- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zou er echt niet instappen als ik trainer was, onder die idioten zou ik niet willen werken.
Koeman... ja, dat zou wel bij het huidige wanbeleid passen ja...
Of nog beter: Jan Wouters! 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Stanley Menzo zou een goede keus zijn!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mensen die nog altijd denken dat Koeman er niks van kan. 
Het is een prima trainer die vooral tactisch erg sterk is (ligt ook wel aan Slot), oké je mag hem geen spelers laten kopen. Maar verder prima trainer, Utrecht zou er erg gelukkig mee moeten zijn.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Mensen die nog altijd denken dat Koeman er niks van kan.
Hoe kun je beweren dat hij er wel wat van kan? De man heeft niks gepresteerd, heeft het overal slechter gedaan dan hij met de beschikbare spelers had moeten doen. Alle clubs die hij trainde speelden lelijk onverzorgd voetbal... Daarnaast is hij een egoïst die vooral aan z'n eigen portemonnee denkt. 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Hoe kun je beweren dat hij er wel wat van kan?
maar goed ik zou hem ook niet aanstellen maar zijn cv spreekt boekdelen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ben ik met je eens, combi. Koeman heeft de schijn wat tegen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
2x landskampioen dankzij voorganger (Adriaanse, Hiddink). Ajax had in die tijd veruit de beste selectie, die moeiteloos 3 keer achter elkaar kampioen had moeten worden. Dramatisch transferbeleid, waar Ajax nog jaren last van heeft gehad. Het voetbal was niet om aan te zien. Beste speler Van der Vaart ging steeds slechter spelen omdat hij elke week op een andere positie moest spelen en uiteindelijk nog maar 5 miljoen opleverde (pure kapitaalvernietiging van Koeman, net als al die miskopen). Zo kan ik nog wel even doorgaan. Over Valencia zal ik maar helemaal niet beginnen.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ajax heeft al vier jaar nu de beste selectie(in potentie volgens de kenners, wie dat ook mag zijn), volgens mij nog geen 1 keer kampioen.
wat van der vaart betreft ligt niet aan koeman, hij speelde minder en wou opeens niet meer links buiten( ik weet het niet, ik noem het werk weigering), raakte aanvoeders band kwijt, wat een logisch vervolg is en speelde voor de rest als een krant sindsdien, wat ook weer terug te brengen is dat het in het begin wel erg cresendo ging en elk talent krijgt een terugval.
wat is er mis met valencia, gewoon de beker gewonnen en staan nu tweede?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Combi heeft de komma toets gevonden! Nu nog iets vaker neerzetten en het wordt leesbaar...
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Combi heeft de komma toets gevonden! Nu nog iets vaker neerzetten en het wordt leesbaar...
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Hoe is het mogelijk dat alles wat jij roept, exact het tegenovergestelde is wat ik vind?

Let's agree to disagree 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ajax heeft al vier jaar nu de beste selectie(in potentie volgens de kenners, wie dat ook mag zijn), volgens mij nog geen 1 keer kampioen.
PSV had tot vorig seizoen een betere selectie.
Hij heeft overal goed gespeeld behalve onder Koeman, dat zegt mij genoeg. En er zijn er meer die zich niet ontwikkelden onder Koeman, Nigel de Jong bijvoorbeeld.
Nadat ze Koeman ontslagen hadden ging het inderdaad opeens een stuk beter...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Combi heeft wel gelijk. Feit blijft dat Koeman de laatste was die Ajax kampioen maakte. Inderdaad, met het beste materiaal maar andere trainers lukt het zelfs met het beste materiaal niet. Ook beetje flauw om nu ineens te doen of Hiddink en vooral Adriaanse verantwoordelijk waren voor de kampioenschappen. Adriaanse werd niet voor niets ontslagen. Verder zei iedereen toen Koeman kwam dat hij het nooit goed kon doen na Hiddink, nu deed hij het wel goed en is dat ook weer Hiddinks verdienste beetje krom. Overigens heeft Vitesse er ook nooit meer zo goed opgestaan als toen Koeman daar trainer was. Koeman is gewoon een trainer met een top cv die heeft bewezen ook nog te zijn gegroeid na zijn periode bij Ajax.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
PSV had tot vorig seizoen een betere selectie.
daar zijn de meningen over verdeeld hoewel ik persoonlijk het met je eens ben behalve vorig seizoen.
Hij heeft overal goed gespeeld behalve onder Koeman, dat zegt mij genoeg. En er zijn er meer die zich niet ontwikkelden onder Koeman, Nigel de Jong bijvoorbeeld.
tja, er zijn er ook een paar doorgebroken, mido, zlatan, trabelsi, pienaar.
edit. maxwell
Nadat ze Koeman ontslagen hadden ging het inderdaad opeens een stuk beter...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Hij heeft overal goed gespeeld behalve onder Koeman, dat zegt mij genoeg.
Raar dat ze die hele goede speler al na een half jaar kwijt willen bij Real Madrid.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3302 stemmen
Ik ben het helemaal met Zavo eens over Koeman. Overal waar de beste man trainer is geweest laat hij een zootje achter.
wat is er mis met valencia, gewoon de beker gewonnen

Wat me vooral stoort aan hem is dat hij totaal geen loyaliteit aan z'n club toont. Bij Benfica was hij weg toen PSV aanklopte en daar ging hij er meteen vandoor toen Valencia aan kwam zetten. Iedere keer onder het mom van "de kans van z'n leven". Zo lust ik er nog een paar, ik hoef hem voorlopig niet meer aan het werk te zien.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ook beetje flauw om nu ineens te doen of Hiddink en vooral Adriaanse verantwoordelijk waren voor de kampioenschappen. Adriaanse werd niet voor niets ontslagen.
Maar wel totaal onterecht, het lag iig niet aan de resultaten. Hij werd ontslagen vanwege z'n sociale vaardigheden (of gebrek daar aan) naar de media en enkele afgedankte spelers. Ze stonden al bovenaan toen Koeman kwam.
Tja, wat noem je goed? Jij kijkt alleen naar het eindresultaat. Ze deden het 6 maanden goed omdat alle automatismen van Hiddink er nog inzaten, daarna stortte PSV volledig in, 12 punten voorsprong weggegeven, met veel geluk nog net aan kampioen. Het is maar wat je goed noemt...
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Raar dat ze die hele goede speler al na een half jaar kwijt willen bij Real Madrid.
Overschatte speler idd, maar heb ik al vaker gezegd.
O.S.
-
- 248 berichten
- 0 stemmen
Technisch een van de beste van de wereld, mist snelheid.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Maar wel totaal onterecht, het lag iig niet aan de resultaten. Hij werd ontslagen vanwege z'n sociale vaardigheden (of gebrek daar aan) naar de media en enkele afgedankte spelers. Ze stonden al bovenaan toen Koeman kwam.
Tja, wat noem je goed? Jij kijkt alleen naar het eindresultaat. Ze deden het 6 maanden goed omdat alle automatismen van Hiddink er nog inzaten, daarna stortte PSV volledig in, 12 punten voorsprong weggegeven, met veel geluk nog net aan kampioen. Het is maar wat je goed noemt...
De Koemannetjes zijn allebei geen fantastische trainers, maar slecht zijn ze ook weer niet. Ik denk dat Ronald Koeman prima bij Utrecht past. Met dat belabberde materiaal, dat daar rondloopt, presteeerd zelfs van Gaal niet eens mee.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Adriaanse en Wouters lijken mij niet zo heel ver gezochte kandidaten. Het zou best 1 van die 2 kunnen worden.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Utrecht staat anders gewoon 9e, zo slecht is dat niet.
Adriaanse lijkt me iemand die verder kijkt dan z'n portemonnee. Zou me verbazen als hij in die slangenkuil stapt.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
2x landskampioen dankzij voorganger (Adriaanse, Hiddink). Ajax had in die tijd veruit de beste selectie, die moeiteloos 3 keer achter elkaar kampioen had moeten worden. Dramatisch transferbeleid, waar Ajax nog jaren last van heeft gehad. Het voetbal was niet om aan te zien. Beste speler Van der Vaart ging steeds slechter spelen omdat hij elke week op een andere positie moest spelen en uiteindelijk nog maar 5 miljoen opleverde (pure kapitaalvernietiging van Koeman, net als al die miskopen). Zo kan ik nog wel even doorgaan. Over Valencia zal ik maar helemaal niet beginnen.
Koeman is trouwens niet de enige met dramatisch transferbeleid bij Ajax.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Utrecht staat anders gewoon 9e, zo slecht is dat niet.
de hand van de trainer. Zulke goede voetballers lopen er niet rond. Michel Vorm is degene met veruit de meeste potentie.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3302 stemmen
Adriaanse en Wouters lijken mij niet zo heel ver gezochte kandidaten. Het zou best 1 van die 2 kunnen worden.
happie
-
- 6259 berichten
- 426 stemmen
Wouters is natuurlijk wel een echte Utrecht-man. Dus dat zou maar zo kunnen. Hij heeft na Ajax een hoop bijgeleerd.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
de hand van de trainer. Zulke goede voetballers lopen er niet rond. Michel Vorm is degene met veruit de meeste potentie.
Alsof die wel rondlopen bij pakhembeet Willem II of NEC. Verder pakte Utrecht zo'n beetje de helft van de punten toen Willem 'ziek' was dus ze gaan er sowieso op vooruit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Onterecht? Een goede omgang met je spelers lijkt me zo ongeveer de belangrijkste eigenschap die je als trainer moet hebben in deze dagen.
Pff wat een onzin is dat toch altijd. De automatismen van Hiddink. Stel dat die er het eerste jaar uberhaupt zijn geweest waarom zouden die naar een halfjaar ineens plotsklaps wegvallen. Verder vergeet iedereen voor het gemak ook maar even het begin van het tweede seizoen van PSV. Ook toen draaide PSV uitstekend en stonden ze bovenaan. Pas toen Koeman wegging ging het fout.
Overigens lijkt het nu een beetje of ik de voorzitten van de Ronald Koeman fanclub ben geworden maar dat is allerminst zo. Ben absoluut geen fan van hem en heb zo mijn twijfels over hem. Puur naar resultaat gekeken heeft hij echter een prachtig palmares.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.