- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zou je het niet eens kunnen opbrengen deze vervelende smilie weg te laten zodat het lijkt alsof je andere mensen in dit topic ook een beetje waardeert en serieus neemt?
Hij bedoelt het niet zo.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Dat maakt natuurlijk niet uit. Iedereen moet van die troep afblijven, want het is en blijft competitievervalsing. Mede omdat wielrennen voor 1 persoon is, is het een zwaardere sport.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Hij bedoelt het niet zo.
Zo komt het wel steeds over aangezien hij en ook andere leden dit practisch in 1 op de 2 berichten stoppen. Beetje denigrerend, alsof een andere mening standaard stupide is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zou je het niet eens kunnen opbrengen deze vervelende smilie weg te laten zodat het lijkt alsof je andere mensen in dit topic ook een beetje waardeert en serieus neemt?
Die smilie staat er toch niet voor jan lul tussen?
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 762 stemmen
Je volgt ze toch zo intensief?
Anders had je wel één van die wedstrijden gezien.
Ik heb ze allemaal gezien maar geen schwalbes van messi gemerkt. Waarom kom je niet eens met beelden ipv alleen maar die belachelijke smiley te gebruiken.
Barcelona was gisteren ondermaats. Op momenten wisten ze niet wat ze moesten doen. Leuk dat inpassen. Op trainingen vooral.
Tegen Real Madrid speelden ze net zo goed hun passen-spelletje, die werden met 2-6 afgedroogd. En dan werden er nog een hoop kansen gemist.
Chelsea speelde gewoon anti-voetbal, zowel in de heen- als terugmatch (ook vóór de 1-0). De laffe tactiek van Hiddink heeft hen de das omgedaan, dat lijkt me wel duidelijk.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik heb ze allemaal gezien maar geen schwalbes van messi gemerkt. Waarom kom je niet eens met beelden ipv alleen maar die belachelijke smiley te gebruiken.
Hij bedoelt het niet zo. Echt niet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat maakt natuurlijk niet uit. Iedereen moet van die troep afblijven, want het is en blijft competitievervalsing. Mede omdat wielrennen voor 1 persoon is, is het een zwaardere sport.
Ja maar als bijvoorbeeld de rechtsback van een elftal een snuiffie heeft genomen, is dat minder merkbaar voor het reslutaat als dat een wielrenner dat zal doen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22696 berichten
- 5305 stemmen
Denk dat jullie 1 ding over het hoofd zien en dat is natuurlijk dat voetbal een teamsport is en wielrennen komt puur aan op kracht enzo van 1 iemand. (zeg ik als wielrenleek hoor)
Mischien kun je het wél vergelijken met eventuele gokschandalen in het voetbalwereldje.
Hoewel wielrennen deels een teamsport is heb je in zoverre gelijk dat bepaalde vormen van doping meer zin hebben omdat wielrennen vooral een duursport is. Dat neemt niet weg dat het wel degelijk zinvol is om doping te gebruiken in bijvoorbeeld voetbal. Je techniek wordt er niet beter van, je uihoudingsvermogen en concentratie echter wel. En als je langer op de toppen van je kunnen kunt presteren heb je meer kans dat je carriere kunt maken in het voetbal en uiteindelijk naar een topclub kunt (en daar kan blijven danwel een basisplaats krijgt). En dopingcontroles in voetbal zijn er wel, maar zijn nihil vergeleken bij die in het wielrennen. Maar ik heb het niet alleen over voetbal. Maar ook over tennis, zwemmen, atletiek en zelfs formule 1.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ja maar als bijvoorbeeld de rechtsback van een elftal een snuiffie heeft genomen, is dat minder merkbaar voor het reslutaat als dat een wielrenner dat zal doen.
Dat lijkt me een understatement. 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Tegen Real Madrid speelden ze net zo goed hun passen-spelletje, die werden met 2-6 afgedroogd. En dan werden er nog een hoop kansen gemist.
Chelsea speelde gewoon anti-voetbal, zowel in de heen- als terugmatch (ook vóór de 1-0). De laffe tactiek van Hiddink heeft hen de das omgedaan, dat lijkt me wel duidelijk.
Omdat Chelsea gewapend was tegen het spel van Barcelona, lukte het Barcelona niet om hun geliefde spel te maken. Puur geluk dat ze nog gelijk maken.
In deze tijd moet je wel tactisch zo sterk zijn als Chelsea. En met dat spel creëerden ze meer kansen dan Barcelona, dus zo erg wa het anti-voetbal niet. Gelukkig is er nog een team als Barcelona die wel echt probeert te voetballen en gelukkig zijn ze door. Nu maar hopen dat ze de CL winnen.
kos
-
- 46835 berichten
- 8961 stemmen
Marco is eigenwijs, Rijkaard niet.
Volgens mij ontlopen ze elkaar hierin erg weinig.
Marco heeft nauwelijks ervaring als trainer, Rijkaard veel.
Mwa. Veel zeker niet, hooguit iets meer.
Marco boekt geen successen, Rijkaard wel.
Met een sterrenelftal ja, wel even wat anders dan Ajax of de NL competitie.
Marco heeft geen visie, Rijkaard had hem wel.
Vraag me erg af waar je dat op baseert.
Marco kan niet omgaan met vedetten, Rijkaard wel.
Volgens mij kunnen ze dat allebei wel, echter bij Ajax heb je daar weinig aan.
Marco kan geen ploeg managen, Rijkaard wel.
Ligt er aan wat voor ploeg.
Marco lijkt geen goede communicator, Rijkaard wel.
Volgens mij zijn ze dat beiden niet zo.
Quentin
-
- 10218 berichten
- 8617 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij bedoelt het niet zo. Echt niet.
En diep dat het zit
.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen

Roberto Carlos vergeten, WK 1998 halve finale, in de tweede verlening leek het nog steeds of ie net binnen de lijnen was.
En Barca is natuurlijk terecht door, nederlandse mentaliteit is wel erg vertroebeld hier op mm.
ja chelsea heeft meerdere kansen gehad maar voetballend was Barca superieur, zelfs een leek zou dat moeten zien.
o nee beter deze 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
En diep dat het zit
.
Ik vergeet inderdaad niet snel, nee. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb ondertussen al 100 opties voor Ajax voorbij zien komen en ik heb het licht gezien.. Áls hij haalbaar is dan is Pellegrini de geschikte coach, werkelijk op alle fronten de beste optie. Vraag me alleen af of hij er zin in heeft. Maargoed PSV wees hij ook niet direct af.
Tot zover mijn dromen.
kos
-
- 46835 berichten
- 8961 stemmen
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
ja chelsea heeft meerdere kansen gehad maar voetballend was Barca superieur, zelfs een leek zou dat moeten zien.

Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen

Roberto Carlos vergeten, WK 1998 halve finale, in de tweede verlening leek het nog steeds of ie net binnen de lijnen was.
En Barca is natuurlijk terecht door, nederlandse mentaliteit is wel erg vertroebeld hier op mm.
o nee beter deze
Dan nog is dat niet vergelijkbaar met een wielrenner. Het is niet eens bewezen dat Carlos gebruikt heeft.
FlyLo
-
- 1070 berichten
- 762 stemmen
Omdat Chelsea gewapend was tegen het spel van Barcelona, lukte het Barcelona niet om hun geliefde spel te maken. Puur geluk dat ze nog gelijk maken.
In deze tijd moet je wel tactisch zo sterk zijn als Chelsea. En met dat spel creëerden ze meer kansen dan Barcelona, dus zo erg wa het anti-voetbal niet. Gelukkig is er nog een team als Barcelona die wel echt probeert te voetballen en gelukkig zijn ze door. Nu maar hopen dat ze de CL winnen.
Als Chelsea ging voetballen na de 1-0, waren ze nu hun koffers aan het maken om naar Rome te vertrekken.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Als Chelsea ging voetballen na de 1-0, waren ze nu hun koffers aan het maken om naar Rome te vertrekken.
Makkelijk gezegd. Als ze hun kansen af hadden gemaakt, bedoel je?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3320 stemmen
Don, bij voetbal worden ook wel zulke middelen gebruikt, hoor. Ook in het verleden. Wel minder, omdat voetbal een minder zware sport is.
Voetbal is net zo zwaar als wielrennen maar op een heel andere manier. Wielrenners krijgen bijvoorbeeld zelden ellebogen in het gezicht en trappen op de enkels.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
AZ - Sporting in de halve finale UEFA cup staat me ook nog wel bij. In blessuretijd van de 2e verlenging vloog AZ er toen uit. Dat was zo triest, vooral omdat het een fantastische, meeslepende avond was. Ronnie Vlaar was held voor 1 dag, PSV was de avond ervoor in de laatste minuut uitgeschakeld, de dramatiek zwelde op. Corner voor Sporting, keeper mee naar voren, geen idee hoe de bal erin vloog.
Toen voelde ik me echt verslagen, omdat je tijdens de wedstrijd zo'n geweldige sympathie kreeg voor AZ...
Wat een wedstrijd, zeg.
Je mag vinden wat je wil van Evert ten Napel, maar mede door hem is zelfs zo'n samenvatting van bagger kwaliteit nog lekker spannend.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dat was echt 1 van de naarste sportweken ever. Zowel PSV als AZ zo gemeen eruit. En 2 jaar daarvoor naaide Milan Ajax ook al met de verlate 3-2 waardoor we de halve finale hebben gemist. Kon echt wel janken toen en dat heb ik eigenlijk nooit.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Voetbal is net zo zwaar als wielrennen maar op een heel andere manier. Wielrenners krijgen bijvoorbeeld zelden ellebogen in het gezicht en trappen op de enkels.
Dan heb ik het uiteraard over de zwaarte die relevant is op het gebruik van doping. Een elleboog kan je uit het veld doen slaan, doping kan die pijn doen verzachten, maar ik denk dat doping meer effect heeft bij de kracht die wielrenners moeten verrichten.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
. Een elleboog kan je uit het veld doen slaan, doping kan die pijn doen verzachten.
Ff een jointje roken in de rust.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3320 stemmen
Dat was echt 1 van de naarste sportweken ever. Zowel PSV als AZ zo gemeen eruit.
Ik vond het ook zielig voor Cocu, die maakte even zo'n beetje het geniaalste doelpunt uit zijn leven en dat boeide dan totaal niet meer.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Wij waren tijdens Psv - Milan, met de voetbal op weg naar Praag. Radio aan. Drama voor psv. In Praag naar Az - Sporting gekeken met aan 1 tafel wij, Nederlanders, en naast ons een tafel vol met Portugezen. Drama voor Az. Was ondanks de tegenslagen wel erg genieten toen.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1468 stemmen
Gelijk heeft hij eigenlijk wel, ik moest er om lachen.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Check dat commentaar hehe. Prachtig.
De reactie van Guardiola na de 1-1 vind ik kippevel achtig, zo mooi.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.