- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Altijd volgens mij. Of aan het kauwen of aan het schelden, narpot dat ie is. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Volgens Bild is het rond tussen Ajax, HSV en Jol ("HSV-shock"
).
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Blind is ondertussen wel echt te machtig binnen Ajax, in plaats dat hij van elke belangrijke functie bij Ajax ontheven wordt. Is hij nu al over een paar jaar de opvolger van Jol. Op basis waarvan? Na zijn carrière is hij op elke positie bij Ajax mislukt... Als Jol niet komt moet er een supporters opstand komen.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Volgens Bild is het rond tussen Ajax, HSV en Jol ("HSV-shock"
).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Aktuelles aus Sport, FuÃ%u0178ball, Formel 1, Tennis, Boxen, Bundesliga, Wintersport - Bild.de
Edit: hoewel ze het nu alweer genuanceerd hebben met 'dat de onderhandelingen over de afkoopsom nog lopen'.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Bild is nog erger dan de Televaag, dus voorlopig heb ik nog hoop.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
[quote]Ajax&Litmanen1 schreef:
Integendeel, ik hoor dezelde verhalen en beloftes alleen al veel te lang. In zijn functie bij ajax is hij niet machtig, wel door alle contactenmet de mensen intern en in de media. Van Gelder noemde hem notabene een goede optie!

Als trainer stuurde destijds Vermaelen en ik geloof ook Lindgren weg zonder betere opties te hebben. Gelukkig *kuch* kregen we toen Lindenbergh en Rosenberg terug... Waarom met nu per se over een paar jaar Blind coach worden? Op basis waarvan?
PatrickL
-
- 1586 berichten
- 2414 stemmen
.... Als td teruggehaald en voor de toekomst zien ze een goede coach in hen. Dat is eventueel pas over 3 of 4 jaar mocht dit gerucht uberhaupt kloppen. Zou het ook niet raar vinden.
Waarom zou hij over 3 jaar ineens een goede coach zijn? Hij blijft toch technisch manager tot die tijd en doet toch ondertussen geen ervaring op als coach?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik had al een schijthekel aan Jol, dus hij gaat naar de goede club.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Cisse naar Twente. Die kan Feyenoord dus ook uit zijn hoofd zetten. Of ik bedoel eigenlijk de supporters, Feyenoord zelf wist al dat Cisse onhaalbaar was.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo'n speler moet je niet eens willen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
HSV fans zijn ook alvast blij.
Das wars mit der neuen Saison.
Tschüss Europaleague-Finale im eigenen Stadion...
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Haha altijd leuk, HSV fora.
Ik lees verhalen dat Jol niet mag investeren voor komend seizoen daar terwijl hij wel toppers als Vd Vaart, Kompany en De Jong is kwijtgeraakt. Ofwel, het zal slechter gaan dat dit seizoen want de concurrentie versterkt zich wel.
Je kan van Ajax zeggen wat je wil, maar daar is wel geld en Jol zal zeker mogen investeren.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
@ Don Dijks filmpje:

Niemand maakt leukere voetbal tv dan de BBC! Erg grappig dit. Dat Ferguson moment had ik al vaker gezien, blijft hilarisch.
Ik heb ook eens zon filmpje gezien dat hij denkt dat United heeft gescoord. Dan begint hij helemaal te juichen en doet de handen in de lucht en dan ontdekt hij dat het geen goal was. Die blik dan op zijn kop, onbetaalbaar 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zou me niks verbazen als ze door gaan ten koste van Roda. Wel een leuke club ook voor de Eredivisie trouwens, echt een slapend reusje.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zou me niks verbazen als ze door gaan ten koste van Roda. Wel een leuke club ook voor de Eredivisie trouwens, echt een slapend reusje.
Over wie heb je het nu? 

Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
I know. Maar Donnie begint lukraak wat te vertellen.

Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Oh ik zie het, haha. Ik was weer es met mezelf in discussie. Ja ik bedoel dat stelletje Friezen inderdaad.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Mooi ziekelijk block toch.
Howard is inderdaad al heel erg goed. Hij is ook veel meer een teamplayer dan James. Binnenkort is het prince James en King Howard.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ach, Cambuur voelen zich niet eens Friezen.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Binnenkort is het prince James en King Howard.
En emperor Rose
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
En de keeper van Cambuur gaat naar BV Veendam na dit seizoen.
Ik hoop zo dat ze promoveren. 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Louis mag trouwens ook niet klagen. Die lijkt met Bayern Mario Gomez binnen te halen voor de aanval. Niet verkeerd lijkt me.
Het kan niet anders dan dat Bayern denk ik keihard terugkeert aan het front en simpel de titel gaat pakken met zon ploeg.
Sneijder wordt ook genoemd daar. Ribery zou vertrekken en Bayern zou hem bij Real kwijt willen om zo Sneijder te halen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Zou Sneijder niet graag in de Bundesliga zien ballen
In Engeland zou ik hem nog steeds het liefste zien, achter de spitsen bij Manu of Arsenal.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie hem graag bij een team die hem gewoon achter de spitsen opstelt met een vrije rol. Als je dat doet dan heeft elke club goud in handen met Wesley. Maar als hij de hele tijd moet meeverdedigen enzo, dan benut je grotendeels zijn klasse niet. Zie WK 2006 waar van Basten hem als controleur gebruikte. Fout.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.