• 17.761 nieuwsartikelen
  • 183.720 films
  • 12.700 series
  • 35.090 seizoenen
  • 658.698 acteurs
  • 200.831 gebruikers
  • 9.500.792 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Ik weet nog wel toen ik van de bank sprong, mijn eerste gedache was: wat smerig en onterecht! Maar wel lekker.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ik kijk nog steeds vol 'afgunst' naar die goal, bah..

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Ik wordt juist steeds gekker van dat laatste shot van Ballack dan die goal van Barca.

Die scheids deed qua loopacties echt alles goed, de man staat precies op de juiste plek om zo'n actie goed te kunnen beoordelen, maar de beslissing(en) zelf van die man waren lachwekkend.

Nog knap van die tierende Ballack dat 'ie de scheids niet helemaal kapot sloeg.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ballack was net een aap met zn rare actie, hij moet zich schamen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Haha ja ik zat echt met open mond te kijken naar die oerlelijke apenkop van hem die helemaal los ging op de scheids, lachwekkend

Wel heel terecht en begrijpelijk overigens, echt om woest van te worden die beslissingen..

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

nu.nl/sport | Scheidsrechter Chelsea - Barcelona bedreigd

Namens scheids en zijn familie: Bedankt apen van Chelsea voor jullie onverantwoordelijk gedrag.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Don Dijk schreef:

Ballack was net een aap met zn rare actie, hij moet zich schamen.

Ja, tuurlijk

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Don Dijk schreef:

| Scheidsrechter Chelsea - Barcelona bedreigd

Namens scheids en zijn familie: Bedankt apen van Chelsea voor jullie onverantwoordelijk gedrag.

Dat er malloten zijn die zo'n scheids écht dood willen heeft niks te doen met de reactie van Ballack of Drogba, die laaien een klein beetje 't vuur op, maar die gekken zouden sowieso wel bedreigingen hebben geuit.

Voetbal is emotie, en als het dan ook nog terecht is, dan heb ik daar vrede mee. Wat die supporters doen is geheel uit eigen beweging.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Tonypulp schreef:

Haha ja ik zat echt met open mond te kijken naar die oerlelijke apenkop van hem die helemaal los ging op de scheids, lachwekkend

Wel heel terecht en begrijpelijk overigens, echt om woest van te worden die beslissingen..

De beslissing waardoor Ballack zo tekeer ging, was geheel terecht. Dat was geen penal. Maar goed, ik zou ook door het lint gaan.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

De beslissing waardoor Ballak zo tekeer ging, was geheel terecht. Dat was geen penal. Maar goed, ik zou ook door het lint gaan.

En dat terwijl je de herhalingen hebt gezien? Ga je schamen

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

En dat terwijl je de herhalingen hebt gezien? Ga je schamen

Dat versterkte het gevoel alleen maar.

Die van Pique had hij wel op de stip mogen leggen.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat versterkte het gevoel alleen maar.

Die van Pique had hij wel op de stip mogen leggen.

Als over die van Pique nog ergens een discussie ontstaat wordt ik helemaal gek, dat was echt een penalty waard inderdaad, vooral als de man zelf dat ook nog eens toegeeft.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

En die rode kaart voor Barca dan? Die sloeg toch helemáál nergens op??

Moest Barcelona toen ook achter die Noor aanrennen als een stel Bokitos?

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Ja en het maakt ook absoluut niet uit dat je in de 97ste minuut een penalty hoort te krijgen, of in de ogen van Ballack dan, of dat je in de 60ste minuut een rode kaart krijgt, waarbij de spelers van Barca uiteraard wél protesteerde, maar gezien het spel verloop niet door het dollen heen waren.

Die woede van Ballack was een uitbarsting van een hele wedstrijd wanprestatie, erg begrijpelijk.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

lykathea schreef:

Dat er malloten zijn die zo'n scheids écht dood willen heeft niks te doen met de reactie van Ballack of Drogba, die laaien een klein beetje 't vuur op.

Inderdaad ,die laaien het vuur behoorlijk op.

Protesteren kan altijd natuurlijk, ik bedoel we zijn allemaal mensen met emoties. Jammer dat genoemde spelers nog niet zo ver zijn geevolueerd, want dit was geen protesteren maar bedreigen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

lykathea schreef:

Ja en het maakt ook absoluut niet uit dat je in de 97ste minuut een penalty hoort te krijgen, of in de ogen van Ballack dan, of dat je in de 60ste minuut een rode kaart krijgt, waarbij de spelers van Barca uiteraard wél protesteerde, maar gezien het spel verloop niet door het dollen heen waren.

Als je een normaal denkend mens bent niet, nee.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Als je een normaal denkend mens bent niet, nee.

Knisper

• 13052 berichten
  • 1287 stemmen

Die tweede 'handsbal' was absoluut geen penalty.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zo kun je ook een discussie aan gaan inderdaad. Smiley-keuze genoeg.

eRCee

• 13461 berichten
  • 1985 stemmen

Naomi Watts schreef:

Sowieso heeft een discussie weinig zin met iemand die maar een half uur gezien heeft .

Lekker argument jongen.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Zo kun je ook een discussie aan gaan inderdaad. Smiley-keuze genoeg.

Niets meer aan toe te voegen. Als jij een wedstrijd zo wil rationaliseren dat elke flinke vorm van emotie als "gestoord" bestempeld wordt en "This is a disgrace" opeens een bedreiging is, ben ik uitgepraat.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Die tweede 'handsbal' was absoluut geen penalty.

mwa, kon net zo goed wel op de stip, zoals bij Ajax-AZ.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Het is maar een spelletje? oehh

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

lykathea schreef:

(quote)

Niets meer aan toe te voegen. Als jij een wedstrijd zo wil rationaliseren dat elke flinke vorm van emotie als "gestoord" bestempeld wordt en "This is a disgrace" opeens een bedreiging is, ben ik uitgepraat.

Het ging vooral om die ape-gebaren wat erg agressief overkomt, vooral tegenover supporters. En het is maar een spelletje he! Als ie werkelijk had gezegd: Ref, it's a fucking disgrace'' en verder niks was het heel anders geweest dan met zulke agressief overkomende armgebaren ed erbij.

lykathea

• 1872 berichten
  • 684 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Het ging vooral om die ape-gebaren wat erg agressief overkomt, vooral tegenover supporters. En het is maar een spelletje he! Als ie werkelijk had gezegd: Ref, it's a fucking disgrace'' en verder niks was het heel anders geweest dan met zulke agressief overkomende armgebaren ed erbij.

Feyenoord spelers zijn vaak de rust zelve op het veld ook al worden ze helemaal ingemaakt, en toch ontstaan er rellen op de tribunes en wordt er van alles gescandeerd. Je overschat behoorlijk het effect van spelers op supporters, die doen toch wel wat ze willen.

kos

• 46835 berichten
  • 8960 stemmen

lykathea schreef:

Als over die van Pique nog ergens een discussie ontstaat wordt ik helemaal gek,

Waar baseer je dat eigenlijk op, ben oprecht benieuwd. Zie namelijk geen seconde de hand naar de bal gaan, maar goed.

Ik zal het wel weer mis hebben aangezien ik werkelijk overal lees dat het een penalty moet zijn, maar ik zie eigenlijk totaal niet waarom.

Dan is volgens mij elke bal die op een hand of arm komt in de 16 per definitie een penalty.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Lekker argument jongen.

Naomi heeft wel een punt. Jij zegt dat Iniesta groots speelde, terwijl je maar een half uur hebt gezien. Dus een uur niet. En in dat half uur gaf je ook nog aan dat Iniesta in een situatie die bal eerder af had moeten spelen, zodat Barcelona een kans zou creëren.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Iniesta speelde verrot, die man heeft niks weten te presteren gisteren, op dat schot na.

Hapte vaak in het gras en aarzelde veel.

Nicolage Rico

• 20244 berichten
  • 2399 stemmen

Tonypulp schreef:

Iniesta speelde verrot, die man heeft niks weten te presteren gisteren, op dat schot na.

Exact.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tonypulp schreef:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.