- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Qua club, potentie en achterhang hoort De Graafschap natuurlijk in de Erdivisie. RKC is de zoveelste Brabantse carnavalsclub (ja, ik heb een oprechte hekel aan carnaval) in de Eredivisie, daar komt haast geen kip kijken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Groote van de achterban is voor mij geen criterium om eredivisiewaardig te zijn. Potentie is bij RKC imo veel hoger dan bij die Hillbillies uit de achterhoek.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ah welnee joh, wat voor potentie bedoel je dan?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Veel meer potentie om te overleven in de eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Groote van de achterban is voor mij geen criterium om eredivisiewaardig te zijn. Potentie is bij RKC imo veel hoger dan bij die Hillbillies uit de achterhoek.
Grapjas. De enige reden dat jouw Feyenoord nog groot is komt door de grootte vd achterban. Verder voegen ze ook nog weinig toe.
Die 1000 man en een paard van RKC zijn weinig eredivisiewaardig. RKC zal voetballend weinig tot niks beter zijn dan de Graafschap. Dus dan vergelijk je andere zaken als stadion, achterban en uitstraling en dan mag je concluderen dat het een fikse achteruitgang is voor de eredivisie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Grapjas. De enige reden dat jouw Feyenoord nog groot is komt door de grootte vd achterban.
Als je nou zei dat het enige wat Feyenoord nog een topclub maakt te danken is aan de groote van de achterban had ik nog kunnen geloven. Maar je laatste sprankje geloofwaardigheid vergooi je nu.
Over grapjassen gesproken hier komt ie dan:
.
Qua selectie zit er veel meer kwaliteit bij de Waalwijkers. Die eindigen ver boven de degradatiestreep volgend seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
A&L weet waar ie over praat.
Iemand uit Doetinchem die voor Ajax is (?) en dan praten over hoe een geweldige club de Graafschap is. Kom op zeg.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
ach, bij de graafschap wint ajax meestal bij rkc verliezen we punten, logisch toch dat a&l liever de graafschap heeft! 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Qua selectie zit er veel meer kwaliteit bij de Waalwijkers. Die eindigen ver boven de degradatiestreep volgend seizoen.
Naomi, even serieus. Op welke spelers doel je nu dan, die beter moeten zijn dan spelers van De Graafschap?
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Ze hebben best een paar Eredivisiewaardige spelers hoor. (waarvan er een aantal zullen vertrekken). Hun spel zal er alleen voor zorgen dat ze makkelijk te bestrijden zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Naomi, even serieus. Op welke spelers doel je nu dan, die beter moeten zijn dan spelers van De Graafschap?
Ik ben wel een kleine fan van Obodai, zo'n speler heb ik niet bij de Graafschap gezien. Varela is een prijsbeestje waar nog wel rek in zit, Snoyl is een bruikbare speler zolang hij geen bamihappen uit de muur trekt, D. Mulder vindt ik ook veelbelovend en als Garcia en Benson in vorm zijn scoren ze samen wel 30 goals denk ik.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Pranjic naar Bayern btw.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
en als Garcia en Benson in vorm zijn scoren ze samen wel 30 goals denk ik.
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Benschop is een aardige speler. Hij heeft veel potentie.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Obodai, mislukt bij Sparta. Varela is ok, maar blinkt zelfs in de Juiler League niet echt uit. Snoyl, ook mislukt, is een dikkerdje die straks aan alle kanten wordt voorbij gehold, D.Mulder is een talent idd, Garcia en Benson zijn ook al van die mislukte voetballers.
Heb je ook nog es Brood als trainer, ik denk dus persoonlijk dat ze de RBC worden van een aantal jaren geleden.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Vergeet de Ceulaer niet. 
En er speelt nog een Gudde. Dat kan nooit wat wezen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
En die keeper, die was altijd vaste reserve bij De Graafschap geloof ik? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
In vorm zei ik
.
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Snoyl zat ook al bij ons.
.
Het is een wonder dat we Verhoeven niet hebben, was gezellig geweest met ook nog Van Burgerking en Collins John erbij.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dan moeten ze wel erg in vorm zijn Naomi. In de Jupiler League lukte ze het niet eens. Ze kwamen net op de helft...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Iemand uit Doetinchem die voor Ajax is (?) en dan praten over hoe een geweldige club de Graafschap is. Kom op zeg.
Ik kom niet eens uit Doetinchem vriend. Ben zelfs al jaren niet in Doetinchem geweest minus een paar bezoekjes aan de Graafschap.
Heb wel grote symphatie voor de GS en kan niet bevatten hoe iemand liever RKC ziet dat de GS.
Ja, een Feyenoorder misschien aangezien daar waardeloze de GS zelfs 1-3 in de Kuip wist te winnen 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik denk dat Feyenoord liever de Graafschap dan RKC in de eredivisie ziet. In Waalwijk verloor Feyenoord bijna altijd, in Doetinchem wint Feyenoord altijd.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als je nou zei dat het enige wat Feyenoord nog een topclub maakt te danken is aan de groote van de achterban had ik nog kunnen geloven. Maar je laatste sprankje geloofwaardigheid vergooi je nu.
In huidige staat is Feyenoord niks bijzonders meer. Althans, niks meer dan Graafschap.
Beiden kunnen beter dan ze hebben laten zien en beiden zijn vooral zo geliefd door de sfeer en de achterban. Kan ik dus prima vergelijken.
Als jij de GS overbodig vind, dan vind ik het reeel te constateren dat jouw eigen clubje ook niks toevoegt.
Maar het zal me verder ook worst wezen. Uithuilen en weer promoveren moet hun doelstelling zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan moeten ze wel erg in vorm zijn Naomi. In de Jupiler League lukte ze het niet eens. Ze kwamen net op de helft...
Was ook niet echt serieus bedoelt natuurlijk
.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dit is wel heel simpel gedacht, a&l. Het slaat dan ook totaal he-le-maal nergens op.
Dan voegt ajax ook niets toe? Hun doelstelling is om kampioen te worden en - ik geloof ongeveer de halve finale van de CL halen, of is dat inmiddels bijgesteld???. ajax kan totaal niet voldoen aan hun doelstellingen en presteren zwaar ondermaatst.
Conclusie: ajax voegt niets toe in de eredivisie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze stellen hun doelstelling zelfs drie keer bij in een seizoen
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Dit is wel heel simpel gedacht, a&l. Het slaat dan ook totaal he-le-maal nergens op.
Dan voegt ajax ook niets toe? Hun doelstelling is om kampioen te worden en - ik geloof ongeveer de halve finale van de CL halen, of is dat inmiddels bijgesteld???. ajax kan totaal niet voldoen aan hun doelstellingen en presteren zwaar ondermaatst.
Conclusie: ajax voegt niets toe in de eredivisie.
Feyenoord speelt waardeloos, presteert niet, doet zich groter voor dan ze nog zijn...maar hebben een mooi stadion, goede sfeer en mooie achterban. Exact wat we ook over de Graafschap zeggen.
En uiteraard had je mijn opmerking wel een beetje met een korrel zout mogen nemen. Was meer een reactie terug naar Naomi die het nodig vond de GS af te zeiken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.