- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
En wat Barcelona betreft: ik denk dat het juist de combinatie Rijkaard - Ten Cate was die goed werkte. Misschien dat Rijkaard zonder Ten Cate ook een fantastische trainer is, maar vooralsnog heeft ie solo nog niet zoveel bewezen:
*gedegradeerd met Sparta
*EK 2000 gestrand in halve finale, o.a. door ongelukkige wissels
*vorig seizoen geen kampioen met Barca
* Iedereen zou degraderen met die ploeg.
* Wissels? Boer en Kluivert hadden 1 penalty gewoon raak moeten schieten. Bergkamp schoot nog op de paal. Gewoon gigantische pech, niet zijn schuld.
* Je kan niet altijd kampioen worden. De chemie was ietswat voorbij in Barcelona vorig jaar. Niet voor niets zijn spelers als Deco en Ronaldinho daar ook verkocht.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
* Iedereen zou degraderen met die ploeg.
Net zoals iedereen kampioen kan worden met Barcelona dus.
Ik ben er trouwens van overtuigd dat iemand als Hiddink NIET zou degraderen met Sparta.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jij je mening. Ik ga niet langer proberen je te overtuigen, helemaal geen zin in.
Opvallend genoeg zitten wel genoeg topteams achter Rijkaard aan. Die zijn ook niet achterlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
VAN BASTEN NAAR AC MILAAN ALS TRAINER
Dit is toch niet te geloven ...................
Snap nu ook waarom hij is opgestapt. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ook opvallend dat Marco Van Basten in de belangstelling staat van een grote club als Milan.
Die zijn ook niet achterlijk.
Lijkt me niet meer dan logisch dat er belangstelling is voor elke coach die een beetje een naam heeft.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Snap nu ook waarom hij is opgestapt.
Krijgen wij zeker Ancelotti 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ook opvallend dat Marco Van Basten in de belangstelling staat van een grote club als Milan.
Die zijn ook niet achterlijk.
Lijkt me niet meer dan logisch dat er belangstelling is voor elke coach die een beetje een naam heeft.
Waarom komt er bv dan geen topclub meer langs voor Gullit? Die is ook geflopt en was als naam niks minder dan Marco.
Schijnbaar zien grote clubs toch kwaliteiten als coach in Marco.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Basten heeft ook wel de potentie een toptrainer te worden. Ik zou het wel logisch vinden.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ruud Gullit is zo ongeveer overal geflopt. Rijkaard alleen bij Sparta en Van Basten is nergens geflopt. Je kan de mindere resultaten van Ajax niet allemaal op Marco afschuiven, dat zou niet eerlijk zijn.
Gullit is misschien ook niet gemaakt voor een trainerscarriere. Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat hij volgend seizoen ineens bij bijvoorbeeld Inter op de bank zit, om maar iets te noemen. Je weet nooit hoe het kan lopen in de voetbalwereld.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Zowel Rijkaard als van Basten zijn uitstekende trainers voor een Barca, Milan of Chelsea of iets dergelijks.
De Nederlandse competitie moeten ze ver van weg blijven. Daar zijn ze gewoon niet geschikt voor. En dat kun je gerust ook een kwaliteit (of gebrek er aan) noemen.
(p.s. ik vond Oranje onder Rijkaard niet al te best hoor, penalties of geen penalties).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Van Basten heeft ook wel de potentie een toptrainer te worden. Ik zou het wel logisch vinden.
Eens. Ik denk ook dat Marco de kwaliteiten heeft. Spelers van Oranje buiten enkele namen liepen weg met hem. Ook na zijn vertrek.
En ook al waren de tegenstanders vaak niet van niveau Argentinie, hij won wel bijna alles. Wou dat Louis dat in 2002 ook was gelukt tegen een Ierland ofzo 
En bij Ajax.....elke coach faalt bij Ajax. Ligt dat aan elke coach of aan Ajax? Marco heeft er wel veel veranderd. Niet alles ten goede in het resultaat, maar goed dat hou je toch.
Niet dat ik nu de stap naar Milan coach logisch vind. Had ie beter eerst 1 of 2 jaar als assistent mee kunnen lopen daar.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Owja, Feyenoord fans, pak de tissues:
Voetbalzone.nl - Voetbalnieuws / Feyenoord staakt gesprekken investeerders definitief
Geen extern geld.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Nee, niet deze betreffende waar ze nu mee in gesprek waren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dit was de enige waarmee ze bezig waren hoor. Perridon was de grote man die Feyenoord eruit moest trekken maar ook hij haakt dus af. Oftewel, Feyenoord mag het de komende jaren op eigen kracht proberen op te lossen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Feyenoord zou met Been/Vlemmings volgend jaar wel eens verrassend goed uit de bus kunnen komen.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Nee hoor, er zijn wel meer gegadigden, het is natuurlijk onzin dat ze helemaal geen extern geld zouden aantrekken. Al was dit natuurlijk een flinke vis en zullen ze nooit binnenhalen wat deze man voorstelde.
Aan de andere kant had sowieso niemand echt veel vertrouwen in deze vent volgens mij. Stelde teveel onbereikbare eisen en gaf nooit een uitgestoken hand. Ze hadden zelf ook wat kunnen saneren bijvoorbeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt. Er zijn nog heel wat investeerders over voornamelijk vastgoedhandelaren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Perridon was toch de grootste van allemaal. Hij zou ook enkele andere grote namen zover kunnen krijgen te investeren maar nu zijn ze dus afgehaakt. Wat nog over is zijn enkele financiele kruimels, daarmee redt Feyenoord 't niet als ze extern geld zoeken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Perridon heeft zich buitengewoon arrogant opgesteld zo heb ik begrepen. Maar er zijn vast nog andere gegadigden. Bovendien vind ik de huidige selectie lang zo slecht nog niet. Been moet alleen de batterijtjes wat verder opwinden. En een keeper, dat zou wel handig zijn. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Perridon was toch de grootste van allemaal. Hij zou ook enkele andere grote namen zover kunnen krijgen te investeren maar nu zijn ze dus afgehaakt. Wat nog over is zijn enkele financiele kruimels, daarmee redt Feyenoord 't niet als ze extern geld zoeken.
Da's niet waar er zijn ook nog interessante (buitenlandse) partijen die wellicht een stuk rijker zijn dan Perridon. Die laatste hoeven we met zijn grote mond natuurlijk niet meer te zien in de Kuip. Geen woorden maar daden geldt duidelijk niet voor hem....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En ook weer een geluiden van Rottier, dat zou helemaal mooi zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zou het het mooist vinden als Feyenoord er op eigen kracht weer bovenop komt. Al die investeerders leidt enkel weer tot schuldenaars.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
We weten van Rottier dat hij er niets voor terug wilt.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25186 stemmen
Eerst zorgen dat die schulden weg zijn en dan komen de investeerders vanzelf weer aanzetten. Perridon en soortgelijken willen echt wel investeren in spelers als Leo Beenhakker daar een goed woordje voor kan doen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Grappig alleen dat ik al jaren verhalen over investeerders lees maar dat nooit iemand het ook daadwerkelijk doet.
Ik zou zeggen, los het inderdaad zelf op. Dan maar 5 jaar spelen voor het linkerrijtje maar dat je daarna wel weer gezond ben en kan bouwen om weer terug te keren in de subtop en wie weet hoger. Het gaat vanaf de laatste landstitel tot nu elk jaar steeds slechter, uitgezonderd 2002.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje zwart/wit visie. Je doet alsof het een zak aardappelen kopen bij de groenteboer is. Er zijn zoveel facetten wat besproken moeten worden en waar je overeenstemming moet bereiken waardoor je het 4 van de 5 maal niet eens wordt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nee, dat blijkt.
Maar de verhalen keren bijna elk seizoen terug en bijna elk seizoen verdwijnen ze ook weer na een tijdje. Het is gewoon een seizoensdeel vh jaar, de externe financiers in Rotterdam 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waarom zou Feyenoord moeten spelen voor het linkerrijtje? Zelfs na alle bezuiigingen hebben ze nog steeds de 4e begroting en het grootste legioen en de juiste trainer. Bovendien vind ik de selectie zo slecht nog niet. We hebben het seizoen in de eerste helft verloren door al het gedoe met Verbeek en de blessures. Nee, ik zie Feyenoord makkelijk mee doen voor de top 5 volgend jaar. En laat de jeugd maar lekker veel speeltijd maken, dat is de snelste weg uit de schuld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.