• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.798 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg het nog maar eens.

Michel Preud'homme zou een uitstekende trainer voor Ajax zijn.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nomak schreef:

Heeft net iets te weinig ervaring denk ik. Ik ken 'm verder als trainer niet, maar z'n resultaten zijn goed en hij schijnt ook voor mooi voetbal te gaan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Nomak schreef:

Hij zal in ieder geval bestere beslissingen nemen wat betreft de keepers.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

. maar dat zouden wij zelfs doen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ajax heeft de twee beste Nederlandse keepers in huis (na Sar uiteraard), je moet alleen wel een keuze maken en daar achter blijven staan.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Daarover verschillen de meningen zullen we maar zeggen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Twee beste? Stekelenburg top 5 misschien en Vermeer is middenmotor waardig.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Inderdaad, de afgelopen tijd heeft wel bewezen dat ze niet de 2 beste keepers zijn, Zavo.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Stekelenburg is zonder twijfel de beste (dat hij een wat mindere periode had, dat heeft elke keeper/speler wel eens en mag je ook Van Basten aanrekenen die hem geen 100% vertrouwen gaf). Vermeer is misschien momenteel nog niet de beste, maar wel het grootste talent en over 5 jaar waarschijnlijk de onomstreden nummer 1 van Nederland.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Ajax heeft de twee beste Nederlandse keepers in huis (na Sar uiteraard), je moet alleen wel een keuze maken en daar achter blijven staan.

Is Gentenaar nog steeds zo goed?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Als ik moet kiezen tussen Stekelenburg en Vermeer, dan is de keuze snel gemaakt.

Vermeer zou bij mij altijd de voorkeur krijgen. Daar zit meer in, ik zou liever hem het vertrouwen geven.

Stekelenburg heeft totaal geen uitstraling. En toen Vermeer de voorkeur kreeg, heeft Stekelenburg zich ook van zijn slechtste kant laten zien door te zeggen dat hij niet van plan was om te vechten voor zijn plaats en was hij al aan het denken aan een vertrekken bij Ajax. Erg zwak van hem.

Vermeer daarentegen heeft altijd karakter getoond door plaats te nemen op de bank, wachtend op zijn kans.

Maar nogmaals, dit is gewoon mijn mening over deze 2 keepers.

Ik denk dat de meesten wel voor Stekelenburg zouden kiezen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Don Dijk schreef:

Is Gentenaar nog steeds zo goed?

.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Wie is er dan beter volgens jullie? Alleen Vorm komt nog in de buurt, maar die liep ook te klooien de laatste tijd.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Vermeer heeft nog niet bewezen beter te zijn dan Velthuizen en Vorm, bijvoorbeeld.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Vermeer is 100x beter dan Velthuizen. Laat die maar lekker naar Feyenoord gaan, past er goed, zowel qua niveau als qua persoonlijkheid (middelmatig en lomp).

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Wie is er dan beter volgens jullie? Alleen Vorm komt nog in de buurt, maar die liep ook te klooien de laatste tijd.

Pff, Timmer is nog beter.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Zavo schreef:

Vermeer is 100x beter dan Velthuizen. Laat die maar lekker naar Feyenoord gaan, past er goed, zowel qua niveau als qua persoonlijkheid (middelmatig en lomp).

Ik gebruik 'm niet vaak, maar nu is hij bijna noodzakelijk:

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Timmer.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Timmer.

Inderdaad, Timmer:

Maar dus liever nog Timmer dan Vermeer, kunt ge nagaan.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Don Dijk schreef:

Maar dus liever nog Timmer dan Vermeer, kunt ge nagaan

...hoeveel kijk jij er op hebt.

Een goede keeper kan meer dan een bal tegenhouden en zelfs daarmee heeft Timmer tegenwoordig moeite. Velthuizen is een aardige lijnkeeper, verder is het niks.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De tijd zal het leren. Nogmaals: voorlopig heeft Vermeer nog niet bewezen een topkeeper te zijn. Daarvoor heb ik 'm teveel zien schutteren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Maar een bal tegen houden is wel een makkelijke eigenschap om te hebben hoor, als keeper zijnde. Vermeer zou een goede zaalvoetbal-keeper zijn.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Vermeer, Vorm of Velthuizen, dan kies ik voor Vermeer.

Al hebben die andere 2 ook hele goede wedstrijden gekeept.

Maar hoe is het eigenlijk met een talent als Tim Krul?

Afgeschreven of komt die jongen er nog?

Ik weet niet of er hier iemand is die hem volgt.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Zavo schreef:

Ik zou zelfs liever die Holle Bolle Gijs van Volendam in m'n goal hebben dan Vermeer. En dat meen ik serieus.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja man, Verhoeven is helemáál beter dan Vermeer inderdaad! Komt ook uit Ajax-jeugd!

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

kos schreef:

Ik zou zelfs liever die Holle Bolle Gijs van Volendam in m'n goal hebben dan Vermeer. En dat meen ik serieus.

Tja, ik hoop voor je dat NEC 'm koopt. Ik kan hier echt alleen maar uit concluderen dat jij er helemaal niets van snapt of dat je echt zo'n hekel hebt aan alles wat van Ajax komt dat je echt zo gaat denken.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik snap echt niet wat jullie tegen Vermeer hebben.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Tja, ik hoop voor je dat NEC 'm koopt. Ik kan hier echt alleen maar uit concluderen dat jij er helemaal niets van snapt of dat je echt zo'n hekel hebt aan alles wat van Ajax komt dat je echt zo gaat denken.

Verhoeven komt van Ajax.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Dat is natuurlijk een beetje op de man en flauw.

Ik vind Babos ook veel beter dan Verhoeven hoor. Maar Vermeer is zo'n beetje de enige keeper in de eredivisie die ik me kan herinneren die ik zowaar meer fout zie doen dan goed en meer punten voor z'n team zie verliezen dan winnen. Echt onvoorstelbaar.

Ik verbaas me daar al heel lang over en gelukkig heb ik steeds meer medestanders. Heeft verder weinig met Ajax te maken want ik kan genoeg goede spelers bij Ajax opnoemen, zou niet weten waarom ik Vermeer dan opeens als Ajax-speler moet afzeiken. Bij Willem II was het ook helemaal niks trouwens.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Maar Vermeer is zo'n beetje de enige keeper in de eredivisie die ik me kan herinneren die ik zowaar meer fout zie doen dan goed en meer punten voor z'n team zie verliezen dan winnen. Echt onvoorstelbaar.

Je vergeet Bram Castro.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.