• 16.452 nieuwsartikelen
  • 180.271 films
  • 12.407 series
  • 34.361 seizoenen
  • 651.877 acteurs
  • 199.779 gebruikers
  • 9.424.092 stemmen

Studio Sport #2

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Maar wat kan Gabri goed volgens jullie? Hij pakt weinig ballen af, waardoor hij niet met Davids te vergelijken valt. Verder weet ik niet wat er in godsnaam offensief sterk aan Gabri moet zijn. Behalve dat hij met de bal opkomt en hem inleverd en hij heeft geen geweldige pass. Hij scoort dan ook nooit en levert ook geen assists.

Gabri de beste middenvelder van ajax noemen is overigens helemaal een van de gekke, Vertonghen en Lindgren zijn nogal wat beter. Enoh ben ik benieuwd naar, zonder bal is het een hele goede maar aan de bal heeft hij moeite met de bal doorspelen, maar dat lag vooral aan het feit dat Urby Emmanuelson langs hem stond op een driemans middenveld.

N.E.C.ik heb er moeite mee het te zeggen maar

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ieder zn ding, Gabri is voor Ajax onmisbaar. Blijkt elke keer als ie niet speelt.

En NEC, wat een geweldige beelden net! De ontlading, het vuurwerk, Mario Been....prachtige avond en het leek nog wel mis te gaan!

Criticism

• 3011 berichten
  • 1458 stemmen

Gefeliciteerd kos, Fillumgek en alle andere Nijmegenaren. Echt een topprestatie.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3410 stemmen

Nee ik had helaas geen kaartje...maar ach...wat een spektakel! Ik heb met meer spanning zitten kijken dan naar Oranje tijdens een toernooi. John die zijn goal maakt ( maar laat dat shirt nou eens aan!) en dan de derde goal van van Beukering in Europees verband. Reacties van het team en ook van het publiek....geweldig! Vooral omdat het er inderdaad beroerd uit zag in de rust. Echt prachtig! Tweede helft ook erg goed verdedigd.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Criticism schreef:

Gefeliciteerd kos, Fillumgek en alle andere Nijmegenaren. Echt een topprestatie.

Gefeliciteerd heel NL voetbal!

De genante Europese campagnes van Heerenveen, PSV en Feyenoord waren vreselijk, dit vergoedt wel wat.

Toch 3 teams die overwinteren, heel netjes van de 6 die totaal Europees voetbal speelden dit seizoen.

Criticism

• 3011 berichten
  • 1458 stemmen

Uiteraard ook zeer goed voor het NL voetbal die inderdaad het genante optreden van bovengenoemde clubs liet vergeten. Maar het blijft toch speciaal voor de Nijmegenaren dunkt mij.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Standard zwaar onderuit bij Stuttgart. Maarja, ze waren al groepswinnaar en hebben het Belgisch voetbal weer op de kaart gezet.

Het lijkt er wel steeds meer op dat Standard enkel presteert als het echt moet.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Terug met beide voetjes op de grond hopelijk. Teveel kapsones de laatste jaren, nergens goed voor.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Halcyon schreef:

Terug met beide voetjes op de grond hopelijk. Teveel kapsones de laatste jaren, nergens goed voor.

Dit is toch niet over Standard zeker??

Dat verlies tegen Stuttgart maakt totaal niks uit. Ik wil nog de eerste ploeg zien die Standard wegspeelt als het er echt om gaat. Met deze kern hebben ze zeker kans om de finale te halen.

Alleen jammer dat Fellaini er niet meer is.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

.

Sjonge, ik ben nog nooit zo emotioneel in het stadion geweest en ik heb er toch al wat wedstrijdjes achter de rug. .

Wel echt helemaal schor nu. .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Gefeliciteerd Kos en Fillumgek.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Hehe, Kos kun je niet een keer een picje plaatsen met betrekking tot je NEC-skepades?

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Dat verlies tegen Stuttgart maakt totaal niks uit. Ik wil nog de eerste ploeg zien die Standard wegspeelt als het er echt om gaat. Met deze kern hebben ze zeker kans om de finale te halen.

De inzet was groepswinst, de wedstrijd had dus wel degelijk belang. Standard werd gewoon opzij gezet. Een goede ploeg anders, maar nu werden ze weggespeeld. Dat moet je ook onder ogen durven zien.

Een ploeg die zich de beste van het land noemt en 4 punten achter staat op de competitieleider, dat getuigt bovendien van misplaatste arrogantie.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Dit zegt genoeg denk ik.

Groepswinst hebben ze, en vergeet niet dat Standard vandaag speelde met een veredeld B-elftal.

Met afstand de beste ploeg van de Belgische competitie. Dat ze niet aan kop staan geeft gewoon een verkeerd beeld. De ploeg blijft goed, die jongens kunnen zich gewoon moeilijk opladen voor een wedstrijd tegen KV Mechelen of Roeselare, gebrek aan mentaliteit, jammer.

Maar in de topwedstrijden staan ze er. In het weekend hebben ze Brugge nog met gemak afgemaakt.

kos

• 46754 berichten
  • 8900 stemmen

Phoenix schreef:

Hehe, Kos kun je niet een keer een picje plaatsen met betrekking tot je NEC-skepades?

Hehe, had ik toevallig net een nieuw cameraatje gekocht vandaag, die ik mee had genomen om uit te proberen.

Bleek daar dat ik vergeten was zo'n memory-ding er in te doen. .

OlafK

• 955 berichten
  • 1831 stemmen

kos schreef:

Sjonge, ik ben nog nooit zo emotioneel in het stadion geweest en ik heb er toch al wat wedstrijdjes achter de rug. .

Gefeliciteerd kos, alle andere NEC-fans en eigenlijk gewoon alle andere voetbalfans!

Ik heb ook op t puntje van de bank gezeten vanavond. Mooie pot waarin echt geknokt werd voor de zege !

V

• 8369 berichten
  • 3377 stemmen

Nomak schreef:

Met afstand de beste ploeg van de Belgische competitie. Dat ze niet aan kop staan geeft gewoon een verkeerd beeld. De ploeg blijft goed, die jongens kunnen zich gewoon moeilijk opladen voor een wedstrijd tegen KV Mechelen of Roeselare, gebrek aan mentaliteit, jammer.

Maar in de topwedstrijden staan ze er. In het weekend hebben ze Brugge nog met gemak afgemaakt.

Aiaiai, wat spreek jij jezelf tegen. Verblind door clubliefde?!

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Groepswinst hebben ze, en vergeet niet dat Standard vandaag speelde met een veredeld B-elftal.

Een veredeld B-elftal? Alleen Marcos en Dante werden vervangen... Beetje krampachtig om dit als excuus in te roepen.

die jongens kunnen zich gewoon moeilijk opladen voor een wedstrijd tegen KV Mechelen of Roeselare, gebrek aan mentaliteit, jammer.

Als ze aan het einde van het seizoen kampioen zijn, dan zijn ze de beste ploeg. Nu is Anderlecht dat (herfstkampioen). Dat ze in topwedstrijden goed presteren zal ik niet ontkennen, integendeel, maar ook de "kleine" wedstrijden zijn van belang in het kampioenschap. Nogal gemakzuchtig om enkel de toppers in beschouwing te nemen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kos jongen, fantastisch. Ik begin steeds meer sympathie voor NEC te krijgen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

Kos jongen, fantastisch. Ik begin steeds meer sympathie voor NEC te krijgen.

Omdat ze winnen?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Yep.

Daarom vind ik Feyenoord ook de mooiste club van Nederland?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

.

leuk man.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

combi schreef:

(quote)
leuk man.

Leuk man, voor wederom een nuttige quote....

Om 1 uur de UC loting!

Ajax en Twente treffen een CL uitvaller, NEC krijgt een UC poulewinnaar. Als het meezit kan NEC nog beter loten als nr 3 dan de andere 2. Clubs als St Etienne wonnen de UC poule en clubs als Werder Bremen vielen uit de CL....

Enige voordeel, op Aalborg na is ieder affiche tegen de CL uitvaller mooi. Ik ga zeker naar Ajax toe als ze na de winter de knockouts weer krijgen. Kon helaas door werk niet naar de 2 UC thuisduels in de poulefase.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

19-12 20:45 AZ - FC Utrecht DSB Stadion 3-1

20-12 18:45 Sparta - SC Heerenveen Sparta-stadion 2-2

20-12 19:45 NAC Breda - Vitesse Rat Verlegh Stadion 1-2

20-12 20:45 Roda JC - FC Groningen Parkstad Limburg 0-4

21-12 12:30 NEC - ADO Den Haag Mc Dos Goffert stadion 2-2

21-12 12:30 de Graafschap - Ajax De Vijverberg 1-5

21-12 14:30 FC Twente - Willem II Grolsch Veste 4-0

21-12 14:30 Volendam - Heracles Almelo Kras Stadion 3-1

21-12 14:30 PSV - Feyenoord Philips Stadion 1-0

The Last

• 7169 berichten
  • 0 stemmen

Beetje geflatteerde zege van PSG op Twente.... maar ach, Twente was toch al door. Hopelijk geen zelfvertrouwen verloren, competitie wacht weer. En wederom uitstekende zaken van Nijmegen.

btw, wel benieuwd naar de loting vanmiddag, Twente en Ajax gaan idd een CL-uitvaller loten, dus wat dat betreft gaan zij het ook zwaarder krijgen dan NEC denk ik.

Maar ik hoop vooral op een mooie affiche van Twente (werder Bremen, Fiorentina, Zenith??), ik ga er weer ongetwijfeld naartoe!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Leuk man, voor wederom een nuttige quote....

nou, krijg jij kusje van me!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Loting achtste finales Champions League:

Chelsea (Eng) - Juventus (Ita)

Villarreal (Spa) - Panathinaikos (Gri)

Sporting Portugal (Por) - Bayern München (Dui)

Atlético Madrid (Spa) - FC Porto (Por)

Olympique Lyon (Fra) - Barcelona (Spa)

Real Madrid (Spa) - Liverpool (Eng)

Arsenal (Eng) - AS Roma (Ita)

Internazionale (Ita) - Manchester United

Speeldata: 24-25 februari en 10-11 maart

timbo_

• 13116 berichten
  • 3893 stemmen

Het moge duidelijk zijn dat het tweede blok een klein beetje zwaarder is . Chelsea - Juve en Inter - Manchester hoop ik dat ze gaan uitzenden.

Ik verwacht echter dat ze voor Real - Liverpool gaan bij de NOS.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goede loting voor mijn Atlético.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

hoe flikken die duitsers het toch elke keer weer!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.