• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.954 films
  • 12.388 series
  • 34.317 seizoenen
  • 651.306 acteurs
  • 199.649 gebruikers
  • 9.416.534 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Als Ajax het niet wordt, hoop ik ook op Heerenveen.

Je moet er niet aan denken dat het lichtelijk overschatte NAC (knap gedaan, maar Penders en Mtiliga in de CL?) met loser Maaskant de CL in gaat....en Twente zonder Rutten lijkt me ook een slok op de borrel.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8316 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als Ajax het niet wordt, hoop ik ook op Heerenveen.

Je moet er niet aan denken dat het lichtelijk overschatte NAC (knap gedaan, maar Penders en Mtiliga in de CL?) met loser Maaskant de CL in gaat....en Twente zonder Rutten lijkt me ook een slok op de borrel.

Mee eens. Denk ook dat NAC weinig kans heeft, is over zijn top heen, maar je weet het natuurlijk nooit.

MXO

• 1449 berichten
  • 532 stemmen

Ik zou het als Bredanaar verre van erg vinden als NAC de Champions Leage plek zou pakken. Maar NAC is inderdaad het team van het collectief en ze hebben volgens mij ook vooral de punten tegen de kleine clubs gepakt (hoewel ze twee keer van Ajax hebben gewoon, en één keer onverdiend verloren hebben). Daarentegen hebben ze bijna iedereen verrast, zo ook de laatste weken. Ik had namelijk 5 speelrondes terug niet verwacht dat ze zich tot de 5de plek zouden handhaven. Volgend seizoen zal NAC ook een flinke terugval hebben, als Maaskant aan het roer zal zitten. Hij mag een flinke erfenis overnemen die zeker voor Maaskant veel te zwaar is.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Laat me dit zeggen over ajax.

Nu Heitinga weg is, en dadelijk Huntelaar waarschijnlijk ook kan ik vast een uitstekende voorspelling doen.

- Als de verdediging niet wordt aangesterkt zie ik ajax niet kampioen worden volgend jaar. Waarom niet?, omdat Huntelaar de zwakte van ajax dit jaar compenseerde met 33 doelpunten. Namelijk de belachelijke zwakke verdediging.

Ik zie namelijk geen nieuwe spits dadelijk ook 30+ goaltjes maken in het ajax shirt, en dat vertonghen of kuffour uitgroeit tot de nieuwe heitinga is ook een behoorlijk twijfelgeval. Waarom was Japie niet gebleven, dan waren we nu een titel rijker waarschijnlijk

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

je vergeet van basten helemaal, met zijn geluk aan zn kont worden we uiteindelijk wereld kampioen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Welk geluk zou dat dan zijn.

Dalijk als het Toni Vs Mathijssen is en Ribery Vs Ooijer dan kan ik je dit zeggen. Een heel bos met klavertjesvier en een vrachtlading aan hoefijzers zal niet helpen.

Kijken hoe je er na het Ek overdenkt: )

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Welk geluk zou dat dan zijn.

Dalijk als het Toni Vs Mathijssen is en Ribery Vs Ooijer dan kan ik je dit zeggen. Een heel bos met klavertjesvier en een vrachtlading aan hoefijzers zal niet helpen.

Kijken hoe je er na het Ek overdenkt: )

de verdediging blijft een zwakte idd. btw. was cynisch bedoelt.

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

Van Geel stapt uit eigen overweging op bij Ajax. Is de weg omhoog ingeslagen of is de aftakeling verder ingezet.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ronnievb schreef:

Van Geel stapt uit eigen overweging op bij Ajax

en we zwaaien met zn allen naar van geel

. Is de weg omhoog ingeslagen of is de aftakeling verder ingezet.
kan het nog erger dan? ja dat kan vijf jaar lang geen kampioen.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

Laat me dit zeggen over ajax.

Nu Heitinga weg is, en dadelijk Huntelaar waarschijnlijk ook kan ik vast een uitstekende voorspelling doen.

- Als de verdediging niet wordt aangesterkt zie ik ajax niet kampioen worden volgend jaar. Waarom niet?, omdat Huntelaar de zwakte van ajax dit jaar compenseerde met 33 doelpunten. Namelijk de belachelijke zwakke verdediging.

Ik zie namelijk geen nieuwe spits dadelijk ook 30+ goaltjes maken in het ajax shirt, en dat vertonghen of kuffour uitgroeit tot de nieuwe heitinga is ook een behoorlijk twijfelgeval. Waarom was Japie niet gebleven, dan waren we nu een titel rijker waarschijnlijk

Ik vind het wat overdreven. Vooral voor de winter kregen we enorm veel goals tegen met Ogararu, Colin en Emanuelson in de basis. Na de winter vind ik het met Silva, Heitinga, Vermaelen en Vertonghen een stuk stabieler, ook al hebben we er nog teveel tegen gehad.

Als Huntelaar zou vertrekken dan gaan we inderdaad geweldig er op achteruit, wie ook terugkeert. Want niemand maakt in zijn 1e Ajax jaar 34 goals in de competitie vrees ik.

Dat laatste klopt wel, Jaap Stam hebben we node gemist....ook op 60% was ie nog van grote waarde voor dit Ajax...

PS: Martin van Geel is opgestapt. Lijkt me een goede zaak voor Ajax, ook al heeft van Geel ook een paar prima spelers gehaald en belangrijke contracten verlengd. Maar ook teveel miskopen en miscomminicatie onder hem.

Tijdperk Marco van Basten begint met een schone lei. Jaakke, Fontein en Van Geel zijn nu weg.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Kuyt begint langzamerhand ook een echt Champions League held te worden, zeg ik als ajacied.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Netjes inderdaad. Prima goal verder. Misschien toch maar meenemen als eventuele keus op rechtsbuiten op het EK.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Liever van Persie op die plaats, maar zou idd een goede 2e keus zijn. Mooie kopbal trouwens net bij Liverpool, kan er nog wel bij na zondag.

cinema.

• 230 berichten
  • 0 stemmen

Misschien?! Ik begrijp gewoon niet dat dat men uberhaupt twijfelt aan een Kuyt en of een Van Bommel ..

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Weet iemand trouwens hoe ik europees voetbal live op m'n tv te zien kan krijgen elke week? En dan bedoel ik niet die illegale low beeld kwaliteit rommel van internet.

Kan me niet bommen hoe duur het is, ofdat ik moet switchen van provider. Wil Liverpool en madrid elke week zien, ipv die 2 minuten samenvattingen

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Abonnement op Sport1 nemen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik kan ook lullig zijn als hier onzin wordt gepost. Trek effe 1 zin uit de context en roep weer dat Ajax en Ajacieden arrogant zijn...cmon zeg...

Vd Sar zegt alleen dat het winnen van beker ging wennen bij Ajax. Dat klopt. Hij bleef nog tot enkele jaren na de CL eindzege en won gewoon in de dikke jaren alles. En meermaals. Op een gegeven moment is je uitdaging dan weg. Hij was te goed voor de eredivisie en wilt eens wat anders. Daarmee is niks arrogants gezegd. Sterker, hij kijkt juist met een mooi gevoel terug op Ajax waar ie alles won. Bij Fulham had ie jaren niks, nu bij Man Utd wint ie weer prijzen.

Ik vind dat winnen niet hoort te wennen, en ik had het in eerste instantie over Van der Sar, niet over een oud-Ajacied. Dat hij toevallig bij Ajax speelde en het over z'n Ajax-tijd had, kan me een worst wezen. Ik vond dat een arrogante uitspraak, mjin mening, valt niets aan af te doen. Als een andere keeper dat had gezegd, had ik dat ook arrogant gevonden. Ga heus niet alles wat met Ajax te maken heeft afkraken. Dat is te makkelijk...

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Wielerliefhebbers niet vergeten. Vandaag om 13u35 op één, live verslag van de eerste Ardennenklassieker, de Waalse Pijl.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

(quote)

Ik vind dat winnen niet hoort te wennen,

zucht.....

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Zucht wat? Laat ook maar. Komt toch niets zinnigs van.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Heel sneu zo''n eigen doelpunt en behoorlijk onverdiend.

Hopen dat ze het de return goed maken.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

Zucht wat? Laat ook maar. Komt toch niets zinnigs van.

Zie mjn vorige berichten, hij heeft dat gezegd alleen in een hele andere context, maar waarschijnlijk wil je het niet zien, PRIMA

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Het begon normaal te worden dat Ajax zo veel won, dat vind ik lullig tegenover andere clubs die hun stinkende best doen om ooit iets te winnen, maar zo wil jij het weer niet zien.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

AHWA schreef:

Het begon normaal te worden dat Ajax zo veel won, dat vind ik lullig tegenover andere clubs die hun stinkende best doen om ooit iets te winnen, maar zo wil jij het weer niet zien.

als je het zo ziet dat is heel erg arrogant idd. (je kan niet ontkennen dat alles wat ze aanraakten in goud veranderde),maar zoals nu wel blijkt was dat gewoon een hele speciale tijd, en dat is wat van de sar zegt, niks meer en niks minder.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Laten we het daar maar op houden dan.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8316 stemmen

speedy23 schreef:

Wielerliefhebbers niet vergeten. Vandaag om 13u35 op één, live verslag van de eerste Ardennenklassieker, de Waalse Pijl.

Met natuuurlijk de Muur van Hoei oei oei oei .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Lees de VI deze week eens. Gomes laat weinig heel van het PSV bestuur, trainer Vergoossen en Jan Reker. Oa ook de speelstijl wordt genoemd. Gomes zegt eigenlijk dat ze het zonder Vergoossen ook wel hadden gered als Jan Wouters nog de leiding had.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8316 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Lees de VI deze week eens. Gomes laat weinig heel van het PSV bestuur, trainer Vergoossen en Jan Reker. Oa ook de speelstijl wordt genoemd. Gomes zegt eigenlijk dat ze het zonder Vergoossen ook wel hadden gered als Jan Wouters nog de leiding had.

Ik ben zeer benieuwd als ik straks thuis kom. Zal het interview vanavond zeker lezen. Had ook al gehoord dat hij het geen stijl vind hoe ze met Aissati omgaan en dat soort dingen. Hoop dat dit opgehelderd kan worden, want zonder Gomez verliest PSV punten!

kappeuter (crew films)

• 74676 berichten
  • 5987 stemmen

Zeg dan gewoon dat je je carriere elders wil voortzetten.

Een beetje je hele club gaan zwartmaken terwijl je er nog een contract hebt. Erg ongepast.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Je moet het echt allemaal eens lezen. Ik denk dat 95% van de lezers de kant van Gomes zal kiezen.

En het heeft juist niks met het weg willen te maken, want in december verlengde hij juist nog.

Alleen deed Reker toezeggingen die hij later weer introk of niet nakwam. Plus nog een stel randzaken.

Ik kies volledig Gomes kant en als ik PSV was zou ik Reker maar eens kritisch benaderen hierover.

Ik zou het overigens als Ajacied toejuichen als Gomes hem nokte hehe.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.