• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.124 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.686 gebruikers
  • 9.419.798 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Er is al eerder op gewezen dat Rabobank geen ploeg heeft om de roze trui van Denis Mensjov te verdedigen. Dat was vandaag geen probleem. De ploeg van Danilo Di Luca heeft keihard gewerkt om een kopgroep in te halen met het doel hem aan een etappezege met belangrijke bonificatieseconden te helpen in een etappe met een op zijn lijf geschreven aankomst die op de laatste 500 meter na doet denken aan de muur van Hoei in de Waalse Pijl. Deze missie is mislukt. De kopgroep is niet bijgehaald en de Rus heeft geen seconde op de Italiaan hoeven prijsgeven. Simon Gerrans boekt een mooie etappezege. Hij was met afstand de sterkste renner uit de kopgroep.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25180 stemmen

Inderdaad speranza, toen bleek dat LPR het gat niet dicht kon krijgen was Gerrans de torenhoge favoriet voor de rit. Ik denk dat Rabobank morgen weer niet veel gaat doen. Er gaat een groep wegrijden van een mannetje of 10 en die zullen gaan uitmaken wie de rit wint. Het lijkt me een ideale etappe voor mannen als Voigt, Wiggins, Cardenas, Augustyn, Tiralongo, Efimkin, Cataldo enz. om een rit te winnen of de top twintig in te schieten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De absolute Europese top is klein. AC Milan, Man Utd en Barcelona.

Daaronder een grote groep met oa Liverpool, Arsenal, Chelsea, Real, Juventus, Inter, Bayern, Porto etc.

Daaronder ploegen als PSV, Roma, Celtic, Valencia, Sevilla, Bremen etc.

Uit welk jaar stamt dit berichtje?

Natuurlijk is Liverpool niets minder dan AC Milan. Psv is veel minder dan 3, 4 jaar geleden. Die staan echt niet direct onder Liverpool, Real, Arsenal, etc.

De absolute top kent meer clubs dan 3. En als er al 3 uitgekozen moeten worden, dan hoort Milan er niet bij op dit moment.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Top: kwartfinalisten Champions League.

Subtop: resterende teams uit 1 ronde daaronder.

Sim-pel.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

De Europese top is toch gewoon op dit moment Bayern, Milan, Inter, ManU, Juve, Chelsea, Real, Liverpool, Arsenal en Barca.

De subtop is daarentegen nog breder. Met de Spurs, Lyon, Bremen, HSV, Rangers, Porto, Marseille en de upcoming oostblokploegen zoals Shaktar, CSKA en Zenith. Het valt me overigens tegen, dat die oostbloklanden nog geen potten kunnen breken in de CL, volgens mij (correct me if i am wrong) is dat alleen Dinamo Kieve in een periode gelukt.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Goede game 3 win van de Lakers. Bryant trok zijn ploeg wederom naar een overwinning en de Lakers wisten "Melo" goed af te stoppen. Fantastische finales, ik blijf het zeggen. Met toch de play van de play offs is voor mij toch de buzzerbeater van Lebron, die had echt alles.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

happie schreef:

De Europese top is toch gewoon op dit moment Bayern, Milan, Inter, ManU, Juve, Chelsea, Real, Liverpool, Arsenal en Barca.

Dat vind ik wel erg breed, ik zou zeggen de Engelse top 3, aangevuld met Barcelona en wellicht Arsenal.

Milan, Bayern, Inter en Real moeten eerst naar weer 's bij de laatste 4 in de CL zien te komen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Helemaal mee eens. Deze teams steken op het gebied van fysiek, techniek en strategie mijlenver boven de rest uit.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Dit voetbaljaar is niet helemaal de maan. RVVH is gepromoveerd naar de hoofdklasse. Hoppa!

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat ik niet snap bij Real is dat ze Sneijder kopen en hem fout gebruiken.

Doet me erg denken aan een bepaalde NL club die driekwart van hun aankopen op de verkeerde plek zet.. .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

(quote)

Doet me erg denken aan een bepaalde NL club die driekwart van hun aankopen op de verkeerde plek zet.. .

Ik weet het. BV Veendam...

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Klopt. Wie zet Gio nu op het middenveld, Landzaat centraal achterin en Hofland in de basis?

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ja hoor weer 1 en 2 voor Brawn GP. Button word met twee vingers in de neus kampioen. De enige bedreiging voor hem is zijn ploeggenoot.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

happie schreef:

De subtop is daarentegen nog breder. Met de Spurs,

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

happie schreef:

Ja hoor weer 1 en 2 voor Brawn GP. Button word met twee vingers in de neus kampioen. De enige bedreiging voor hem is zijn ploeggenoot.

Verschil wordt wel met de week kleiner, maar dit jaar zal hij wel wereldkampioen gaan worden verwacht ik. Hierdoor ga je wel vraagtekens zetten bij de eerdere wereldkampioenschappen. Button is natuurlijk geen wereldkampioen, zou je zeggen.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Verschil wordt wel met de week kleiner, maar dit jaar zal hij wel wereldkampioen gaan worden verwacht ik. Hierdoor ga je wel vraagtekens zetten bij de eerdere wereldkampioenschappen. Button is natuurlijk geen wereldkampioen, zou je zeggen.

Verschil met wie?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ferrari, als de Redbull daarin mee kan dan hoop kan de 2de seizoenshelft weleens erg spannend worden.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Goede tactiek van Cervelo.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Oh ja dat wel. Ik dacht even dat je in punten bedoelde. Ik hoop ook dat Williams (Rosberg in dit geval) zijn goede trainingen ook in de race kan voorzetten. Dit weekend zat daar een stijgende lijn in.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De tactiek van Cervelo is inderdaad onbegrijpelijk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Mogelijke spelersruil Hofs en Velthuizen. Dat zou geweldig zijn voor Feyenoord.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Hopelijk is Vitesse niet zo achterlijk dat ze dat ook echt doen. Hofs is erg overschat. Velthuizen trouwens ook maar die heeft zeker talent. Maar wel ietswat overhyped.

Edit: Vitesse denkt dus wel na:

Vitesse ontkent spelersruil tussen Hofs en Velthuizen

Geschreven op zondag, 24 mei om 18:05

Vitesse ontkent de eerdere berichtgeving dat de van Feyenoord gehuurde Nicky Hofs betrokken wordt in een spelersruil met doelman Piet Velthuizen. Volgens technisch directeur Marc van Hintum is de Arnhemse club wel met Feyenoord in gesprek over een definitieve overname van Hofs, maar is een ruil met Velthuizen niet aan de orde. Omdat de financiële huishouding van beide clubs niet al te positief is, werd in diverse media de suggestie gewekt dat er een ruildeal met gesloten beurzen op komst was. Vitesse wil namelijk graag door met Hofs en Feyenoord is op zoek naar een vervanger voor Henk Timmer. Het contract van de Oranje-international wordt niet verlengd.

Volgens RTV Rijnmond maakt Erwin Mulder komend seizoen mogelijk deel uit van het keepersgilde van Vitesse. De jonge doelman werd afgelopen seizoen door Feyenoord verhuurd aan Excelsior en zal volgend seizoen aan een Eredivisieclub worden uitgeleend. Bovendien heeft Mulder, die sinds kort in Arnhem woont, met Louis Laros dezelfde zaakwaarnemer als Hofs en Velthuizen.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Man, Newcastle United en Middlesbrough naar het Championship..

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ik las het ook net. Maar goed, die ontkenningen kennen we onderhand.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Respekked schreef:

Man, Newcastle United en Middlesbrough naar het Championship..

Bizar en jammer dat zulke clubs eruit vliegen. Dat kan zomaar in Engeland. Een aantal jaren geleden waren beide clubs nog redelijk succesvol. Newcastle speelde nota bene in de CL en Middlesbrough stond in de finale van de UEFA Cup - ook al zegt dat laatste niet heel veel.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Terechte afstraffing voor het schandalige beleid in Newcastle. Lullig voor supporters, de beleidsmakers echter verdienen niet beter. Geen visie of beleid in Newcastle alleen maar kopen,kopen, kopen en trainers ontslaan.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Geen visie of beleid in Newcastle alleen maar kopen,kopen, kopen en trainers ontslaan.

Doet me denken aan een club uit Nederland.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Een gelijkenis die er tot bepaalde hoogte dan ook zeker is op het gebied van trainers ontslaan.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Nomak schreef:

(quote)

Doet me denken aan een club uit Nederland.

Roda...alleen hebben die dan geen geld om iets van niveau te kopen?

PS: Laten we Owen maar eens ophalen bij Newcastle dan haha

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ongelooflijk als je die namen van de spelers ziet bij Newcastle.

Dat zoiets kan degraderen.

@ Ajax&Litmanen1

Kopen, kopen en nog eens kopen.

Ik had het natuurlijk over aan andere club dan Roda.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.