- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat is niet waar. Orbit wijst in dit verband zeer treffend op Real Madrid. Die doen het weliswaar aanzienlijk beter dan voormalige topclub Ajax. Ook de Koninklijken hebben ondanks een zeer groot budget de laatste jaren geen aansprekende resultaten meer bereikt.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Dat is niet waar. Orbit wijst in dit verband zeer treffend op Real Madrid. Die doen het weliswaar aanzienlijk beter dan voormalige topclub Ajax. Ook de Koninklijken hebben ondanks een zeer groot budget de laatste jaren geen aansprekende resultaten meer bereikt.
weer allemaal slappe ge O-H.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het gaat er natuurlijk om wat Real Madrid de laatste 10 jaar in Europees verband heeft gepresteerd. Helemaal niets.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het gaat er om wat Real Madrid de laatste 10 jaar heeft gepresteerd. Wat heeft Onderhond hier trouwens mee te maken?
Ge OuweHoer.... Hoe toepasselijk eigenlijk. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als je geen verstand van voetbal hebt kun je je zinloos commentaar beter voor je houden. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dacht al dat het verstandig was je te quoten. 
Maar naar wie is je laatste opmerking bedoeld?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Quoten is overbodig als je reageert op het laatste bericht. Ik reageer dus op jou.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Het gaat er natuurlijk om wat Real Madrid de laatste 10 jaar in Europees verband heeft gepresteerd. Helemaal niets.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Quoten is overbodig als je reageert op het laatste bericht. Ik reageer dus op jou.
Ik geef je enkel uitleg omdat je de opmerking van Combi niet begreep... Wat dat met verstand van voetbal te maken heeft is mij volstrekt onduidelijk..... Bovendien lijkt Combi er duidelijk meer van te weten dan jij. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zelfs ik kan me vergissen. Die overwinningen in 2000 en 2002 waren in mijn beeldvorming langer dan 10 jaar geleden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Wikipedia wijsheid staat voor mij zeker niet gelijk aan meer verstand van voetbal hebben. Je moet met betere argumenten komen om mij te overtuigen van je niet onderbouwde stelling dat combi meer verstand van voetbal zou hebben dan ik.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Wikipedia wijsheid staat voor mij zeker niet gelijk aan verstand van voetbal.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
CL eindzege in 1998, 2000 en 2002. Slecht zeg...
En Real is een slecht voorbeeld. Neem bv Chelsea. Fors investeren brengt wel degelijk hoger niveau en prijzen/finales.
En Real doet het zo slecht niet. Was de laatste 2 jaar kampioen en speelt altijd mee in Europa om de prijzen.
Geef Ajax 300 miljoen en ze kunnen dat ook. Geld is allesbepalend. Je kan er heel ver mee komen alleen voor de duels tegen soortgelijke teams heb je uiteraard ook visie nodig.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wikipedia wijsheid staat voor mij zeker niet gelijk aan meer verstand van voetbal hebben. Je moet met betere argumenten komen om mij te overtuigen van je niet onderbouwde stelling dat combi meer verstand van voetbal zou hebben dan ik.
Ik heb het niet over verstand ik heb het over 'er meer van weten'....
Maar over loze kreten gesproken. Leg mij maar eens uit wat de relatie is tussen geen voetbalverstand hebben tot het wel weten wat de afkorting ge O-H betekend?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ Ajax&Litmanen1 Ik heb al toegegeven dat ik eerst Wikipedia had moeten raadplegen. Dat heeft combi ook gedaan vóór hij mij terecht op de fout in mijn bericht over Real Madrid wees. Voor een topclub als Real Madrid is 7 jaar zonder de enige titel die er echt toe doet natuurlijk al veel te lang geleden. Buiten Casillas en Raul spelen er zonder er eerst Wikipedia op te gaan naslaan geen spelers meer uit het elftal van 2002 in het huidige Real Madrid.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Je ontwijkt mijn vraag.....
Ik vind 3 CL in 11 jaar een geweldig resultaat. 7 jaar zonder is misschien wat lang, maar als je je bedenkt dat er een stuk of 8 top clubs zijn die 'm zo af en toe moeten winnen is 7 jaar ook weer niet zo'n heel gekke tijd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
@ Ajax&Litmanen1 Ik heb al toegegeven dat ik eerst Wikipedia had moeten raadplegen. Dat heeft combi ook gedaan vóór hij mij terecht op de fout in mijn bericht over Real Madrid wees. Voor een topclub als Real Madrid is 7 jaar zonder de enige titel die er echt toe doet natuurlijk al veel te lang geleden. Buiten Casillas en Raul spelen er zonder er eerst Wikipedia op te gaan naslaan geen spelers meer uit het elftal van 2002 in het huidige Real Madrid.
Ik las die reactie's net pas, vandaar.
Maar dat Real al jaren nu faalt moge duidelijk zijn. Maar ze blijven ondanks mismanagement door hun vele geld wel Spaanse en Europese top. Als je alleen al hoort welke bedragen ze uitgeven. 27 voor Sneijder, 27 voor Huntelaar, ruim 30 voor Pepe etc. Zo kan ik het ook.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Geef Ajax 300 miljoen en ze kunnen dat ook. Geld is allesbepalend. Je kan er heel ver mee komen alleen voor de duels tegen soortgelijke teams heb je uiteraard ook visie nodig.
Denk dat de wat gevestigdere namen nog niet komen, omdat de NL competitie niet zo boeiend is, ondanks dat ajax zoveel te besteden zou hebben. Geld of geen geld. De grootste talenten komen wel, omdat de Nederlandse competitie daar wel weer een goede kweekvijver voor is en de kans op speeltijd groter is dan bij een Europese topclub.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je ontwijkt mijn vraag.....
Ik vind 3 CL in 11 jaar een geweldig resultaat. 7 jaar zonder is misschien wat lang, maar als je je bedenkt dat er een stuk of 8 top clubs zijn die 'm zo af en toe moeten winnen is 7 jaar ook weer niet zo'n heel gekke tijd.
Sterker, tussen de ''1e'' in 1998 en de laatste keer daarvoor zat geloof ik wel 25 jaar ofzo. Ergens in de jaren 60 toen voor 't laatst.
Geen enkele club wint om de paar jaar die cup. Bekijk de toplijst nu eens van de winnaars. Ajax zit nog bij de 1e 5 meen ik en die hebben al 14 jaar dat ding niet meer gewonnen. Real heeft de meeste van die dingen ook in de jaren 50 en 60 gepakt. Dan heb je nog Liverpool en Milan die er soms 1 pakken en dat was het wel weer. Clubs als Bayern en Ajax pakten hem ook maar incidenteel. Ajax met 3 goede jaren in de jaren 70. Bayern volgde Ajax toen met 3 eindzeges daarna meteen op. Ik ken geen teams die verder Europa jaren elkaar hebben gedomineerd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Denk dat de wat gevestigdere namen nog niet komen, omdat de NL competitie niet zo boeiend is, ondanks dat ajax zoveel te besteden zou hebben. Geld of geen geld. De grootste talenten komen wel, omdat de Nederlandse competitie daar wel weer een goede kweekvijver voor is en de kans op speeltijd groter is dan bij een Europese topclub.
Is ook helemaal niet nodig. Maar als we geld zat hadden dan hadden we Sneijder, Huntelaar, Vd Vaart, Babel, Zlatan, Chivu etc nooit zo snel hoeven te verkopen en incidenteel hadden we echt wel een topnaam aan kunnen trekken die genoeg geld had kunnen verdienen hier.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Ik vind de centrale verdedigers van Real ook niet altijd even goed presteren. Cannavaro, Pepe en Metzelder zijn goede verdedigers, maar bij Real valt het tegen. Een eventuele ander centrale verdediger kan ik niet op komen bij Real. Plus volgens mij zijn de middenvelders ook niet voldoende ondersteunend voor de verdediging. En bij Real hebben ze onderhand de laatste jaren ook al de nodige trainers versleten.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Is ook helemaal niet nodig. Maar als we geld zat hadden dan hadden we Sneijder, Huntelaar, Vd Vaart, Babel, Zlatan, Chivu etc nooit zo snel hoeven te verkopen en incidenteel hadden we echt wel een topnaam aan kunnen trekken die genoeg geld had kunnen verdienen hier.
Die spelers waren evengoed wel weggegaan met of zonder geld, omdat ze te goed waren voor de Nederlandse competitie. Behalve Babel overigens. Zlatan, van der Vaart, Huntelaar wouden op het moment van verkoop ook niet perse weg. Zeker bij Huntelaar heeft men een grote fout gemaakt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat ik niet snap bij Real is dat ze Sneijder kopen en hem fout gebruiken. Sneijder heeft niet Zidane's niveau, maar je zou hem wel zijn rol van toen moeten geven. Diep op het middenveld net achter de spitsen. Sneijder heeft veel inzicht, goed schot en kan erg goed ballen. Zie Oranje. Als hij daar speelt zetten ze hem goed in en met resultaat. Fit en in vorm is Sneijder 1 van de beste nrs 10 van de wereld die kan concurreren met Kaka, Diego etc.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Happie wijst terecht op het ontbreken van een briljante verdedigende middenvelder bij Real Madrid, zoals Yaya Touré bij aartsrivaal Barcelona.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Happie wijst terecht op het ontbreken van een briljante verdedigende middenvelder bij Real Madrid, zoals Yaya Touré bij aartsrivaal Barcelona.
Makelele he...
Puur wanbeleid dat hij weg moest omdat hij te onopvallend was en dus commericeel niet aantrekkelijk.
Een Davids, Vieria, Cambiasso, Makelele, Scholes, Yaya, Keane, Nedved etc. Niet te verwaarlozen, super belangrijk!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Kijk maar eens naar Mascherano bij Liverpool.
Onvervangbaar, ik vind zelfs dat ze zonder hem nog zwakker spelen dan zonder Gerrard.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik was ook altijd onvervangbaar als verdedigende middenvelder bij Veendam 1894.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Kijk maar eens naar Mascherano bij Liverpool.
Onvervangbaar, ik vind zelfs dat ze zonder hem nog zwakker spelen dan zonder Gerrard.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Real Madrid heeft de laatste 7 jaar overigens niet meer de finale van de Champions League weten te bereiken. Dat zou je toch op zijn minst van de historisch gezien grootste club van Europa mogen verwachten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.