• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.685 gebruikers
  • 9.419.776 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Dat is natuurlijk een beetje op de man en flauw.

Inderdaad, maar ik begrijp werkelijk niet hoe je dat allemaal kan schrijven. Je hebt blijkbaar hele andere wedstrijden gezien dan ik. Ja, hij heeft fouten gemaakt, maar ze net zo vaak gered (Fiorentina bijvoorbeeld). Geef 'm twee seizoenen en hij is top. Pas 23 ook, voor een keeper is dat echt nog heel jong (die zijn meestal op hun 30e pas top). Velthuizen en Vorm zie ik net zo veel fouten maken.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ik zeg ook niet dat het helemaal nooit meer goed komt met hem of zo. Maar ik vind hem echt niet zo talentvol en vergeleken met een Vorm of Velthuizen (zeg ik nota bene als NEC'er) mag hij niet eens hun veters strikken.

(En af en toe een bal op ene belangrijk moment tegenhouden is voor mij heel wat meer toevallig en minder als talent te omschrijven dan al die keren dat hij verkeerd uitkomt, verkeerd timed, een bloednerveuze indruk maakt, bij hoge ballen het liefst onder het gras duikt, de bal nooit klem pakt etc., dat zijn voor mij dus wel punten waar je een keeperstalent op kunt beoordelen, niet een bal tegen Fiorentina).

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

We zullen zien wie er over 5 jaar keeper van het Nederlands elftal is.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Waarschijnlijk nog steeds van der Sar..

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Hehe, in ieder geval niet de keeper van RBC of Haarlem die Vermeer dan waarschijnlijk inmiddels is. .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Pff wat een etappe vandaag. De mooiste sinds heel lange tijd in een grote ronde. Woensdag en vrijdag weer aankomsten bergop. Heb er nu alweer zin in.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Waar fiets jij altijd dan?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind dit wel een mooie uitspraak van Romeo Castelen over Elia die weleens naar HSV zou kunnen gaan.

Als wij straks samen op de vleugels lopen, zijn we niet te stoppen.

Ik was Castelen al bijna vergeten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wie niet?!

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Toch had Feyenoord Castelen goed kunnen gebruiken dit jaar. Zelfde soort voetballer als Slory, maar dan een niveautje beter.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ze zijn allebei toch behoorlijk vaak geblesseerd. Wel zonde, net als Vlaar.

Ik vind Vermeer een vrij overschatte voetballer. Het talent heeft hij zeker wel, maar hij moet toch een hoop zekerder worden. Het is ook niet een keeper van de vlotte ingrepen en de klemvaste ballen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

De beste keeper van de Eredivisie is uiteraard Romero gevolgd door Boschker. Daarna volgen enkele keepers Babos, Veldhuizen, Vorm, Ten Rouwelaar en Stekelenburg. De minste keepers vind ik Issakson, Heijblok, Castro, Timmer, Vermeer en vandenbussche.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Sorry, maar Boschker vind ik erg zwak geworden de laatste seizoenen. Zeer onzeker en rijp voor een andere divisie.

Vergeet overigens Luciano niet, jong, talentvol en na Romero het vaakst de 0 gehouden.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Boschker is nog een prima keeper voor de Eredivisie, het niveau van de gemiddelde eredivisiekeeper is al niet hoog.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Don Dijk schreef:

Vergeet overigens Luciano niet, jong, talentvol en na Romero het vaakst de 0 gehouden.

Oh Luciano is ook een prima keeper. Ik vind hem af en toe nog een beetje te onstuimig.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, Luciano is misschien wel de beste keeper.

Vond ik in België ook altijd erg goed.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond Boschker wel altijd goed hoor, hoorde voor mij altijd tot de top-5 in Nederland maar ik heb hem dit seizoen dingen zien doen op TV waarvan ik dacht: Oei oei.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Luciano is in mijn boekje één van mijn favoriete keepers, bijna een schande dat ie in de eredivisie keept. Die zou in Spanje niet misstaan. Ik hou wel van dat soort keepers, niet al te grote keepers met katachtige saves.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik hou wel van dat soort keepers, niet al te grote keepers met katachtige saves.

Zoals Vermeer dus.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Romero is toch gewoon de beste keeper van de eredivisie. Die heeft helemaal geen gekke dingen gedaan.

Overigens mag Luijckx weg bij AZ, samen met Luirink, Donk, Koenders Cziommer, Waterman en Pelle.

Diego naar Juventus en Olsen definitief geen trainer van Ajax.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Romero heeft een hele goede verdediging voor hem staan. vind ik de prestaties van Luciano wel indrukwekkender.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zavo schreef:

Zoals Vermeer dus.

Don't push your luck .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Met Feyenoord gaat het voorlopig niet goed komen. Feyenoord heeft een veel hogere schuld dan Gudde & Co doen vermoeden. 42 miljoen is de schuld. Ze hebben het geld dat de spelers op moeten leveren van de schuld afgehaald en komen zo uit op 21 miljoen euro. Dat zullen ze destijds ook al gedaan hebben toen ze Kuijt en Drenthe verkochten.

Dus als Feyenoord Wijnaldum voor pak 'm beet 15 miljoen euro verkoopt, heeft Feyenoord nog een schuld van 27 miljoen.

Feyenoord is dus doodziek. De komende 5 jaar hoef je niets van Feyenoord te verwachten of er moet een wonder gebeuren.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Wat doen de Magic het fantastisch tegen de Cavs. De 4de game word heel belangrijk voor de Cavs, als de Magic deze thuis weten te winnen, dan staat het 3-1 en dan ben ik ervan overtuigd, dat de Magic het gaan halen.

De lakers verliezen vanavond van de Nuggets.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gini zit in talent poul 1 dus ook met verkoop schiet je weinig op. Feyenoord is doodziek en Gudde moet gewoon weg. Er moet weer een echte zakenman aan het roer komen die zich hard opstelt. Ja, we hebben een type v.d. Herik nodig.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Maar jongens, 42 miljoen euro is toch niet normaal? Als er niets gebeurd is het einde Feyenoord. UIteraard zal Feyenoord nooit kapot gaan, maar ze zitten er nu wel erg dichtbij.

Je hebt gelijk wat betreft Wijnaldum. Dat was ik nog vergeten ook...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

happie schreef:

Wat doen de Magic het fantastisch tegen de Cavs. De 4de game word heel belangrijk voor de Cavs, als de Magic deze thuis weten te winnen, dan staat het 3-1 en dan ben ik ervan overtuigd, dat de Magic het gaan halen.

De lakers verliezen vanavond van de Nuggets.

Inderdaad mooie serie. Orlando staat defensive echt wel als een huis en als je LeBron wegdenkt dan zijn de Cavs misschien wel één van de minste teams van de NBA.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Maar jongens, 42 miljoen euro is toch niet normaal? Als er niets gebeurd is het einde Feyenoord. UIteraard zal Feyenoord nooit kapot gaan, maar ze zitten er nu wel erg dichtbij.

Het is ook niet normaal en het had nooit zover mogen en kunnen komen. Er moet een serieus wonder gebeuren maar ik heb ook zo'n voorgevoel dat er in het bestuur een smerig spelletje gespeeld wordt. Feyenoord wordt leeggeroofd door die geldwolven. Ik zeg het niet graag maar er moet een "echte" rel komen voor het maasgebouw met drastische maatregelen. Ze blijven zich doodlachen daaro.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Feyenoord zal inderdaad niet kapot gaan, maar dit is wel serieus voor een Nederlandse club. Zelfs als ajacied zijnde vind ik het zonde. Ajax moet van mij altijd boven Feyenoord eindigen, maar zo'n topclub naar de afgrond zien glijden vind ik niets.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Maar zal een nieuw bestuur alle problemen doen oplossen. De enige redding is iemand die in Feyenoord investeert. Anders komt het niet goed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.