• 12.310 nieuwsartikelen
  • 166.212 films
  • 10.734 series
  • 30.943 seizoenen
  • 623.951 acteurs
  • 195.105 gebruikers
  • 9.111.353 stemmen

bassis/middelbare school

zoeken in:

veron35

• 4768 berichten
  • 0 stemmen

Ik dacht gewoon een topic voor de scholen. Kan ik even mijn frustrattie kwijt over die K*T minister. Ik bedoel. Waar slaat het op, die 1040 uur regeling. We hebben daarom dit jaar (in 2 weken tijd) al 4 uur met NIETS moeten opvullen. We hadden GEEN huiswerk en moeten dan gewoon niets gaan zitten doen in de klas. Dan kun je toch beter gewoon uitval geven! Bij 1 les hadden we geluk. Toen gingen we Bruce Almigh kijken. Oja, ook vervelend dat je nu voor Engels, Nederlands en Wiskunde alle 3 een voldoende moet hebben. Voor Nederlands en Engels gaat dat nog wel lukken, maar ik denk bij wiskune niet.

Dus aan alle volwassenen. STEM AUB. NIET OP HET CDA!!!

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Uhm... Ik zou je laatste zin even verwijderen want politieke discussies zijn niet toegestaan op moviemeter. En zou krijg je dat wel natuurlijk.

V

• 8369 berichten
  • 3303 stemmen

Je kan ook gewoon vooruit werken, jongeman. Tenminste, dat deed ik altijd.

kappeuter (crew films)

• 73755 berichten
  • 5868 stemmen

Politieke discussies zijn inderdaad niet toegestaan.

Slotje op topic.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.