam op de achterste benen omdat Affelay iets roept, nou nou. Schouders ophalen en zelf die schaal pakken denk ik dan.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

(quote)

Dat is het dus; de verhoudingen zijn omgedraaid. Amsterdam op de achterste benen omdat Affelay iets roept, nou nou. Schouders ophalen en zelf die schaal pakken denk ik dan.

helemaal mee eens.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Affelay is inderdaad best een irritant mannetje. Altijd zo zelfgenoegzaam, hou gewoon je smoel en ga voetballen.

Wat dat betreft net Sneijder op het veld, ook al zo'n mannetje met maniertjes, misschien moet Real hem ook eens halen om te laten zien hoe snel ze die maniertjes kwijtraken daar.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Affelay is inderdaad best een irritant mannetje. Altijd zo zelfgenoegzaam, hou gewoon je smoel en ga voetballen.

zolang het niet ten nadele is van de team prestatie zie ik geen probleem, en dat voetballen gaat hem toch wel aardig af, op dit moment zelfs de beste speler van de eredivisie dus zou hij met die status idd. wat minder zelfgenoegzaam hoeven te zijn.

Wat dat betreft net Sneijder op het veld, ook al zo'n mannetje met maniertjes, misschien moet Real hem ook eens halen om te laten zien hoe snel ze die maniertjes kwijtraken daar.

dat zou een stunt zijn, het hele middenveld van het nederlands elftal , mits van der vaart daadwerkelijk naar madrid gaat.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

FC Twente- Arsenal

0-1

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

3-1 natuurlijk, Blaise is gewoon gebleven hoor

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Mooie loting. .

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Leuk hoor. Heb je een keer zo'n mooi affiche, speel je in het stadion van Vitesse.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Stel je voor dat het in De Goffert moest...

Beter dan dat van Emmen iig. Speel je toch nog in 1 van de mooiere stadions van Nederland.

Mooie loting ja, Arsenal is ook 1 van mijn favoriete clubs. De kans is natuurlijk klein dat Twente doorgaat naar de groepsfase, maar een klein beetje hoop kan natuurlijk nooit kwaad. Alleen maar mooier als er 2 Nederlands clubs in de groepsfase zitten.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

The Last schreef:

Beter dan dat van Emmen iig. Speel je toch nog in 1 van de mooiere stadions van Nederland.

Wehehe, de fabriekshal 1 van de mooiste stadions van Nederland. Eerder het meest vreselijke stadion.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Wehehe, de fabriekshal 1 van de mooiste stadions van Nederland. Eerder het meest vreselijke stadion.

jaloers

zit wel lekker dicht op het veld.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Koekebakker schreef:

Overigens schijnen ze Marianne Vos slechts 1 medaille te hebben toebedeeld, dat geeft dan wel weer te denken..

Alleen medaillekansen op de puntenkoers.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

kos schreef:

Mooie loting. .

Voor PSV wel want dit wordt al voor het derde jaar op rij dat we de complete Nederlandse tv-gelden opstrijken. Drie jaar op rij bij de rijkste clubs van Europa wat Europees voetbal betreft. Het moet toch niet gekker worden.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

zit wel lekker dicht op het veld.

En na de top 3 grootste van NL. Scheelt ook weer wat als je meerdere plaatsen hebt.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Zelva schreef:

Alleen medaillekansen op de puntenkoers.

Ze wint er ook maximaal twee. In de tijrit zal ze tekort komen denk ik. Ik blijf nog steeds een beetje hopen op Pieter op de 100 meter vrij. Wat zou ik dat cool vinden als die daar nog kon stunten.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ze wint er ook maximaal twee. In de tijrit zal ze tekort komen denk ik.

ze wint er gewoon keihard drie. let maar op.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Lol Evans staat daar ook nog gewoon als grootste kanshebber op de olympische tijdrit. Doet die helemaal niet aan mee.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Overstap Van der Vaart naar Real beklonken.

Rafael van der Vaart wordt maandag of dinsdag gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Real Madrid. Dat meldt de Spaanse sportkrant Marca vandaag. Van der Vaart levert zijn club Hamburger SV naar verluidt een bedrag van tien miljoen euro op. De 58-voudig international kan na Ruud van Nistelrooy, Arjen Robben, Wesley Sneijder en Royston Drenthe de vijfde Nederlander bij de Koninklijke worden.

Van der Vaart heeft bij HSV nog een contract voor twee seizoenen en kan volgende zomer voor een gelimiteerde transfersom van anderhalf miljoen euro vertrekken. Trainer Martin Jol reageerde gisteren op de geruchten over een transfer van de sterspeler van HSV. "Ik zou teleurgesteld zijn als hij vertrekt, maar waarom zouden we een dergelijke speler laten vertrekken?", sprak Jol de hoop uit dat Van der Vaart zou blijven.

De 25-jarige Van der Vaart, die een Spaanse moeder heeft en vorig jaar een overgang naar Valencia zag afketsen, zal vandaag waarschijnlijk ontbreken in het oefenduel tussen HSV en Real Madrid. Dat duel is de openingswedstrijd van de Emirates Cup in Londen. Arsenal en Juventus nemen het in de andere wedstrijd tegen elkaar op. (ap/lb/hln.be)

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Leuk.

Hala Madrid .

Nu die Robben, Drenthe, Diarra, Metzelder en Baptista er nog uit mikken. . en een goeie jonge backup voor Ruud halen.

En misschien nog een verdedigende topper als backup voor Cannavaro.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Van der Vaart komt tekort voor Madrid en niet zo'n beetje ook verwacht ik. Drenthe wordt ook niks en Robben is altijd geblesseerd. Enige twee Nederlanders die daar iets te zoeken hebben zijn Ruud en Wesley.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

robben mits fit gewoon de beste linkerflank speler die er is, en van der vaart gaat het helemaal maken, nu alleen nog de hunter voor madrid dan is het plaatje compleet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

combi schreef:

robben mits fit gewoon de beste linkerflank speler die er is,

Inderdaad, maar is nooit meer dan vijf wedstrijden achter elkaar fit.

combi schreef:

en van der vaart gaat het helemaal maken, .

Absoluut niet wordt daar echt geen vaste basisspeler. Is die gewoon niet goed genoeg voor.

combi schreef:

nu alleen nog de hunter voor madrid dan is het plaatje compleet.

Goede spits in Nederlandse competitie die Europees nog steeds niets heeft laten zien. Kortom is nog steeds maar de vraag of hij het aan zou kunnen.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

combi schreef:

robben mits fit gewoon de beste linkerflank speler die er is, en van der vaart gaat het helemaal maken, nu alleen nog de hunter voor madrid dan is het plaatje compleet.

Ik wil niet zo'n jankzak als Robben bij Real.

Als die hamster ook nog zou komen wordt ik acuut Barca fan .

V, der Vaart vind ik overigens een uitstekende speler die het daar heus wel gaat redden. Hij moet wel meer in dienst van het team spelen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Ik wil niet zo'n jankzak als Robben bij Real.

dat zal nu toch wel afgelopen zijn hopelijk.

Als die hamster ook nog zou komen wordt ik acuut Barca fan .

V, der Vaart vind ik overigens een uitstekende speler die het daar heus wel gaat redden. Hij moet wel meer in dienst van het team spelen.

akkoord, maar hij moet ook wel zijn eigen ding blijven doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.