• 12.959 nieuwsartikelen
  • 169.158 films
  • 11.091 series
  • 31.753 seizoenen
  • 629.386 acteurs
  • 196.193 gebruikers
  • 9.175.815 stemmen

Welke MP3 speler heb jij?

zoeken in:

Minotaures

• 7808 berichten
  • 2460 stemmen

(afbeelding)

Phillips mp3/4-speler. Al bijna 3 jaar lang. Goed genoeg voor filmpjes en muziek voor 8GB. Ik heb hem altijd op tijdens het rijden of het reizen. Ik heb wel nieuwe oordopjes.

(afbeelding)

Skullcandy zwarte in-ears. Isoleert alle geluiden van buitenaf, je oren concentreren zich dus alleen op de muziek.

ibendb

• 4599 berichten
  • 2825 stemmen

Ipod Touch 16 GB

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1708 stemmen

Apollinisch schreef:

Nog eens anderhalf jaar verder en die van mij tuft nog altijd vrolijk verder. Wat doen jullie met je iPods?

Niets bijzonders dus dat is het vreemde...

GuyB

• 1299 berichten
  • 0 stemmen

iPhone 3G 16GB. Heb je alles wat je nodig hebt in één.

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Ik heb een oranje iPod Nano 8GB. Er staan nu 631 nummers op en heb nog 2,3 GB vrij.

Ik gebruik hem op werk . Heb hem op de radio aangesloten, dus de hele videotheek geniet van mijn muziek.

Ik gebruik hem ook om te sporten. Fitness en lopen.

Eigenlijk gebruik ik hem minstens 11 uur per dag. Prima ding.

Apollinisch

• 21287 berichten
  • 0 stemmen

Maar dan heb je na amper een week elk nummer twee keer gehoord. Zou ik gauw op uitgekeken zijn. Als mijn 120GB het ooit begeeft koop ik een 180GB.

• 7484 berichten
  • 1708 stemmen

Daarom wil ik voor thuis over naar een squeezbox daar kan je gewoon 2TB aanhangen (of streamen)

VHS1975

• 348 berichten
  • 70 stemmen

Apollinisch schreef:

Maar dan heb je na amper een week elk nummer twee keer gehoord. Zou ik gauw op uitgekeken zijn. Als mijn 120GB het ooit begeeft koop ik een 180GB.

Valt best mee.

Normaal staat die helemaal vol. Alleen als we ergens met de auto heen gaan dan haal ik er een deel vanaf en zet mijn vriendin een deel van haar muziek erbij.

Ik heb thuis een HD met 30GB aan mp3 albums. En daar komt elke dag wel een nieuw album bij.

Ik zet reglmatig nieuwe liedjes op de iPod. Verder staat die Nano op shuffle. Dus lekker veel variaties.

Madecineman schreef:

Daarom wil ik voor thuis over naar een squeezbox daar kan je gewoon 2TB aanhangen (of streamen)

Daar heb ik ook wel interesse in

Minotaures

• 7808 berichten
  • 2460 stemmen

Na zeker 3 jaar, werd het voor mij tijd om een nieuwe MP4 te halen. Mijn oude Phillips is gewoon versleten, want wat voor soort oordopjes je ook in steek; er komt maar geen muziek uit. Dus die heeft z'n tijd gehad.

Mijn nieuwe: een Difrnce MP1570

(afbeelding)

Ben er hartstikke tevreden mee. Goed genoeg voor 4GB, maar dat is meer dan zat aangezien ik op deze alleen muziek mee ga luisteren. En het is ook nog eens handig, omdat die gewoon klein is.

maxroelofs

• 2838 berichten
  • 1633 stemmen

ipod touch 8g 2de generatie

TheShadowking

• 403 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een goeiekoop kutding.

Ik moet er echt een keer een kopen waar je folders op kunt beheren. Die ik nu heeft deelt zelf in aan de hand van de tags die aan de MP3's hangen. Erg irritant, want moet steeds zitten rommelen met MP3tag of hoe dat programma ook mag heten. Hij is wel lekker klein trouwens

(afbeelding)

Eh dat ding zelf dan sorry voor het lompje plaatje

• 7484 berichten
  • 1708 stemmen

Tata, ik ben weer terug naar mijn oude merk; Creative. Een verademing na Apple, geen gedoe met iTunes, dat ding werkt zoals het hoort in een keer goed 8G en gewoon uit te breiden met Micro SD en dat voor een paar tientjes. Heerlijk.

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.