- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
kappeuter (crew films)
-
- 74678 berichten
- 5987 stemmen
Nog een artikel met slecht nieuws over Feyenoord:
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik las het ook al. Dramatisch inderdaad en Gudde kan wel lopen lullen maar het hadden er ook geen 21 mogen worden.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
21 mogen er geen 22 worden.
Wat een genie die Gudde. Liever voor de supporters zoekt hij eens een oplossing die werkt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Raad ik je aan nog even de VI artikelen goed te lezen Rico.
Sorry, ik had alleen de koppen gelezen - omdat ik weg moest - en ging van Stinissen uit dat hij het bij het rechte eind had. Mijn fout.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Misschien kunnen ze advies vragen bij Groningen of Twente.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nee, dat blijkt.
Maar de verhalen keren bijna elk seizoen terug en bijna elk seizoen verdwijnen ze ook weer na een tijdje. Het is gewoon een seizoensdeel vh jaar, de externe financiers in Rotterdam
Beetje onzinnig. Voorheen was er nooit echt sprake van, en waren het fabeltjes. Dit jaar was er wel degelijk concrete insteresse. Er zijn zelfs meerde malen gesprekken geweest. Ik had het van Perridon wel verwacht dat hij er niet in zou stappen. Tegen mijn broer vermeldde hij nog dat als Trust moet bezuinigen hij daardoor moeilijk geld in Feyenoord kan steken. Perridon blijft een zakenman en wil alleen winst maken of in ieder geval GEEN verlies. Hij zal wel van de cijfertjes van Feyenoord geschrokken zijn, terwijl hij er al geen goed beeld van had.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik las ergens dat de begroting onder de 40 miljoen gaat bij Feyenoord, waardoor AZ (volgend jaar 40 miljoen) de derde club wordt van Nederland qua financien.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zo niet, dan zal het 't jaar erop zover zijn. Dat stadion moet er komen.
Dan gaat Feyenoord er weer overheen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nog een artikel met slecht nieuws over Feyenoord:
Dacht dat de schuld al op 23 stond, dus het valt eigenlijk mee. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Ik had ook alleen de kop gelezen ivm Van Basten doe ik normaal nooit.
maar ik denk dat het binnen 48 uur rond zal komen 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Uefa Cup finale, iemand? Shaktar speelt sterk, had eigenlijk moeten voorstaan. Hopelijk wordt dat goede voetbal beloond zodadelijk...
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Shakthar Donetsk speelt Werder Bremen van de mat af. Ze missen alleen echte killers voorin. Anders was de wedstrijd nu al beslist geweest.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gelukkig geen Werder die de overwinning pakt 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Zaaddodende shitfinale minus de 2e verlenging.
Opvallend dat Duitsers alle finales tegenwoordig hebben verloren sinds Bayerns CL eindzege in 2001.
2002: Feyenoord-Dortmund 3-2
2002: Duitsland-Brazilie 0-2 (WK finale)
2003: Real Madrid-Leverkusen 2-1
2008: Duitsland-Spanje 0-1 (EK finale)
2009: Bremen-Sjachtor 1-2
Erg grappig 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Inderdaad. Al was er wel niet veel reden om die goal af te keuren. Maar gelukkig zeg, Bremen dat in 90 minuten geen kans bij elkaar voetbalt en dan nog zou winnen, brr.. Het betere voetbal won vanavond, mooi zo.
Ik denk trouwens niet dat er betere backs zijn dan Srna. Wat een speler! (maar goed, dat hebben wij Belgen ook al meermaals ondervonden)
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Owja, mooi dat juist Wiese blundert. Arrogante schijtkop heeft de man. Is dat nou typisch Duits, dat al die keepers bijna arrogante drollen zijn? Kahn, Lehmann...denk maar na.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Die Wiese heeft wel wat weg van Van Dijk in dat kappa pakkie.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Klopt inderdaad. 
Al vond ik het niet écht een blunder. Hij kon em inderdaad hebben, maar was van redelijk dichtbij en hij moest wel heel snel bij de grond zijn. De goal van Bremen, dat was een regelrechte blunder.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Heb de 1e helft gemist door werk dus kan niet oordelen daarover maar die 2-1 was toch wel gewoon een dikke fout. Als je duikt en bij de bal kan komen dan moet je hem hebben. Dit zal er wel heel erg knullig uit. Grappig dat ik me meteen herinnerde dat hij al eens zon dikke fout maakte in de CL tegen Juventus en wat zie ik net op tv? Ze laten die beelden nog eens zien haha.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Als je de eerste helft niet gezien hebt, heb je misschien wel een verkeerd beeld van de match. Shakthar was echt véél sterker toen. Die 1-1 was volledig onterecht.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vond Shakthar (hoe schrijf je het eigenlijk? Ik lees altijd 10 varianten) ook de 2e helft en verlenging sterker. Gewoon een verdiende zege al viel de 2-1 wel erg lullig voor Bremen kant. Maar dat team is zonder Diego echt anti voetbal zeg. Allemaal typische Duitse houthakkers voetballers. Baumann, Frings, Fritz, Wiese...je wordt er als voetballiefhebber niet blij van.
Suffe finale, 2 teams die me niet zo veel boeiden en goddank komt er nog een mooie CL finale aan.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Hoekstra was de best denkbare vervanger van Overmars op dat moment, maar is door een zware blessure nooit meer op zijn oude niveau gekomen. Uiteindelijk heeft 'ie tot zijn 30ste ofzo in de 2e/3e divisie in Engeland gespeeld.
Oliseh vond ik zelf ook lang niet zo slecht. Oliseh is na Ajax nota bene naar Juventus gegaan. Juan heb ik altijd een onderschatte voetballer gevonden en is geen aankoop van Olsen, maar van Van Gaal.
Oliseh heeft maar 1 jaar niet of nauwelijks gespeeld bij Juventus. Dat is niet echt om trots op te zijn.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Kinkladze was ook niet slecht maar paste natuurlijk niet bij Ajax.
Ik zie nog wel een enorm minpunt om Olsen heenhangen. Rommedahl is bij hem altijd onomstreden
.
Kinkladze was ook niet slecht, maar paste inderdaad niet in het systeem van Ajax. Dus daarom word hij al gauw als miskoop gerekend. Olsen hoopte natuurlijk op nog zo'n Georgisch wonder als Arveladze, helaas is dat er nooit uitgekomen. Maar de lijst van Ajaxmiskopen na de CL titel is natuurlijk veel langer dan alleen maar die van Olsen.
Ik neem aan dat Rommedahl weg mag, als Olsen komt. Bij Denemarken heeft hij toch niet veel beter. Ik hoop niet dat je gelijk krijgt. Hij heeft bij Nec ook niet echt een onuitwisbare indruk achtergelaten.
happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
De Magic gooit het niveau van de Conference finale wel omhoog door het thuisvoordeel over te nemen van de Cavs. Ze maken het de Cavs nu al moeilijker dan de vorige tegenstanders. Twee mooie eerste games in ieder geval van beide finales. Lakers vs Nuggets was gisteren ook al de moeite waard.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou de gifbeker is helemaal leeg. Tijd voor wonderdokters Been & Beenhakker.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Hahahah rij net terug van een middagje bier drinken, kijk mobiel effe op internet en dan zie je Feyenoord-NAC 0-4. Grappiger kan niet
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dennis Menchov wint op overtuigende wijze de lange tijdrit in de Giro D'Italia en pakt de roze trui. Het wordt nog spannend tussen de Rus van Rabobank, Danilo Di Luca en Levi Leipheimer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.