- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Landzaat én Hofland weg. De Cler en Makaay houden. Ook Fer niet vergeten, die heeft een sterke ontwikkeling doorgemaakt, die is echt niet minder dan Wijnaldum. Valt alleen wat minder op omdat hij geen aanvallende speler is.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zag Feyenoord vorig jaar nooit als titelkandidaat hoor. Wel als een ploeg die de top 5 zou moeten kunnen halen. Maar schijnbaar missen die oudjes het heilige vuur en/of de kwaliteiten om dat nog te kunnen realiseren.
Wijnaldum is nu ieder geval nog geen 15 miljoen waard. Daarvoor moet hij toch echt nog bepalender worden, constanter spelen en ook Europees wat laten zien. Talent heeft ie zeker dus ik zie het wel goedkomen met hem.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Landzaat én Hofland weg. De Cler en Makaay houden. Ook Fer niet vergeten, die heeft een sterke ontwikkeling doorgemaakt, die is echt niet minder dan Wijnaldum. Valt alleen wat minder op omdat hij geen aanvallende speler is.
Wijnaldum is véél talentvoller dan Fer. Fer is inderdaad een andere type, maar als de wereld interesse heeft, dan is het in Wijnaldum en niet in Fer.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Is Wijnaldum niet de Wooter van deze tijd, Rico?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Tsja, het is natuurlijk wel zo dat Wijnaldum alle kansen heeft gekregen doordat de andere ploegmaten of geblesseerd waren of dat ze slecht presteerden.
Maar hij greep de kans wel met beide handen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Vreemde vergelijking Don Dijk. Met Wooter is het enkel bergaf gegaan. Wijnaldum zie ik zeker bij een grote topclub spelen. Hij heeft alles om te slagen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vergelijk hem niet hoor. Ik vraag of hij daarmee vergeleken kan worden.
En Rico ziet hem elke week, dus vandaar mn vraag.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vreemde vergelijking Don Dijk. Met Wooter is het enkel bergaf gegaan. Wijnaldum zie ik zeker bij een grote topclub spelen. Hij heeft alles om te slagen.
Juist daarom.
Wooter speelde in ''96 nog de CL finale met Ajax en heeft in de jaren daarna weinig tot niks meer gepresteerd. En zo zijn er velen. Denk aan Babangida of Finidi...
Wijnaldum wordt wel heel erg opgehemeld tegenwoordig. Maar gelukkig is hij nuchter genoeg om kalm te blijven. Ik zie het wel goedkomen met hem. Soms zie ik een nieuwe Davids in hem.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heb ik verkeerd begrepen dan. Ik dacht dat je wou zeggen dat Wijnaldum waarschijnlijk een net-niet speler is.
Mijn fout. 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar gelukkig is hij nuchter genoeg om kalm te blijven. Ik zie het wel goedkomen met hem.
Zo komt hij ook op mij over, erg nuchter. Hij lijkt zich weinig van die aandacht aan te trekken en blijft stevig met de voeten op de grond staan.
Die instelling is natuurlijk noodzakelijk als je het echt wil maken.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2487 stemmen
Juist daarom.
Wooter speelde in ''96 nog de CL finale met Ajax en heeft in de jaren daarna weinig tot niks meer gepresteerd. En zo zijn er velen. Denk aan Babangida of Finidi...
Wijnaldum wordt wel heel erg opgehemeld tegenwoordig. Maar gelukkig is hij nuchter genoeg om kalm te blijven. Ik zie het wel goedkomen met hem. Soms zie ik een nieuwe Davids in hem.
Wooter was nooit een uitblinker bij Ajax, Wijnaldum is dat vaak genoeg geweest bij Feyenoord. Waarom maak je (als ajacied) geen vergelijking met Seedorf?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Omdat Seedorf bij Ajax al een bepalende speler was die Ajax naar prijzen leidde en al snel ook een belangrijke international was. Bij Seedorf zat het altijd al wel goed.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Yolanthe wordt spelersvrouw dus we mogen hier over Yolanthe praten!! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ze heeft voor mij totaal afgedaan. Die sleutelhanger verkiezen boven Jan
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Tja, ik snap het ook niet hoor. Wat moet ze nou met zo'n verwend apie die een kop kleiner is dan haar.
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Vind het echt een nieuw dieptepunt in de zogenaamde riooljournalistiek.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Voor de riooljournalistiek is het een hoogtepunt, lijkt me.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5182 stemmen
Fraaie etappe in de Giro. Prachtig staaltje van Di Luca. Donderdag weten we meer. Dat wordt echt een spectaculaire tijdrit, met forse tijdverschillen. En ik denk dat Di Luca daar weleens hard door de mand kan gaan vallen.
Armstrong herstelt zich in vergelijking met de eerdere ritten (zondag eigenlijk al). Menchov zat alert in het eerste groepje achter Di Luca. Sastre was ook beter. Voor jong broekie Lövkist lijkt 265 kilometer nog altijd wat te veel, helaas. En dat mensen als Basso en Leipheimer in de afdaling achterop raken is wellicht ook een aanwijzing.
Ik zet mijn geld nog steeds op Menchov voor de Girowinst dit jaar.
Art
-
- 13507 berichten
- 3665 stemmen
Inderdaad een mooie etappe vandaag en Di Luca heeft ook meer dan verdiend gewonnen!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Basso was weer sterk hoor maar is enigzins bang in de afdaling. Bergop zat die weer zo in het wiel van Di Luca toen die voor het eerst ging. Tijdrit wordt inderdaad interessant. Enige echte zekerheidje daar is Leipheimer. Hij gaat op zeker top drie rijden. Menchov is het grote vraagteken. Normaal gesproken moet hij het kunnen maar kan zich in tijdritten ook gigantisch opblazen.
Basso gaat een minuutje of twee verliezen net als Di Luca.
Grote verassing wordt Lance. Voorspel top drie voor The Boss in de tijdrit.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Grote verassing wordt Lance. Voorspel top drie voor The Boss in de tijdrit.
Nouuu, dat weet ik niet. Ik denk dat zijn tijdritcapaciteiten nog steeds aanwezig zijn maar bijvoorbeeld het trapritme is toch wel significant lager dan vroeger en de vorm is er ook nog niet. Denk dus eerder dat het rond plek 5-10 wordt.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25180 stemmen
Het is niet voor niets dat renners zonder tijdritfiets aan de start gaan verschijnen. Voor Leipheimer is dit geen ideale tijdrit omdat hij zijn lichaam tegen heeft. Ik gok op een man met body en klimcapaciteiten die ook goed kan tijdrijden. Dan blijven er niet veel over. Menchov en Rogers zijn wat mij betreft de enige twee topfavorieten voor deze specifieke tijdrit. Als Lance zijn klimmersbenen heeft gevonden kan hij ook top 5 rijden. Verder zie ik Bruseghin, Pellizotti, Bertagnolli en Lovkvist wel als outsiders.
starbright boy (moderator films)
-
- 22536 berichten
- 5182 stemmen
Precies. De tijdrit donderdag is abnormaal en normale tijdritregels gaan niet per see op.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Jammer dat Nijhuis het niet aandurfde de bal een minuut na de eerste strafschop voor MVV nog een keer op de stip te leggen, was een zuivere pingel. Een gelijkspel was verdiend geweest.
En voor Ajax schijnt het tóch Morten Olsen te worden De nieuwe coach van Ajax: Morten Olsen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Olsen zou echt top zym. Alleen is de bron wel vaag helaas.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Toch zou het - achter gezien - goed kunnen. Genée zei gisteren namelijk dat het iemand zou worden die nu nog vastligt en een paar uur geleden las ik ergens dat Olsen gesignaleerd was in de Arena. En nu dit. Maar enfin, het blijft koffiedik kijken. Ik zou het in ieder geval een goede keuze vinden.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Het wordt inmiddels ook door de Telegraaf gemeld. Lijkt mij ook een prima keuze.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.