• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.685 gebruikers
  • 9.419.752 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een overname van een rijke stinkerd is de beste optie. Een voetbalclub overnemen die gevestigd is in de grootste havenstad van de wereld is zeer aantrekkelijk. Mij maak je niet wijs dat er geen geïnteresseerden zijn.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Inderdaad mooie serie. Orlando staat defensive echt wel als een huis en als je LeBron wegdenkt dan zijn de Cavs misschien wel één van de minste teams van de NBA.

Zeker een uitstekende serie. De Cavs verpletterde hun vorige tegenstander, maar nu moeten ze tegen Howard en zijn hechte teamspelers. Het verschil tussen Lebron en Howard is volgens mij dat Howard meer in dienst speelt van zijn team. Game 1 heeft in ieder geval nog steeds één van de meesterlijkste einde's ooit.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maar zal een nieuw bestuur alle problemen doen oplossen. De enige redding is iemand die in Feyenoord investeert. Anders komt het niet goed.

Ze hadden toch ook het plan om Feyenoord eerst failliet te laten verklaren?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

happie schreef:

(quote)

Ze hadden toch ook het plan om Feyenoord eerst failliet te laten verklaren?

Klopt, maar dat lijkt me geen realistisch plan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Howard is inderdaad een teamspeler. Lebron is teveel een einzelganger maar vind ik ook niet zo vreemd in dat team. Ik heb ook altijd het gevoel bij LeBron dat ie te expressief is, als het niet loopt raakt hij iets te geïrriteerd en speelt ie voornamelijk voor Team james.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

eRCee schreef:

Het scenario voor vandaag lijkt me een coalitie tussen Sastre en Menchov waarbij Menchov tijd gaat pakken op Di Luca en Leipheimer terwijl Sastre de etappe wint.

Mwoah, bijna.

Erg goed werk van de Rabo vandaag. Tactisch eens een keer sterk en het dan ook uit kunnen voeren.

Menchov lijkt al met al toch vrij gemakkelijk stand te gaan houden. Zie Di Luca hem niet losrijden en Sastre geen 2 minuten pakken. Leipheimer is weg.

Slotklim vandaag helaas niet kunnen zien. Verder wel een mooie koers, maar ook weer niet heel speciaal.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

De slotklim van gisteren was anders een van de speciaalste sinds jaren. Denk dat het langzamerhand ook wel zijn tol gaat eisen en dat één van de vier Basso, Sastre, Di Luca of Menchov er ook nog wel een keer flink door gaat zakken. Woensdag is die kans het grootst bij Di Luca denk ik. Richting 2000 meter krijgt die het toch altijd wat lastiger.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

wat een block.

Howard is trouwens wel erg, erg goed vind ik. Nu al.

En over Gudde: ik vind de commentaren die hij altijd geeft eigenlijk altijd wel logisch en verhelderend. Ik zou niet weten hoe hij het anders had moeten doen.

Je had gewoon een schuld van 10 mln, komt die belastingtoestand bij van 4 mln en geraamde inkomsten door prestaties die wel ERG tegenvallen van een paar miljoen. Ik zou niet weten hoe ze dit anders hadden moeten doen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

wat een block.

Howard is trouwens wel erg, erg goed vind ik. Nu al.

En over Gudde: ik vind de commentaren die hij altijd geeft eigenlijk altijd wel logisch en verhelderend. Ik zou niet weten hoe hij het anders had moeten doen.

Je had gewoon een schuld van 10 mln, komt die belastingtoestand bij van 4 mln en geraamde inkomsten door prestaties die wel ERG tegenvallen van een paar miljoen. Ik zou niet weten hoe ze dit anders hadden moeten doen.

De schuld bedraagt 42 miljoen, Kos.

Ze hebben het risisico genomen om enorme veel geld in ervaren spelers te pompen. Daarin zijn ze gefaald. Ik geef toe dat ik enorm blij was toen al die spelers kwamen. Ze hadden CL moeten halen, dat was de redding geweest. Achteraf is het risisco te groot geweest.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Grootste probleem is natuurlijk die talenten poules.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Martin Jol

Ajax is rond met de man voor een 5 jarig contract. 3 jaar coach en daarna TD waarin Blind eventueel na die 3 jaar dus van plek wisselt met Jol. En de assistenten van Jol, broer Cock, Petrovic en Ricardo Moniz zullen dan niet mee gaan wat ik prima vind. Alleen Moniz lijkt me wel een versterking. Prima techniekcoach zeggen ze. Moet er niet aan denken dat Petrovic bij Ajax loopt.

Ajax is vandaag in Hamburg voor de definitieve overname. Hopelijk werkt HSV wel een beetje mee.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De schuld bedraagt 42 miljoen, Kos.

Zoals ik het begrijp is dat gewoon dezelfde schuld min vooraf geraamde transferinkomsten?

Dat is dan nog steeds dezelfde schuld alleen (voorzichtiger, realistischer?) berekend.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Martin Jol

Ajax is rond met de man voor een 5 jarig contract. 3 jaar coach en daarna TD waarin Blind eventueel na die 3 jaar dus van plek wisselt met Jol. En de assistenten van Jol, broer Cock, Petrovic en Ricardo Moniz zullen dan niet mee gaan wat ik prima vind. Alleen Moniz lijkt me wel een versterking. Prima techniekcoach zeggen ze. Moet er niet aan denken dat Petrovic bij Ajax loopt.

Ajax is vandaag in Hamburg voor de definitieve overname. Hopelijk werkt HSV wel een beetje mee.

Nou, gefeliciteerd stelletje Ajacieden. De enige juiste trainer voor jullie club imo.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

kos schreef:

(quote)

Zoals ik het begrijp is dat gewoon dezelfde schuld min vooraf geraamde transferinkomsten?

Dat is dan nog steeds dezelfde schuld alleen (voorzichtiger, realistischer?) berekend.

Dat betekent dus dat een transfer van Wijnaldum en een Fer Feyenoord nog niet redt. Want dan blijft er nog steeds meer schuld over dan 21 miljoen.

Beenhakker lijkt ook af te haken. Hij twijfelt hevig. Hij wilde een Pool transfervrij meenemen, maar voor Feyenoord is het zelfs niet mogelijk om transfervrije spelers te halen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Nou, gefeliciteerd stelletje Ajacieden.

zo blij ben ik niet, hij past veel meer bij PSV. maar goed eerst nog rond komen met HSV en dan aan kijken wat hij er van bakt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

combi schreef:

(quote)
zo blij ben ik niet, hij past veel meer bij PSV. maar goed eerst nog rond komen met HSV en dan aan kijken wat hij er van bakt.

Maar hij is wel de beste keuze op dit moment (na 3 afzeggingen...).

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

zo blij ben ik niet, hij past veel meer bij PSV.

Hey, een Martin Jol-fan!?

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik lees nergens iets over concrete zaken tussen Jol en Ajax. Zou het wel erg jammer vinden en vooral onbegrijpelijk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

ajax&litmanen zit nu in Hamburg, dus hij weet het wel.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Lees alles uitgebreid via www.ajaxshowtime.com waar de bronen ook staan zoals vi.nl. Hopelyk komen ze er vandaag met hsv uit.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Ik lees nergens iets over concrete zaken tussen Jol en Ajax.

http://www.vi.nl/NieuwsItem/AjaxHeeftVijfjarigContractKlaarliggenVoorJol.htm

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

timbo_ schreef:

Woensdag is die kans het grootst bij Di Luca denk ik. Richting 2000 meter krijgt die het toch altijd wat lastiger.

Vind hem wel onverwachts goed presteren in de langere klimmen. Dat wat hij nu doet heeft hij nooit eerder gekund.

Edit: alsnog slotklim bekeken, lang leve Youtube. Die Menchov blijft ijzig kalm zeg. Ik hoop wel dat hij ook nog eens een keer gaat aanvallen, bijvoorbeeld woensdag.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2414 stemmen

Vijfjarig contract? Wordt een dure afkoopsom na een jaar...

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

En het hangt nog altijd van HSV af, dus zeker is het nog niet.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

2:20

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Blind is ondertussen wel echt te machtig binnen Ajax, in plaats dat hij van elke belangrijke functie bij Ajax ontheven wordt. Is hij nu al over een paar jaar de opvolger van Jol. Op basis waarvan? Na zijn carrière is hij op elke positie bij Ajax mislukt... Als Jol niet komt moet er een supporters opstand komen.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik snap ook helemaal niks van die constructie.

En ook niet van dat 5-jarig (!) contract.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Mooi filmpje.

Die Ferguson zat aardig te schelden op dat moment.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

1.18

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.