• 15.934 nieuwsartikelen
  • 178.871 films
  • 12.260 series
  • 34.055 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.227 gebruikers
  • 9.386.469 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ze stellen hun doelstelling zelfs drie keer bij in een seizoen .

Wij hebben tenminste doelstellingen

Het zou je doelstelling maar zijn om met de winter naar de degradatieplaatsen te moeten kijken als zelfbenoemde topclub

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

'Thomas Vermaelen voor 11,5 miljoen euro naar Arsenal'

leuk voor hem kassa voor ajax.

braafheid maar halen dan.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

ajax speelt ook vaak waardeloos, presteren niet, want ze moeten prijzen pakken - ze hebben niets gewonnen, ik weet niet of je het weet a&l. Bij presteren worden meestal prijzen bedoelt. Zeker bij ajax toch? Of was hun laatste doelstelling: geen prijzen winnen?

Wij zijn dus groter dan ajax? ajax heeft namelijk geen goede sfeer. En ze doen zich ook groter voor dan ze zijn.

Kom eens met goede punten.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ben er dik tevreden mee. Vermaelen is overschat en maakt erg vaak dure fouten. Nooit gedacht daar nog ruim 10 mil voor te krijgen

Al is het nog niet officieel.

Overigens denkt Tony Adams, voormalig aanvoerder van Arsenal, dat Vermaelen geen versterking is voor de Engelsen. ''Thomas is een goeie voetballer, maar zeker niet goed genoeg voor Arsenal,'' zegt Adams tegenover Setanta. ''Supporters van Arsenal willen een grote naam zien. Ik heb de Nederlandse competitie bekeken en daar wordt je niet vrolijk van.''

Ben het op de laatste regel na met Adams eens.

Vermaelen heeft geen Arsenal niveau.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

ajax speelt ook vaak waardeloos, presteren niet, want ze moeten prijzen pakken - ze hebben niets gewonnen, ik weet niet of je het weet a&l. Bij presteren worden meestal prijzen bedoelt. Zeker bij ajax toch? Of was hun laatste doelstelling: geen prijzen winnen?

Wij zijn dus groter dan ajax? ajax heeft namelijk geen goede sfeer. En ze doen zich ook groter voor dan ze zijn.

Anders ga je serieus op de Feyenoord-Graafschap verhouding in zeg...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

ajax. sneijder, babel, huntelaar 70 miljoen.

feyenoord drente, 10 miljoen.

ergens logisch dat we niks winnen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wie zegt dat ik serieus ben?

Als jij onzin verkondigt, kan ik dat ook doen. Toch?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Kuijt: 18 miljoen

Drenthe: 13 miljoen.

Maar goed, op dat vlak verliest Feyenoord het ook van Groningen, Heerenveen en Twente. Daarom staat Feyenoord nu waar ze staan. Heel slecht beleid.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je weet toch dat 010ers niet in staat zijn inhoudelijk te reageren, zodra je ze op een gevoelig punt raakt beginnen ze gelijk te spugen en schreeuwen over ajax. Los van welk punt je ook probeerde te maken. 010=reactie, geen actie

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Haha, daar hebben we Orbitje. Hij wordt niet meer serieus genomen op Musicmeter, dus komt hij hier maar eens kijken.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hier wordt ie ook niet serieus genomen hoor.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Don Dijk schreef:

Hier wordt ie ook niet serieus genomen hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Die orbit .

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Je weet toch dat 010ers niet in staat zijn inhoudelijk te reageren, zodra je ze op een gevoelig punt raakt beginnen ze gelijk te spugen en schreeuwen over ajax. Los van welk punt je ook probeerde te maken. 010=reactie, geen actie

Je hebt me wel diep gekwetst met je 1* bij Terminator 2 maar voor dit:

Alleen mogen ze niet degraderen van een seizoen zonder Klassiekers is geen seizoen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Jongens, jongens, vrede op aarde. Veendam laat zien dat Ajax en Feyenoord heel goed sámen kunnen:

De nieuwkomers in de selectie van BV Veendam rijgen zich aaneen. Na Paul Matthijs (gisteren) heeft de club vandaag twee spelers uit de jeugdopleidingen van Ajax en Feyenoord gestrikt. Het gaat hier om de 19-jarige Mitch Apau, die seizoen een basiskracht in Ajax A1, en Joel Bijlow, speler van Jong Feyenoord.

Apau signeert een contract voor twee seizoenen, Baylow komt op amateurbasis naar Veendam.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Criminelen! Beetje ons weggestuurde talent overnemen!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Dat is nog niet bewezen, Don. Nu gaat het echt mis met Veendam.

Veendam gaat naar de topklasse, binnenkort. Ook al klinkt het als een promotie...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Sport verbroedert.

A&L: Frank de Boer zei dat ie het jammer vind dat deze speler moet vertrekken bij Ajax. Ik heb hoge verwachtingen, als ie het niet waarmaakt schop ik hem persoonlijk weer de Bijlmer in.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe ik ken de beste knul niet eens ouwe Don Dijkert

Ik las wel dat Ajax informeer nu bij Berg/Groningen heeft geinformeerd hoe hij tegenover een vertrek staat.

Und Louis von Gahl wirde Brahfheid mitnehmen nach Beiern...

Schade.

Ja mijn Duits is niet zo heftig!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Je Nederlands ook niet!

De voorkeur van Braafheid gaat uit naar psv, las ik. We zullen zien.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik las wel dat Ajax informeer nu bij Berg/Groningen heeft geinformeerd hoe hij tegenover een vertrek staat.

Stimmt genau.

En laat hem alsjeblieft vertrekken naar Ajax, daar past ie qua karakter het best.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Braafheid selecteert en informeert. Ik geef hem geen ongelijk. PSV heeft Rutten, zijn oude coach. Braafheid is Amsterdammer en gecharmeerd van Ajax en Jol. Maarja, als Bayern Munchen je echt zou willen halen dan wist ik 't wel.

Hoop dat Jol hem binnen kan halen. Geen geld voor 2 miljoen. Zou mooi Vermaelen vervangen en dan hebben we nog bijna 10 miljoen winst over aangezien hij 12 op gaat leveren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Pff 11,5 miljoen voor Vermaelen? Zijn ze helemaal gek geworden daar in Londen. Één ding is zeker Ajax is in één ding absoluut de beste van Nederland. Spelers verkopen voor meer dan de hoofdprijs. Ongelofelijk wat die soms vangen voor heel normale spelers.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Het is nog lang niet zo ver hoor.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

Pff 11,5 miljoen voor Vermaelen? Zijn ze helemaal gek geworden daar in Londen. Één ding is zeker Ajax is in één ding absoluut de beste van Nederland. Spelers verkopen voor meer dan de hoofdprijs. Ongelofelijk wat die soms vangen voor heel normale spelers.

Vertel mij wat! Ben ik erg blij mee.

17 voor Babel

27 voor Huntelaar

27 voor Sneijder

5 voor De Mul (hahaha geniaal! )

12 voor Vermaelen (mits 't doorgaat...zou echt heel veel zijn)

En dan ook nog ruim 15 voor spelers als Zlatan en Chivu maar dat is alweer enkele seizoenen geleden. En ik noem namen als Vd Meijde, Escude, Grygera etc nog niet eens.

Alleen vd Vaart is voor een spotprijsje vertrokken. 5 miljoen ofzo.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Leuk al dat geld, maar als ze het wederom besteden aan allerlei miskopen...

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als ze Berg gaan halen hou ik mijn hart vast ...

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kappeuter schreef:

Leuk al dat geld, maar als ze het wederom besteden aan allerlei miskopen...

Ook mijn vrees al scheelt het dat kleindenker Martin van Geel weg is. Minus Sno vond ik de zomeraankopen dit seizoen vooraf uitstekend. Alleen is niet iedereen nog even goed uit de verf gekomen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Atlético Madrid, Benfica en Sunderland zijn de deelnemers voor het amsterdam tournement.

ze willen zeker weer is kans maken op de winst.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Inderdaad zeg wat een matige bezetting..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.