- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
Ik zoek... hulp bij enquête en andere oproepen
saskovic
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Hi Alexander1900,
Terechte opmerking. Heb deze zojuist toegevoegd.
Dank daarvoor!
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Nog een vraag eigenlijk:
Er staat: Welk bedrag ben je bereid uit te geven om een nieuwe film te bekijken? *
Dit gaat als ik het goed heb over een disc, maar mag je die houden of niet? Dit heeft invloed op de prijs.
saskovic
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Nog een vraag eigenlijk:
Er staat: Welk bedrag ben je bereid uit te geven om een nieuwe film te bekijken? *
Dit gaat als ik het goed heb over een disc, maar mag je die houden of niet? Dit heeft invloed op de prijs.
We gaan voor nu even uit van het niet houden van de disc.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11606 berichten
- 4971 stemmen
Hoe weet je of je tot de pilotgroep behoort?
saskovic
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Hoe weet je of je tot de pilotgroep behoort?
Mag ook prima hier in het forum (aanmelden)
saskovic
-
- 6 berichten
- 0 stemmen
Er is helaas wat misgegaan met het emailadres waardoor de pilotgroep mails niet zijn aangekomen.
Indien je je eerder aangemeld hebt dan het verzoek om dit nogmaals te doen via: [email protected]
Mark_83
-
- 1 berichten
- 20 stemmen
Hallo,
Voor mijn studie doe ik onderzoek naar de zoekfunctie van Netflix.
Hiervoor heb ik een enquete samengeteld.
Het invullen ervan duurt maximaal 5 minuten.
Zouden jullie mij kunnen helpen door de enquete in te vullen?
Alvast bedankt en hierbij de link naar de enquete:
Jardo
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Hallo,
Ik ben bezig met een kijkersonderzoek voor mijn stagebedrijf, we willen weten hoe kijkers kijken naar documentaires zowel op TV als via online kanalen. Onder de respondenten verloten we 25 DVD’s en twee DVD-boxen. Je kunt de enquete hier maken.
Alvast bedankt voor het invullen.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Hoezo moet ik eerst inloggen op m'n google account? Dit heb ik nog nooit bij een enquete meegemaakt.
Mijn (persoonlijke) gegevens zijn blijkbaar belangrijk (lijkt me echt niet nodig voor het onderzoek) en vandaar dat jullie veel dvd's verloten wat ik al opvallend vond. Nee, ik begin er niet aan.
kappeuter (crew films)
-
- 73732 berichten
- 5866 stemmen
Ik vermoed dat alleen de (anonieme) gegevens die je invoert in de enquête worden verwerkt. E-mail adres invullen is niet verplicht.
Waarom je zou moeten inloggen op Google account dat snap ik ook niet. Misschien kan Jardo nog toelichten wat hier de reden voor is?
Het gaat om een enquête in opdracht van De Familie Film & TV, een bekende producent van documentaires voor de publieke omroep (Michiel van Erp).
Jardo
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
Het inloggen op het Google Account heb ik ingesteld in verband met de betrouwbaarheid van de gegevens, als je dat niet doet is er geen enkele controle op de vraag of mensen het twee keer invullen. Verder wordt er niets gedaan met het Google Account en worden alleen de gegevens gebruikt die tijdens de enquete worden ingevuld.
Het is voor ons een zekerheidskwestie dat we zeker weten dat we geen 'dubbele' data krijgen. Het is overigens een standaard optie van Google Forms, je kan ervoor kiezen om het uit te zetten, ik heb er heel specifiek voor gekozen om dat niet te doen ondanks dat je er inderdaad een drempel mee opwerpt voor mensen om het te doen.
Kappeuter, Alexander1900, ik hoop dat ik de keuze op deze manier heb verduidelijkt en dat het heel expliciet niet is om meer gegevens te verzamelen dan gevraagd maar puur om de resultaten straks geloofwaardig te kunnen maken. Mochten er nog vragen zijn kun je me natuurlijk altijd een berichtje sturen of hier meer vragen stellen.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Oke, dat is duidelijk en ook begrijpelijk. Ik heb de enquete inmiddels ingevuld.
-
- 11606 berichten
- 4971 stemmen
Ingevuld, hoewel ik me niet kan voorstellen dat je iets aan hebt.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Zolang je naar documentaires kijkt en het naar waarheid hebt ingevuld dan zal het altijd nuttig zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 13541 berichten
- 4049 stemmen
Onderstaande enquête is van mijn broertje die probeert af te studeren voor hotel management.
Hij kost ongeveer 5 minuten en gaat over activiteiten tijdens de zomervakantie in de Alpen. Elke extra respons is mooi meegenomen, zeker als je tot die doelgroep behoort.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
@ mjk87
Als je het antwoord aanklinkt wordt het groen (je bevestigd het antwoord), druk je er nog een keer op dan wordt het donkergrijs (waarschijnlijk gaat het om een fout in de enquete), klik je er nog een keer op dan wordt het licht grijs (de bevestiging wordt ongedaan gemaakt).
In ieder geval, de enquete heb ik ingevuld en de opmerking kon ik aan het eind van de enquete invullen.
mjk87 (moderator films)
-
- 13541 berichten
- 4049 stemmen
@ mjk87
Als je het antwoord aanklinkt wordt het groen (je bevestigd het antwoord), druk je er nog een keer op dan wordt het donkergrijs (waarschijnlijk gaat het om een fout in de enquete), klik je er nog een keer op dan wordt het licht grijs (de bevestiging wordt ongedaan gemaakt).
In ieder geval, de enquete heb ik ingevuld en de opmerking kon ik aan het eind van de enquete invullen.
Bedankt. Je bent wel de eerste die het opvalt, geen idee wat de consequentie is. Ik zal het ook nog doorzetten aan hem.
-
- 11606 berichten
- 4971 stemmen
Onderstaande enquête is van mijn broertje die probeert af te studeren voor hotel management.
Hij kost ongeveer 5 minuten en gaat over activiteiten tijdens de zomervakantie in de Alpen. Elke extra respons is mooi meegenomen, zeker als je tot die doelgroep behoort.
Ingevuld, leuke enquete! Vergeten erbij te zetten dat de enige reden dat ik een gids neem eigenlijk is omdat die de omgeving goed kent en je niet kan verdwalen - zo'n mogelijkheid kon ik niet in de enquete aangeven.
meneergiel
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Overig > Algemeen > Afstudeerfilm hulp gezocht:
Mijn naam is Giel Roggeveen. Ik ben aan het afstuderen aan de kunstacademie met een korte film. Daarvoor heb ik hulp nodig. Heb je even om dit te bekijken? www.cinecrowd.nl/dekleinstewerking. Alvast bedankt!
chrss_ty
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Overig > Algemeen > onderzoek bioscoop bezoek:
Hi Allemaal!
Mijn naam is Christy en ik doe momenteel voor school samen met een groepje onderzoek naar bioscoop bezoeken. Ons uiteindelijk doel is om mensen te stimuleren om alleen naar de bioscoop te gaan. Maar hoe, dat moeten we nog onderzoeken. Aan de hand van de enquête proberen we daar een weg in te zoeken. Wil je mee helpen? Via de onderstaande link kan je het invullen. Het duurt niet langer dan 3 minuten en het heeft geen ander doel einde dan wat er bovenstaand werd gezegd.
Alvast bedankt!
Met vriendelijk groet,
Christy
RoyvandeLogt
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Beste gebruikers van MovieMeter,
ik zal me even voorstellen, ik ben Roy van de Logt, 21 jaar oud en zit momenteel in de eindfase van mijn bachelor International Business Administration. Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de merkbeleving van consumenten van Pathé. Hiervoor kon ik geen geschiktere locatie vinden om respondenten te vinden dan hier, tussen duizenden filmfans! Hopelijk vind u de tijd om even deze survey in te vullen en mij één stap dichterbij mijn afstuderen te brengen. De link is - fmru.az1.qualtrics.com . Alvast bedankt voor de tijd en moeite!
Hollywood007
-
- 3341 berichten
- 3602 stemmen
Al een tijdje speel ik met het idee om een podcast te beginnen. Alleen kan dit maar interactie met een co-host maakt het leuker om naar te luisteren natuurlijk. De podcast zou als uitgangspunt horror films hebben. Zowel oud als nieuwe films in elk subgenre. Iemand interesse? Ikzelf woon in de buurt van Hasselt, België maar afstand hoeft geen probleem te zijn door middel van skipe.
alexspyforever
-
- 21137 berichten
- 2328 stemmen
Al een tijdje speel ik met het idee om een podcast te beginnen. Alleen kan dit maar interactie met een co-host maakt het leuker om naar te luisteren natuurlijk. De podcast zou als uitgangspunt horror films hebben. Zowel oud als nieuwe films in elk subgenre. Iemand interesse? Ikzelf woon in de buurt van Hasselt, België maar afstand hoeft geen probleem te zijn door middel van skipe.
Je kan het ook gerust voorstellen bij onze challenge. Klinkt heel erg leuk dat je dit wil doen. Verdorie woon jij zo kortbij mij
micromize
-
- 10 berichten
- 20 stemmen
In De Site > Algemeen > Onderzoek: Gedrag VOD (Video on demand):
Beste gebruikers,
Geen idee of dit mag! Dus corrigeer me direct, mocht dit niet mogen. Ik kon de forumregels niet zo snel vinden.
Met mijn HBO-ICT groep ben ik bezig met een onderzoek naar VOD gedrag bij personen thuis om de ervaring te verbeteren. Wij zijn daarom op zoek naar zoveel mogelijk mensen die ons willen helpen en dit is natuurlijk de perfecte plek hiervoor !!
Dit kan door het invullen van een enquête, dit duurt ongeveer 2-3 minuten. Het is volledig anoniem.
Microsoft Forms, onderzoek gedrag video on demand - forms.office.com
Zeer bedankt!
Met vriendelijke groet,
Micromize
stephan-0115
-
- 1352 berichten
- 1947 stemmen
Beste MM-gebruikers,
Voor mijn studie afstudeerscriptie accountancy ben ik bezig met een onderzoek naar faaloorzaken voor startende ondernemers. Daarom heb ik met mijn collega-afstudeerder een enquête opgesteld om de competenties van startende ondernemers te kunnen bepalen.
Als er iemand hier een ZZP'er is of een eigen onderneming heeft, jullie zullen ons enorm helpen door de enquête in te vullen. De enquête duurt ca. 9 minuten.
Link:
joymennings
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
In Film > Bioscopen > Deelnemers gezocht voor vragenlijst over bioscopen:
Hoi allemaal,
Ik ben Joy Mennings, 22 jaar en student communicatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit Brussel. Voor mijn bachelorproef ben ik bezig met een onderzoek naar de ervaringen en tevredenheid van bioscoopbezoekers in Nederland en Vlaanderen. Ik ben hiervoor op zoek naar deelnemers die mijn online vragenlijst willen invullen.
Ben jij tussen de 18 en 25 jaar oud, spreek je Nederlands en woon je in Nederland of België? Beantwoord dan de survey (duurtijd ca. 10 minuten) via: - vub.fra1.qualtrics.com.
Als je de vragenlijst volledig invult, maak je kans op een bioscoopticket!
Je mag de vragenlijst altijd doorsturen naar anderen
Graaf Machine
-
- 8813 berichten
- 1154 stemmen
Ik zou wel willen weten waarom je precies bioscoopbezoekers tussen de 18 en 25 jaar wilt hebben voor je vragenlijst.
joymennings
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik zou wel willen weten waarom je precies bioscoopbezoekers tussen de 18 en 25 jaar wilt hebben voor je vragenlijst.
Vanuit school kregen we het thema 'bioscoopbezoek van Vlaamse jongeren'. We kregen wel wat speling qua thema, maar het moet uiteindelijk over jongeren gaan.
Graaf Machine
-
- 8813 berichten
- 1154 stemmen
Vanuit school kregen we het thema 'bioscoopbezoek van Vlaamse jongeren'. We kregen wel wat speling qua thema, maar het moet uiteindelijk over jongeren gaan.
RebekkaRaap
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Overig > Algemeen > Gezocht: expert op het gebied van CGI of praktische special effects:
Voor een artikel voor MovieMeter ben ik op zoek naar iemand die een aantal vragen kan beantwoorden over CGI en praktische special effects. Ben jij of ken jij zo iemand, dan hoor ik het graag!