- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat het geen uitdaging meer was omdat Ajax toen 'alles' won en dat hij daarom maar naar een ander clubje is gegaan? Bleh.
je lult uit je nek.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
God wat zitten hier een stel Calimero's zeg die elke uitspraak gaan verdraaien zodat Ajax of een (oud) Ajacied er slecht uitkomen 
Toe maar, volgens mij lucht het op he. Allemaal slechte jaren gehad ofzo zo rond 1992-1998?
Echt...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hier, het complete stuk wat onze pieperds hier niet erbij plaatsen...
Uitgegeven: 22 april 2008 11:57
Laatst gewijzigd: 22 april 2008 12:05
MANCHESTER - Edwin van der Sar staat woensdag in het doel bij Manchester United in de halve finale van de Champions League tegen Barcelona.
De doelman van het Nederlands elftal ontbrak zaterdag nog in de competitiewedstrijd bij Blackburn Rovers (1-1) door een lichte blessure, maar is fit voor de Europese bekerconfrontatie.
Van der Sar won de Champions League dertien jaar geleden met Ajax. "Ik wil die beker nu graag opnieuw winnen", aldus de doelman dinsdag op de website van Manchester United.
"Bij Ajax begon het normaal te worden bekers te winnen en finales te spelen. Maar toen ik bij Fulham speelde, dacht ik nooit meer wat te winnen. Bij United kan ik weer op het hoogste niveau acteren en opnieuw bereiken wat ik in het begin van mijn carrière bereikte."
En dan blijken zijn woorden wel plotseling enorm mee te vallen he. Sterker, je zal hem gewoon gelijk moeten geven want hij zegt niks geks. Daarbij, als 1 speler altijd bescheiden en normaal is gebleven, dan is het vd Sar wel...
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ben geen pieperd. Fijn om zo aangeduid te worden. Vond dat geen leuke uitspraak van Van De Sar. Zo'n fantastische keeper was het nu ook niet. Kon bijna geen penalty stoppen.
Als hij zo graag bekers had willen blijven winnen, had hij bij Ajax moeten blijven. Zeg dan dat je weggaat omdat je trek hebt in een andere club, niet omdat je het saai vindt dat je zo veel wint.
En trouwens, ik heb niets te klagen over het de competitie is verlopen, hoor. PSV is weer terecht kampioen geworden. Het zijn meer de Ajax-fans die alles aangrijpen om te klagen hoe Ajax weer aangevallen wordt. Ajax roept dat over zichzelf af. Godenzonen. Bleh.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ben geen pieperd.
zal wel, alleen zet een bril op voor je wat leest.
nee bijna elke club wou hem hebben, je heb wel gelijk dat hij bijna geen strafschoppen stopte, maar ik denk dat elke keeper er meer door laat dan tegen houd
Als hij zo graag bekers had willen blijven winnen, had hij bij Ajax moeten blijven. Zeg dan dat je weggaat omdat je trek hebt in een andere club, niet omdat je het saai vindt dat je zo veel wint.
voor de derde keer, lees goed voor dat je piept
En trouwens, ik heb niets te klagen over het de competitie is verlopen, hoor. PSV is weer terecht kampioen geworden.
ben ik met je eens, maar wel een kampioen van de armoede.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Vervelende onzin.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Dat is helemaal geen feit. Het is onzin.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
minste punten ooit voor een kampioen.!!!!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Ja, en? De tegenstanders zijn gewoon beter geworden.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja, en? De tegenstanders zijn gewoon beter geworden.

het niveau van de topclubs is minder geworden bedoel je.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Zullen we allemaal een Avatar van PSV tijdelijk nemen?
LOL
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
minste punten ooit voor een kampioen.!!!!
Lekker met de media meepraten. Als PSV alles wint en 90 punten haalt is het een Mickey Mouse competitie omdat de tegenstanders zo zwak zijn.
Nu halen ze weinig punten worden ze weer kampioen van de armoede genoemd. Typisch Nederlands om overal iets negatiefs van te maken dacht ik zo 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Lekker met de media meepraten. Als PSV alles wint en 90 punten haalt is het een Mickey Mouse competitie omdat de tegenstanders zo zwak zijn.
Nu halen ze weinig punten worden ze weer kampioen van de armoede genoemd. Typisch Nederlands om overal iets negatiefs van te maken dacht ik zo 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
En ik maar denken dat je een Belg was. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
En ik maar denken dat je een Belg was. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Nou proost dan maar op de Nederlandse competitie! 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2253 stemmen
Waarom? Doet niets af aan die arrogante uitspraak.

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben geen pieperd. Fijn om zo aangeduid te worden. Vond dat geen leuke uitspraak van Van De Sar. Zo'n fantastische keeper was het nu ook niet. Kon bijna geen penalty stoppen.
En trouwens, ik heb niets te klagen over het de competitie is verlopen, hoor. PSV is weer terecht kampioen geworden. Het zijn meer de Ajax-fans die alles aangrijpen om te klagen hoe Ajax weer aangevallen wordt. Ajax roept dat over zichzelf af. Godenzonen. Bleh.
Ik kan ook lullig zijn als hier onzin wordt gepost. Trek effe 1 zin uit de context en roep weer dat Ajax en Ajacieden arrogant zijn...cmon zeg...
Vd Sar zegt alleen dat het winnen van beker ging wennen bij Ajax. Dat klopt. Hij bleef nog tot enkele jaren na de CL eindzege en won gewoon in de dikke jaren alles. En meermaals. Op een gegeven moment is je uitdaging dan weg. Hij was te goed voor de eredivisie en wilt eens wat anders. Daarmee is niks arrogants gezegd. Sterker, hij kijkt juist met een mooi gevoel terug op Ajax waar ie alles won. Bij Fulham had ie jaren niks, nu bij Man Utd wint ie weer prijzen.
En je laatste stukje bevestigd mijn mening weer over de huidige PSV fans. Zijn jullie nou blij met je titel of zijn jullie nog blij met het feit dat Ajax niks heeft? Dat vraag ik me altijd af. Ajacieden zouden de titel vieren, de rest is blijer dat Ajax niks heeft.
Ik kan leven met de PSV titel. Ik heb het allang verwerkt, de klap was niet zo groot dit jaar. Vorig jaar was een hel, nu had ik er op gerekend ondanks mn goede hoop.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen

het niveau van de topclubs is minder geworden bedoel je.
Het niveau van Ajax en Feyenoord zeker. Maar Twente, Groningen en Heerenveen zijn stukken beter geworden. En AZ deed het een aantal seizoenen ook heel erg aardig. Misschien dat NAC deze vorm ook nog een aantal seizoenen kan volhouden, maar dat denk ik niet.
Bovendien heeft PSV het in Europa weer goed gedaan, minder dan voorgaande jaren maar om nu te zeggen dat het echt helemaal niets is... nou nee.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Het niveau van Ajax en Feyenoord zeker.
en psv
ja, dit seizoen ook als ze niet 50 doelpunten de deur uit hadden laten gaan
vond ze vooral goed tegen ajax uit, beste wedstrijd van het seizoen was trouwens tussen heerenveen en psv
Bovendien heeft PSV het in Europa weer goed gedaan,
respect. 
het was wel naar om naar te kijken, maar nogmaals, respect
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
En je laatste stukje bevestigd mijn mening weer over de huidige PSV fans. Zijn jullie nou blij met je titel of zijn jullie nog blij met het feit dat Ajax niks heeft? Dat vraag ik me altijd af. Ajacieden zouden de titel vieren, de rest is blijer dat Ajax niks heeft.
Ik ben blij met de titel voor PSV. Maar als ik had mogen kiezen had ik liever gehad dat ze de UEfa-cup gewonnen hadden, dat zou specialer geweest zijn. maar een titel blijft mooi en wordt netjes gevierd in Eindhoven. En ze breken er niet de halve stad voor af zoals in Amsterdam en Rotterdam
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Nee, de stad braken ze af toen ze een week langer op de titel moesten wachten....
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Nee, de stad braken ze af toen ze een week langer op de titel moesten wachten....
Je weet best wel wat ik bedoel 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hehe 
Klopt dat men in Amsterdam (en Rotterdam, voor zover ze daar weten wat het vieren van een prijs is hihi) vaak de boel sloopt. Erg jammer....
Overigens hoopte ik ook dat PSV de Uefa Cup won. Nederland staat er al zo slecht voor met het clubvoetbal in Europa.
Hopelijk komend jaar PSV en mijn Ajax in de CL, in de groepsfase. Ik mis de tijden dat je dinsdags en woensdag uit kon kijken naar mooie CL duels uit eigen land. Ik vind Real-Panatinaikos in de groepsfase geen flikker aan. Sowieso wordt de CL steeds saaier doordat nog maar een paar clubs echt mee kunnen doen kwa financien.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ik ben blij met de titel voor PSV. Maar als ik had mogen kiezen had ik liever gehad dat ze de UEfa-cup gewonnen hadden
ik ook, sterker nog dat hadden ze eigenlijk wel verdiend gezien de prestaties de afgelopen jaren in europa.
maar een titel blijft mooi
en het belangrijkst, zeker voor PSV
overal denk ik, je hebt alleen altijd van die azijn pissers ertussen, bij ajax en feyenoord wat meer omdat ze ook meer supporters hebben.
.zijn meestal supporters van buiten de stad, en nog geen 1 %, wat niet weg neemt dat ze het verpesten voor de rest.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8211 stemmen
Hehe 
Klopt dat men in Amsterdam (en Rotterdam, voor zover ze daar weten wat het vieren van een prijs is hihi) vaak de boel sloopt. Erg jammer....
Overigens hoopte ik ook dat PSV de Uefa Cup won. Nederland staat er al zo slecht voor met het clubvoetbal in Europa.
Hopelijk komend jaar PSV en mijn Ajax in de CL, in de groepsfase. Ik mis de tijden dat je dinsdags en woensdag uit kon kijken naar mooie CL duels uit eigen land. Ik vind Real-Panatinaikos in de groepsfase geen flikker aan. Sowieso wordt de CL steeds saaier doordat nog maar een paar clubs echt mee kunnen doen kwa financien.
Het zijn ook de grote drie landen die domineren, vooral Engeland de laatste jaren in De CL en Spanje in de Uefacup. Af en toe delen PSV, Lyon, Munchen en Porto een prik uit, maar voor de rest is het alllemaal heel voorspelbaar inderdaad. (Alweer Chelsea-Liverpool)
2 Nederlandse clubs in de Championsleague zou erg mooi zijn, maar laten we eerst de play offs maar eens afwachten.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Het zijn ook de grote drie landen die domineren, vooral Engeland de laatste jaren in
dat komt omdat bijna elke club hun spelwijze hanteerd, en de engelse clubs daarom een voordeel hebben omdat zij de meeste ervaring in dat spelletje hebben aangevuld met topspelers.
2 Nederlandse clubs in de Championsleague zou erg mooi zijn, maar laten we eerst de play offs maar eens afwachten[/quote]
[quote].
hoop op ajax uiteraard en anders heerenveen met de selectie die ze nu hebben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.