• 16.465 nieuwsartikelen
  • 180.299 films
  • 12.408 series
  • 34.367 seizoenen
  • 651.892 acteurs
  • 199.788 gebruikers
  • 9.424.660 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hoezo verplicht? Je doet mee als je wilt. De sfeer in een voetbalstadion kan fantastisch zijn. Als je je alleen op het voetbal wil concentreren, kun je beter voor de televisie kijken. Dan zie je vaak nog beter ook.

Er werd gesteld dat er geen goede sfeer hing bij NEC omdat er minder lawaai werd gemaakt, en dat dat een slechte zaak is. Daar ben ik het al niet mee eens.

Maar in het stadion zie je een wedstrijd stukken beter, je hebt veel meer overzicht en kunt je concentreren op zaken die jij van belang vind ipv de bal (en 6 herhalingen van elke overtreding).

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wonderschone goal van v Persie! Hij heeft zon enorme potentie niet normaal! Jammer dat hij vaak geblesseerd is en ook vaak kansen mist. Maar samen met Sneijder wel onze diamant voor de komende pakweg 10 jaar.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

En Robben niet te vergeten. Maar het blijven wel 3 spelers die erg blessuregevoelig zijn (met name Robben), en dat kan nog wel eens roet in het eten gooien voor de toekomst.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Last schreef:

En Robben niet te vergeten.

Ik weet het niet, ik vind hem niet zo goed als Van Persie en Sneijder. Ander type ook wel.

Ik denk dat Nederland in de toekomst heel veel plezier zal beleven aan Wijnaldum die wel eens zou kunnen uitgroeien tot wereldtopper. Al is het natuurlijk nog veel te vroeg om dat nu al te zeggen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wijnaldum wereldtopper? Gebaseerd op 10 potjes bij de nummer 13 in de eredivisie? Bovendien, aan middenveldtalent geen gebrek, maar Nederland gaat een spitsenprobleem tegemoet...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Jongen, kijk eens naar Wijnaldum zijn leeftijd.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Tja, noem hem dan geen potentiële wereldtopper... Feit is dat als iedereen fit is hij een wisselspeler (tribuneklant?) is van een middelmatige club in een zwakke competitie. Die loftuitingen zijn vooralsnog nergens op gebaseerd, ik ga Danny Holla toch ook geen potentiële wereldtopper noemen?

edit: Ik zie trouwens dat je zelf ook schrijft 'natuurlijk nog veel te vroeg om dat nu al te zeggen'. Daar had ik overheen gelezen, excuses.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik vind Rafael van der Vaart beter dan Sneijder en Robben, of hij ook beter is dan Van Persie dat weet ik niet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wijnaldum is een goede maar meer nog niet.

Jongens die net erbij komen en goed presteren bij de top worden al snel richting de hemel geschreven. Laat hem eerst maar eens nog een jaar of 2 echt goed presteren.

pascal83

• 2736 berichten
  • 2487 stemmen

Hij heeft zeker wel de potentie, op dit moment is hij slechtst de beste Feyenoorder (al is dat niet al te moeilijk). Actie, technisch, versnelling, mentaliteit, wil om te werken, en daarnaast is hij nog maar pas 17 jaar.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Nederland gaat een spitsenprobleem tegemoet...

mwa, we kunnen ons beter zorgen maken over de verdediging, al een tijdje trouwens!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

maar Nederland gaat een spitsenprobleem tegemoet...

Uiteraard. Naast Huntelaar, Kuijt, van Persie, Robben en Babel hebben we weinig...

Man, de aanval is al 30 jaar onze sterkste linie. Ook nu.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3302 stemmen

Ben het wel een beetje met otherfool eens.

Robben en van Persie kan je amper spitsen noemen, meer buitenspelers. Kuijt is een harde werker maar geen echte afmaker, Babel heeft wel de potentie, maar die moet eerst maar eens minuten opdoen op die positie.

Vrij karig allemaal dus naast Huntelaar.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Van Wolfswinkel wordt wel een toppertje volgens mij.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

nyland ook

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

En we hebben nog altijd Ricky Hoogendorp. .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Het valt allemaal wel mee. In principe hebben we zoveel goede middenvelders, zeker de aanvallende, dat er maar 1 echte spits nodig is. En of dat Kuijt, Huntelaar of Persie is....alledrie hebben veel kwaliteiten. Indien nodig kan Vd Vaart zelfs de spits in.

Ik zie graag nog altijd Huntelaar diep met daarachter Sneijder. Op links Robben en aan de rechterkant een vrije rol voor van Persie. Daarachter 2 controleurs. V Bommel zou ik opstellen net als De Jong. Zeker die 2e is een diamant voor Oranje voor de toekomst. Ik had nooit gedacht dat N de J zo goed zou worden toen hij Ajax verliet.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

pascal83 schreef:

Hij heeft zeker wel de potentie, op dit moment is hij slechtst de beste Feyenoorder (al is dat niet al te moeilijk). Actie, technisch, versnelling, mentaliteit, wil om te werken, en daarnaast is hij nog maar pas 17 jaar.

Klopt allemaal, behalve dan dat hij 18 jaar is.

Wijnaldum is al een stuk verder dan sommige andere spelers bij Feyenoord (Lucius, Greene, Buijs, etc.). Hij wordt alleen - vanwege blessures - op de verkeerde plaats gezet. Hij komt niet uit de verf op de rechtsbuitenpositie. Hij moet op het middenveld staan. Ik vind hem nu al beter dan de Guzman.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Het valt allemaal wel mee. In principe hebben we zoveel goede middenvelders, zeker de aanvallende, dat er maar 1 echte spits nodig is. En of dat Kuijt, Huntelaar of Persie is....alledrie hebben veel kwaliteiten. Indien nodig kan Vd Vaart zelfs de spits in.

Ik zie graag nog altijd Huntelaar diep met daarachter Sneijder. Op links Robben en aan de rechterkant een vrije rol voor van Persie. Daarachter 2 controleurs. V Bommel zou ik opstellen net als De Jong. Zeker die 2e is een diamant voor Oranje voor de toekomst. Ik had nooit gedacht dat N de J zo goed zou worden toen hij Ajax verliet.

Ik vind dat Kuijt sowieso rechts op het middenveld moet, zoals een paar wedstrijden op het EK. Die rol vervult hij geweldig. Hij pakt ongelooflijk veel ballen af, werkt daar keihard. Bovendien ben je lekker aanvallend ingesteld.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Heb je helemaal gelijk in, Gattuso. Kuijt moet op rechts.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Willem has left the building...

Van Hanegem en Utrecht uit elkaar

Geschreven op dinsdag, 23 december om 11:55

FC Utrecht en Willem van Hanegem gaan per direct uit elkaar. De trainer leefde al enige tijd in een steeds minder comfortabele situatie bij de Domstedelingen waarop dinsdagochtend is besloten om de samenwerkening abrupt te beëindigen. “Er is geen basis meer voor een voortzetting van onze samenwerking”, verklaarde voorzitter Jan Willem van Dop op de officiële website van de Eredivisionist. Van Hanegem was bij Utrecht aan zijn tweede seizoen bezig.

Eerder gaf de oefenmeester al te kennen aan het einde van dit seizoen te stoppen als hoofdcoach. De toelichting die hij in diverse media gaf op zijn aanstaande vertrek, zijn voor de clubleiding aanleiding om de samenwerking op dit moment al te beëindigen.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Er werd gesteld dat er geen goede sfeer hing bij NEC omdat er minder lawaai werd gemaakt, en dat dat een slechte zaak is. Daar ben ik het al niet mee eens.

Maar in het stadion zie je een wedstrijd stukken beter, je hebt veel meer overzicht en kunt je concentreren op zaken die jij van belang vind ipv de bal (en 6 herhalingen van elke overtreding).

Het ging op een gegeven moment over de sfeer zelf en dat jij al de bibbers krijgt als iemand verplicht mee moet klappen. Ten eerste is niemand verplicht en ten tweede kan de sfeer een middag of avond stukken mooier maken.

Meer overzicht in het stadion oké. Dat klopt. Maar een herhaling kan soms erg nuttig zijn, omdat je nooit ALLES goed op het veld kunt zien. Buitenspelmomenten, overtredingen, etc. Als ik in het stadion ben geweest, moet ik vaak dingen terugzien op de televisie of het daadwerkelijk zo was. Wat het wel mooi maakt om in de stadion te zitten is de sfeer.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben ik weer met je eens Nico, dat is de reden waarom ik graag aan de Langeleegte vertoef. Voor de sfeer.

happie

• 6259 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Willem has left the building...

Van Hanegem en Utrecht uit elkaar

Geschreven op dinsdag, 23 december om 11:55

FC Utrecht en Willem van Hanegem gaan per direct uit elkaar. De trainer leefde al enige tijd in een steeds minder comfortabele situatie bij de Domstedelingen waarop dinsdagochtend is besloten om de samenwerkening abrupt te beëindigen. “Er is geen basis meer voor een voortzetting van onze samenwerking”, verklaarde voorzitter Jan Willem van Dop op de officiële website van de Eredivisionist. Van Hanegem was bij Utrecht aan zijn tweede seizoen bezig.

Eerder gaf de oefenmeester al te kennen aan het einde van dit seizoen te stoppen als hoofdcoach. De toelichting die hij in diverse media gaf op zijn aanstaande vertrek, zijn voor de clubleiding aanleiding om de samenwerking op dit moment al te beëindigen.

Zat eraan te komen natuurlijk.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nooit Meer Willem

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Buter beraadt zich over positie

" Piet Buter beraadt zich over zijn positie bij FC Utrecht. De technisch directeur is dinsdag niet gekend in het ontslag van trainer Willem van Hanegem en hij meldde zich daarop ziek."

"Aanvoerder Gregoor van Dijk zou eveneens teleurgesteld zijn en overwegen zijn aanvoerdersband in te leveren."

Lachwekkende soap daar in Utrecht. Nog even en er werkt daar helemaal niemand meer.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Stelletje kanslozen daar. Anti-beleid. Snelcursus ''Hoe verkloot ik een voetbalclub''.

En nu?

Nieuwe trainer?? Da bomb zou natuurlijk Cootje zijn.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Cootje is niet gek natuurlijk

Ik zou Koeman proberen als ik Utrecht was.

Nicolage Rico

• 20231 berichten
  • 2384 stemmen

otherfool schreef:

Nooit Meer Willem

Hoe is het mogelijk dat alles wat jij roept, exact het tegenovergestelde is wat ik vind?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.