• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.121 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.575 acteurs
  • 199.683 gebruikers
  • 9.419.718 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Mooi filmpje.

Die Ferguson zat aardig te schelden op dat moment.

Altijd volgens mij. Of aan het kauwen of aan het schelden, narpot dat ie is.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Keiharde kerel volgens mij.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Volgens Bild is het rond tussen Ajax, HSV en Jol ("HSV-shock" ).

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Kai schreef:

Blind is ondertussen wel echt te machtig binnen Ajax, in plaats dat hij van elke belangrijke functie bij Ajax ontheven wordt. Is hij nu al over een paar jaar de opvolger van Jol. Op basis waarvan? Na zijn carrière is hij op elke positie bij Ajax mislukt... Als Jol niet komt moet er een supporters opstand komen.

Jeetje wat ben jy toch een negatief ingesteld mens. Zo machtig is hy niet. Hy is 1x coach geweest en daarna ontslagen. Als td teruggehaald en voor de toekomst zien ze een goede coach in hen. Dat is eventueel pas over 3 of 4 jaar mocht dit gerucht uberhaupt kloppen. Zou het ook niet raar vinden.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Volgens Bild is het rond tussen Ajax, HSV en Jol ("HSV-shock" ).

Heb je een link? Zou echt geweldig nieuws zyn. Dan toch nog een a niveau coach gehaald.

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Aktuelles aus Sport, FuÃ%u0178ball, Formel 1, Tennis, Boxen, Bundesliga, Wintersport - Bild.de

Edit: hoewel ze het nu alweer genuanceerd hebben met 'dat de onderhandelingen over de afkoopsom nog lopen'.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Bild is nog erger dan de Televaag, dus voorlopig heb ik nog hoop.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

[quote]Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Integendeel, ik hoor dezelde verhalen en beloftes alleen al veel te lang. In zijn functie bij ajax is hij niet machtig, wel door alle contactenmet de mensen intern en in de media. Van Gelder noemde hem notabene een goede optie!

(quote)
Blind is technisch manager en geen directeur. Als Td is hij al ooit mislukt door de slechtste aankopen in de Ajax geschiedenis te doen (Verlaat, Vierklau, winter). Goede vriend en ervaringsloze john vd brom mocht toen de jeugd gaan doen

Als trainer stuurde destijds Vermaelen en ik geloof ook Lindgren weg zonder betere opties te hebben. Gelukkig *kuch* kregen we toen Lindenbergh en Rosenberg terug... Waarom met nu per se over een paar jaar Blind coach worden? Op basis waarvan?

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

(afbeelding)

. altijd lachen met Bild.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2414 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

.... Als td teruggehaald en voor de toekomst zien ze een goede coach in hen. Dat is eventueel pas over 3 of 4 jaar mocht dit gerucht uberhaupt kloppen. Zou het ook niet raar vinden.

Waarom zou hij over 3 jaar ineens een goede coach zijn? Hij blijft toch technisch manager tot die tijd en doet toch ondertussen geen ervaring op als coach?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik had al een schijthekel aan Jol, dus hij gaat naar de goede club.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Cisse naar Twente. Die kan Feyenoord dus ook uit zijn hoofd zetten. Of ik bedoel eigenlijk de supporters, Feyenoord zelf wist al dat Cisse onhaalbaar was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zo'n speler moet je niet eens willen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind Cisse best goed eigenlijk.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Nogal ja.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

HSV fans zijn ook alvast blij.

Ich könnte kotzen.

Für mich ist er gestorben...

Das wars mit der neuen Saison.

Tschüss Europaleague-Finale im eigenen Stadion...

Wenn er das tut, ist er für mich das Größte Arschloch der Vereinsgeschichte.

.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Haha altijd leuk, HSV fora.

Ik lees verhalen dat Jol niet mag investeren voor komend seizoen daar terwijl hij wel toppers als Vd Vaart, Kompany en De Jong is kwijtgeraakt. Ofwel, het zal slechter gaan dat dit seizoen want de concurrentie versterkt zich wel.

Je kan van Ajax zeggen wat je wil, maar daar is wel geld en Jol zal zeker mogen investeren.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

@ Don Dijks filmpje:

Niemand maakt leukere voetbal tv dan de BBC! Erg grappig dit. Dat Ferguson moment had ik al vaker gezien, blijft hilarisch.

Ik heb ook eens zon filmpje gezien dat hij denkt dat United heeft gescoord. Dan begint hij helemaal te juichen en doet de handen in de lucht en dan ontdekt hij dat het geen goal was. Die blik dan op zijn kop, onbetaalbaar

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zou me niks verbazen als ze door gaan ten koste van Roda. Wel een leuke club ook voor de Eredivisie trouwens, echt een slapend reusje.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

Zou me niks verbazen als ze door gaan ten koste van Roda. Wel een leuke club ook voor de Eredivisie trouwens, echt een slapend reusje.

Over wie heb je het nu?

kappeuter (crew films)

• 74678 berichten
  • 5987 stemmen

Cambuur

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

I know. Maar Donnie begint lukraak wat te vertellen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oh ik zie het, haha. Ik was weer es met mezelf in discussie. Ja ik bedoel dat stelletje Friezen inderdaad.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

kos schreef:

wat een block.

Howard is trouwens wel erg, erg goed vind ik. Nu al.

Mooi ziekelijk block toch.

Howard is inderdaad al heel erg goed. Hij is ook veel meer een teamplayer dan James. Binnenkort is het prince James en King Howard.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ach, Cambuur voelen zich niet eens Friezen. .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Binnenkort is het prince James en King Howard.

En emperor Rose .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

En de keeper van Cambuur gaat naar BV Veendam na dit seizoen. Ik hoop zo dat ze promoveren.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Louis mag trouwens ook niet klagen. Die lijkt met Bayern Mario Gomez binnen te halen voor de aanval. Niet verkeerd lijkt me.

Het kan niet anders dan dat Bayern denk ik keihard terugkeert aan het front en simpel de titel gaat pakken met zon ploeg.

Sneijder wordt ook genoemd daar. Ribery zou vertrekken en Bayern zou hem bij Real kwijt willen om zo Sneijder te halen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Zou Sneijder niet graag in de Bundesliga zien ballen

In Engeland zou ik hem nog steeds het liefste zien, achter de spitsen bij Manu of Arsenal.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie hem graag bij een team die hem gewoon achter de spitsen opstelt met een vrije rol. Als je dat doet dan heeft elke club goud in handen met Wesley. Maar als hij de hele tijd moet meeverdedigen enzo, dan benut je grotendeels zijn klasse niet. Zie WK 2006 waar van Basten hem als controleur gebruikte. Fout.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.