• 16.463 nieuwsartikelen
  • 180.288 films
  • 12.407 series
  • 34.362 seizoenen
  • 651.890 acteurs
  • 199.786 gebruikers
  • 9.424.380 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Bah! Man U moet er gewoon eens een keer uit. Zodra Inter op haar best speelt mag Man U slechts dromen van een goed resultaat.

Van Arsenal verwacht ik dat ze simpel doorgaan. Zelfde geldt voor Juve.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Ik denk eigenlijk ook wel dat Roma gaat winnen van Arsenal Ik hoop echt van niet - Arsenal kan nog altijd geweldig spelen en met Roma heb ik echt totaal niks - maar het is helemaal niet vergezocht. Zeg 55/45 voor Roma. Juve - Chelsea is 42/58 in het voordeel van Chelsea en Man U tegen Inter laat ik ook open. Zeg fifty-fifty dus.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

The Last schreef:

Bah! Man U moet er gewoon eens een keer uit. Zodra Inter op haar best speelt mag Man U slechts dromen van een goed resultaat.

Mwa, andersom geld precies hetzelfde. Om het even dus.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Man U moet het meer van de individuele spelers hebben (Ronaldo, Rooney, Nani...).

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Staat er toch los van

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

The Last schreef:

Van Arsenal verwacht ik dat ze simpel doorgaan. Zelfde geldt voor Juve.

Haha ik hoop juist enorm dat Man U dat kut Inter slaag geeft. Als 1 ploeg nep en sneu is dan is Inter dit wel. United vind ik een prachtige club met een mooie eigen identiteit.

Hoop en denk dat Inter eruit gaat.

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Ach, ik heb altijd al een stronthekel gehad aan Man U (en Chelsea in mindere mate), dus dat is dan weer een persoonlijke kwestie.

btw, Arsenal rockz!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat een rotzooi in Kerkrade.

Kan die rotscheidsrechter Van Boekel geen stadionverbod krijgen?? Na vorig jaar onterecht rood aan Tioté te geven in de play-offs tegen NEC, naait die ons nu alweer met 2 totaal onterechte penalties.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Huh? Wat moet je anders geven voor de tegenstander blokkeren in de 16? Die handsbal kun je misschien over discussiëren, al heb ik ze voor veel minder gegeven zien worden.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik was in het stadion en heb het nog niet op tv kunnen bekijken. Maar naar mijn mening zette Kah gewoon zijn lichaam. Een eerlijk duel.

En die handsbal daar kan De Fauw niets aan doen. Daar hoef je als scheids niet voor te fluiten.

De sfeer was ook alweer zeer verhit rondom het stadion net na de wedstrijd.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

The Last schreef:

Ach, ik heb altijd al een stronthekel gehad aan Man U (en Chelsea in mindere mate), dus dat is dan weer een persoonlijke kwestie.

btw, Arsenal rockz!

Hoi mede man u hater . Alleen beetje jammer dat je voor Arsenal bent, ben zelf een voorstander van Chelsea

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3410 stemmen

Ben absoluut voor Liverpool in de Premier League. De drie redenen heten Torres, Gerrard en Kuyt. Maar natuurlijk is het hele elftal enorm goed met goed aanvallend voetbal.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Vergeet Masherano zeker niet. Enorm belangrijk voor Liverpool.

PartyMarty

• 3165 berichten
  • 1311 stemmen

FillumGek schreef:

Ben absoluut voor Liverpool in de Premier League. De drie redenen heten Torres, Gerrard en Kuyt. Maar natuurlijk is het hele elftal enorm goed met goed aanvallend voetbal.

Ben ook voor Liverpool. Lijkt dat jij voor drie spelers bent? Als deze 3 nu in de winterstop naar Man U gaan, wat dan? Als er nederlanders spelen ben ik ook wel voor hun, maar ik ben voor Liverpool geworden toen in de 80's de cup final werd uitgezonden door, ik meen, Veronica. Met Ian Rush enzo en vanwege de muziek in die stad. Zo ben ik in Spanje voor Barcelona, mijn lievelingsstad daar met bovendien Nederlandse historie. Ik ben ook fan van vd Vaart en Sneijder en v Nistelrooij en Huntelaar, maar ik ben niet per se voor Real omdat zij daar spelen en dan volgend jaar wellicht weer voor Barca. Bovendien haat ik Robben en vind ik Royston ook niks

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3410 stemmen

PartyMarty schreef:

(quote)

Ben ook voor Liverpool. Lijkt dat jij voor drie spelers bent? Als deze 3 nu in de winterstop naar Man U gaan, wat dan? Als er nederlanders spelen ben ik ook wel voor hun, maar ik ben voor Liverpool geworden toen in de 80's de cup final werd uitgezonden door, ik meen, Veronica. Met Ian Rush enzo en vanwege de muziek in die stad. Zo ben ik in Spanje voor Barcelona, mijn lievelingsstad daar met bovendien Nederlandse historie. Ik ben ook fan van vd Vaart en Sneijder en v Nistelrooij en Huntelaar, maar ik ben niet per se voor Real omdat zij daar spelen en dan volgend jaar wellicht weer voor Barca. Bovendien haat ik Robben en vind ik Royston ook niks

Ik moet zeggen dat ik Liverpool niet wekelijks zie, maar als ik ze zie geniet ik bijna elke keer van hun spel. En die 3 spelers zijn heel belangrijk maar als deze weggaan zou ik nog steeds voor Liverpool zijn. Het is niet echt uit te leggen, meer een gevoel dat ik krijg bij de club. Net zoals ik niet voor Real Madrid ben omdat er Nederlanders voetballen. Ik ben voor Atletico Madrid, hun vind ik een beetje eenzelfde soort elftal als Liverpool. Jong, ervaren en zeer aanvallend. En Agüero is natuurlijk een held

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben ook al jaren supporter van Liverpool. Mooiste club in de wereld is dat vind ik.

Maarja, je hebt altijd je favoriete spelers als je voor een club supportert. Bij mij zijn dat vooral Gerrard, Mascherano, Torres, Reina. Kuyt en Babel zie ik ook wel graag spelen.

Het verkopen van Sissoko en Riise vind ik wel een spijtige zaak, waren 2 spelers die perfect bij Liverpool pasten.

Voor de rest heb ik niet echt iets met andere ploegen, al ben ik in Europa wel altijd voor Engelse ploegen.

Andere spelers die ik enorm graag zie spelen zijn Riquelme en Agüero, de clubs waar zij spelen probeer ik ook zoveel mogelijk te volgen, maar dat wil niet zeggen dat ik voor die clubs supporter. Al spelen die 2 op dit moment voor prachtige clubs. Boca Juniors en Atletico volg ik dan ook al jaren met plezier.

In Nederland is mijn club Roda JC, daar kom ik al jaren en voel ik me om 1 of andere reden thuis, ook al kom ik uit België. Als ik uit de Eredivisie 1 speler moet kiezen is dat zonder twijfel de bikkelharde Pa Modou Kah. Geweldige speler en een heel goede mens met een gouden hart.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Kutzooi!

'Oude rot' Holyfield niet opgebokst tegen Valuev

zondag 21 december 2008 11:27

(Novum/AP) - Bokser Evander Holyfield is er niet in geslaagd de oudste wereldkampioen ooit in het zwaargewicht te worden. De 46-jarige Amerikaan verloor in de strijd om de WBA-titel op punten van titelverdediger Nikolai Valuev. Voor Holyfield, die ruim een jaar geleden voor het laatst in de ring stond, zou het zijn vijfde wereldtitel zijn geweest.

Holyfield en Valuev gaven elkaar twaalf ronden lang nauwelijks iets toe, maar de juryleden beslisten uiteindelijk ik het voordeel van de 2.14 meter lange Rus, die bij de supporters in Zürich op weinig sympathie kon rekenen. De grote meerderheid van de ruim twaalfduizend aanwezigen trok partij voor Holyfield en begeleidde de uitslag van de wedstrijd met gefluit.

Voor Holyfield lijkt de nederlaag niet het sein om zijn indrukwekkende carrière te beëindigen. Zijn manager vroeg Valuev meteen na de partij om een herkansing. De 35-jarige Rus wil voorlopig echter even genieten van zijn geslaagde titelstrijd. "Het was heel zwaar", pufte hij. "Holyfield is nog ongelooflijk snel, hij heeft me vanavond erg hard laten werken."

bron

youtube

Wat een domper voor zo'n geweldige sportman. Mijns inziens nog een onterechte beslissing ook.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb de wedstrijd gezien, Holyfield was beter. Totaal onterechte beslissing van de jury.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3410 stemmen

Van Egmond mogen ze van mij echt lynchen. NEC had zeker recht op één penalty, misschien wel twee. Maar die ouwe knar weigert ze gewoon te geven. NEC speelde zeker niet denderend, maar een overwinning zat er wel in als de scheids een beetje normaal floot.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Wellicht lieten ze hem winnen omdat de scheidsrechters meenden dat het een modellenwedstrijd betrof..

(afbeelding)

Valuev

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

TT: 'Van Hanegem stapt na dit seizoen op'

Hehe, nog een half jaartje die ouwe zuurpruim uitzitten en dan kan Utrecht weer een mooie club worden. Laten we hopen dat Van Hanegem zich heel ver terug trekt na dit seizoen, al jaren de kwal van de voetballerij.

En fillumgek ook de eerste zin is nogal spoilerig...

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3410 stemmen

Sorry, heb het even aangepast.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

TT: 'Van Hanegem stapt na dit seizoen op'

Hehe, nog een half jaartje die ouwe zuurpruim uitzitten en dan kan Utrecht weer een mooie club worden. Laten we hopen dat Van Hanegem zich heel ver terug trekt na dit seizoen, al jaren de kwal van de voetballerij.

En fillumgek ook de eerste zin is nogal spoilerig...

Des te lulliger voor John van Loen die kan zijn droombaantje wel vergeten Als hij een halfjaartje langer had gezeten was hij hoofdcoach geworden. Ik zou het wel een mooie club voor Ronald Koeman vinden

Al betwijfel ik of hij intresse heeft.

OlafK

• 955 berichten
  • 1831 stemmen

Wat een dwaas is die k*t Lazovic. Grijpt ie Tiendalli weer bij de keel. Ze zouden die jongen zn ogen moeten uittrappen.. Pauperclown... Tjongejonge..spoiler]

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

lol, PSV heeft wissels nodig om de zegen veilig te stellen, vieze karakterloze boerenclub

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

aire. schreef:

Je toont zelf ook wel veel karakter hiermee.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Op welke manier dan?

OlafK

• 955 berichten
  • 1831 stemmen

Mja, ik heb de wedstrijd zelf ook gezien en hoewel PSV wel verdiend gewonnen heeft, vond ik het ook opnieuw gewoonweg laf.. Het teert op de individuele klasse van spelers als Affelay, Dszudsak en Amrabat. Moet aire er dus wel degelijk gelijk in geven dat PSV, opnieuw, weinig (lees: geen) durf of lef uitstraalt.

aire.

• 376 berichten
  • 111 stemmen

Zei je nog wat, goodfella

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2605 stemmen

Ben je dan laf of ben je dan gewoon heel slim?

*werpt een blik op de eindstand* Oh nevermind, ik zie het al.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.