• 16.427 nieuwsartikelen
  • 180.214 films
  • 12.397 series
  • 34.340 seizoenen
  • 651.689 acteurs
  • 199.719 gebruikers
  • 9.421.703 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
In de Arena?

Paar spreekkoren misschien, maar in de media en de gemiddelde liefhebbers lacht er niet erom, i.t.t. tot de tegenslag bij Ajax.

de anti ajax mensen bedoel je.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Precies Van Gaal niet AZ. En hoe zou dat komen? Juist ja omdat Van Gaal exact in het rijtje met Ajax past met zijn grootspraak die hij niet waarmaakt.

welke grootspraak heeft hij gehad dan, behalve dat hij voor zijn elftal opnam tot het eind.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ongeloofelijk dat je zo vastgebakken zit in dat idee. Ik bedoel ik zal toch wel beter weten waarom ik een hekel aan Ajax heb dan dat jij dat weet. Maar nee Combi weet het zelfs dan nog beter.

dat is je goed recht, maar je lult onzin, overtuig me maar is een keer van je gelijk inplaats van dat je door een anti ajax bril kijkt.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

combi schreef:

de anti ajax mensen bedoel je.

Waar haal je het nou vandaan dat iedereen zomaar anti-Ajax is, alleen maar omdat het de grootste club is. In Duitsland is toch ook niet iedereen tegen Bayern Munchen, in Italie is toch ook niet iedereen tegen AC Milan of in Belgie tegen Anderlecht? Daar zit veel meer achter.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Waar haal je het nou vandaan dat iedereen zomaar anti-Ajax is

loop een keer met je ajax shirt door het land, kom je ervanzelf achter.

, alleen maar omdat het de grootste club is. In Duitsland is toch ook niet iedereen tegen Bayern Munchen

haha, nou neem je toch wel en erg slecht voorbeeld, hoewel duitsres over het algemeen wat vriendelijker zijn.

, in Italie is toch ook niet iedereen tegen AC Milan

ga je weer de mist in, hoewel juventus nog altijd de grootste is.

of in Belgie tegen Anderlecht?

weet niet volg het voetbal van belgie al een aantal jaren niet.

Daar zit veel meer achter.
als je een anti-ajax bril blijft ophouden wel.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Ja, wij hebben allemaal een anti-Ajax bril, maar dan heb jij wel je oogkleppen op.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

nee hoor alleen een ajax hart.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Al meerdere mensen (waaronder ik) hebben aangegeven fan geweest te zijn van Ajax in de periode van hun mooie voetbal. Toen was Ajax toch ook de grootste? Waarom was toen niet iedereen tegen hun?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

meelopers heb ik niks mee.

maar heelveel waren er alles behalve blij mee, ze konden alleen moeilijk geen respect hebben voor hoe ajax europa veroverde.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Maar dat is toch het bewijs dat het feit dat ze de grootste zijn, niet betekent dat mensen anti-Ajax zijn, wat heel jouw theorie omverwerpt.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

als mensen zeggen dat ajax arrogant is kijken ze voor mij door een anti ajax bril, zeker als ze nog zeggen dat het ajax fans zijn geweest toen het allemaal fantastisch ging, meelopers waar ik niks mee heb.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

combi schreef:

als mensen zeggen dat ajax arrogant is kijken ze voor mij door een anti ajax bril

Nou, dat is dan ook duidelijk. Hoeven we niet meer verder te discussieren als je je mening niet met argumenten kan onderbouwen.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik zit juist te wachten op argumenten waarom ajax arrogant is die ik al drie pagina's weerleg.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Dat is weer een andere discussie, maar we hebben in ieder geval al vastgesteld dat mensen niet bij voorbaat al anti-Ajax zijn.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

het is gewoon amsterdamse bluf (wat door iedereen met een anti ajax bril als arrogant word bestempeld), en het enigste op het centrum na wat nog een beetje behouden is in mokum, maar dat is weer iets heel anders maar waar ik gewoon trots op ben.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Knisper schreef:

Dat is weer een andere discussie, maar we hebben in ieder geval al vastgesteld dat mensen niet bij voorbaat al anti-Ajax zijn.

nee, daar heb je natuurlijk gewoon gelijk in, maar ik ga er wel vanuit dat je mij een beetje begrijpt.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

ik ga er trouwens van door even een biertje pakken, tot morgen of zoals ze in brabant zeggen how doe of zoiets.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Kunnen het beter Studio Ajax noemen hier.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Het maakt wel degelijk verschil of je recht van spreken hebt. Met drie punten achterstand en nog 1 wedstrijd te spelen is het anders dan dat je in de winterstop 12 punten los staat. Maar als je dat verschil niet ziet houdt het op natuurlijk. Er zijn maar weinig mensen die Ajax verwijten dat ze in 1995 een grote mond hadden of dat ze het seizoen 1996 begonnen met het idee dat ze kampioen gingen worden

Nou, Ajax was in 1996 de wereldkampioen en als men over arrogantie van Ajax spreekt halen ze altijd die speech van Van Gaal erbij (wij zijn de beste van Adam, Rdam, Eihoven, Europa, Wereld). Op dat moment had Ajax dus hartstikke recht van spreken met die kreten als jouw beredenering erbij genomen wordt.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

combi schreef:

nee dat zit hem gewoon in het feit dat het hoog zit dat ajax de grootste club VAN NEDERLAND IS EN BESCHOUWT WORD, NIKS MEER EN NIKS MINDER.

(afbeelding).

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

combi schreef:

het is gewoon amsterdamse bluf (wat door iedereen met een anti ajax bril als arrogant word bestempeld),

AHA, een spraakverwarring.... Amsterdamse bluf = Arrogant

PS. Ajax is de succesvolste club van Nederland, dat valt niet te ontkennen, maar AZ is de grootste club als het om tegenvallende resultaten gaat dit seizoen. (om nog maar een spraakverwarring te ontzenuwen.)

En Feyenoord heeft in potentie de grootste supporters schare.

Wouter

• 18737 berichten
  • 3094 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Precies Van Gaal niet AZ. En hoe zou dat komen? Juist ja omdat Van Gaal exact in het rijtje met Ajax past met zijn grootspraak die hij niet waarmaakt.

Asjeblieft. Nu wordt het echt te gek. Ajax '95 was ok, maar het Ajax van de laatste tien jaar was zo vervelemnd dat de coach van '95 ook gehekeld wordt.

Ga toch fietsen. Ajax is de meest populaire en grootste club van Nederland. Dat betekent dat de rest het leuk vindt als het minder gaat.

Wouter

• 18737 berichten
  • 3094 stemmen

Reinbo schreef:

En Feyenoord heeft in potentie de grootste supporters schare.

Hoeveel mensen kwamen er ook alweer toen Verbeek coach was?

Enne... waarom is het potentieel de grootste schare en niet nu?

(En waarom zijn Ajaxsupporters dan successupporters?)

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wouter schreef:

Ajax is de meest populaire en grootste club van Nederland. Dat betekent dat de rest het leuk vindt als het minder gaat.

Het mantra onder de Ajax-fundamentalisten. Geloof me, door jullie wordt het leuk dat Ajax verliest, niet door de populariteit of grootte van de club. Het moet heerlijk simpel, maar ook treurigmakend zijn om in een wereldje te leven waarin de eerste grondwet geldt dat als je niet in een Ajax pyama slaapt automatisch een hekel aan de club moet hebben.

Tien jaar geleden de grootste, nu het toppunt van triestigheid. Nee, dit komt niet meer goed.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Hoeveel mensen kwamen er ook alweer toen Verbeek coach was?

Enne... waarom is het potentieel de grootste schare en niet nu?

(En waarom zijn Ajaxsupporters dan successupporters?)

Waarom zou je moeten komen als er een nieuwe coach komt, waarheen ook eigenlijk?

In potentie omdat de Kuip niet groter is en er nu nog meer mensen in de Arena passen. Wacht maar op het nieuwe stadion. Heeft niets met mooi weer supporters te maken... die kom je alleen tegen bij Ajax.

Wouter

• 18737 berichten
  • 3094 stemmen

otherfool schreef:

Tien jaar geleden de grootste, nu het toppunt van triestigheid. Nee, dit komt niet meer goed.

Twee jaar een doelpunt verschil. Onoverbrugbaar, inderdaad....

Wouter

• 18737 berichten
  • 3094 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Waarom zou je moeten komen als er een nieuwe coach komt,

Huh? Wie heeft het daarover?

In potentie omdat de Kuip niet groter is en er nu nog meer mensen in de Arena passen.

Eh... Waarom zit de kuip dan niet altijd vol?

Wacht maar op het nieuwe stadion. Heeft niets met mooi weer supporters te maken... die kom je alleen tegen bij Ajax.

Nogmaals, hoeveel supporters zaten er in de kuip, ten tijden van Pim Verbeek...?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Oh, die Verbeek..... (Ik probeer hem te vergeten)

Tja, toen ging het niet zo heel best, maar er is wel een verschil tussen mooi weer supporters en zij die zelfs tijdens een cycloon nog naar de Kuip gaan.

Wouter

• 18737 berichten
  • 3094 stemmen

Reinbo schreef:

Oh, die Verbeek..... (Ik probeer hem te vergeten)

Tja, toen ging het niet zo heel best, maar er is wel een verschil tussen mooi weer supporters en zij die zelfs tijdens een cycloon nog naar de Kuip gaan.

Point made: ook Feyenoord heeft te maken met wegblijvende supporters als het minder gaat. En niet zo'n beetje ook.

Volgens jullie gaat het in ieder geval heel slecht met Ajax. Evengoed gaan er meer supporters naar dan naar andere clubs....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zeg nergens dat het heel slecht gaat met Ajax, kan mij persoonlijk niet slecht genoeg gaan. En ondanks dat het met Feyenoord slechter gaat zit de Kuip elke week vol, sterker nog er is een wachtlijst voor seizoenkaarten.

Neemt niet weg dat ik niet verwacht dat Coronel alle problemen (en die zijn er, want gelukkig gaat het ook niet goed met Ajax) zoals aangekaart in zijn rapport zelf op gaat lossen.

Vergeet ook niet dat in begin jaren 90 geen enkel stadion vol zat. Gemiddelde bezoekers aantallen in de eredivisie was toen 7400 tegen over 16000 nu.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.