- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #2
Studio Sport #2
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Chelsea (Eng) - Juventus (Ita) 0-1
Villarreal (Spa) - Panathinaikos (Gri) 2-0
Sporting Portugal (Por) - Bayern München (Dui) 2-2
Atlético Madrid (Spa) - FC Porto (Por) 3-0
Olympique Lyon (Fra) - Barcelona (Spa) 0-0
Real Madrid (Spa) - Liverpool (Eng) 1-2
Arsenal (Eng) - AS Roma (Ita) 3-0
Internazionale (Ita) - Manchester United 0-1
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
WEDSTRIJDEN DERDE RONDE
1. Paris Saint-Germain - VfL Wolfsburg
2. FC Kopenhagen - Manchester City
3. NEC - HSV
4. Sampdoria - Metalist Charkov
5. Sporting Braga - Standard Luik
6. Aston Villa - CSKA Moskou
7. Lech Poznan - Udinese
8. Olympiakos Piraeus - Saint-Etienne
9. Fiorentina - Ajax
10. Aalborg BK - Deportivo La Coruña
11. Werder Bremen - AC Milan
12. Girondins Bordeaux - Galatasaray
13. Dinamo Kiev - Valencia
14. Zenit Sint-Petersburg - VfB Stuttgart
15. Olympique Marseille - FC Twente
16. Shakhtar Donetsk - Tottenham Hotspur
WEDSTRIJDEN 1/8 FINALES
winnaar 11 - winnaar 8
winnaar 6 - winnaar 16
winnaar 7 - winnaar 14
winnaar 1 - winnaar 5
winnaar 13 - winnaar 4
winnaar 2 - winnaar 10
winnaar 15 - winnaar 9
winnaar 3 - winnaar 12
Dat betekent dus dat Twente en Ajax in de 1/8 finale tegen elkaar moeten als ze allebei winnen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Al denk ik dat ze allebei verliezen... of liever gezegd alledrie verliezen...
Maar goed, wel erg leuke potjes tegen aansprekende tegenstanders!
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
denken moet je aan paarden over laten, die hebben een groter hoofd.
ik ben positief, we gaan allen door.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat die Amsterdammers alleen doorgaan, hoop eigenlijk alleen op het doorgaan van Super Mario en Twente. Laat Fiorentina maar eens een succesje boeken..
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Mijn paard denkt er net zo over.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3302 stemmen
NEC heeft de pech dat ze thuis beginnen, ik acht hun redelijk kansloos. Als Twente in Frankrijk een redelijk resultaat kan neerzetten geef ik ze een klein kansje door te gaan. Ajax is eigenlijk aan z'n stand verplicht dit te winnen, maar het zal lastig genoeg worden.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
De Nederlandse teams hebben inderdaad zwaar geloot. Twente moet voor de derde keer op rij opdraven tegen een stelletje fransozen. 
Maar Marseille is een mooie affiche voor de fans, dat wel. Zelfde geldt voor Ajax en NEC, tegen Fiorentina en HSV.
HSV en Marseille hadden dit seizoen overigens al eerder in Europees verband tegen een Nederlandse team gespeeld (Ajax en PSV).
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mijn paard is zo slim, hij schrijft zelfs met hoofdletters.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
NEC heeft de pech dat ze uit beginnen,.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3302 stemmen
oei, dat bedoel ik inderdaad, aangepast.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3292 stemmen
Ik geef alleen Ajax een klein kansje als ze zich fatsoenlijk weten te versterken tijdens de winterstop.
Criticism
-
- 3011 berichten
- 1458 stemmen
Pittige loting voor allen. Ik denk dat Twente kansloos is, NEC een kansje maakt en dat Ajax wel een grote kans heeft om door te gaan. Maar dan moeten ze wel een héél stuk beter gaan spelen dan dat ze nu laten zien.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
hmm, Ajax heeft de zwaarste tegenstander dus waar die positiviteit vandaan komt.
eh, wat was ook alweer de finale van dit jaar!!!!!!!!!!!!!!
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
dat Ajax wel een grote kans heeft om door te gaan. Maar dan moeten ze wel een héél stuk beter gaan spelen dan dat ze nu laten zien.
Huh? Dan is Ajax op dit moment bij voorbaat kansloos, maar Twente en NEC toch niet? Zij spelen toch echt beter voetbal dan Ajax vind ik.
Nee, ik snap ook niet waar die positiviteit vandaan komt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
Doen denk ik alledrie weinig voor elkaar onder. Alledrie de ploegen laten dit seizoen dat de kwalificatie van vorig jaar geen toeval was en doen weer allemaal mee voor de Europese plekken. HSV en Marseille zelfs nog voor het kampioenschap.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Ik ben wel tevreden met HSV. Misschien zwaar, maar je weet tegen wie je speelt. Dit was anders als je bijvoorbeeld Metalist had geloot.
Ik durf ook geen voorspelling te doen. Velen achten NEC opnieuw kansloos maar ze hebben laten zien dat ze hun mannetje kunnen staan tegen (sub)toppers. Ik heb er wel vertrouwen in 
Voor de rest zijn Fiorentina en Marseille leuke maar ook zware tegenstanders. En Atletico komt weer een ronde verder verwacht ik 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Aiaiai, wat spreek jij jezelf tegen. Verblind door clubliefde?!
Ik ben supporter van Roda, niet Standard. Dus van clubliefde is geen sprake. We zullen zien waar Standard gaat eindigen.
20-12 20:45 Roda JC - FC Groningen Parkstad Limburg 0-4
Dat zullen we morgen zien.
Groningen altijd grote mond, afstraffing van vorig jaar vergeten? 5-1 rond de oren.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Champions League zal ook weer mooi worden dit jaar. Kwartfinales zonder Italiaanse ploegen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3715 stemmen
Appel eitje voor alle drie de Nederlandse clubs, HSV is met een beetje NEC bluf te verslaan, Ajax in niet goede doen speelde al veel beter. Ajax dat haast Italiaans speelt moet Fiorantina op kunnen rollen. En Twente kan mits ze Elia kunnen behouden, toch wel een club waarvan zelfs PSV een keer heeft gewonnen naar huis sturen.
Beetje jammer alleen dat het dan Ajax-Twente word in de 8ste finales.
Inter verslaat overigens Man U. met 3-0 en 0-2.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Hamburg.
!
Erg fijn, daar heb ik vrienden wonen. Wordt leuk op de Reeperbahn, gaan zeker weten veel mensen mee uit Nijmegen.
.
St. Pauli is toch de club van Hamburg dus daar kunnen we fijn biertjes drinken.
.
En we weten al dat V. Beukering die Hamburgers lust.
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die Schwalbe van Suarez
En Van Bastenaccio maar glunderen...
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3410 stemmen
Ik heb ook veel respect voor AZ trouwens. Eén van de leukste clubs van de Eredivisie dit seizoen. Defensief sterk - 9 van de 11 duels de 0 gehouden - een aanvallend sterk ingesteld middenveld en een zeer dodelijke voorhoede met El Hamdaoui als leider. De man heeft is al 20 keer betrokken bij een doelpunt dit seizoen. Aan het roer van dit alles staat natuurlijk de held van Gaal. AZ staat verdiend bovenaan en na NEC zeker één van m'n favoriete clubs.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Leuke lotingen.
NEC zie ik eruit vliegen, zie hebben al zwaar gepiekt dus dan maar tegen een hele mooie tegenstander als HSV. Maargoed, Been is Been en dit NEC verrast dus je weet het nooit. 20/80 voor HSV.
Twente heeft wel aardig geloot. Het kon erger dan Marseille die ik niet denderend vind dit seizoen Europees. PSV speelde uit bij Marseille ook een redelijke 1e helft. 50-50 denk ik.
Fiorentina is pittig voor Ajax, maar goed dit kon ook erger. Denk aan Bremen of nog lastiger, een Oostblok club als Kiev. Fiorentina wil nog redelijk zelf voetballen. Als Ajax achterin eens wat beter wordt en voorin wat scherper, dan maakt Ajax zeker kans. Eerst uit, dan thuis is ook een voordeel voor Ajax. Ik ga zeker naar Ajax-Fiorentina toe. 50-50.
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Fiorentina lijkt me lastiger dan Bremen hoor.
Wouter
-
- 18738 berichten
- 3094 stemmen
Eens. Historisch doet Ajax het ook beter tegen Duitsers dan Italianen.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Fiorentina heeft een dodelijk duo voorin waar ik met name bang voor ben. Gilardino legt de ballen sinds zijn vertek bij Milan weer met de lopende band in het netje en Mutu zijn kwaliteiten zijn bekend. Verdediging van Ajax zal het hier erg lastig mee krijgen, bovendien staat de verd van Fiorentina zijn mannetje (het zijn tenslotte Italianen) en de keeper (Frey red.) mag er ook wezen.
Het wordt zeer lastig, maar er is zeker nog een kans om door te gaan.
NEC zie ik er toch (helaas) uitvliegen en Twente zie ik nog wel doorgaan. Marseille is erg zwak in Europa dit seizoen.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Champions League zal ook weer mooi worden dit jaar. Kwartfinales zonder Italiaanse ploegen.
AS Roma gaat winnen van Arsenal. Juve vliegt eruit tegen Chelsea en Inter tegen Man U is erg onvoorspelbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.