- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Maar weer eens een Engelse wedstrijd opgezet. Altijd fijn. Niet zomaar een Engelse wedstrijd trouwens, maar een echte clash; Arsenal - Liverpool. Toegegeven; de 1e helft wil maar niet echt op gang komen en stelt vooralsnog een beetje teleur, al blijven het natuurlijk 2 topploegen en is het niveau altijd hoog.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
lol, PSV heeft wissels nodig om de zegen veilig te stellen, vieze karakterloze boerenclub
lol, hoezo slechte verliezer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Was vandaag bij Graafschap-Ajax. 1e helft had de GS nog wat tegenstand geboden maar was het toch 0-2. Daarna simpele walkover. Mooi dat Suarez scoorde terwijl heel het publiek om me heen hem uit zat te schelden.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Damn die elleboog van Volmer.... die ging wel even zeg. 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Heb me weer vermaakt met Feyenoord. Verbeek die het veld op rent 
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Was wel grappig vandaag in het stadion. Hoor je opeens de omroeper die altijd naast de bank op het veld staat gewoon tijdens de wedstrijd:
Dames en heren, de trainer vraagt of jullie soms zitten te slapen.. ..
. Echt Been weer.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Wellicht lieten ze hem winnen omdat de scheidsrechters meenden dat het een modellenwedstrijd betrof..
(afbeelding)
Valuev
Lijkt sprekend op een Neanderthaler..
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Was wel grappig vandaag in het stadion. Hoor je opeens de omroeper die altijd naast de bank op het veld staat gewoon tijdens de wedstrijd:
Dames en heren, de trainer vraagt of jullie soms zitten te slapen.. ..
. Echt Been weer.
Hehe! Kan niet anders zeggen, geweldige vent! Zowel als trainer als mens.
Maar jullie publiek is wel suf zeg. Heb de laatste tijd wat duels gezien nog, sfeer is er wel erg weinig...en dat terwijl er alle reden tot een goede sfeer is lijkt me.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
De sfeer is juist geweldig de laatste tijd. Al doen we uit principe nooit aan idioten met trommels en dat soort onzin, dus wellicht komt het op tv minder over.
Maar op zondag 12.30 zit altijd iedereen brak voor zich uit te staren, is altijd zo.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Damn die elleboog van Volmer.... die ging wel even zeg. 
Terecht rood natuurlijk maar volgens mij wordt Cvitanich helemaal niet geraakt.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Al doen we uit principe nooit aan idioten met trommels en dat soort onzin
Onzin? Zulke dingen roepen juist om een bepaalde sfeer. Tenminste, in de Arke Stadion/Grolsch Veste.
Het roept de rest van het publiek op (dus niet alleen de sfeermakers) om mee te doen, en na verloop van tijd ben je die dingen allang vergeten, of hoor je ze niet meer. Het publiek heeft dan de overhand genomen.
Bovendien worden er vaak maar 1 of 2 trommels gebruikt, dus zo overdreven is dat ook weer niet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
De sfeer is juist geweldig de laatste tijd. Al doen we uit principe nooit aan idioten met trommels en dat soort onzin, dus wellicht komt het op tv minder over.
Maar op zondag 12.30 zit altijd iedereen brak voor zich uit te staren, is altijd zo.
Viel bij oa NEC-Spurs ook anders op. Leek wel een mortuarium zo stil...
Jammer, want ik vind NEC 1 van de symphatiekste clubs van NL. Sinds Neeskens kwam tot nu is NEC regelmatig een kleurrijke club geweest ipv een grijze muis zoals we al te veel hebben met een Willem II of Heracles.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Volgens mij zag ik in de gauwigheid wel wat bloed in de mond van Cvitanich toen ze inzoomde.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Klopt, die wedstrijd was het ook idd erg opvallend stil. Publiek wist volgens mij niet zo goed wat ze er mee aan moesten.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Leek wel een mortuarium zo stil...
Maar ik ben al met Roda in de ArenA geweest dat de sfeer daar ook echt ver te zoeken was.
Maarja, bij ons is dat eigenlijk ook zo. In Kerkrade kunnen ze de laatste tijd alleen maar anti FC Limburg, anti Kuijer en anti scheidsrechter spreuken zingen. De ploeg aanmoedigen zit er niet echt meer in.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Ach ja, als ze maar blijven winnen in Europa (en volgende week van AZ) en Ajax en Twente ook in Europa blijven winnen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
gelukkig dat die jongen over een snelle reflex blijkt te bezitten, anders had Michael Jackson er een soortgenoot bij.
Ik vond hem juist erg traag vandaar dat ik denk dat hij niet geraakt werd. De elleboog ging naar achteren en een seconde later viel hij pas naar de grond.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Lekker toch, kun je je rustig op het voetbal concentreren. Dat verplichte opstaan en meeklappen gedoe altijd, brrr.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Over Mario Been:
Hehe! Kan niet anders zeggen, geweldige vent! Zowel als trainer als mens.
Ik vind 'm als analist bij Eredivisie Live anders vrij irritant. Hij is echt wel recordhouder 'zoveel mogelijk voetbalcliché's in zo min mogelijk zinnen proppen'. Ook in z'n interviews, nogal saai. Wel een goede trainer verder. (De resultaten zijn althans goed.)
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wat een prachtgoal van v. Persie!
Technisch gezien een 10 met een griffel. Prachtige pass ook.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Genk slecht bezig, 2-0 verloren van Anderlecht, zwak voetbal.
Na de match nog verschillende rellen geweest.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Hugo Broos traint btw een Griekse ploeg, ze staan voorlaatste maar hij krijgt wel in 6 maand meer geld dan hij op een heel jaar kreeg bij Genk!
A. Jacobsen
-
- 495 berichten
- 104 stemmen
Dat Anderlecht wint kon je van ver zien aankomen. Het grootste gemis van Genk is aansluiting van het middenveld met de spitsen. Toszer is veel te passief, Alex die terugkomt uit blessure is al een stap in de goede richting.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
So close. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Wat een prachtgoal van v. Persie!
Dat heeft hij van Bergkamp geleerd, dat kan niet anders.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Het had er ook veel van weg, desalniettemin wonderschoon!
Nicolage Rico
-
- 20231 berichten
- 2384 stemmen
Lekker toch, kun je je rustig op het voetbal concentreren. Dat verplichte opstaan en meeklappen gedoe altijd, brrr.
Hoezo verplicht? Je doet mee als je wilt. De sfeer in een voetbalstadion kan fantastisch zijn. Als je je alleen op het voetbal wil concentreren, kun je beter voor de televisie kijken. Dan zie je vaak nog beter ook.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.